Η VW θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις αυτοκινήτων με κινητήρα φυσικού αερίου (CNG) και έτσι υπόγραψε μνημόνιο συνεργασίας με τις Exxon, Gazprom και με άλλες εταιρίες, προκειμένου να δημιουργηθούν στην Ευρώπη περισσότεροι σταθμοί ανεφοδιασμού (πρατήρια) φυσικού αερίου.

Οι περισσότεροι σταθμοί θα κατασκευαστούν στη Γερμανία, ώστε να αυξηθούν από τους 900 στους 2.000, με την χώρα να έχει βάλει ως στόχο έως το 2025 να κυκλοφορούν στους δρόμους της 1 εκατομμύρια αυτοκίνητα που καταναλώνουν φυσικό αέριο.

Πρόσφατα η VW παρουσίασε έναν νέο 1.000αρη κινητήρα που καταναλώνει φυσικό αέριο, ένα καύσιμο καθαρότερο σε σχέση με την βενζίνη και το πετρέλαιο.

  • Γιώργος Εμπέρ

    Kαι εγω κινουμαι για να βαλλω φυσικο αεριο αλλα στο σπιτι. Για το αμαξι δεν εχω φτασει ακομα εκει :P Κοιτα να δεις. Η vw για μια φορα ειναι σε κατι μπροστα. Κανενας δεν ετοιμαζει αμαξι με φυσικο αεριο απο οσο ξερω. Πρωτοπορει και ειναι καλη κινηση

    • DJ_D
    • Γιώργος Εμπέρ

      Ok. Δεν το ηξερα αλλα και παλι δεν βλεπω κατι κακο σε αυτη την κινηση. Στην ζωη μου ειμαι japan αλλα οφειλω να ειμαι και αντικειμενικος. Προσωπικα σιχαινομαι τα vw ποιο πολυ απο καθε αλλο αμαξι. Αυτο δεν σημαινει πως το να κυκλοφορισει μοντελο με φυσικο αεριο ειναι μια κινηση που δεν θα την επικροτησω. Αυτη την εποχη ολοι suv και ηλεκτρικα πουλανε. Κανει κατι διαφορετικο. Που το κακο? Ε δεν γινεται να κραζουμε τα παντα!

    • DJ_D

      Δεν είπα ότι είναι κακό, αλλά δεν ανακάλυψε μόνη της και την φωτιά.
      “Λογική” κίνηση είναι αφού η αγορά diesel έχει κορεστεί και λόγο των καυσαερίων και λόγο του ότι πιάσανε μάλλον peak στις πωλήσεις στην Ευρώπη, οπότε πρέπει να βρούνε κάτι νέο να πουλήσουν. Το CNG έχει και την ταμπέλα του καθαρότερου καύσιμου, οπότε αυτό θα προμοτάρουν. Άλλοι παίζουν με E85 π.χ. για “οικολογικό” καύσιμο, μπορεί να το ανακαλύψουν ξανά και αυτό σε μερικά χρόνια. Άλλο που δοκιμάζεται τώρα π.χ. είναι και η μεθανόλη, ίσως βγει και αυτό σε καμιά δεκαετία.

    • sotosaris

      Αν δεν κάνω λάθος skoda octavia και fiat έχουν ήδη κυκλοφορήσει μοντέλα με φυσικό αέριο

  • anagnwsths

    Τρίχες κατσαρές. Σε μια 10ετία τα ηλεκτρικά τύπου Tesla θα πωλιούνται για 40-50 χιλιάρηκα και αν επιδοτηθούν θα πέσουν στα 30-40. Σε μια 20 ετία έρχεται το υδρογόνο. Τα υπόλοιπα είναι να χα με να λέγαμε. Τα καμπούμ του αερίου θα γίνουν συχνότερα με το CNG. Άπειρα τα βιντεάκια στο youtube απλά στο Ελλαδιστάν επικρατεί ///ΟΜΕΡΤΑ

    • Γιώργος Εμπέρ

      Γινεται να γινει μπουμ με το φυσικο αεριο? Ρωταω γιατι απο τεχνολογιες οπως υγραερια και φυσικα αερικα κλπ εχω μεσανυχτα

    • anagnwsths

      Γραψε CNG explosion και θα έχεις άπειρα μπουμ. Μιλάμε για βίντεο πρόσφατα όχι του 80. Το υγραέριο , αποθηκεύεται σε 3-5 bar. Το CNG (φυσικό αέριο) στα 200 bar.

      Τρίχες φίλε . Μια μας τρέχουν στα πετρέλαια , μια στα αέρια , άλλοι χαλάσανε τα αμάξια τους , άλλοι καίνε βαλβίδες , παιδεύονται με λαδιέρες και πρόσθετα , ραγίζουν καπάκια , διαλυμένες εξατμίσεις που χάνουν απο τις φλάτζες κ.ο.κ.

      Πριν 10 χρόνια , όποιον μάστορα έλεγες για αέριο , έσκιζε τα πτυχία του και τώρα άπαντες μετατρέπουν οχήματα.

      Όσο για εργοστασιακές μετατροπές , δε έχω εμπειρία αλλά δεν νομίζω να βάζουν τίποτα καλύτερο. Απλά συνεργασίες με εταιρίες μετατροπών κάνουν , περνάνε τα τεστ και μετά να χεις να τρέχεις για προβλήματα .

    • Γιώργος Εμπέρ

      Αουτς. Και γιατι να επιλεξει ρισκαρει με κατι τετοιο να γινει φλαμπε και δεν παει λιγο στα ποιο σιγουρα.