Τον Ιούνιο του 2011 η BMW παρουσίασε την M3 CRT, την 4-πορτη έκδοση παραγωγής της M3 GTS Coupe, που βασιζόταν πάνω στην BMW M3 GTS Sedan Concept. Τα αρχικά CRT βγαίνουν από τις λέξεις Carbon Racing Technology και σε σχέση με την M3 GTS Coupe, η CRT ζυγίζει επιπλέον 90 κιλά (1.580) λόγω των δύο επιπλέον πορτών. Δεν παύει όμως να είναι ελαφρύτερη από την stock Μ3 κατά 45 κιλά.

Για να μειωθεί το βάρος τοποθετήθηκαν carbon καπό, πόρτες και οροφή καθώς και εξάτμιση από τιτάνιο. Σχεδιαστικά η BMW M3 CRT φορά μαύρη γρίλια με τις πλαϊνές εισαγωγές αέρα να είναι βαμμένες σε κόκκινο χρώμα. Τέλος τοποθετήθηκε μπροστά spoiler και η αεροτομή, και αυτά κατασκευασμένα από carbon με κόκκινες λεπτομέρειες. Στο εσωτερικό έχουνε τοποθετηθεί νέα δερμάτινα σπορ καθίσματα, carbon μαρσπιέ και επενδύσεις πορτών καθώς και αλουμινένια διακοσμητικά.

Μηχανικά ο 4,4-λίτρων ατμοσφαιρικός (S65) V8 κινητήρας αποδίδει 450 άλογα, 30 περισσότερα από την stock Μ3. Συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M-DCT, επιταχύνοντας για τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα (0,3 γρηγορότερα από την stock Μ3), με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 290 χλμ/ώρα.

Πατά πάνω σε αλουμινένιες ζάντες 19″, προερχόμενες από την GTS Coupe, με ελαστικά διαστάσεων 245/35 μπροστά και 265/30 πίσω. Τα φρένα αποτελούνται από εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά πίσω με δίσκους διαστάσεων 378×32 mm μπροστά και 380×28 mm πίσω.

Η παραγωγή της είχε περιοριστεί σε μόλις 67 μονάδες, και είχαν δοθεί σε “καλούς” πελάτες της BMW, με την τιμή της στην Γερμανία να ξεκινούσε πριν 6 χρόνια από τις 130.000 ευρώ. Η συγκεκριμένη από τότε έχει διανύσει μόλις 250 μίλια (402 χλμ.), με τον πωλητή να αξιώνει 299.950 δολάρια για να την αποχωριστεί. Τι πιστεύεις, τα αξίζει;