DTM 2017, Hockenheim 2ος Αγώνας: Εν μέσω βροχής η πρώτη νίκη του νέου RS 5 DTM!

Σχετικά άρθρα

Η πρώτη νίκη του νέου RS 5 DTM ήρθε σήμερα σε έναν επεισοδιακό αγώνα, με κύριο χαρακτηριστικό του την έντονη βροχή που έπεφτε ένα τέταρτο περίπου μετά την εκκίνηση. Όπως και χθες, έτσι και σήμερα, τρεις οδηγοί από τους τρεις κατασκευαστές τερμάτισαν στις τρεις πρώτες θέσεις. Ο Βρετανός Jamie Green είδε πρώτος την καρό σημαία του τερματισμού, ο Gary Paffett με την C 63 DTM ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου και τρίτος τερμάτισε ο πρωταθλητής του 2016 Marco Wittmann, ο οποίος εκκινούσε από την 17η και προτελευταία θέση.

Στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά του μεσημεριού, ο δεύτερος του χθεσινού αγώνα Timo Glock σημείωσε τον καλύτερο χρόνο, δίπλα του στην εκκίνηση θα βρισκόταν ο rookie Rene Rast με το Audi RS 5 DTM και την τρίτη καλύτερη επίδοση πέτυχε ο Jamie Green. 3 βαθμοί για την pole για τον Glock, 2 για τον Rast και έναν για τον Green, με τα βάρη των αγωνιστικών να είναι τα εξής: 1.120 για τα RS 5 DTM, 1.125 για τις M4 DTM (+5 κιλά) και 1.125 για τις C 63 DTM (-5 κιλά).

Συννεφιασμένος ο ουρανός πάνω από την πίστα του Hockenheim και στην εκκίνηση, ο Rast έχασε έδαφος και θέσεις και πίσω στο grid, ο Wickens προσπάθησε να “χωθεί” από την εξωτερική, πέφτοντας τελικά πάνω στον Müller με το Rs 5 DTM που με τη σειρά του έπεσε πάνω στον Duval. Αποτέλεσμα αυτής της τριπλής σύγκρουσης ήταν ο Wickens να βρεθεί εκτός πίστας και αγώνα και οι δύο οδηγοί της Audi να συνεχίζουν με “πληγωμένα” αυτοκίνητα. Μάλλον το livery της ποδοσφαιρικής ομάδας της Στουτγάρδης δεν έφερε και πολλή τύχη στον Καναδό οδηγό της Mercedes και το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του στην πίστα για να απομακρυνθεί με ασφάλεια η C 63 DTM. Στη νέα επανεκκίνηση του αγώνα, στα πρότυπα των Nascar, οι οδηγοί βρίσκονταν πλάι-πλάι, και ο Green έπιασε στον ύπνο τον Glock και ο Auer, νικητής του χθεσινού αγώνα, που εκκινούσε από την όγδοη θέση, βρέθηκε πολύ γρήγορα στη δεύτερη, περνώντας τον οδηγό της BMW.

Ναι μεν ο Green οδηγούσε τον αγώνα από εκείνο το σημείο, αλλά τιμωρήθηκε με pit stop 5” για μη κανονική τοποθέτηση του αυτοκινήτου στην επανεκκίνηση ενώ ο Rast στάθηκε άτυχος και εγκατέλειψε μετά από σύγκρουση με τους Martin και Farfus. O Bέλγος οδηγός της BMW εγκατέλειψε, όπως κι ο Duval. Στον ένατο γύρο, οι πρώτες ψιχάλες άρχισαν να πέφτουν στην πίστα και ο πρώτος που μπήκε στα pits για αλλαγή σε βρόχινα ελαστικά ήταν ο Tom Blomqvist. Mortara και Glock μάχονταν για την τέταρτη θέση, με τελικό νικητή τον Ιταλό και στο 13ο γύρο, ο Γερμανός χάνει και την πέμπτη θέση μετά από λάθος φρενάρισμα.

Η βροχή δυνάμωνε, ο Μortara προσπέρασε τον Ekström για την τρίτη θέση, αλλά στον 16ο γύρο, o Ιταλός “έχασε” θεαματικά την πρόσφυση μετά την πρώτη στροφή, με τον Wittmann να τον αποφεύγει και να αποφεύγεται η σύγκρουση. Μιλάμε πια για καθαρά βρόχινο αγώνα, οι Wittmann, Di Resta, Paffett, Engel, Müller, Spengler, Ekström μπήκαν στα pits για βρόχινα και στον 19ο γύρο, ο Green μπήκε να εκτίσει την ποινή που του επιβλήθηκε. Με την συμπλήρωση σχεδόν μισού αγώνα, ο μόνος που ήταν στην πίστα με slick ελαστικά ήταν ο Auer, αλλά φαινόταν ότι δε θα άντεχε και πολύ ακόμα διότι η πίστα είχε μαζέψει αρκετό νερό σε μερικά σημεία.

Μετά την ολοκλήρωση των pit stops, το τοπίο στην κατάταξη είχε αρχίσει να ξεκαθαρίζει και η δεκάδα ήταν η εξής: Green,Wittmann Paffett, Auer,Müller, Di Resta, Rockenfeller, Engel, Spengler και Ekström. Στη μάχη για τη δεύτερη θέση, ο Paffett προσπέρασε τον πρωταθλητή Wittmann και ο Glock υπερασπιζόταν τη δέκατη θέση και τον έναν βαθμό που δίνει απέναντι στον Ekström, o οποίος, σημειωτέον, έκανε το 3/3 στο WRX στην πίστα του Hockenheim! Στη συνέχεια, ο Glock, που ήταν ένα από τα φαβορί του αγώνα, προσπέρασε τον Spengler για την ένατη θέση και ύστερα τον Engel για την όγδοη.

Μπροστά, ο Green δεν απειλούταν ιδιαίτερα και πήρε μια εύκολα, σχετικά, νίκη, δεύτερος τερμάτισε ο έμπειρος σε τέτοιες καταστάσεις Paffett και τρίτος ο Wittmann. Tη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Auer, Müller, Di Resta, Rockenfeller, Glock, Spengler και Engel.

Στη βαθμολογία των οδηγών, μετά την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου του DTM, προηγείται ο Auer με 40 βαθμούς, στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο Green με 26 και την πρώτη τριάδα κλείνει ο Paffett έχοντας και αυτός 26 βαθμούς. Στις ομάδες, πρώτη είναι η Mercedes -AMG Motorsport BWT με 53 βαθμούς και στους κατασκευαστές, “κεφάλι” έχει πάρει η Mercedes με 92 βαθμούς, δεύτερη είναι η Audi με 77 και τρίτη η BMW με 43.

Ο επόμενος γύρος του πρωταθλήματος θα πραγματοποιηθεί στο Σαββατοκύριακο 20-21 Mαϊου στην πίστα του Lausitzring. Aκολουθούν το βίντεο του αγώνα και τα αποτελέσματα.

Θέση Οδηγός Αυτοκίνητο Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 Jamie Green Audi RS5 DTM 56:53.264   32
2 Gary Paffett Mercedes-AMG C 63 DTM 56:58.200 04.936 32
3 Marco Wittmann BMW M4 DTM 57:01.455 03.255 32
4 Lucas Auer Mercedes-AMG C 63 DTM 57:10.249 08.794 32
5 Nico Müller Audi RS5 DTM 57:20.223 09.974 32
6 Paul di Resta Mercedes-AMG C 63 DTM 57:20.690 00.467 32
7 Mike Rockenfeller Audi RS5 DTM 57:24.579 03.889 32
8 Timo Glock BMW M4 DTM 57:59.514 34.935 32
9 Bruno Spengler BMW M4 DTM 58:01.802 02.288 32
10 Maro Engel Mercedes-AMG C 63 DTM 58:05.381 03.579 32
11 Mattias Ekström Audi RS5 DTM 58:06.208 00.827 32
12 Tom Blomqvist BMW M4 DTM 58:41.498 35.290 32
13 Edoardo Mortara Mercedes-AMG C 63 DTM 57:06.405 1 γύρος 31
14 Augusto Farfus BMW M4 DTM 21:12.677 12
15 Loic Duval Audi RS5 DTM 13:07.022 7
16 Rene Rast Audi RS5 DTM 8:57.469 4
17 Maxime Martin BMW M4 DTM 6:29.666 3
18 Robert Wickens Mercedes-AMG C 63 DTM 0:00.000   0

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Subaru ανανεώνει το αγωνιστικό BRZ Cup Car Basic

Από το 2013 η Subaru διαθέτει στη γκάμα της αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας μια έκδοση του BRZ έτοιμη για χρήση εντός πίστας, όταν...

H Hyundai παρουσιάζει το αγωνιστικό Ioniq 5 eN1 Cup

Τέσσερις μήνες μετά την προεπισκόπηση η Hyundai αποκάλυψε το Ioniq 5 eN1 Cup, με το μοναδικό αυτό ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο να βασίζεται στο Ioniq...