Τα σύγχρονα αυτοκίνητα εξοπλίζονται με προηγμένα συστήματα ασφαλείας, όπως συστήματα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, πολλούς αερόσακους, αυτόματα συστήματα πέδησης κτλ. Ωστόσο η προηγμένη τεχνολογία σε περίπτωση ατυχήματος κοστίζει ακριβά, τόσο ακριβά που οι ασφαλιστικές εταιρίες προτιμούν να βγάλουν τα αυτοκίνητα ολική καταστροφή παρά να τα επισκευάσουν, μιας και η αποζημίωση για ολική καταστροφή είναι μικρότερη από το κόστος επισκευής.

Παραδείγματος χάρη, σε μια μετωπική σύγκρουση, θα ενεργοποιηθούν αρκετοί αερόσακοι, η επισκευή των οποίων κοστίζει πολλές χιλιάδες ευρώ, φτάνοντας έως και τις 4.000, μιας και εκτός από τους αερόσακους θα πρέπει να αντικατασταθούν μέρη του ταμπλό αλλά και οι αισθητήρες των αερόσακων. Επίσης στο μπροστά μέρος των σύγχρονων αυτοκινήτων συναντάμε ραντάρ και αισθητήρες των συστημάτων αυτόματης πέδησης και του ενεργού cruise control. Καταλαβαίνεις λοιπόν πως μια μετωπική σύγκρουση, εκτός από την επιδιόρθωση των προφυλακτήρων, των φωτιστικών σωμάτων αλλά και των μηχανικών μερών, θα πρέπει να αντικατασταθούν και όλα τα παραπάνω, κάτι που εκτινάσσει κατά πολύ το κόστος επισκευής.

  • MONMAN

    Δε διανοούμαι ότι υπάρχει άνθρωπος που θα πάρει καινούργιο αυτοκίνητο ,θα έχει δώσει 20000 € + για να έχει όλα τα παραπάνω συστήματα ασφαλείας και δεν θα έχει κάνει full μικτή ασφάλεια !
    Πάντως για να τα λέμε όλα, τα αυτοκίνητα που έχουν τα συστήματα ασφαλείας νέας γενιάς , πληρώνουν λιγότερα ασφάλιστρα αφού εχουν λιγότερα ατυχήματα!

  • παντως η αποζημιωση ειναι τετοια που σου δινει το ποσο ωστε να παρεις το ιδιο αυτοκινητο σε μεταχειρισμενο…..παντως ολα αναγραφοτνε στα ψιλα γραμματα…….

    αν η επισκευη ειναι μεγαλυτερη απο την αγορα του ιδιου οχηματος σαν μεταχειρισμενο…..λογικο δεν ειναι ?????

  • a_f_a

    θα γεμισει ο πλανητης με κουφάρια αυτοκινήτων…
    ετσι, περισσότερα σκουπιδια γιατι στραβωσε η μασκα και αντι να τη φτιαχνουμε, παμε ολο το αμαξι στα σκουπίδια.