Η περίοδος της απόλυτης κυριαρχίας της Mercedes έχει τελειώσει φέτος. Η Ferrari κατάφερε ό,τι δεν έκανε τα τελευταία χρόνια, δηλαδή να σχεδιάσει ένα άκρως ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Το ιταλικό αυτοκίνητο έχει κατακτήσει δύο φορές τη νίκη στους τέσσερις πρώτους αγώνες και ο Sebastian Vettel διεκδικεί με πολλές αξιώσεις τον τίτλο, κάτι που έχει να συμβεί από το 2013.

Η W08 είναι, επίσης, ένα εξαιρετικό μονοθέσιο, το πιο περίπλοκο στο grid, με αποτέλεσμα η Mercedes να μην έχει καταφέρει να ξεδιπλώσει όλη της την ταχύτητα. Η γερμανική ομάδα εργάζεται πάνω στη βελτίωσή της, όντας επικεντρωμένη στη μείωση του βάρους, αλλά και την ανάρτηση. Ένας ακόμα τομέας που υπάρχει χώρος για βελτίωση είναι τα ελαστικά, με την SF70H να τα πηγαίνει καλύτερα στη διαχείριση.

Το αφεντικό των Γερμανών, Toto Wolff, δεν ανησυχεί και πιστεύει πως χρειάζονται μόνο τροποποιήσεις, κάτι που αφορά και τα ελαστικά, καθώς η W08 δεν αρέσκεται ιδιαίτερα στις σκληρές γόμες, όπως αυτές που θα έχουμε στο Ισπανικό Grand Prix.

Δεν υπάρχει ένα συγκεκριμένο μοτίβο. Είναι πολύ οριακό με τις γόμες, την πίστα, την επιφάνεια της πίστας και τη θερμοκρασία της πίστας. Υπάρχει πολλή αλληλεπίδραση που πρέπει να την χρησιμοποιήσεις σωστά, ώστε να είσαι στο «παράθυρο». Είναι είναι σίγουρο: έχουμε ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο σε αγώνα και κατατακτήριες. Απλώς πρέπει να το βελτιστοποιήσουμε, κάτι που είναι συναρπαστικό.

Θα είναι μια πολύ κλειστή μάχη, πάρα πολύ κλειστή. Η Ferrari είχε ένα πολύ γρήγορο μονοθέσιο τον χειμώνα που φαίνεται πως ταιριάζει πολύ στον Sebastian. Εμείς απλά θα πρέπει να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό. Αν κάνουμε ό,τι και με τον Valtteri στη Ρωσία, τότε μπορούμε να τους ανταγωνιστούμε.

  • Αστραπόγιαννος

    Αν περιμένετε να ορθοποδήσετε από τις επιδόσεις του Μπότας,έχετε μείνει στο…λαστ γίαρ :ppp

  • οταν λεμε οτι το μονοθεσιο της mercedes ειναι το πιο περιπλοκο του Grid…..τι ακριβως εννουμε ???
    δηλαδη πχ της ferrari/mclaren δεν ειναι ???

    • Mika

      Με βαση τα οσα εχουμε διαβασει εως τωρα, το μονοθεσιο της Φερραρι ειναι το πιο πολυπλοκο αεροδυναμικα, ειδικα στο μεσο του, που το καθιστα αδυνατο να αντιγραφει απο αλλους, τουλαχιστον φετος…

  • georgekaras

    εκει εκει στην β εθνικη

  • Akis-F1 FAN

    Tuning όπως λέμε φίλτρο-πρόγραμμα-εξάτμιση ;; Έλα πείτε την αλήθεια ιδέα του Λουις ήταν αυτό, του το σφύριξαν κάτι φίλοι μπουρναζιώτες ;-P

  • Neos

    σχολιο για παραπανω λαδακι σε 3,2,1…

  • Mitsos Ribopaido

    Νταξει σας κατάλαβαν και οι ξένοι σχολιαστές πλέον… Ότι και να πω είναι λίγο…
    Tuning και μαλακιες.. Βάλτε μια zebring ένα πρόγραμματακι θα το κάνετε μπουρναζιωτικο

  • sotirisb

    Αυτο που λεει οτι η Ferrari ταιριαζει πολυ στον Φεττελ εχει πολυ δικαιο. Ειδαμε πως ο Φεττελ δυσκολευτηκε πολυ στην προηγουμενη Φορμουλα οταν εχασε την αεροδυναμικη απο το πισω μερος, ενω τον βολευαν πολυ οι προηγουμενοι κανονισμοι που του χαρισαν τα 4 πρωταθληματα.