Η περίοδος της απόλυτης κυριαρχίας της Mercedes έχει τελειώσει φέτος. Η Ferrari κατάφερε ό,τι δεν έκανε τα τελευταία χρόνια, δηλαδή να σχεδιάσει ένα άκρως ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Το ιταλικό αυτοκίνητο έχει κατακτήσει δύο φορές τη νίκη στους τέσσερις πρώτους αγώνες και ο Sebastian Vettel διεκδικεί με πολλές αξιώσεις τον τίτλο, κάτι που έχει να συμβεί από το 2013.

Η W08 είναι, επίσης, ένα εξαιρετικό μονοθέσιο, το πιο περίπλοκο στο grid, με αποτέλεσμα η Mercedes να μην έχει καταφέρει να ξεδιπλώσει όλη της την ταχύτητα. Η γερμανική ομάδα εργάζεται πάνω στη βελτίωσή της, όντας επικεντρωμένη στη μείωση του βάρους, αλλά και την ανάρτηση. Ένας ακόμα τομέας που υπάρχει χώρος για βελτίωση είναι τα ελαστικά, με την SF70H να τα πηγαίνει καλύτερα στη διαχείριση.

Το αφεντικό των Γερμανών, Toto Wolff, δεν ανησυχεί και πιστεύει πως χρειάζονται μόνο τροποποιήσεις, κάτι που αφορά και τα ελαστικά, καθώς η W08 δεν αρέσκεται ιδιαίτερα στις σκληρές γόμες, όπως αυτές που θα έχουμε στο Ισπανικό Grand Prix.

Δεν υπάρχει ένα συγκεκριμένο μοτίβο. Είναι πολύ οριακό με τις γόμες, την πίστα, την επιφάνεια της πίστας και τη θερμοκρασία της πίστας. Υπάρχει πολλή αλληλεπίδραση που πρέπει να την χρησιμοποιήσεις σωστά, ώστε να είσαι στο «παράθυρο». Είναι είναι σίγουρο: έχουμε ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο σε αγώνα και κατατακτήριες. Απλώς πρέπει να το βελτιστοποιήσουμε, κάτι που είναι συναρπαστικό.

Θα είναι μια πολύ κλειστή μάχη, πάρα πολύ κλειστή. Η Ferrari είχε ένα πολύ γρήγορο μονοθέσιο τον χειμώνα που φαίνεται πως ταιριάζει πολύ στον Sebastian. Εμείς απλά θα πρέπει να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό. Αν κάνουμε ό,τι και με τον Valtteri στη Ρωσία, τότε μπορούμε να τους ανταγωνιστούμε.