Τόσο η Toyota Supra όσο και το roadster της BMW, τα έχουμε δει να δοκιμάζονται -με βαρύ καμουφλάζ- σε διάφορα σημεία ανά τον κόσμο. Και ενώ το ιαπωνικό coupe μοντέλο είναι δεδομένο ότι θα αναγεννήσει την ιστορικότητα του ονόματος του μοντέλου, το αντίστοιχο της γερμανικής εταιρίας, ακόμα είναι άγνωστο πως θα ονομαστεί.

Και μπορεί σε οποιαδήποτε περίσταση μέχρι σήμερα να το αναφέρουμε ως Z5, ο CEO της βαυαρέζικης φίρμας στην Βόρεια Αμερική, Ludwig Willisch, καταρχήν επιβεβαίωσε ότι θα υπάρχει ένα τέτοιο μοντέλο, αλλά το όνομα Z5 είναι ανακριβές, καθώς κανείς ακόμα δεν ξέρει ποιο λογότυπο θα υπάρχει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, λέγοντας:

Θα υπάρξει ένα sport μοντέλο, ναι, αλλά δεν θα ονομάζεται Z5. Αυτό είναι κάτι που έβγαλε από το μυαλό του κάποιος. Θα ονομαστεί Z…ίσως 4.

Κάτι που αν ισχύσει ταιριάζει με την λογική της ονοματοδοσίας της BMW, που λέει ότι οι ζυγοί αριθμοί μπαίνουν σε coupe ή cabrio εκδόσεις αμαξώματος. Το αυτοκίνητο αναμένεται να παρουσιαστεί στο τέλος του 2017 ή το πιο πιθανόν στις αρχές του 2018 και θα είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας της BMW και της Toyota, οι οποίες έχουν πει πως θα εξελίξουν από κοινού μια πλατφόρμα για σπορ αυτοκίνητα.

Για τους κινητήρες γνωρίζουμε πως η Z5 θα φορά τον 2,0-λιτρο B48 turbo κινητήρα που συναντάμε στην 330i, στην έκδοση sDrive30i, με την M40i να φορά τον ίδιο κινητήρα των 340i και M240i, τον 3,0-λιτρο B58. Για την ώρα δεν υπάρχουν αναφορές για ένα αποκλειστικό M μοντέλο. Ωστόσο φήμες θέλουν την Z5 να προσφέρεται και με υβριδικό κινητήρα, με ένα σύστημα τετρακίνησης να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό.

Τόσο η BMW Z5, όσο και η Toyota Supra θα κατασκευάζονται στο ίδιο εργοστάσιο στην Αυστρία, αλλά θα έχουν διαφορετικούς κωδικούς σασί. Στην Z5 έχει κατοχυρωθεί ο κωδικός G29, ενώ στη Supra ο κωδικός J29, με την Z5 να προσφέρεται ως roadster με υφασμάτινη μαλακή οροφή, για εξοικονόμηση βάρους, με τη Supra να είναι διαθέσιμη μόνο ως coupe.