Λόγω των πολύ ταχύτερων φετινών μονοθεσίων, η Pirelli ήταν αναγκασμένη να αλλάξει τη δομή των ελαστικών, εκτός από το πλάτος τους. Οι δυνάμεις που δέχονται τα ελαστικά φέτος είναι σημαντικά μεγαλύτερες, έτσι οι μηχανικοί της ιταλικής εταιρείας έκριναν ότι θα πρέπει να γίνουν πιο σκληρές, συνεπώς τα φετινά ελαστικά είναι κατά ένα stop πιο σκληρά απ’ ό,τι πέρυσι.

Αυτό σημαίνει ότι η μέση και η σκληρή γόμα είναι πολύ σκληρές, γεγονός που δεν αρέσει στους οδηγούς, οι οποίοι ζητούν πιο γρήγορα ελαστικά. Η Pirelli δείχνει πως θέλει να συνεργαστεί με τις ομάδες, έτσι είχε συνάντηση με τους οδηγούς, ώστε να ακούσει τις ιδέες τους. Ο Mario Isola, αγωνιστικός manager της Pirelli, δηλώνει πολύ ικανοποιημένος από τη συνάντηση αυτή, αφού ακούστηκαν πολύ καλές ιδέες από τους οδηγούς, ενώ τονίζει ότι θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τις τελικές αποφάσεις.

Ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση, επειδή συναντήθηκα με τους οδηγούς για να καταλάβω τι πιστεύουν για τα νέα προϊόντα, και τι πιστεύουν για την κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσουμε για το μέλλον. Ήταν μια πολύ θετική συνάντηση. Ανταλλάξαμε πολλές ιδέες και πέρα από τα ελαστικά. Επιπλέον, οι περισσότεροι οδηγοί συμμετείχαν στη συζήτηση, γιατί κάποιες φορές μερικοί δε μιλούν, αλλά όλοι οι κορυφαίοι οδηγοί μιλούσαν με ενδιαφέρουσες ιδέες.

Γενικά, όλοι νιώθουν ότι τα ελαστικά είναι κατά ένα βήμα πιο σκληρά απ’ ό,τι θα έπρεπε, αλλά μην ξεχνάτε ότι ο ρυθμός ανάπτυξης των μονοθεσίων θα είναι τεράστιος και θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι να πάρουμε τις τελικές αποφάσεις για το μέλλον. Θα πρέπει να παγώσουμε τη δομή μέχρι τη 1 Σεπτεμβρίου και τις γόμες μέχρι τη 1 Δεκεμβρίου, έτσι τώρα δουλεύουμε τόσο για την κατασκευή όσο και για τις γόμες.

Αυτό που παραδέχεται ο Ιταλός είναι πως τα ελαστικά του 2018 θα είναι πιο μαλακά απ’ ό,τι φέτος, αλλά, το τι αλλαγές θα εφαρμοστού, θα αποφασιστεί από τις πίστες μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα, όταν τα μονοθέσια θα είναι ταχύτερα και όταν πίστες όπως Spa, Suzuka και Sepang θα δώσουν δείγματα γραφής.

Τώρα, επικεντρωνόμαστε περισσότερο στη δομή, επειδή είναι το πρώτο που θα πρέπει να τελειοποιήσουμε. Στη συνέχεια, θα ξεκινήσουμε να αναπτύσσουμε τις γόμες. Η τελική απόφαση θα παρθεί αργότερα μέσα στη σεζόν, όταν θα έχουμε κάποιες ενδείξεις από πίστες όπως το Spa, η Suzuka και η Sepang. Για την επόμενη σεζόν, η μέση γόμα θα πρέπει να είναι λίγο πιο γρήγορη, πιο κοντά στη μαλακή, και η σκληρή να είναι ένα βήμα πιο μαλακή, οπότε θα πρέπει να αλλάξουμε λίγο το εύρος.

  • Mika

    Λογικη κινηση, που εκτος των αλλων θα αυξησει και τα προσπερασματα!!!

  • Κούκος

    Pirelli ξέρεις ε; Του χρόνου φτιάξε ελαστικά που αντέχουν για 5 γύρους… Ικανή σε έχω!!

  • Giannis-F1

    Εγώ ξέρω πως οτι και να κανουν ικανοποιημένοι δεν θα μαστε. Μετά θα παραπονιομαστε οτι τα προσπερασματα γίνονται στα pits και είναι αγώνας στρατηγικής, χωρις μάχες κλπ κλπ