Ο Michael Kahn, ένας πρώην αντιπρόσωπος της Nissan, ισχυρίστηκε ότι από το 2010 η χρηματοοικονομική μονάδα της Nissan (Nissan Motor Acceptance Corp) τον εξαπάτησε ακυρώνοντας τη χρηματοδότηση της αντιπροσωπείας του, και όλα αυτά εν μέσω οικονομικής κρίσης 2008-2010.


Ο Kahn είχε τέσσερις αντιπροσώπους της Nissan, δύο της Toyota και μια της Chrysler-Jeep-Dodge στο Λος Άντζελες και στο Σαν Φρανσίσκο, ενώ ήταν ο καλύτερος πελάτης του χρηματοδοτικού τμήματος της Nissan. Ωστόσο, ο Kahn υποστήριξε ότι το 2010, η Nissan τον εξαπάτησε ακυρώνοντας τη χρηματοδότηση της αντιπροσωπείας του, συμπεριλαμβανομένης της χρηματοδότησης των καταστημάτων και των πελατών, στη μέση της οικονομικής κρίσης, παρά τις διαβεβαιώσεις ότι δεν θα το έκανε.

Ο Kahn βρέθηκε να χρωστάει δάνεια στην Nissan ύψους περίπου 1,6 εκατομμυρίων δολαρίων, και τελικά μηνύθηκε και αναγκάστηκε να πληρώσει 40 εκατομμύρια δολάρια στην ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία. Ο αντιπρόσωπος μήνυσε πίσω την Nissan Motor Acceptance Corp, η οποία αναγνώρισε το παράπτωμα της, αλλά του είπε ότι άλλοι αντιπρόσωποι αντιμετώπιζαν παρόμοια ζητήματα.

Τελικά, σε μια δίκη την περασμένη εβδομάδα, κατάφερε μετά από οκτώ χρόνια να κερδίσει αποζημίωση ύψους 256 εκατ. δολαρίων από τη χρηματοοικονομική μονάδα της, τα 121,9 εκατομμύρια δολάρια σε αντισταθμιστικές αποζημιώσεις και τα 134,5 εκατομμύρια δολάρια σε ποινικές αποζημιώσεις.

  • rous

    Αποκλειεται. Οι ιαπωνες ειναι καλοι.