Σύμφωνα με τα στοιχεία του International Energy Agency (IEA), ο αριθμός των ηλεκτρικών οχημάτων που κυκλοφορούν στους δρόμους όλου του κόσμου, ξεπέρασε τα 2.000.000 μέσα στο 2016, μιας και διπλασιάστηκαν σε σχέση με το 2015.

Ωστόσο, τα ηλεκτρικά οχήματα (αμιγώς ηλεκτρικά, plug-in υβριδικά και αυτοκίνητα με κυψέλες υδρογόνου) αντιπροσωπεύουν μόλις το 0,2% του συνόλου των επιβατών αυτοκινήτων παγκοσμίων, δείχνοντας με τον τρόπο αυτό πως υπάρχει ακόμη αρκετός δρόμος να διανυθεί προκειμένου να υπάρχει σημαντική συμβολή στους στόχους μείωσης των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.

Σύμφωνα με την IEA, για να μην αυξηθεί η μέση θερμοκρασία κατά 2 βαθμούς Κελσίου μέχρι το τέλος του αιώνα, ο αριθμός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα πρέπει να φτάσει τα 600 εκατομμύρια μέχρι το 2040. Αν τα κράτη συνεχίσουν να προσφέρουν φοροαπαλλαγές και κίνητρα για την αγορά τέτοιων οχημάτων, με το κόστος των μπαταριών να μειώνεται και αυτές να προσφέρουν μεγαλύτερη αυτονομία, τότε σύμφωνα με την έρευνα (PDF) υπάρχει μια καλή ευκαιρία έως το 2020 να κυκλοφορούν στους δρόμους 9 με 20 εκατ. ηλεκτρικά οχήματα, με το νούμερο αυτό να αυξάνεται στα 40 με 70 εκατομμύρια έως το 2025.

Αξίζει να σημειωθεί πως το 95% των συνολικών πωλήσεων των ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως γίνεται σήμερα μόνο σε 10 χώρες, στη Κίνα στις ΗΠΑ, στην Ιαπωνία, στον Καναδά, στη Νορβηγία, στη Βρετανία, στη Γαλλία, στη Γερμανία, στην Ολλανδία και στη Σουηδία.

  • Jazzie

    Καμιά φορά αναρωτιέμαι, είναι δυνατόν ένα τεχνικό και μάλιστα αυτοκινητιστικό περιοδικό, να μιλά για αέρια θερμοκηπίου ?