H Mitsubishi κατασκεύασε το τελευταίο Lancer Evolution στα τέλη του 2015 και τώρα σε δηλώσεις του ο Trevor Mann, COO της εταιρίας, σε πρόσφατη συνέντευξη του είπε πως η δεν ετοιμάζουν τον διάδοχο του Lancer, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα δούμε ένα νέο Evo στο μέλλον.

Όπως τόνισε ο Mann, ένα αυτοκίνητο επιδόσεων βρίσκεται στην ατζέντα της Mitsubishi και αναμένεται να βγει στην αγορά το 2023. Συμπλήρωσε πως το νέο Evo δεν πρέπει αναγκαστικά να βασίζεται σε ένα σεντάν μοντέλο, υπονοώντας πως το επόμενο Evo θα είναι SUV. Στην ίδια συνέντευξη ο Mann είπε πως η εταιρία του θέλει να ένα halo μοντέλο στη γκάμα της, επιλέγοντας το Pajero Sport για τον ρόλο αυτό.

Η παραγωγή του Lancer θα σταματήσει στο εργοστάσιο της πόλης Mizushima στην Ιαπωνία τον Αύγουστο, προκειμένου το εργοστάσιο να κατασκευάζει το ASX, η ζήτηση του οποίου συνεχώς και αυξάνεται. Η παραγωγή του Lancer θα μεταφερθεί στη Ταϊβάν, με τον Mann να λέει πως πρόθεση τους είναι να συνεχίσουν να πωλούν τον Lancer για όσο καιρό μπορούν.

  • SAMURAI-66

    Με κεκλιμενη οροφη πισω σε στυλ κουπε δυναμικα οδικα χαρακτηριστικα και κινητηρα πυραυλο στα προτυπα του σενταν εστω και σε suv δεν πιστευω να χαλασει κανενα οταν μαλιστα σημερα το ημισυ της αγορας εχουν τα υπερηψωμενα οχηματα σαν πρωτη τους επιλογη.
    Χωρις αμφιβολια θα κανουν οτι καλυτερο για να μην τσαλακωσουν στο ελαχιστο τον θρυλο που ακολουθει το προσονημιο EVO απο την mitsubishi που τωρα μαλιστα με την βοηθεια της nissan θα προχωρησει ενα βημα παρα πανω τα πλανα της.
    Αυτο χωρις στο ελαχιστο να μειωνει φυσικα την τεχνολογικη αξια της mitsubishi που εχει τον δικο της δρομο να πραγματοποιει τα ονειρα μας!

    • evoluzione

      νομιζω οτι το αρθρο επρεπε να ειχε κλεισει με το σχολιο σου αγαπητε!

  • με την χρηση ηλεκτρονικων πλεον κανεις παπαδες..οποτε λογικο να στραφουν στα SUV !!!! και θα ειναι γρηγορο….και θα πουλαει γιατι θα ειναι ”ψηλο” !!

    • manowar

      Η μιτσουμπισι αο αυτην την κινηση που κανει φαινεται οτι εχει δει του κωλου της την τρυπα

  • xtra

    …μπορει να ειναι και κλιματιστικο , γιατι οχι ?!

    • manowar

      Ειπες τωρα τον λογο που δεν θα αγοραζα ποτε μιτσουμπιτσι..αν και μαρεσει το εβο λεφτα για μιτσουμπιτσι δεν θα εδινα ρε φιλε …κολλημα

    • evoluzione

      Μαζι σου αλλα επιμενω 120-130κ για νεο GTR με φρενα απο civic type R θα εδινες.Δηλαδη το Datsun ειναι καλυτερο Deal;

    • manowar

      Ντατσουν θα εδινα μεχρι 12 χιλιαρικα το πολυ οπως και εδωσα..μονο για να κανεις δουλεια ..κοιτα εγω ειμαι θαυμαστής των ευρωπαϊκων κατασκευων με την εξης ιεραρχία :
      Ιταλος (λογο Ferarri)
      Γερμανος
      Βρετανος
      Γαλλος
      περαν τουτου ,,μονο ορισμενες εξαιρεσεις..

    • evoluzione

      Ησουν θες να πεις γιατι τωρα κλαιμε ολοι μαζι.
      Και εαν υπαρχει γερμανος το 2017 που να μην εχει κανει ερωτα με γαλλο κινεζο και ινδο και ακομα πιστευεις οτι η νεα Μ ειναι γερμανικη τοτε τι να πω.
      Παγκοσμιοποιηση δεν θελατε παρτε την!Αυτες οι κουβεντες ειναι για την 10ετια του 1990 οχι για τωρα.Τωρα παρε οτι θες αλλα μην το παιζεις γερμανος δεν εισαι.Γιαυτο και εγω κοιταω πλεον μονο setup κ συνολο

    • Γιώργος Εμπέρ

      Ναι αλλα δεν μπορεις να κανεις κατι. Εννοω πως αυτο δεν ειναι του GTR η του evo η της M3 προβλημα. Ειναι ΟΛΟΙ ετσι ποια. Με αυτη την λογικη δεν θα επρεπε να παρουμε αμαξι. Εδω μεχρι και η diablo ειχε φαναρια απο nissan! Δεν ειδα ομως καποιον να μην λατρεψε την diablo!

      Και δεν καταλαβαινω το κολλημα που εχεις με το GTR και τα φρενα. Δηλαδη θα παρεις ενα GTR, εχεις να συντηρησεις ενα τετοιο αμαξι και θα ξαναβαλλεις μαμα φρενα? Γιατι ακομα και στο evo, ερχοταν με δισκο του 500ευρου και ηταν το πρωτο που αλλαζοταν. Επισεις κανενας δεν εμεινε με μαμα αναρτησεις και φρενα.

      Το GTR δεν αποτελει εξαιρεση. Με το που το παρεις θα πας να δωσεις 5-6000 ευρω να βαλλεις ohlins αναρτησεις, 4 τακαρες της περιοπης και την επομενη μερα εισαι συνεργειο να παρει μερικα αλογα.

      Και επισεις ειναι απο ποια οπτικη το βλεπεις το θεμα. Αν εισαι κατοχος Ferrari ε ναι ρε φιλε. Τι να σου κανει το GTR? Ειναι κλασσεις κατω απο Ferrari σε ποιοτητα αλλα και σε τιμη μιας και κανει στην καλυτερη το 1/4 μιας Ferrari και τα ιδια λεφτα με μια μεταχειρισμενη 360 modena.

      Αλλα για τον “μεσο φυσιολογικο” ανθρωπο που εχει να αγορασει μεχρι evo / focus RS / Gt86, ειναι ανωτερο. Αν θα αγορασει ενα μετα απο κοπο, εχει κανει update. Οχι downgrade! Ουτε θα πει πω πω χαλια το σαλονι του. Ειναι κατωτερο του Ford! Και αν το Ford και το evo δεν παιρνουν φωτια στην πιστα, δεν νομιζω να παιρνει ουτε το GTR.

      Και ναι. Σιγουρα αν λυσουμε ενα GTR θα εχει παγουρι απο Mitsubishi και κουμπια στο εσωτερικο απο Ηonda αλλα και Lamborghini που παιρνεις ειναι ολο απο vw και κανει οσο μια Ferrari! Αλλα δεν λες τις Lambo χαμηλης ποιοτητας ουτε ειναι λογος για να μην αγορασεις μια Huracan. Εγω τουλαχιστον οταν ειδα Huracan και aventador εχασα την λαλια μου.

      Εν τελη εκει που θελω να καταληξω ειναι πως ουσια και νοημα εχει αν το μοτερ ειναι αξιοπιστο και βελτιωσιμο αν εχεις το μικροβιο του κοντρακια. Τωρα φρενα, δισκοι, αναρτησεις, λαστιχα, ποιος χεστηκε. Και opel astra να εχεις, οταν ερθει η ωρα για αναρτησεις, ε θα βαλλεις μια bc. Δεν θα πας να βαλλεις την μαμα! Ποσο περισσοτερο σε ενα GTR που εχει και νοημα!

    • manowar

      καταρχας εγω δεν ειμαι της παγκοσμιοποιοησης και αυτης της βλαχοφαντασιωσης των κουμουνογιαπιδων καθυστεραδων..απο την αλλη η bmw τα αυτοκινητα που κυκλοφορανε σε ολον τον πλανητη εκτος κινας ειναι γερνμανικα απο το μοτερ μεχρι την λαμαρινα μεχρι το σασι μεχρι το οτιδηποτε.τελος παντων ειπα ευρωπη γενικοτερα περαν της bmw που την θεωρω οπως και πολλοι αλλοι στην 5νταδα των κορυφαιων κατασκευαστων

  • Scooby r22b

    Χάρηκα ιδιαίτερα διαβάζοντας τον τίτλο, λέω μπράβο στην Mitsubishi, κατάλαβαν το λάθος τους.
    Μετά μπαίνω και διαβάζω για SUV και τα ‘ρχ…@ μας κουνιούνται. Ωραίο EVO να το χαίρεστε.

  • panos

    κ νομιζα οτι αναθεωρησαν τις δηλωσεις τους κ θα προχωρισουν
    για κανονικο evo, αλλα τελικα προκειται για αλλη μια ντουλαπα με
    ροδες που θα την λενε evo..

  • gv

    ε να τωρα στα κοντα..
    και αν μεχρι τοτε κοπασει η μοδα των suv?
    ενταξει λιγο υπερβολικο αυτο αλλα θελω να πω οτι χανουν πολυτιμο χρονο ειναι πολυς καιρος..
    ουτε ενα υβριδικο supercar 700 ιππων να εφτιαχναν δε θα τους επαιρνε τοσο καιρο!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Διαβάζω τον τίτλο, χάρηκα για λίγο. Βλέπω μετά SUV.
    Φταίω γω τώρα να τους πω Δεν την παλεύετε ρεεε;;;
    Το ξεφτίλισαν τελείως το όνομα…
    EVO είναι μόνο το Lancer για πάντα!!!

  • Γιώργος Εμπέρ

    Hθελα να απεχω απο το θεμα αλλα θελω να το μοιραστω μαζι σας. Πριν τον ερωτα μου για το GTR ειχα εναν ερωτα ζωης και λεγοταν Εvo. Ηταν τοσο μεγαλος ερωτας που επειδη δεν ειχα την οικονομικη δυνατοτητα να το αποκτησω, πηρα ενα απλο Lancer και του εβαλα πανω οτι εβρισκα απο Evo.

    Αλλα δεν σταματησα εκει. Γνωρισα παρα πολυ κοσμο με Lancer και με Evo. Τοσο οσο και το Lancer///Club που μετα εγινε Mitsubishi Owners. Ο ερωτας μου για το Evo με εκανε να αφιερωσω πολλες ωρες την μερα για να εξελιξω το forum των Owners οπου δεν ηταν απλα ενα club αλλα ηταν και ειναι, οι φιλοι μου. Ο Αποστολης, ο Στελιος, ο Μακης και πολλοι αλλοι. Να βαζω λογοτυπα του forum σε Lancer και Evo στον δρομο να τους παρακινησω να μπουν και να μεγαλωσει η παρεα, να πιανω κουβεντα στα φαναρια, να οργανωνουμε πιτες για τo club και να μοιραζομαστε ολοι μαζι την αγαπη μας για τα Mitsubishi, για το Lancer (και οι μισοι απο εμας με ονειρο το evo)

    Σημερα θλιβομαι απιστευτα απο την τροπη που πηρε το evo μιας και ειχα καταθεση ψυχη σε αυτο το αμαξι και ειναι και ο βασικος λογος που αλλαξα ονειρο. Γιατι αυτο που ειχα, το σκοτωσε ο ιδιος ο δημιουργος του. Ελπιζω η Νissan να μην κανει το ιδιο με το GTR! Η Mitsubishi δυστυχως δεν ειναι αυτη που ηταν. Και οτι Εvo και να φτιαξει, αν δεν ειναι 4κινητο σενταν να τρεχει σε ραλλυ και να φτυνει φλογες δεν ειναι Εvo!

    • evoluzione

      Εδω κανεις λαθος η Datsun το εκανε ηδη.Πηρε ενα θρυλο της αυτοκινησης και μου εβγαλε ενα αμαξι που γραφει GTR αλλα που ολα πανω του ειναι απο Datsun pick up Που ζητε;Εγω εκνευριζομαι γιατι αναφερετε ολοι με ευκολια το Skyline που μονο skyline δεν ειναι>Ποια η μεγαλυτερη ντροπη;

    • evoluzione

      Για να γινω κατανοητος θα προτιμουσα να παρω 3-4 evo ματαχειρησμενα απο το να ξαναπαω στην αντιπροσωπεια της Nissan για να θαυμασω το νεο GTR και μιλωντας με τον πωλητη να διαπιστωσω οτι το αμαξι εχει σασι ταδε φρενα brembo της σειρας αναρτησεις της σειρας σαλονι μισοκλεμενο απο ινδο και ποσα θελετε 120-150 μισο λεπτο να δω στα σκουπιδια αν βρω κανα 5ευρω.Αλλαξε φρενα δωσε μου 4 αλλαξιες advan slick ενισχυσε σασι μειωσε βαρος αλλαξε την ριμαδοεξατμιση θελω αλλες ζαντες θελω αλλες αναρτησεις θελω αλλο intercooler και μερικα αυτοκολλητα.
      Πωλητης: Μα αυτα δεν γινονται και ξερετε τωρα ολες οι εταιριες τα ιδια κανουν
      Εγω:Ε τοτε βαλε στουπι στον @#$% σου αγαπητε και βγες στο δρομο αναπτηρα μην κρατας θα παρει φωτια μονο του!

    • Γιώργος Εμπέρ

      Σε εχασα και δεν καταλαβα τιποτα. Επειδη ειμαι 29 και η ενασχοληση μου με τα αμαξια ξεκιναει εδω και μια 6ετια βαλλε με λιγο στο κλιμα γιατι δεν εχω καταλαβει ακριβως. Οk. Δεν γουσταρεις το gtr. Αυτο το καταλαβα. Αλλα το ολο στορυ του γιατι οχι!

    • evoluzione

      Νομιζω οτι ημουν κατανοητος και βεβαια γουσταρα το παλαιο GTR αλλα το νεο η τελος παντων το τελευταιο τι να πω κριμα και αδικο διοτι ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΑΓΑΠΗΤΕ ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΦΟΡΑΕΙ ΟΥΤΕ OPEL ASTRA της σειρας για τα λεφτα του..Δηλαδη κοιτα το συνολικο πακετο ενος αμαξιου τι προσφερει στα λεφτα που θελεις να δωσεις.Το Evo Viii αν και εχει κακοχαρακτηρηστει ως καγκουρηκο ή συγκρινεται με την αηδια που λεγεται impreza sti,στην εποχη του και για 47-50000 ευρω ηταν ενα απο τα καλυτερα ντιλ που θα μπορουσε να κανει ενας γκαζακιας με βαση γραμμικοτητας κινητηρα σασι φρενα αμαξωμα συνολικο στυσιμο κτλ .Δηλαδη εαν ενδιαφερεσαι οντως για αμαξια κατσε διαβασε το Α κ το Ω ειναι το setup και μετα το γουστο σου σε εμφανιση αμαξωματος.
      Εγω δεν μπορω να δεχτω ενα αμαξι τυπου GTR να φοραει φρενα και δισκους του 500ευρου και να μου λεει οτι πληρωνω φιρμα (σιγα την νισσαν) γιατι οταν το παρω στο δρομο και με τοσα αλογα θα ηθελα να εχω και αντιστοιχα φρενα που κοστιζουν απο 5000-9000.Δεν ενοοω τπτ αλλο!

    • Γιώργος Εμπέρ

      Καταλαβαινω τι λες αλλα απο οσο ξερω τα φρενα του σε καθε αλλαγη κοστιζουν 5000ευρω και θελουν αλλαγη καθε 30.000 χιλιομετρα. Στα 90-100.000 ευρω που κανει εξωτερικο (οχι εδω που κανει 170.000) παιρνεις και τετρακινηση, 570 αλογα, 3800 κυβικα και 2 τουρμπο! Εσωτερικα το εχω δει και εχει δερματινα recaro! Γενικα το εχω δει πολυ αν και δεν εχω κατσει μεσα (Το εχω χαζεψει πολλες φορες ομως απο κοντα) και δεν μου εδωσε την αισθηση ενως μη προσεγμενου αυτοκινητου. Εννοω πως σιγουρα οχι 170.000 αλλα 90.000 ευρω που το βρισκεις καινουργιο στο εξωτερικο, δικαιολογει τα λεφτα του. Εδω Ελλαδα οι τιμες ενως καλου μεταχειρισμενου παιζουν στα 60.000 ευρω! Και οταν λεμε μεταχειρισμενο, εννοουμε το πηρα αλλα καταλαβα ποσο αξιζει η συντηρηση του στο πρωτο σερβις και το δινω οσο οσο.

    • evoluzione

      Ναι αυτες ειναι οι τιμες αντιπροσωπιας στην Ελλαδα και εδω μας κοροιδευουν παλι στα μουτρα γιατι οι δισκοι και τα τακακια που φοραει δεν αντιστοιχουν σε τιμες λιανικης Brembo εαν ηταν Apr θα το συζητουσα.Τωρα εαν σου πω οτι εγω θα κανω το σερβις σε αυτο το αμαξι με 1/3 των χρηματων αυτων και αυτο που θα φορεσει το αμαξι θα ειναι ποιοτηκα καλυτερο απο αυτα που θελει η νισσαν θα με πιστευες;Ε και ναι Recaro φοραω και εγω.Ειναι δυνατον ενα αμαξι των 150000 να φοραει τα ιδια με εμενα;Παλι κοροιδια!Και επανερχομαι στα φρενα αεριζομενους σε 500 αλογα που πας;Δηλαδη πειτε το φτιαξαμε ενα αμαξι με κλεμενο σασι μετρια παρελκομενα βαλαμε και ενα σαλονι και ενα κοκκινο σηματακι και το πουλαμε για θρυλο αλλα που στην ουσια ειναι ενα αμαξι poser της παραλιακης για να το χαζευουν τα 15χρονα αλλα που σε πραγματικες extreme συνθηκες θα βγαλει 1-2 γυρους και μετα θα αρχισει να διαλυεται ε λυπαμαι δεν τα δινω και να τα ειχα.Καλυτερα να βρω το παλαιιο skyline που ηταν θρυλος και φωτια και τιμιο!

    • evoluzione

      Και ΟΧΙ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ ΕΝΑ fq400 70000-80000 σε τιμες Ελλαδος τα υπολοιπα ειναι brand

    • Αννίβας

      τώρα σε έχασα και εγώ
      Ξέρει η ίδια μάρκα έχει πολλές κατηγορίες.
      Η Brembo έχει για την F1 και μάλλον δεν θα είναι τα ίδια
      Η Recaro δεν θα έχει τα ίδια με τα δικά σου.
      Είναι σαν να λέει ένα μα Intel έχει και η apple idel και εγώ γιατί έχει τριπλάσια τιμή τα apple;
      Αν νομίζουν ότι μπορούν να το πουλήσουν τόσο δικαίωμα τους.
      Κάνεις δεν σε αναγκάζει να το αγοράσεις γιατί αυτό έχει ένα τίμημα σε μια ελεύθερη αγορά.
      Τα σχόλια είναι δωρεάν, ακόμα.

    • evoluzione

      Τωρα τι να απαντησω.Εχεις προβληματα;Θες να αποκτησεις; χαχαχαχα

      Λυπαμαι αλλα ουτε o CEO της Νισσαν να ησουν για να δικαιολογησεις τα αδικαιολογητα που εχουν γινει πανω σε αυτο το αμαξι για να πουλησεις….Ελα τωρα αφου ξερεις…….

    • Γιώργος Εμπέρ

      Θα σε πιστευα αλλα αμαξια οπως το gtr δεν τα κρατας μαμα. Τι σημασια εχει τι αναρτηση η τι φρενα εχει αφου δεν θα ξαναβαλλεις τα μαμα. Recaro απο Recaro διαφερει. Recaro εχει και το evo και το impreza αλλα δεν εχει καμια σχεση το ενα με το αλλο! Οπως ειμαι σιγουρος πως δεν ειναι ιδιο το καθισμα μιας Ferrari 360 modena και μιας LaFerrari και ας ειναι και οι 2 Ferrari! Και οκ. Ας πουμε πως το gtr δεν ειναι κοντραμαξο και για πιστα (αν και στο 99% των youtube video κερναει τσαγια στον δρομο). Για σενα ποιο ειναι αυτο το σημερινο συγχρονο αυτοκινητο τετρακινητο γιαπωνεζικο κοντραμαξο που αξιζει τα λεφτα του? Γιατι μετα απο gtr πας σε ferrari! (Δεν ειναι japan αλλα ειναι Ferrari οπως και να το κανουμε!)

    • evoluzione

      Νοιωθω τι λες αλλα καταληγουμε παλι στο ιδιο συμπερασμα

      Το πακετο GTR δεν αξιζει ειναι απλα για να σε κοιτανε στο δρομο χωρις να γνωριζουν οτι σε σβηνουν απο το χαρτη αμαξια με τα μισα λεφτα.Τωρα εαν εισαι ενας οδηγος με τετοιο badget να βγαινεις παραλιακη και να γδυνονται οι γκομενες στα φαναρια στην Ελλαδα της κρισης μη μπορωντας να διαχειρηστεις τοσα αλογα διοτι απο το setup και μονο απλα δεν γινεται παρε και μια porshe το ιδιο αποτελεσμα θα εχεις.Eαν εχεις τον οδηγο αγωνων μεσα σου εισαι αληθινος petrolhead και οταν οδηγεις θες να νοιωθεις το καρδιοχτυπημα σε καθε στροφη παρε κατι αλλο.Εγω ειμαι καπου στην μεση σε αυτο.Στη συγκινηση δηλαδη αλλα μεχρι ενος οριου αλλοιως θα με εβλεπες με kit car τυπου f1 στον Φλοισβο για καφε εαν εφτανα ποτε!

    • Γιώργος Εμπέρ

      Ειμαι και τα 2. Ειμαι ο ανθρωπος που εχω τον οδηγο αγωνων καπου κρυμμενο μεσα μου και περιμενω απλα ενα αμαξι να μου το βγαλλει εξω. Ενα αμαξι που θα του ριχνω καποια λεφτα, θα το φτιαχνω, θα με κερναει συγκινισεις και θα αποκτησω μαζι του μια σχεση ερωτα και παθους. Απο την αλλη δεν το κρυβω (και δεν θεωρω πως ειναι κακο κιολας) το αμαξι που θα επαιρνα να μην ειναι ιδιο με ολη την μαζα. Θελω το αμαξι μου να “φωναζει” δυναμη και να εχει και καποιο status αλλα και χαρακτηρα απο ραλλυ και αγωνες.

      Επισεις δεν συμφωνω 100% σε αυτο το οτι αν ειχα ενα gtr θα με εσβηνε απο το χαρτη ενα αμαξι με τα μισα λεφτα. Το gtr ειναι 600 αλογα. Για να κανεις ενα evo πχ 600+ αλογα και να περασεις ενα gtr ξερεις ποσσα λεφτα θες (προφανως ξερεις). Οποτε αυτο που θα με περασει δεν κανει λιγοτερο απο ενα gtr. Μην σου πω πως κανει περισσοτερο, εχει σπασει και 2 μοτερ. Αν το 1/10 απο τα λεφτα που θα ριχναμε στο evo για να περασει το gtr, τα ριχναμε στο gtr σε αναρτηση και φρενα, θα εστριβε διαβητης (αν δεν στριβει ηδη ετσι) και θα ηταν συνολικα καλυτερο αμαξι απο το evo. Οσο και αν αγαπαω το evo, το gtr ειναι παραπανω κλαση. Δεν κοστιζουν και το ιδιο βεβαια.

      Και ειμαι japan. Δεν με πειραζει τοσο το τετρακινητο η πισωκινητο (αν και με 4κινητο νιωθω ποιο ασφαλεια στο πως στριβει το αμαξι) αλλα θελω JDM (η οσο γινεται να ειναι Japan). To θελω σχιστοματικο.
      Με 50.000 ευρω παιρνεις cayman η focus rs η mustang. Eπιλογες υπαρχουν. Αλλα δεν ειναι japan!

      Τελος και εγω στον Φλοισβο παω :) (Tρωω καμια φορα λουκουμαδες στο Breeze :) )

    • evoluzione

      Σορρυ για το ιδανικο κοντραμαξο σε τι σε ευθειες;Σε στροφεςσε αναβαση σε πιστα,στους ελληνικους δρομους;;πρεπει να ειναι 4κινητο γιατι;Μπεμπης εισαι; Με πισοκουνα δεν γινεται;Πρεπει να ειναι γιαπωνεζοςεχει σημασια εαν ειναι βρετανος ιαπωνας ή γερμανος;Βλεπεις δεν μπορω να απαντησω σε αυτο χεχε.

    • evoluzione

      Και για να κλεισω γιατι τα εχω παρει ηδη.Η mitsubishi ξεφτυλιζεται οντως με αυτα που κανει απο το 2007 και μετα.Βρες μου μια που εταιρια που δεν το εχει ξεφτυλισει.Να πω εγω μια Kia αγαπητε απο το 2007 εως το 2017 εχει κανει θαυματα χαχαχαχα

  • Mika

    Αντε να δουμε τωρα φτιαγμενα SUV EVO τερατα με 1000-1500 αλογα να κανουν drag races, και τι στον κοσμο!!!!

  • evoluzione

    Εγω θα έλεγα συνεχιστε ετσι μην ξαναβγαλετε Evo τα VIII απο την κατρακυλα εχουν αρχισει και τσιμπανε σε τιμες η ζητηση στο εξωτερικο αυξανεται το μοιραιο καποια στιγμη θα γινει και απο ενα stock ραλλυ αυτοκινητο γενιεται η συλλεκτικοτητα και το περασμα σε κλασσικο (που ισως να μην γινει ποτε) αλλα αν γινει ζηταμε 50κ και σε οποιον αρεσει!

    • evoluzione

      Ονειρα θερινης νυκτος λεγονται αυτα αλλα τελος παντων.Αλλα αν φορας καποια σωστα πραγματα στο αμαξι σου σε φρενα και αναρτηση κτλ ο τυπας που θα ερθει να το αγορασει για 10κ θα φυγει πλεον κλαιγοντας γιατι με αυτα του δινω μια αφισα δωρο και μια ευχη για υγρα ονειρα.Το 2023 δεν ειναι μακρια.Επισης μια πληροφορια για κατοχους Evo X πουληστε τωρα οσο μπορειτε…

    • evoluzione

      Ονειρα θερινης νυκτος λεγονται αυτα αλλα τελος παντων.Αλλα αν φορας καποια σωστα πραγματα στο αμαξι σου σε φρενα και αναρτηση κτλ ο τυπας που θα ερθει να το αγορασει για 10κ θα φυγει πλεον κλαιγοντας γιατι με αυτα του δινω μια αφισα δωρο και μια ευχη για υγρα ονειρα.Το 2023 δεν ειναι μακρια.Επισης μια πληροφορια για κατοχους Evo X πουληστε τωρα οσο μπορειτε…

  • palp
  • Sensei Konstantinos

    Οι όροι EVO και SUV δεν πάνε μαζι !! Τέλος …..

    • evoluzione

      να και ενας λογικος

  • mixalhs7

    Λέτε στo μέλλον να δούμε το WRC να απαρτίζεται από crossovers & SUVs?