Η κορεάτικη εταιρία ετοιμάζεται πυρετωδώς για την συμμετοχή της στο πρωτάθλημα TCR, και γι’αυτό πηγαίνει σε διάφορες πίστες ανά την Ευρώπη για τις απαραίτητες δοκιμές εξέλιξης. Έτσι, μετά τη πίστα στο Aragon της Ισπανίας και του Misano της Ιταλίας, οι μηχανικοί της εταιρίες επέστρεψαν πριν λίγες μέρες στην Ισπανία, και πιο συγκεκριμένα στην πίστα της Valencia για ένα τριήμερο δοκιμών.

Σε αυτό η προσοχή επικεντρώθηκε στη βελτίωση συγκεκριμένων τομέων απόδοσης, με την πίστα της Valencia να επιλέγεται για τον συνδυασμό υψηλών και χαμηλών ταχυτήτων στροφών. Αυτό πρόσφερε στην ομάδα την ευκαιρία να αξιολογήσει πλήρως την ισορροπία του πλαισίου σε διάφορες καταστάσεις. Επίσης, δοκιμάστηκαν διαφορετικά υλικά φρένων και ρυθμίσεις των αμορτισέρ, με τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν να χρησιμοποιηθούν στη συνέχεια, σε συνδυασμό με το feedback του δοκιμαστή της εταιρίας, Gabriele Tarquini.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς, το αυτοκίνητο έχει αποκτήσει ένα άκρως επιθετικό και αεροδυναμικό bodykit, με τον 2,0-λιτρο turbo κινητήρα να παράγει 330 άλογα, με την κίνηση να περνά στον μπροστά άξονα μέσω ενός 6-τάχυτου σειριακού κιβωτίου ταχυτήτων με paddles. Το νέο Hyundai i30 TCR θα τεθεί από τον ερχόμενο Δεκέμβριο αντιμέτωπο απέναντι από τα Alfa Romeo Giulietta TCR, Audi RS3 LMS TCR, Ford Focus TCR, Kia Cee’d TCR, Honda Civic TCR, Opel Astra TCR, Peugeot 308 Racing Cup TCR, Seat Leon TCR, Subaru WRX STI TCR και Volkswagen Golf TCR.