AQ2Y0119

H Opel στο περίπτερο της, εκτός από το όμορφο GT concept, και το Astra που κέρδισε το τίτλο του “αυτοκινήτου της χρονιάς”, είχε και το ανανεωμένο Mokka X, το οποίο φρεσκάρεται μετά από το 2012, που πρωτοπαρουσιάστηκε. Το μικρό SUV της εταιρίας έχει καταφέρει να πουλήσει πάνω από 500.000 κομμάτια και για να συνεχίσει αυτή την επιτυχημένη πορεία, η Γερμανική εταιρία προχώρησε σε ένα εκτενές facelift. Το ανανεωμένο μοντέλο θα λανσαριστεί στην αγορά το φθινόπωρο του έτους που διανύουμε και εμφανισιακά, οι αλλαγές που έχουν γίνει για το facelift του Mokka είναι λίγο-πολύ οι αναμενόμενες.

Διαθέτει νέο εμπρός προφυλακτήρα, νέα γρίλια και νέα φωτιστικά σώματα που το φέρνουν πιο κοντά στην νέα οικογενειακή σχεδιαστική ταυτότητα και του δίνουν ένα “πιο πλατύ, πιο στιβαρό και πιο αρρενωπό” look. Η ίδια τακτική έχει εφαρμοστεί και στο πίσω μέρος με σημαντικότερη την αλλαγή στα φωτιστικά σώματα που πλέον είναι διαθέσιμα και με LED τεχνολογία.

AQ2Y0111

Το εσωτερικό του Mokka X όμως, είναι ριζικά ανανεωμένο. Το ταμπλό, που είναι εμφανώς επηρεασμένο από αυτό του Astra, είναι εντελώς νέο ενώ το ίδιο ισχύει και για τον πίνακα οργάνων που είναι οργανωμένος γύρω από πιο “οριζόντια” στοιχεία. Η κεντρική κονσόλα δε, έχει ανασχεδιαστεί γύρω από οθόνες αφής 7 ή προαιρετικά, 8 ιντσών και το νέο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.

Οι αλλαγές στο Opel Mokka όμως δεν είναι μόνο αισθητικές. Μετά την παρουσίαση των “whisper diesel” κινητήρων 1.6 λίτρων με 110 και 136 ίππων, η γκάμα κινητήρων του Mokka X εμπλουτίζεται με τον νέο 1.4 Direct Injection Turbo με τα 152 άλογα που είχε κάνει το ντεμπούτο του στο Astra. Ο κινητήρας θα μπορεί να συνδυαστεί και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων αλλά και το adaptive AWD σύστημα με ηλεκτρομαγνητικά ελεγχόμενους συμπλέκτες της Opel. Η κατανάλωση του βενζινοκινητήρα είναι 6.6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές CO2 είναι 154 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.

AQ2Y0098

Κατά τα άλλα, το Opel Mokka X θα εξοπλίζεται με τα Adaptive Forward Lighting LED φώτα που αντικαθιστούν το προηγούμενο BiXenon AFL σύστημα αλλά και μία σωρεία συστημάτων ασφαλείας, μεταξύ των οποίων η νέα γενιά Opel Eye κάμερας και τα συστήματα Traffic Sign Assistant, Following Distance Assistance, Forward Collision Alert και Lane Departure Warning.

AQ2Y9344

Τέλος, υπήρχε και το Astra TCR, η αγωνιστική μορφή του νέου Astra. Το αγωνιστικό μπορεί να παίρνει μέρος σε εθνικούς και διεθνείς αγώνες τουρισμού, στους οποίους συμμετέχουν ιδιωτικές ομάδες. Αναπτύχθηκε από την Opel Motorsport από κοινού με την Kissling Motorsport, και κίνηση παίρνει από έναν 2.0-λιτρο turbo κινητήρα απόδοσης 330 ίππων με 410 Nm ροπής.

AQ2Y9346

Ζυγίζει 1.200 κιλά και ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο σειριακό κιβώτιο με paddles στο τιμόνι. Φρενάρει με εξαπίστονες δαγκάνες με δίσκους 378 mm μπροστά και διπίστονες πίσω με δίσκους 265 mm. Φορά αεροδυναμικό bodykit με ρυθμιζόμενο μπροστά splitter, μεγάλη πίσω αεροτομή και δεξαμενή καυσίμου ασφαλείας 100 λίτρων. Η σειρά TCR εγκαινιάστηκε το 2015 και περιλαμβάνει Εθνικά, Ευρωπαϊκά πρωταθλήματα και το παγκόσμιο TCR International, με όλα να μοιράζονται ακριβώς τους ίδιους τεχνικούς κανονισμούς και έτσι ένα όχημα TCR, μπορεί να χρησιμοποιείται σε όλο τον κόσμο χωρίς να απαιτούνται τεχνικές τροποποιήσεις. Οι πρώτες παραδόσεις των Opel Astra TCR θα ξεκινήσουν από τον Φεβρουάριο του 2016 με αρχική τιμή τα 95.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ).