Έφτασε η ώρα για τον απόλυτο αγώνα αντοχής. Αυτό το Σαββατοκύριακο έχει 24 ώρες Le Mans, με την Porsche και την Toyota να μάχονται για το ποια από τις δύο θα κερδίσει φέτος τον αγώνα-γόητρο, με την Toyota να χάνει πέρυσι τον αγώνα στον τελευταίο γύρο, λόγω ενός μηχανικού προβλήματος.


Στις μέχρι τώρα δοκιμές το σκορ είναι 1-1. Η Porsche ήταν ταχύτερη στις ελεύθερες πρωινές δοκιμές και η Toyota ταχύτερη στις βραδινές πρώτες κατατακτήριες και έτσι αναμένεται να ζήσουμε έναν από τους καλύτερους αγώνες των τελευταίων χρόνων. Ωστόσο, σύμφωνα με φήμες, ίσως είναι η τελευταία φορά που θα δούμε τη συγκεκριμένη μάχη, μιας και η Porsche, μετά την Audi που το έχει ήδη κάνει, σκέφτεται να αποχωρήσει από το WEC, επειδή η Toyota δείχνει φέτος ιδιαίτερα ανταγωνιστική, κερδίζοντας τους πρώτους δύο αγώνες του πρωταθλήματος.

Το Motorsport Aktuell αναφέρει πως η Porsche προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστική θα πρέπει να κατασκευάσει από το μηδέν ένα νέο LMP1 μονοθέσιο. Η Porsche έχει δεσμευτεί να βρίσκεται στο WEC τουλάχιστον μέχρι το τέλος της σεζόν του 2018, αλλά σύμφωνα με τον Marcus Schurig, τον άνθρωπο που ήταν ο πρώτος που έκανε γνωστό πως η Audi αποχωρεί από το Le Mans, δύο εβδομάδες πριν την επίσημη ανακοίνωση, η Porsche ίσως τελικά ανακοινώσει στο τέλος της φετινής σεζόν την αποχώρηση της, λόγω της αδυναμίας της να κατασκευάσει ένα νέο αγωνιστικό για το επόμενο έτος.

Το πάγωμα των ισχυόντων κανονισμών, αλλά και η συμφωνία με την Toyota προκειμένου να παραμείνει ως έχει ο monocoque σχεδιασμός των LMP1 αγωνιστικών, είναι οι κυριότεροι λόγοι που το βραχυπρόθεσμο μέλλον του προγράμματος της Porsche έχει τεθεί σε κίνδυνο. Επίσης η οικοδόμηση ενός ολοκαίνουργιου αυτοκινήτου έχει αποκλειστεί από την Porsche για οικονομικούς λόγους, καθώς το VW Group έχει να αποπληρώσει τα απόνερα του Dieselgate.

Για τις φήμες αυτές ρωτήθηκε από το Sportscar365, ο επικεφαλής της ομάδας, ο Andreas Seidl, δηλώνοντας πως:

Ακούω αυτές τις φήμες αρκετό καιρό, αλλά δεν έχω τίποτα να σχολιάσω. Το μόνο που ξέρω είναι πως έχουμε επιβεβαιώσει για το 2018. Αναπτύσσουμε πλήρως το μονοθέσιο του 2018.

Ο Seidl συμπλήρωσε πως αναμένει να ξεκινήσει τις συζητήσεις για την “επόμενη περίοδο” του project κατά το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, από τη στιγμή που θα οριστούν οι κανονισμοί της LMP1 κατηγορίας το 2020.

Αν τελικά η Porsche αποφασίσει να αποχωρήσει από το WEC, τότε δεν θα υπάρχει LMP1 κατηγορία, μιας και η σύμβαση του WEC με τη FIA απαιτεί τουλάχιστον δύο ομάδες στη κορυφαία κατηγορία LMP1. Αν απομείνει μόνο η Toyota τότε LMP1 κατηγορία δεν θα υπάρξει, εκτός και αν επιστρέψουν στον θεσμό η Peugeot ή η BMW. Οι φήμες θέλουν την Porsche να μπαίνει και αυτή στον κόσμο της Formula E.

  • Herc

    Ας ξεκινήσουμε ερανο να βοηθήσουμε τους ταλαιπωρους.Τους πειραζει ο ανταγωνισμος τωρα.Το ξερω ότι ποναει πολύ να χανεις από την “ταπεινη” Toyota, αλλα είναι παγια τακτικη του GROUP να κερδιζουν χωρις ανταγωνισμο.Μολις αλλαξαν οι κανονισμοι και οι προδιαγραφες στο WRC και ολοι θα φτιαχνανε αυτοκίνητα από λευκο χαρτι, από το μηδεν.Μολις ειδαν την εισοδο τις Toyota και Citroen ως εργοστασιο, και την τρομερη βελτιωση τις HYUNDAI την εκαναν με ελαφρα.

    • George Liverpool

      Καληνυχτα

    • Mika

      Πραγματικα…..

    • Mika

      Δεν εφτιαξαν κι εξελιξαν POLO με τις νεες προδιαγραφες WRC? Δεν το βλεπαμε να κανει δοκιμες μεχρι τη τελευταια στιγμη? Δεν υπηρχε η σκεψη, ακομα και μετα την ανακοινωση αποσυρσης, αφου ειχε ηδη εξελιχτει, να το διαθεσουν σε ιδιωτες για συμμετοχη????Τι ειναι αυτα που λες τοτε?

    • George Liverpool

      Δεν ειναι μονο οτι ξοδεψαν χρημα και χρονο να το στησουν και να το εξελιξουν,ειναι οτι κι απο την αρχη του project στο wrc,η VW κανεναν δεν φοβηθηκε.Το προγραμμα ξεκινησε το 2011,μετα τις νικες στο dakar,και ειπαν οτι θα μπουν στο θεσμο το 2013.Οταν εγινε αυτο,υπηρχε η citroen του loeb και η ford των φιλανδων.Αρα για ποια ενοχληση απο τον ανταγωνισμο μιλαμε;;Ηξερε η VW o,τι η ford θα αποσυρθει στα τελη του 2012 η ο,τι ο loeb θα κανει το ιδιο;;Φαινοταν ποιος ηταν ο αντικαταστατης του ομως,ηδη απο τοτε που ηταν μαζι στη citroen το 2011.Αφου καταφερε να εξασφαλισει την υπογραφη του και να φτιαξει ενα τοσο ανταγωνιστικο αυτοκινητο σιγα μην φοβοταν τον ανταγωνισμο.Η κυριαρχια VW-Ogier, ηταν αντιστοιχη αυτης των Citroen-Loeb.Προσωπικα δεν ειχα αμφιβολια ο,τι αν δεν εφευγε η VW,τα ιδια θα βλεπαμε και φετος,ισως λιγο δυσκολοτερα για τους γερμανους,αλλα και παλι χωρις να ιδρωσουν θα εκαναν το double.Γι’ αυτο,να μην λενε οτι να ‘ναι μερικοι

    • Mrdesperado32

      αυτα που λεει ο herc απο πανω λες οτι ειναι οτι να ναι.αλλα εσυ απ την αλλη υποθετεις οτι αν εμενε η vw θα εκανε double χωρις να ιδρωσουν κιολας.εδω περυσι ιδρωσαν με τη χιουνται.και οτι vw ogier ηταν κυριαρχοι σαν τη σιτροεν-λεμπ.που ο λεμπ ειχε τριπλασιο και πιο δυσκολο ανταγωνισμο απ οτι η vw και δε συγκρινεται σε πρωταθληματα η μια εταιρεια με την αλλη.το οτι να ναι που λες ειναι σχετικο ποιος το λεει

    • George Liverpool

      Ενα ενα,για να καταλαβαινομαστε.Ο Loeb απο το 2007 κι επειτα, δεν ειχε κανενα σοβαρο ανταγωνισμο.Μετα τη φυγη Gronholm,το χαος.Aλλα ακομη και τοτε,ο γαλλος ηταν ξεκαθαρο φαβορι.Η Subaru το 2006-7-8 φυτοζωουσε και μαστιζοταν απο προβληματα αξιοπιστιας.Στο τελος εφυγε και εμεινε μονο η ford.Μετα,το 2008-9-10-11-12,επαιζε μπαλα ολομοναχος και εκανε πλακα σε ολους,με μια μικρη εξαιρεση το 2009 και το 2011,οπου ο Hirvonen και ο Ogier τον δυσκολεψαν λιγο,αλλα και παλι τους καθαρισε.Κι ερχομαστε στη μετα Loeb εποχη.Η VW ειχε ενα lineup,οπου οτι κι αν γινοταν,δεν εχανε πρωταθλημα οδηγων και κατασκευαστων.Λιγη κοντρα του Neuville,δεν αλλαζει και πολλα.Σταδιακα η Hyundai ανεβηκε και φετος δειχνει πραγματα,αλλα δεν ξερουμε τι θα γινει.Αλλο να οδηγουν για σενα οι Ogier-Latvala-Mikkelsen και αλλο οι Neuville-Sordo-Paddon.Υπαρχει ξεκαθαρη διαφορα κλασης,χωρις να υποτιμω τον Neuville,ο οποιος μπαινει στην πιο ωριμη φαση της καριερας του,τον Sordo που ειναι παντα εκει για να δινει βαθμους και τον Paddon,ο οποιος θεωρω πως ειναι αρκετα ταλαντουχος.Αρα,καταληγουμε στο ο,τι και οι 2 οδηγοι,Loeb και Ogier,δεν ειχαν τρομερο ανταγωνισμο.Μπορει ο ogier να εχει και περισσοτερο τωρα,γιατι τρεχει νεα φουρνια υποσχομενων ταλεντων.Με τους οδηγους που ειχε στη διαθεση της η VW,δεν θα μπορουσε να απειληθει στα ισια απο κανεναν αλλο.Εχω φαει πολυ “πονο” απο τον Loeb,καθως οταν αρχισα να βλεπω φανατικα WRC,μονο 2 ομαδες ετρεχαν για τη νικη στην ουσια.Οσο και να μην ηθελα να κερδιζει,ηταν τρομερος.Το ιδιο βλεπω και τα τελευταια 4 χρονια με Οgier,εξαιρωντας τη φετινη σεζον.

    • Mika

      Αυτο ακριβως, καλυτερα να μασαμε παρα να μιλαμε!!

  • Anestis Genk

    Είναι κρίμα που οι κατασκευαστές αντιμετωπίζουν τόσο καιροσκοπικά το motorsport.

    • Spider

      Ε όχι και καιροσκοπικά η Porsche το Motorsport και ειδικά τους αγώνες αντοχής.
      Μάλλον τρολάρεις για να ανέβει η επισκεψιμότητα στο blog…

    • Anestis Genk

      Ναι η Porsche έχει πετύχει πολλά και η Audi επίσης.

      Αλλά με αυτό που είπα εννοώ πως προτιμώ να πιάνουν στασίδι και να κάθονται για πάντα, όπως είναι Ferrari, McLaren, Williams στην F1 και χωρίς να είναι ανταγωνιστικές μένουν στην F1. Δεν λένε, “το project δεν είναι πια προσοδοφόρο, πιάσαμε τους στόχους κτλ άντε γεια”, όπως κάνουν άλλες εταιρείες σε F1, WRC, Le Mans.

    • Spider

      Όλοι έχουν τα συμφέροντά τους για να μένουν.

  • SAMURAI-66

    Φοβουνται την τοyota και ετοιμαζονται να την κανουν με ελαφρα πηδηματακια οι γερμανοι και απο το wec οπως εκαναν και στο wrc?
    Αν επιβαιβεωθουν αυτα στο vw group τελικα πρεπει να φοβουνται τους γιαπωνεζους οπως ο διαβολος το λιβανι γιατι οταν εμφανιζονται σε αγωνες τρεχουν πανικοβλητη να απομακρυνθουν προφασιζομενοι διαφορες δικαιολογιες.
    Φαινεται μονο εν την απουσια τους μπορουν να κανουν τους μαγκες οι γοτθοι οταν παιζουν μονοι τους για να κερδιζουν…τους ενοχλει ο ανταγωνισμος προφανως!!

    • Mika

      Ειλικρινα, θα ηθελα να ξερω τι πινεις και δεν μας δινεις…..

    • SAMURAI-66

      Ειναι που σας ποναει η αληθεια ολους εσας τους φανατικους groupatous και οτι σας δωσουν οι γερμανοι φιλοι σας το τρωτε αμασητο και τους δικαιολογειται…..προβατακια!!

    • George Liverpool

      Απλα λες βλακειες,δεν μας ποναει τιποτα κι ουτε το group μας πληρωνει.Απεναντιας,εσυ σχολιαζεις λες κι εχεις συμβαση με ολες τις ιαπωνικες εταιριες μαζι.Θα βγαλουμε και τη porsche “απατη” στο τελος,που αυτη κι αν ειναι φιρμα που εχει συνδεσει το ονομα της με τη πιστα και τους αγωνες…..

    • SAMURAI-66

      Ανοησιες και βλακειες λετε ολοι εσεις που εχετε κολησει το ειναι σας στα σηματα των γερμανων και κανετε μονιμως προσωπικες επιθεσεις καθε που ακουγονται αντιθετες γνωμες απο την δικιες σας,λες και σας πληρωνουν οι γοτθοι να τους κανετε πλατες εδω μεσα σαν υπαλληλοι τους η εχετε συγγενεια εξ αιματος μαζι τους και ζειτε για να τους υπηρετειτε σαν οι καθαριστριες τους.
      Για συνελθεται επιτελους ενας ενας γιατι ξεπερνατε τα ορια συνεχως με της ανεγκεφαλες πρακτικες σας που δυστυχως σας αφηνουν οι διαχειριστες να κανετε εναντιον ατομων χωρις να σας κανουν παρατηρηση.
      Θελετε μετα να εχουν σεβασμο στο προσωπο σας οι συνομιλητες σας με την αθλια συμπεριφορα σας,

    • enigma

      Λες για προβατάκια και μετά μιλάς για προβλήματα συμπεριφοράς…..

    • George Liverpool

      Εσυ προβαινεις σε χαρακτηρισμους,ανεβαζεις φωτο με προβατα χαρακτηριζοντας ολους τους υπολοιπους και μετα θελεις να βγεις και απο πανω??Μηπως εχουμε τρελαθει???Ευτυχως διαβαζουν κι αλλοι τα σχολια,για να βλεπουν τι γινεται.Μιλας για την porsche λες και ειναι lada,λεγοντας οτι κιοτεψε μολις ειδε την ανταγωνιστικη toyota και θελεις να σε παρουμε στα σοβαρα??Σε παρακαλω παρα πολυ.Τις περισσοτερες φορες τα σχολια σου δεν δινουν τροφη για σκεψη και κουβεντα,παρα μονο περιεχουν εμπαθεια και ειρωνια.Μην περιμενεις οταν σχολιαζεις ετσι,να εχεις και σωστη αντιμετωπιση.

    • SAMURAI-66

      Αν θεωρεις εσυ τον εαυτο σου προβατο γιατι ειδες μια φωτο και πιστευεις οτι τους μοιαζεις η φωτογραφιζουν εσενα οι οποιες αναφορες μαζι με τους υπολοιπους να το κοιταξεις σε γιατρο γιατι καποιο προβλημα υπαρξης εχεις.
      Η συζητηση ελαβε τελος εδω.

    • George Liverpool

      Απο τη στιγμη που απευθυνθηκες σε ολους,χωρις να ονοματησεις κανεναν συγκεκριμενα και απο τη στιγμη που συμμετεχω κι εγω στη συζητηση,οι χαρακτηρισμοι αφορουν κι εμενα.Και το απο πανω σχολιο σου μιλα για υποστηρικτες των γοτθων,υπαλληλους κλπ.Γιατρο θα χρειαστουμε σιγουρα,ισως οχι για μενα.Ξαναδες τι εγραψες στο πρωτο σου σχολιο για τη porsche,γιατι αυτο ηταν το ζητημα για το οποιο σχολιασα εγω και ελα να τα ξαναπουμε.

    • Mrdesperado32

      “λεγοντας οτι κιοτεψε μολις ειδε την ανταγωνιστικη toyota και θελεις να σε παρουμε στα σοβαρα” παντως αυτα τα λεει ο αρθρογραφος στο αρθρο.

    • George Liverpool

      Ο αρθρογραφος εφτιαξε ενα αρθρο με βαση ορισμενες ψημες και εδωσε τροφη για σκεψη,μεχρι εκει.Απο εκει και περα,παραθετω αυτο το κομματι: “Ωστόσο, σύμφωνα με φήμες, ίσως είναι η τελευταία φορά που θα δούμε τη συγκεκριμένη μάχη, μιας και η Porsche, μετά την Audi που το έχει ήδη κάνει, σκέφτεται να αποχωρήσει από το WEC, επειδή η Toyota δείχνει φέτος ιδιαίτερα ανταγωνιστική, κερδίζοντας τους πρώτους δύο αγώνες του πρωταθλήματος”.

    • Mrdesperado32

      η αποψη τοου αρθρογραφου ειναι και τη γραφει ξεκαθαρα.

    • Mika

      Αν λες τον αλλο προβατο στα μουτρα του, τι περιμενεις να σε πει???
      Και πολυ ευγενικες,και καθως πρεπει, ειναι οι τοποθετησεις των αλλων προς την αφεντια σου…

    • Mika

      Α ρε κατακαημενε βοσκε, ευτυχως εχουμε εσενα να μας ανοιγεις τα ματια!!!Που εχεις ηδη ετοιμα τα κειμενα, απο τις επικεφαλιδες κιολας, των αρθρων..
      Διαβασε τα σχολια και των αλλων εδω μεσα, μπας κι ανοιξει το ματακι…
      Οταν επεφταν οι σφαλιαρες απο Audi και Porsche, χρονια τωρα, ηταν καλα???Αλλα τοτε ελεγες, να βελτιωθουν οι Ιαπωνες και να επανελθουν του χρονου δριμυτεροι…Ειδες κανενα να τρεχει πανικοβλητος να φυγει μολις εβλεπε απεναντι του τη Toyota?Tρομαξε κανεις στη F1 απο το φιασκο της Toyota???Προσφατα, απο το comeback της Honda????
      Τελος, ειδες να δικαιολογω κανενα?
      Πιες λιγο σακε, μπας κι ανοιξει το βλεφαρο..Γιατι οταν διψας, δεν ξερεις τι λες!!!
      :-)

      Υ.Γ. Δεν ανεφερα καν το απιστευτο project Nissan Deltawing!!! Τι ηταν κι ετουτο!!!!!
      Χαχα

    • enigma

      Θα επανέλθουν του χρόνου. Θα απουσιάσει και ο μη ασιατικός ανταγωνισμός και ίσως κερδίσουν.

    • mixalhs7

      Διαβάζοντας την φήμη και την επίσημη απάντηση της εταιρειας για το όλο θέμα ένα είναι το συμπέρασμα.
      ”Κενταει” ο Κυριάκος για άλλη μια φορά!
      Κι όποιος κατάλαβε, κατάλαβε ;))

    • Κώστας

      xaxaxaxa φοβαται η πορσε την τογιοτα?τους πουθεναδες?
      για πες μας ποσους τιτλους εχουν στο παγκοσμιο αγωνιστικο στερεωμα,ετσι για να γελασουμε λιγο???χαχαχα

  • Mika

    H ιστορια θυμιζει εντονα αυτη της Audi, που υπηρχαν φημες, ελεγαν δεν εχουμε ιδεα, ετοιμαζουμε το αγωνιστικο της επομενης χρονιας, και τελικα αποχωρησαν, για να κανουν δρομο στη Porsche και να διευρυνει τις νικες της στο θεσμο..
    Τωρα βγαινουν φημες για τη Porsche…Aν αληθευουν παντως, ειναι ντροπη για μια τετοια εταιρεια να μην μπορει να εξελιξει ενα νεο μονοθεσιο απο το μηδεν…Να τα λεμε αυτα, και να μη σφυριζουμε αδιαφορα..Εν αναγκη, ας παρουν καποιους απο τους συναδερφους τους απο την Audi που χρονια τωρα παρουσιαζαν κορυφαια μονοθεσια, ειτε κερδιζαν ειτε οχι…Κι ολοι μαζι, να κατσουν κατω και να φτιαξουν κατι εξαιρετικο….
    Η Τoyota εως τωρα φετος,ειχε δωσει πονο…Και να δουμε τι θα γινει αν παρει τελικα και το Le Mans..

  • Mika

    Α ρε γκαντεμο-Αλονσο, ουτε στη Porsche δεν σε βλεπω να προλαβαινεις να πας, στο WEC!!!
    :p

  • Moby Dick

    Διαβάζοντας τα σχόλια εδώ μέσα είναι να κρατάς το στομάχι σου απ’ τα γέλια…

    Δεν θέλω να κάνω κανένα σχόλιο για μια ενδεχόμενη αποχώρηση της Porsche απ’ το Lemans ή όχι, γιατί είναι δικαίωμά της και δικαίωμα του Group να το πράξει ή όχι. Πότε και γιατί.

    Ας ασχοληθούμε με τον 24 ωρο αγώνα του Lemans που έρχεται το προσεχές ΣΚ και που Porsche διεκδικεί το 19ο Lemans της ιστορίας της και η Toyota το 1ο και ας αφήσουμε τα υπόλοιπα.

    • Spider

      Έτσι ακριβώς!!!!!!!

    • mixalhs7

      Το πραγματικό ερώτημα που τίθεται είναι αν η ΤΟΥΟΤΑ κερδίσει φέτος για πρώτη φορά στην ιστορία της, θα συνεχίσει στο θεσμό, θα αποσυρθεί ή θα κοιτάξει απλά να προσπεράσει τη μαζντα στις νίκες?

    • Moby Dick

      Noμίζω ότι έχει παρερμηνευθεί λίγο η όλη ιστορία με τις φήμες που κυκλοφόρησαν εδώ και 2-3 μέρες​. Το παιχνίδι παίζεται απλά σε σχέση με τους νέους κανονισμούς του 2020. Πολύ απλά δεν υπάρχει κάποιος ​λόγος ​να ξοδε​ύεις​ λεφτά για το ίδιο Project απ’ την στιγμή που θα πρέπει να εξελίξεις​ ένα διαφορετικό Project απ’ το 20 και μετά.

      ​Να κερδίζεις ξανά και ξανά με το ίδιο αυτοκίνητο τι νόημα έχει; Αν η Porsche αποφασίσει να αποχωρήσει θα το κάνει για να επιστρέψει το 20 με κάτι καινούργιο, αναγκαστικά επειδή θα αλλάξουν άρδην οι νέοι κανονισμοί. Aυτό που δεν καταλαβαίνουν οι πολλοί είναι ότι η Porsche τρέχει στους αγώνες για σοβαρούς λόγους που σχετίζονται με την ανάπτυξη και την έρευνα για τα αυτοκίνητα που πουλά. Δεν τρέχει για να κάνει μαγκιές στους άλλους.​ Η Toyota τρέχει για διαφορετικούς λόγους σε αυτή την φάση. Θέλει να γραφτεί το όνομά της στην ιστορία του διασημότερου αγώνα στον κόσμο. Διαφορετική στόχευση και συμφέροντα έχει ο ένας και ο άλλος.

    • mixalhs7

      Νομίζω πως με τον τρόπο της η πορσε πιέζει τη διοργανώτρια αρχή οι ριζικές αλλαγές να γίνουν το 2019 οχι μόνο προς όφελος της ιδιας, αλλά και για να δοθεί κίνητρο απ του χρόνου νέες ομάδες να σχεδιασουν απο φέτος κι ολας LMP1 με τους νέους κανονισμούς χωρις να χρειαστει να περιμένουν αλλά δυο χρόνια.

    • πως βλεπουμε τις πιθανοτητες για νικη της Πορσε ????

    • Moby Dick

      Πολύ ψηλά, όπως πάντα. Και πολύ ψηλά και της Toyota. Στο Lemans ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος. Τα τρία μονοθέσια της Toyota απέναντι στα δύο της Porsche είναι ένα συν, αλλά αυτό από μόνο του δεν λέει τίποτα. Το γεγονός ότι η Toyota είναι ταχύτερη φέτος επίσης δεν λέει τίποτα, γιατί η Porsche στους δύο πρώτους αγώνες τέσταρε το “αργό” αεροδυναμικό πακέτο που θα τρέξει μεθαύριο. Σήμερα η Porsche ήταν ταχύτερη στα πρωινά δοκιμαστικά απ’ την Toyota. Γενικά το να κερδίσεις στο Lemans είναι ένας συνδυασμός πραγμάτων, αντοχή μηχανών και ανθρώπων, ταχύτητα μηχανών και ανθρώπων, καιρικών συνθηκών, συσχετισμός κίνησης στην πίστα και ολίγη τύχη (ή ατυχία). Όλα τα παραπάνω παίζουν τον ρόλο τους, συνδυαστικά.

  • thymios tsilimparis

    Ελάχιστα πράγματα αντιπαθώ περισσότερο από τους Γερμανούς κατασκευαστές. Ενα απ αυτά τα ελάχιστα ειναι και οι στενόμυαλοι πορωμένοι καθε φίρμας.
    Αντίθετα την Τογιότα (άσχετα αν φτιάχνει απελπιστικά άσχημα και βαρετά αυτοκίνητα) τη συμπαθούσα πάντοτε. Θες οτι είχε ο πατέρας μου επαγγελματική “κλούβα” Τογιότα; Θες γιατί τη λάτρεψα στο Γκρουπ Α;
    Αλλά το να λεει ο κάθε Τογιοταίος οτι η Πόρσε φοβάται τους Ιάπωνες, είναι πέρα από τη λογική και φτάνει στα όρια της εκνευριστικής ασχετοσύνης. Η Πόρσε, αυτή η αντιπαθέστατη φίρμα, είναι η πολυνίκης στον αγώνα. Έχει βγάλει ΤΕΡΑΤΑ στο Group C και έχει “μουσκέψει” τα όνειρά μας. Η παρουσία της στους αγώνες αντοχής δεν χωρά αμφισβήτηση. Δεν χωρά καμία ΕΞΥΠΝΑΔΑ οτι φεύγει λόγω,.,,φόβου.
    Ναι κι εγώ θυμώνω με τη σκέψη κι εγώ θέλω ακόμα πιο πλούσιο και δυνατό WEC, θέλω κατασκευαστές, θέλω προβολή, δε χορταίνω να βλέπω τα κτήνη αυτά.
    Η Τογιότα λοιπόν πρέπει πρώτα να πάρει νίκη κι ύστερα να προκαλέσει φόβο σε κάποιον που έχει 18, ΔΕΚΑΟΚΤΩ νίκες. ΄Οσες περίπου συμμετοχές έχει η Τογιότα στον αγώνα…
    Τα υπόλοιπα ειναι επιπέδου δημοτικού

    • Spider

      Πέρα από το ότι σε τιμά η τοποθέτησή σου, όχι για κάποιον άλλο λόγο,αλλά γιατί αυτή είναι η αλήθεια, θα ήθελα να μου απαντήσεις, γιατί η Porsche είναι αντιπαθέστατη???

    • thymios tsilimparis

      Κοίτα, για να είμαι ειλικρινής, θεωρώ οτι μάλλον η 911 ξεκίνησε τη ζημιά.
      ΣΤη δική μου εφηβεία οι 911 ήταν ακόμα αερόψυκτες, η τεχνολογία τους ήταν μέτρια, το σουλούπι τους το ίδιο και το ίδιο…Ούτε το εσωτερικό δεν άλλαζαν. Κι η ιδέα ενός κινητήρα να κρέμεται πίσω από τον άξονα μου φαινόταν εντελώς απαράδεκτη.
      Με τα χρόνια οι 911 βελτιώθηκαν σε πολλούς απ τους τομείς που ανέφερα, αλλά στο μεταξύ βγήκε η Καγιέν, η πρώτη Μπόξτερ ήταν ολίγον νερόβραστη και οι 911 είχαν πάντα πιο πολλές εκδόσεις από Ford Transit.
      Γενικά δεν είχα ποτέ αυτή τη λατρεία, ποτέ δε μου τρέξανε τα σάλια για τις “μικρές” Πόρσε, σε αντίθεση βέβαια με την 918 και την υπέροχη (την έχω δει και από κοντά) Carrera GT.
      Στους αγώνες βέβαια τι να πούμε, εχουν απιστευες επιτυχίες.

      Αλλά λίγο όσα είπα, λίγο οτι ήμουν πάντα ιταλόφιλος, λίγο οτι οι 911 μοιάζουν με σκαραβαίο, λίγο οτι ανη΄κουν στο όχι συμπαθές Γκρουπ, λίγο το οτι σώθηκε απ την Καγιέν (…), λίγο το οτι είμαι υποκειμενικός στο θέμα, υπάρχει αυτη η εικόνα στα μάτια μου.
      Φυσικά και ΄’οποτε σχολιάζω για την Πόρσε ποτέ δε χρησιμοποιώ αντικειμενικούς αρνητικούς χαρακτηρισμούς, αλλά υποκειμενικούς. Δε θα πω δηλαδή ότι έχει κακά αυτοκίνητα, γιατί δεν έχει. Θα πω οτι δεν τα συμπαθώ. Ακριβώς για να δείξω οτι η “άρνηση” μου έχω είναι καθαρά υποκειμενική.

  • Renesis1