lemans-24-hours-of-le-mans-test-day-2016-8-audi-sport-team-joest-audi-r18-e-tron-quattro-l

Me τις επιπτώσεις, οικονομικές κυρίως, του dieselgate να μην έχουν γίνει ακόμα εμφανείς στην Volkswagen, η γερμανική εταιρία φαίνεται ότι κάνει ότι είναι δυνατόν για να περικόψει τα έξοδα.

Πρόσφατη άρθρο από γερμανικό μέσο αναφέρει ότι η Audi ίσως αποσύρει την συμμετοχή της από το παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής (WEC), και κατ’επέκταση από το Le Mans, τον οποίο ήταν επί σειρά ετών αδιαμφισβήτητα κυρίαρχη. Η αποχώρηση της από την κορυφαία LMP1 κατηγορία αναμένεται να γίνει μετά το πέρας της επόμενης σεζόν, με την κίνηση αυτή ίσως να συνδεθεί και με την μεταστροφή του Group στην τεχνολογία των diesel κινητήρων, καθώς το R18 κινείται με έναν V6 turbo-diesel κινητήρα, ενώ η Porsche 919 Hybrid με έναν 2-λιτρο turbo V4 κινητήρα βενζίνης.

Να θυμίσω ότι η Audi έχει κατακτήσει τον θρυλικό 24-ωρο αγώνα του Le Mans 13 φορές από 1999, με τις δύο τελευταίες χρονιές να χάνει από την Porsche, ενώ δεν είχε κατακτήσει τη νίκη το 2003 και 2009 με νίκες της Bentley και Peugeot αντίστοιχα.

  • τα σαρωσε ολα και εφυγε !!!!! :-D

    • Moby Dick

      Όταν τα σάρωνε δεν είχε σοβαρό ανταγωνισμό. Όταν απέκτησε (Porsche) άρχισε να χάνει και μάλιστα εύκολα. Λογική η αποχώρησή της το 2017 και αναμενόμενη. Αρχηγού παρόντος πάσα αρχή παυσάτω.

    • GiorisFullThrottle

      χαχαχαχα ξεκολα……

    • Moby Dick

      Οτι πεις!

    • Mika

      13 νικες σε 17 χρονια, ειναι σαρωση, οντως!!!

    • Moby Dick

      Χωρίς σοβαρό ανταγωνισμό!! Γιατί το αποκρύπτεις;

    • Mika

      Οποτε ετρεχαν ΚΑΙ εργοστασιακες ομαδες, τις κερδιζαν, γιατι δεν το δεχεσαι???Μονο η Porsche λογιζεται εργοστασιακη?

    • Moby Dick

      Δεν είπα οτι δεν είχαν εργοστασιακό ανταγωνισμό, είπα οτι δεν είχαν σοβαρό ανταγωνισμό. Τι ντεν καταλαβεν;;

    • Mika

      Yπεροχα. Αν φυγει λοιπον του χρονου, και το παρει η Πορσε, δια περιπατου, δεν το λογιζω σοβαρο ανταγωνισμο, γιατι η Τοyotα δεν εχει ανταγωνιστικο μονοθεσιο. Σωστα? Θα περιμενω λοιπον να δω πως θα κυλισουν τα επομενα χρονια, αν μεινει η Πορσε για αλλα 15 χρονια, κι αν κατακτησει αλλα τοσα πρωταθληματα, και τοτε αν ζουμε,κι ειμαστε ακομα εδω, θα εξετασουμε τη σοβαροτητα του επιτευγματος της.

    • Moby Dick

      Σωστά! Αν το παίρνει η Porsche με αντιπάλους την Toyota και την Rebellion σαφώς και μειώνεται κατακόρυφα η αξία των νικών της! Άλλο να κερδίζεις πχ μαζί την Audi, την Ferrari, την Bmw, την Mercedes, την Nissan, την Toyota και την Μclaren ταυτόχρονα. Και άλλο την Rebellion.

      H Αudi τις 12 απ’ τις 13 νίκες της τις πήρε με αντιπάλους της πλάκας. Αυτό ακριβώς λέω.

    • Mika

      Eπειδη οι περισσοτερες απο αυτες, δεν προβλεπονται τουλαχιστον με τα σημερινα δεδομενα να μπουν στη μεγαλη κατηγορια συντομα, πχ Ferrari, Nissan (Flop project), BMW, Mclaren οσο ακομα ειναι ενεργα στην F1, απ οτι φαινεται και στο Bαισαχ θα ετοιμαζονται για αναλογες εποχες κυριαρχιας…Θα δειξει…

    • Moby Dick

      Να ξέρεις οτι στο Bάισαχ πάντα επιθυμούν τον μέγιστο δυνατό ανταγωνισμό. Το ίδιο ισχύει και για τους οπαδούς της Porsche. Πάντα ζητάμε να είναι όλοι μέσα όταν μπαίνουμε εμείς. Αν προσέξεις όμως θα δεις οτι όταν εμείς μπαίνουμε, οι άλλοι βγαίνουν! Σκέψου το και αναρωτήσου γιατί συμβαίνει αυτό.

    • Mika

      Εχετε τον ανθρωποδιωκτη, δεν ξερω!
      Περιμενω ομως να δω τη Πορσε να τηρησει την υποσχεση της,για μακροχρονια δεσμευση, στο σπορ. Γιατι αν αποχωρησει μετα απο 3-4 χρονια κι αυτη, λεγοντας πως δεν εχει ανταγωνισμο,δεν ειναι σοβαρη δικαιολογια αυτη για μενα…

      Το ξεραμε απο τη πρωτη μερα που ανακοινωθηκε η συμμετοχη της, πως δεν θα μπορουν για πολυ δυο μαρκες του group να συνυπαρξουν σ αυτο το επιπεδο αγωνων. Αν ηταν ετσι, να φερναμε και τη Lamborghini στο παιχνιδι, ακομα και τη Bentley παλι… Kαποιος επρεπε να υποχωρησει..Ειναι θεμα στρατηγικων αποφασεων αυτο,και πολιτικης του group.Tωρα η σκυταλη περναει στον νεο, τη Πορσε, που οφειλει να τη κρατησει ψηλα.

    • Moby Dick

      Κοίταξε η Porsche δεν μπαίνει στους αγώνες για να κάνει τον μάγκα στους άλλους. Το κάνει γιατι έχει λόγους ουσιαστικούς, που σχετίζονται με την τεχνολογία και τις τάσεις της τεχνολογίας στο μέλλον. Πχ δουλεύει πάνω στον υβριδισμό, θα κατέβει στους αγώνες αντοχής να περάσει την τεχνολογία αυτή απο κόσκινο. Αν κάνει την δουλειά της, βγάλει τα συμπεράσματά της, δοκιμάσει αυτά που θέλει να δοκιμάσει κτλ, θα βγεί.

      Βλέπεις τώρα με τον ηλεκτρισμό πχ που η τάση για το μέλλον είναι αυτή, η Porsche αρχίζει σιγά σιγά και εμπλέκεται με τον έναν ή τον άλλον τρόπο με την Formula E κτλ.

      Δες αυτό το videaki, είναι χαρακτηριστικό της φιλοσοφίας μας.

      https://www.youtube.com/watch?v=PAbRXEKzWYY

  • Mika

    Δεν θα μου κανει εντυπωση, αν κι ειναι λυπηρο. Αν αληθευει αυτο που διαβασα πως καθε μια απο τις δυο ομαδες του group εχει ετησιο budget πανω απο 220 million US $, και πως ουσιαστικα ο αγωνας του ΛεΜαν ειναι αυτος που τραβαει τεραστια αναγνωριση, ειναι δυσκολο πια, ειδικα και μετα το dieselgate, να δικαιολογηθουν αυτα τα ποσα..Και στο πλαισιο περικοπων, συν το γεγονος οτι τρεχει με V6 twinturbo diesel κινητηρα, ειναι αναποφευκτο να δηλωσει πως εκανε το κυκλο της, πετυχε τις νικες και την αναγνωρισημοτητα της και αφησει το πεδιο δρασης στους αλλους…
    Μακαρι για μενα να επιστρεψει στα rally και να δειξει εκει τη δυναμη της, αν την αφησει η Vw.

    • mixalhs7

      Οταν στις πωλήσεις θες να ”φύγεις” από τα ντίζελ σαν εταιρεία, το να συνεχίσεις με ντιζελοκινητηρα στο ΛεΜαν δεν έχει νόημα.
      Απο την άλλη να κάνει οτι κάνει ήδη η Πορσε πάλι δεν έχει νόημα, ειδικά όταν το μπάτζετ είναι περιορισμένο.
      Δεν θα εκπλαγω αν την δούμε στην Formula E με μονοθέσιο και την Πορσε προμηθευτή μπαταριών και τεχνολογίας.
      Αυτη την ανάγνωση της είδησης έχω.

    • Moby Dick

      Είναι πολύ πιθανό αυτό το σενάριο. Η “σπουδή” της Porsche στις μπαταρίες έχει ξεκινήσει ήδη εδώ και καιρό και θα ενταθεί!

    • Mika

      Mα ηδη μπαινει στη Formula E με εργοστασιακη συμμετοχη, ουσιαστικα “αγοραζει” την ABT…

  • Anestis Genk

    Κρίμα, το θέμα είναι να τρέχουν ΟΛΟΙ και να υπάρχει ροή οδηγοκεντρικής τεχνολογίας προς τα αμάξια παραγωγής.
    Για μένα κάθε μάρκα που θέλει να είναι αξιοσέβαστη πρέπει να τρέχει στους παγκόσμιους αγώνες αυτοκινήτων, όπως οι αγώνες αντοχής και τα ράλλυ. Την F1 δεν την μετράω γιατί είναι κάτι ιδιαίτερο.
    Όχι όμως για να διαφημίσει το σηματάκι, αλλά για να φτιάχνει καλύτερα αμάξια.

  • xtra

    βαρεθηκαν να κερδιζουν οι ανθρωποι ! :-)

  • Smartass