Δεν υπάρχει κανένας turbo κινητήρα που να μπορεί να προσφέρει το ουρλιαχτό και τις υψίσυχνες μελωδίες των ατμοσφαιρικών κινητήρων, και οι “ταύροι” είναι οι μόνοι που επιμένουν ατμοσφαιρικά. Αυτό εκ των πραγμάτων τους δίνει σαφέστατο πλεονέκτημα στον τομέα της ακουστικής απόλαυσης, και όπως φαίνεται στο μέλλον θα είναι ακόμα πιο πωρωτικός ο ήχος που θα βγαίνει από τις εξατμίσεις των μοντέλων της.

Με την Urus να είναι στα σκαριά, η ιταλική εταιρία επενδύει μεγάλα ποσά, προσλαμβάνοντας 500 άτομα για την επιπλέον παραγωγή που θα φέρει το SUV, με επιπλέον 200 εργαζόμενοι να έχουν ήδη απορροφηθεί από το βαφείο στο εργοστάσιο στην Sant’Agata.

Μέρος της εν λόγω επένδυσης είναι το νέο δωμάτιο ακουστικών δοκιμών, όπου η Lamborghini θα τελειοποιεί το soundtrack των ατμοσφαιρικών V10 και V12 κινητήρων της, ενώ θα “φτιάξει” και τον ήχο του 4,0-λιτρου biturbo V8 κινητήρα της Urus.

Η συγκεκριμένη εγκατάσταση θα υποστηρίξει, επίσης, την ακουστική προσαρμογή των ελαφρών κατασκευαστικών στοιχείων, και ταυτόχρονα θα αξιοποιηθεί κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης νέων κινητήρων.