Σε μπελάδες, με την καλή έννοια, έχει μπει ο Mattias Ekström. Ως γνωστόν, φέτος συμμετέχει σε δύο πρωταθλήματα, σε αυτά του DTM και του World Rallycross (WRX εν συντομία). Οι προκλήσεις πολλές, στο μεν WRX θέλει να υπερασπιστεί τον περσινό του τίτλο κι από φέτος, η ομάδα του (ΕKSRX) λαμβάνει την εργοστασιακή υποστήριξη της Audi. Από την άλλη πλευρά, θέλει διακαώς να κατακτήσει τον τρίτο τίτλο του στην 17-χρονη καριέρα του στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού με την εταιρεία από το Ingolstadt και να μπει με τη σειρά του στο κλειστό club των οδηγών που έχουν καταφέρει να κατακτήσουν τρεις ή περισσότερους τίτλους. Μέχρι στιγμής, ο Klaus “King” Ludwig (1988, 1992, 1994) κι ο “Mr.DTM” Bernd Schneider (1995, 2000, 2001, 2003, 2006) το έχουν καταφέρει. Αλλά, τι γίνεται όταν το ίδιο Σαββατοκύριακο διεξάγονται και τα δύο πρωταθλήματα ταυτόχρονα; Επειδή δύο καρπούζια (μάλλον) δε χωράνε στην ίδια μασχάλη, πρέπει ο Σουηδός να διαλέξει πού θα ταξιδέψει το πρώτο Σαββατοκύριακο του Ιουλίου.

Norisring ή Ηoljes; Γερμανία ή Σουηδία; Το πρόβλημα στην προκειμένη περίπτωση είναι ότι ο Ekström σημειώνει πολύ καλές επιδόσεις και στα δύο πρωταθλήματα. Αρχής γενομένης από τον πρώτο γύρο πρωταθλήματος του WRX στο Hockenheim, κατέκτησε τη νίκη, ενώ, το RS 5 DTM του τον περίμενε λίγο πιο δίπλα από την ειδικά διαμορφωμένη πίστα για την αυλαία του DTM, όπου και τερμάτισε πέμπτος και ενδέκατος. Η συνέχεια στο WRX έφερε άλλες δύο νίκες, κάνοντας ιδανικό ξεκίνημα με 3/3 νίκες και, όσο γράφονται αυτές οι γραμμές, βρίσκεται στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας, 8 βαθμούς πίσω από τον Johan Kristofferson.

Στον DTM θα τον βρούμε στην τέταρτη θέση της βαθμολογίας με 62 βαθμούς, 8 (πάλι) βαθμούς πίσω από τον συναθλητή του στην Audi και “αποκάλυψη” του Hungaroring Rene Rast. O ίδιος πάντως δεν κρύβεται:

Θέλω να κερδίσω και τα δύο πρωταθλήματα. Μ’αρέσουν το DTM και το WRX πολύ, είναι 50-50. Αλλά, όποια απόφαση και αν πάρουμε, δε θα στενοχωρηθώ.

Αναπόφευκτα, η ζυγαριά γέρνει προς τη μεριά του DTM. Αν ο Σουηδός δεν αγωνιστεί στον τέταρτο γύρο πρωταθλήματος στο Norisring, δε θα συμμετάσχει σε δύο αγώνες και, έτσι όπως είναι η βαθμολογία, θα χάσει πολύτιμο έδαφος για τη συνέχεια. Η Audi, λογικά, δε θα διακινδυνέψει να χάσει ένα από τα “βαριά” χαρτιά της για τη μάχη του πρωταθλήματος, ποντάρει στην εμπειρία του 38-χρονου και η απόφαση, που την περιμένουμε μέχρι την επόμενη Κυριακή για να δηλωθούν οι οδηγοί στη FIA, μάλλον θα είναι θετική για το DTM.

H Audi, βέβαια, βλέπει άλλους δύο, μέχρι στιγμής οδηγούς της να έχουν (σοβαρές) πιθανότητες να διεκδικήσουν το φετινό τίτλο στο DTM, τον Rene Rast και τον Jamie Green. H Audi δε θέλει να μπει, δικαιολογημένα, στη συζήτηση ποιον οδηγό της  θα υποστηρίξει στο πρωτάθλημα, αλλά, όσον αφορά τον Ekström, o αγωνιστικός διευθυντής της είναι μάλλον ξεκάθαρος και θέλει να τον κρατήσει στο παιχνίδι του τίτλου:

Φέτος, οι ημερομηνίες που συμπέφτουν DTM και WRX είναι πιο νωρίς και δεν μπορούμε να πάρουμε τόσο εύκολα μια απόφαση, αλλά το DTM είναι η προτεραιότητα για τον Mattias.

Το Autoblog.gr θα βρεθεί στη Σουηδία το πρώτο Σαββατοκύριακο του Ιουλίου και θα καλύψει τον έβδομο αγώνα του World Rallycross και ετοιμάσου για πλούσιο υλικό, συνέντευξη με τους πρωταγωνιστές και πολλή δράση!

  • Mika

    Αυτα κι αν ειναι ευχαριστα διλημματα!!!!

  • Μιχάλης Τζ.

    Αναρωτιεμαι , υπαρχει καποιος οδηγος που να εχει κερδισει 2 παγκοσμια πρωταθληματα σε μια χρονια ?
    Οσο για τον Ekström, πιστευω το Dtm ειναι ποιο λογικη επιλογη .

  • quattroliebe

    Παππού σάρωσε στο DTM φέτος και του χρόνου ασχολησου με το wrx. Άντε πασά μου να σε χαρώ!!!