Η Maserati παρουσίασε σήμερα στην Experience Square, ακριβώς έξω από την είσοδο του χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης, την ανανεωμένη GranTurismo, με τον επικεφαλής της μάρκας, Reid Bigland, να είναι αυτός που θα σημάνει το τέλος της σημερινής αγοραπωλησίας κινητών αξιών, τραπεζικών, κρατικών ή άλλων ομόλογων, ή/και εμπορευμάτων.

Η GranTurismo ΜΥ2018, που έκανε το ντεμπούτο της στη Νέα Υόρκη, είναι βαμμένη σε γκρι “Grigio Granito” χρώμα, με το εσωτερικό να είναι επενδυμένο με μαύρο δέρμα, και αποτελεί άλλη μια ανανέωση στην 10ετή παρουσίαση του μοντέλου. Σε αυτά τα χρόνια έχουν παραχθεί 37.000 αυτοκίνητα, σε GranTurismo και GranCabrio, με το ανανεωμένο μοντέλο να διαθέτει ένα πιο αεροδυναμικό σώμα, βελτιωμένο εσωτερικό και το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Ξεκινώντας από τα μηχανικά, η γκάμα της GranTurismo αποτελείται από τις εκδόσεις Sport και MC, όπου και οι δύο κινούνται από τον ατμοσφαιρικό 4,7-λίτρων V8 κινητήρα, κατασκευής Ferrari, που αποδίδει 460 άλογα στις 7.000 σ.α.λ. και 520 Nm ροπή στις 4.750 σ.α.λ. Αυτός, στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς, μέσω ενός αυτόματου 6-τάχυτου κιβωτίου της ZF, τοποθετημένου απευθείας πάνω στον V8 κινητήρα.

Οι επιδόσεις της MY18 GranTurismo έχουν βελτιωθεί, σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, καθώς για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 4,8 δευτ., ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 299 χλμ/ώρα. Αντίστοιχα, η ελαφρύτερη MC έκδοση κάνει το σπριντ σε 4,7 δευτ., με την τελική να είναι υψηλότερη κατά 2 χλμ/ώρα.

Αισθητικά, η νέα εξάγωνη μάσκα φέρει στοιχεία από την Alfieri Concept, και προσθέτει τρισδιάστατη εμφάνιση στο εμπρός μέρος. Μαζί με τους νέους, χαμηλότερους αεραγωγούς, η μάσκα βοηθά στη βελτίωση της κατανομής της ροής του αέρα και βελτιώνει τον αεροδυναμικό συντελεστή από το 0,33 Cd σε 0,32 Cd. Ο πίσω προφυλακτήρας έχει επίσης επανασχεδιαστεί με έμφαση τη κομψότητα του ιταλικού GT, καθώς διαθέτει ένα όμορφο σχέδιο με διπλή διάταξη για τις εκδόσεις Sport και MC.

Στο εσωτερικό, η GranTurismo διαθέτει δερμάτινες επενδύσεις Poltrona Frau, με τα καθίσματα να ενσωματώνουν τα προσκέφαλα, ενώ υπάρχει και η επιλογή της Alcantara και του δέρματος. Η κυριότερη αλλαγή βρίσκεται στο κέντρο της κονσόλας, όπου πλέον υπάρχει η νέα οθόνη 8,4 ιντσών, του νέου συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, το οποίο συνδυάζεται με το ηχοσύστημα της Harman Kardon. Μεταξύ άλλων προσφέρει συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto, με την επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα να ενσωματώνει το νέο περιστροφικό διακόπτη, φτιαγμένος από σφυρήλατο αλουμίνιο.

  • Gmph fast

    από μπροστά την χάλασαν, τώρα μοιάζει λίγο με jaguar
    Να την αντικαταστήσουν με καινούργια δεν το έχουν σκεφτεί;

  • a_f_a

    α) καλά στο γκρουπο όλοι αμερικάνοι ειναι οι επικεφαλής;
    β) η γκραν τουρισμο ειναι το τελευταίο δείγμα ιταλικής κομψότητας και τάβλας. το μοναδικό. τέλος επόχής.

  • DimiE92

    Καλα ειναι δυνατον να εχει η grand tourismo 0,32 αεροδυναμικο συντελεστη και το καινουριο X3 το τουβλο να εχει 0,29?
    Η εχει εξελιχθει τοσο η τεχνολογια τα τελευταια 10 χρονια και τα σημερινα SUV ειναι πιο αεροδυναμικα απο sportscars 10ετιας
    Η μας λεει παπατζες η BMW
    Η ειναι λαθος το 0.32 του αρθρου.
    Οπως και να εχει ειναι πολυ κουλο τουλαχιστον με μια πρωτη ματια στα δυο αυτοκινητα.