Η Elemental Motor Company παρουσίασε πριν ένα χρόνο την έκδοση παραγωγής του RP1, και στο παρακάτω θα δεις το πρώτο review του αυτοκινήτου. Αυτό διαθέτει carbon μπανιέρα που ζυγίζει μόλις 65 κιλά, με τον οδηγό να κάθεται όπως ακριβώς και οι πιλότοι της Formula 1. Το συνολικό βάρος του δεν ξεπερνά τα 540 κιλά όταν εξοπλίζεται με τον 1.000αρη EcoBoost κινητήρα της Ford και τα 580 κιλά, όταν φορά τον 2.0-λιτρο EcoBoost κινητήρα της Μπλε Οβάλ.

Για τα 0-96 χλμ/ώρα η εταιρία ανακοινώνει, ότι ο 1.000αρης τρικύλινδρος κινητήρας, που αποδίδει 180 άλογα, χρειάζεται 3,2 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 233 χλμ/ώρα, ενώ για τον 2-λιτρο κινητήρα, που αποδίδει 320 άλογα, τα 0-96 χλμ/ώρα έρχονται σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 265 χλμ/ώρα.

Η βρετανική start-up μπορεί να είναι καινούρια στον χώρο, αλλά ήδη έχει κερδίσει τις εντυπώσεις, αποδεχόμενη ισάξιες κριτικές με το BAC Mono. Για την αεροδυναμική του του RP1 υπεύθυνος είναι ο πρώην αεροδυναμιστής της αγωνιστικής ομάδας της Formula 1 της McLaren, Mark Taylor, και γι’αυτό η κάθετη δύναμη του στα 241 χλμ/ώρα ανέρχεται στα 1000 κιλά. Για να καταλάβεις το νούμερο, η McLaren P1 στα ίδια χλμ/ώρα δέχεται πίεση από τον αέρα της τάξης των 600 κιλών, με την κάθετη αυτή δύναμη να προέρχεται από την τοποθέτηση νέας πίσω αεροτομής, νέου εμπρός splitter και ανασχεδιασμένου διαχύτη.

Το αυτοκίνητο είναι ήδη διαθέσιμο προς πώληση, με την τιμή του να είναι κοντά στα €100.000, με την εταιρία να έχει πουλήσει δύο μέχρι στιγμής. Να θυμίσω ότι η ανάρτηση του αποτελείται από διπλά ψαλίδια με ελατήρια της Eibach και μπουκάλες της Nitron. Για την επιβράδυνση χρησιμοποιούνται τετραπίστονες δαγκάνες της Caparo, με δίσκους διαστάσεων 280 χλστ., ενώ πατάει σε ελαστικά 235/45 με ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, με το roadster να παράγει 400 κιλά κάθετης αεροδυναμικής πίεσης στα 240 χλμ/ώρα.

  • ξερουμε κανεναν που να τοποθετηθει ”χαρντ τοπ” ????
    αν ναι με ενδιαφερει !!!!! αλλιως θα φας πολυ μυγακι τωρα το καλοκαιρι…που το κανει απαγορευτικο για την ελλαδα!!! :-P

    αληθεια υπαρχει καποιος που θα προτιμησει το 1000ρι το μοτερ..οταν του δινετε η δυνατοτητα να διαλλεξει και το 2λιτρο ?