Στην Ελλάδα που υπερφορολογεί τα πάντα και ειδικά τα νέα αυτοκίνητα, η Audi ανακοίνωσε τις τιμές πώλησης των RS3 Sportback και RS3 Sport Sedan με τις τιμές αυτών να ξεκινούν από τις €81.000 και €83.100 αντίστοιχα.

Να σημειωθεί πως η τιμή προ φόρων του RS3 Sportback ανέρχεται στα €47.986 και σε αυτή προστίθενται €11.517 Φ.Π.Α 24% και €21.498 τέλος ταξινόμησης, ενώ αυτή του RS3 Sport Sedan προ φόρων ανέρχεται στα €49.230 και σε αυτή προστίθενται €11.815 Φ.Π.Α 24% και €22.055 τέλος ταξινόμησης. Να σημειωθεί πως το RS3 Sportback στη Γερμανία ξεκινά από τις €54.600, όταν το RS3 Sedan ξεκινά από τις €55.900.

Τα αυτοκίνητα φορούν τον 2,5-λιτρο TFSI κινητήρα, απόδοσης 400 ίππων στις 5.850 σ.α.λ. και 480 Nm ροπή από τις 1.700 σ.α.λ. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, αποκλειστικά μέσω του 7-τάχυτου DSG, με το 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 4,1 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα τα 250 χλμ/ώρα, αν και μπορεί να αυξηθεί στα 280 χλμ/ώρα αν το ζητήσεις από την εταιρία.

Αναλυτικά τις τιμές των μοντέλων της Audi μπορείς να τις βρεις εδώ, ενώ λεπτομέρειες για αυτοκίνητα μπορείς να διαβάσεις εδώ και εδώ.

  • a_f_a

    αμα είχα τα άλλα 80, το έπαιρνα άνετα!

  • δηλαδη ο γερμανος πληρωνει ”ΜΟΝΟ” 6000 ευρω σε φορους..σε σχεση με τον ελληνα που ειναι απλας και δινει 33.000+ καπελο !!!!

    • Anestis Genk

      Όταν έχεις εμπορικό έλλειμα γενικά (σαν κράτος) δεν θες εισαγόμενα. Στην Ελλάδα τα εισαγόμενα είναι κριτήριο ευτυχίας/επιτυχίας, οπότε με το που πιάσουμε δυο φράγκα τα ακουμπάμε στις εισαγωγές.
      Στην Γερμανία δεν είναι εισαγόμενα αφενός (αλλά ντόπια) και αφετέρου δεν έχουν αυγό στον πωπό με το ισοζύγιο.
      Όμως δεν είμαστε και τόσο άσχημα, στην Δανία οι φόροι στις άμαξες είναι πολύ πιο τρελοί
      http://www.copenhagenize.com/2012/10/danish-180-tax-on-cars-is-rather.html
      https://www.thelocal.dk/20151120/whats-the-deal-with-denmarks-car-registration-tax

    • δες το καταλαβαινω αυτο με τα εμπορικα ισοζυγια……αλλα σαν νουμερα ειναι χτυπητα !!!
      στη δανια μπορει να πληρωνουν παραπανω….αλλα και τι μισθους εχουν….

      πχ αν εδω ενα αυτοκινητο κοστιζει 20.000 και το ιδιο στην καθε δανια 25.000 αλλα σε εμας εχεις μισθο 700 ευρω….ενω εξω εχεις 2000…… που στην ουσια ειναι πιο φθηνο το αυτοκινητο ????

    • sargus

      Το εμπορικό ισοζύγιο της χώρας είναι πόσα λεφτά φεύγουν έξω από τη χώρα και πόσα μπαίνουν μέσα. Αυτό που θέλουν οι χώρες είναι φυσικά αυτά που μπαίνουν να είναι περισσότερα από αυτά που βγαίνουν, αλλιώς καταφεύγουν σε δανεισμό για να καλύψουν τα άλλα. Για να μη συμβαίνει αυτό, βάζουν δασμούς στα εισαγώμενα ώστε να είναι πιο ακριβά και ο κόσμος να αγοράζει ντόπια.
      Πολύ μπακαλίστικα απλά για να πάρεις 1 ιδέα!

    • το ξερω..αυτος ηταν και ο λογος που πληρωνουμετα καυσιμα τοσο ακριβα…
      απλα κουβεντα να κανουμε !!

    • Anestis Genk

      Η σύγκριση είναι Γερμανία vs Δανία/Ελλάδα/κτλ, όχι Ελλάδα vs Δανία. Εμείς κοιτάμε την Γερμανία και γκρινιάζουμε, το ίδιο υποθέτω κάνουν και οι Δανοί που η φορολογία σχεδόν τριπλασιάζει(!) τις τιμές στ’αμάξια.
      H Δανία έχει μισθό γύρω στο τριχίλιαρο και η Γερμανία γύρω στο διχίλιαρο, ενώ η Ελλάδα γύρω στο χιλιάρικο
      https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_European_countries_by_average_wage

    • Mika

      Ναι, γιατι λεφτα υπαρχουν!!

    • πες μου που τα εχουν..να παω να παρω μερικα που τα θελω !!!! :-P

  • MikeLamar

    Παιδια στις τιμές περιλαμβάνεται και το μεταλλικό χρώμα; Αλλιώς το κόστος ξεφεύγει…

    • Zero A6M

      θεος!

  • MPAMPIS

    Audi SQ7 Vs stelvio qv στην στροφή karussell του Nurburgring !tps://www.youtube.com/watch?v=Q8plO4AeKNU

  • Gmph fast

    Το A class amg πόσο πάει;;

    • Contor

      Νομίζω κάπου στα 57 ξεκινάει, γυμνό, αλλά δεν τα συγκρίνω τα δυο τους. Το 3άρι είναι καλύτερο αλλά ο 2,5 το καθιστά απαγορευτικό για την Ελλάδα.

  • Scooby r22b

    €11.815 Φ.Π.Α 24% και €22.055 τέλος ταξινόμησης ; ; ;
    καταληψία, http://3.bp.blogspot.com/_4F9Y4gFRm9k/TNMahA4hfTI/AAAAAAAABag/ug2ozV6MLls/s1600/s+parta.jpg

  • MPAMPIS

    35000 ευρώ πάραπανω στο ελλαδισταν.. Είμαστε για κλάματα!

  • dsgeo

    Παίρνω Mustang!

  • dsgeo

    Παίρνω Mustang!

  • Spider

    Ούτε στην Γερμανία το λες φτηνό. Ποτέ όμως το καλό δεν είναι και φθηνό. Εγώ θα βολευόμουν και με ένα S3, sportback ή δίθυρο κατά προτίμηση.

  • Spider

    Ούτε στην Γερμανία το λες φτηνό. Ποτέ όμως το καλό δεν είναι και φθηνό. Εγώ θα βολευόμουν και με ένα S3, sportback ή δίθυρο κατά προτίμηση.

    • Zero A6M

      και εγω βολευομαι με τα s3 που τρωνε την σκονη μου χαχαχαχα
      s3 για πρωινο καμια Μ3 “μαμα” για μεσημερι και βολτα με την “Ροζα” το βραδυ

    • Spider

      Σιγά μην σκίσεις κανά καλσόν…..

    • Zero A6M

      Μαλλον δεν ξερεις με τι εχεις να κανεις μικρε
      Σε φαση εχεις προβληματα η θες να αποκτησεις;

    • Zero A6M

      ελπιζω να μην περιμενεις να σου δωσω στοιχεια και πινακιδες αλλα οτι λεμε εδω ειναι νομος!

  • Sensei Konstantinos

    Οποιος έχει 80.000 για αμαξι δεν αγοράζει RS3 …. Αν αγοραστούν 3-4 τυχεροι θα ειναι εκει στην Audi

    • Mika

      Ξερουν πως δεν θα πουλησουν πολυ περισσοτερα..Ακομα και σημερα ομως υπαρχουν πελατες που λενε το θελω οπως ειναι…

  • NSchinas

    Με λίγα παραπάνω παίρνεις Giulia QV , παρεμπιπτόντως είδα μία δημοσιογραφική QV Θεσσαλονίκη κοντά στη λαϊκή του Σαββάτου στη Βούλγαρη

  • stathisevi

    με δεδομένο ότι ο φπα στη γερμανία είναι 19% και η τιμή προ φόρων είναι χαμηλότερη στη γερμανία

  • Mika

    Eλλας, το μεγαλειο σου….

  • DIETICIAN

    ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ CLA 45 (381) – S60 POLESTAR (367) – RS3 (400) – XE (300) και γιατι οχι στην Μ3 ΑΛΛΑ XEIROKINHTH ΛΟΓΩ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ (431)

    • DimiE92

      Η BMW εδω μπαινει με την M2

  • Zero A6M

    Αν και ρομαντικος της αυτοκινησης δηλωνω:Στην Ελλαδα σε 2-3 χρονια η τιμη του αλογου και του γαιδαρου ισως και του ποδηλατου θα αποκτησει νεα σημασια και οι πωλησεις που θα καταγραφονται θεαματικες.

    • Zero A6M

      Ποσο να πηγαινει η αλλαγη υπηκοοτητας αραγε στην κεντρκη Ευρωπη;