Αν και οι διαφορές μεταξύ των power units είναι μικρές –σύμφωνα με έρευνα της FIA– οι κινητήρες εξακολουθούν να παίζουν σημαντικό ρόλο στη συνολική ανταγωνιστικότητα των μονοθεσίων, ιδιαίτερα σε μια σεζόν που ο ανταγωνισμός είναι πολύ σκληρός και η εξέλιξη των power units είναι ελεύθερη για πρώτη φορά μετά από χρόνια.


Η Ferrari φαίνεται πως έχει πλησιάσει περισσότερο από ποτέ φέτος τη Mercedes και μάλιστα η ιταλική ομάδα θα έχει έναν πολύ αναβαθμισμένο κινητήρα στο Silverstone. Οι εξελίξεις, όμως, στο κομμάτι του power unit δεν αφορούν μόνο την αναβάθμιση αυτή, αφού ο Lorenzo Sassi πιθανότατα έχει χάσει τη θέση του ως επί κεφαλής σχεδιασμού power unit.

Ο ισχυρισμός αυτός ανήκει στην ιταλική εφημερίδα Il Giornale, η οποία γράφει πως δεν είναι γνωστό αν ο Sassi έχει αποχωρήσει πλήρως από την ιταλική ομάδα ή αν απλώς απέκτησε μία άλλη θέση στην εταιρεία, αφού η κίνηση έγινε μετά από εντολή του Sergio Marchionne, αφεντικού της Ferrari. Ο Sebastian Vettel ρωτήθηκε σχετικά, αλλά αρνήθηκε να δώσει κάποια απάντηση, αφήνοντας να εννοηθεί πως δεν έχει ενημερωθεί για την συγκεκριμένη κίνηση.

  • Giannis-F1

    Συνήθως μια αποχώρηση μεσοπελαγα δεν είναι και οτι καλυτερο. Ελπίζω να μην επηρεαστεί η ομάδα προς το χειροτερο .

    • asd

      γενικά ισχύει αυτό αλλά όχι εδώ… νεα αναβάθμιση κινητήρα δε μπορεί να έρθει φέτος εκτός της Βρετανίας. άρα μάλλον είναι αλλαγή με το βλέμμα στην επόμενη χρονιά

    • Giannis-F1

      Συμφωνώ . Απλα πέρα απο την οποία αναβαθμιση ,ο επικεφαλής σχεδιασμού είναι υπεύθυνος και για οργανωτικά θέματα όπως καλό κλίμα μεταξύ μηχανικών, συνοχή ,στρατηγική σχετικα με τους κινητήρες. Ελπίζω όλα αυτά να μην αλλοιωθούν μέχρι να προσαρμοστει ο επόμενος.

  • Gestione Sportiv@

    Ο επικεφαλής σχεδίασης κινητήρων της Ferrari, Lorenzo Sassi, απομακρύνθηκε από το Maranello.
    Οι πρώτες πληροφορίες από Ιταλία δεν αναφέρουν όμως αν ο Ιταλός μηχανικός θα συνεχίσει την καριέρα από κάποιο άλλο πόστο όντας μέλος του group of FIAT, ή αν θα βρεθεί σε κάποια άλλη εταιρεία.
    Ο Sassi όλα αυτά τα χρόνια είχε συνεργαστεί με τους Paolo Martinelli, Gilles Simon, Luca Marmorini και μέχρι πρόσφατα με τον νυν τεχνικό διευθυντή και επικεφαλή τμήματος κινητήρων της Ferrari, Mattia Binotto.
    Η δουλειά του την τελευταία διετία σχετικά με τη σχεδίαση των ιταλικών PU ήταν πολύ καλή, αλλά μάλλον ο Marchionne δεν ήταν και τόσο ευχαριστημένος μαζί και ήταν αυτός που τον απομάκρυνε από την θέση του.
    Από εκεί και πέρα, θα περιμένουμε να δούμε την αναβάθμιση των Ιταλών στο βρετανικό GP.
    Πάντως, για αντικαταστάτη του Sassi θα ακούσουμε πολλά ονόματα.
    Προσωπικά, δεν αποκλείω και την περίπτωση του Benjamin Hoyle.
    Ο πρώην επικεφαλής σχεδίασης κινητήρων της Mercedes, ο οποίος είναι εκτός F1 1,5 χρόνο, γνωρίζετε πολύ καλά με τον Wolff Zimmerman, επικεφαλή υβριδικής τεχνολογίας της Ferrari, οι οποίοι ήταν ανώτερα στελέχη της Mercedes στον τομέα κινητήρων της ομάδας του Brixworth, και οι άμεσοι υφιστάμενοι του Andy Cowell, επικεφαλής του τομέα κινητήρων της Mercedes AMG F1.

    • εγω δεν καταλαβα οταν μιλαμε για απομακρυσνη….
      παραιτηθηκε ??η απολυθηκε ????

    • Emmanouel

      Δεν αποχώρησε, σύμφωνα με γνωστό Ιταλό δημοσιαγράφο στα Ιταλικά μέσα, μετατέθηκε σε άλλο πόστο στο Γκρούπ της FCA και πάντα σύμφωνα με τον ίδιο δημοσιαγράφο, το νέο PU της Φερράρι στο Αγγλικό GP θα φέρει σχεδόν 50 ίππους παραπάνω απο το τωρινό και καλύτερη διαχείριση καυσίμου!!
      Δεν γνωρίζω αν είναι αλήθεια, αλλά το Ιταλικό Motorsport που έγραφε ο Ιταλός αυτά έλεγε.

    • Mika

      Τωρα θα ξερουμε ποιος θα φταιει, αν δεν παρει φετος τιτλο η Ferrari???
      :p :p