Όταν η VW παρουσίασε το 2015 στην έκθεση της Γενεύης το Sport Coupe Concept, κανείς δεν πίστευε ότι μια εταιρία με εκ των πραγμάτων ήπιο και συντηρητικό σχεδιασμό μοντέλων, θα έβγαζε στην παραγωγή ένα τόσο όμορφο και σαγηνευτικό αυτοκίνητο.

Κι όμως, αυτό έγινε πραγματικότητα, και υπεύθυνος γι’αυτό είναι καταρχήν ο σχεδιαστής του μοντέλου, ο Tobias Sühlmann, καθώς και τα στελέχη της εταιρίας που ενέκριναν αυτό το σχέδιο. Την προηγούμενη Πέμπτη έγινε η επίσημη -στατική- παρουσίαση του αυτοκινήτου στην Ελλάδα, και η ελληνική εισαγωγική εταιρία έφερε στην Ελλάδα τον Sühlmann για να μας μιλήσει για το μοντέλο.

1Το αυτοκίνητο

Ξεκινώντας από το όνομα, αυτό δεν προέρχεται -δυστυχώς- από την ελληνική λέξη “άριο”, αλλά είναι σύνθετη. Το πρώτο συνθετικό είναι το “art” (τέχνη), και περιγράφει τις αρμονικές γραμμές και το συναίσθημα του, ενώ το eon συνδέει το αυτοκίνητο με την ναυαρχίδα της εταιρίας,το Phideon.

Το μοντέλο που διαδέχεται το CC, και δεν πρόκειται ούτε για κλασική λιμουζίνα, ούτε για σπορ αυτοκίνητο. Και αυτό γιατί οι μεν προσφέρουν πολύ χώρο και υψηλά επίπεδα άνεσης, ενώ τα δε ελκυστική σχεδίαση και πολύ δυναμισμό. Η Volkswagen παντρεύει στοιχεία από αυτούς τους δύο κόσμους, με το Arteon να είναι ένα σπορτίφ gran turismo μοντέλο, με έμφαση στην εντυπωσιακή σχεδίαση, συνδυάζοντας τα στοιχεία ενός κλασικού σπορ αυτοκινήτου με την κομψότητα και την παροχή χώρων ενός fastback.

Το Arteon εισαγάγει μεν τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Volkswagen, αλλά σε ερώτηση μου στον Sühlmann αποκλείστηκε το ενδεχόμενο να δούμε ακριβώς το ίδιο “πρόσωπο” σε όλα τα μοντέλα της εταιρίας, θέλοντας με αυτό το τρόπο να έχει το καθένα τον δικό του χαρακτήρα.

Βασικό χαρακτηριστικό του εμπρός μέρους αποτελεί η μεγάλη 3D μάσκα, που εκτείνεται κατά πλάτος, ενσωματώνοντας τα φωτιστικά σώματα. Τα τελευταία, τοποθετημένα σχεδιαστικά πίσω από την μάσκα, προσδίδουν την τρίτη διάσταση (βάθος). Οι εγκάρσιες χρωμιωμένες γρίλιες αποτελούν συνέχεια των LED φώτων ημέρας, των φώτων θέσης και των φλας, και έτσι προκύπτει η σχεδίαση μίας εμπρόσθιας όψης.

Επίσης, διαθέτει μεγάλο ανάγλυφο καπό,το οποίο είναι ενεργό, παρέχοντας προστασία στους πεζούς. Αυτό γίνεται χάρη στο σύστημα ανίχνευσης πεζών -με λειτουργία έκτακτης πέδησης- και στο ενεργό μπροστινό καπό του, το οποίο ανασηκώνεται κατά 6 εκατοστά, με τη βοήθεια πυροτεχνικού μηχανισμού, σε περίπτωση αναπόφευκτης σύγκρουσης με πεζό. Έτσι αυξάνεται η απόσταση ανάμεσα σε αυτό και το μπλοκ του κινητήρα, ώστε να περιοριστούν οι συνέπειες ενός τραυματισμού, με την πυροδότηση του συστήματος να γίνεται ανάμεσα σε ταχύτητες 25 και 55 χλμ/ώρα.

Δεν είναι μόνο το εμπρός μέρος του Arteon εντυπωσιακό, καθώς εκτός του του ότι καπό το καταλήγει στο κεκλιμένο παρμπρίζ, ανάλογα σπορτίφ είναι και το πίσω μέρος του Arteon. Εκεί κυριαρχούν τα φώτα LED με τα δυναμικά φλάς, τα μυώδη φτερά, με τους ευμεγέθεις θόλους να μπορούν να φιλοξενούν τροχούς μέχρι και 20 ίντσες (18 ή 19 οι βασικοί).

Έτσι, από τον σχεδιασμό και μόνο το Arteon αποτελεί μία νέα εναλλακτική για όσους προσανατολίζονται στην απόκτηση ενός σπορτίφ 5θυρου fastback με εντυπωσιακή σχεδίαση, προηγμένες τεχνολογικές λύσεις, πολύ διαφορετικό ύφος και υψηλό επίπεδο άνεσης αντί μιας κλασικής λιμουζίνας. Ο ανταγωνισμός του θεωρητικά είναι η BMW Σειρά 4 Gran Coupe και το Αudi A5 Sportback, όμως οι διαστάσεις του δεν είναι καθόλου μακριά από το Audi A7.

Έτσι, το μήκος του Arteon αγγίζει τα 4.862 χλστ., το πλάτος τα 1.871 χλστ., και το ύψος τα 1.427 χλστ., ενώ το μεταξόνιο ανέρχεται στα 2.837 χλστ.. Έτσι, είναι μεγαλύτερο κατά 224 χλστ. σε μήκος σε σχέση με την πρόταση της BMW, ενώ είναι μόλις 107 χλστ. μικρότερο από το A7.

Η Volkswagen έδωσε μεγάλη προσοχή στην αεροδυναμική του μοντέλου, καθώς αυτή τελειοποιεί την δυναμική συμπεριφορά, ενώ προσφέρει και πιο ήσυχο εσωτερικό. Στο νέο Arteon επιτεύχθηκε η ιδανική ισορροπία ανάμεσα σε έναν καλό αεροδυναμικό συντελεστή (Cd 0,265), και σε καλές τιμές αρνητικής άντωσης, κάτι που εξασφαλίζει από την μία πλευρά χαμηλή αεροδυναμική αντίσταση και συνεπώς χαμηλές τιμές κατανάλωσης, και από την άλλη ένα υψηλό επίπεδο δυναμικής οδικής συμπεριφοράς.

Οι τιμές αρνητικής άντωσης επιτεύχθηκαν με το συνολικό αεροδυναμικό πακέτο, στο οποίο ανήκει μεταξύ άλλων η χαρακτηριστική αεροτομή, πάνω από τα πίσω φωτιστικά σώματα. Η ισορροπία των τιμών άντωσης, που σταθεροποιούν το πίσω μέρος, βελτιστοποιεί τη ρύθμιση της ανάρτησης στον εμπρός και τον πίσω άξονα, με συνέπεια την εξαιρετική οδική συμπεριφορά και την υψηλή σταθερότητα ακόμα και σε ταχύτητες πολύ κοντά στην τελική. Έτσι το νέο Arteon δε χρειάζεται να φέρει μετακινούμενη πίσω αεροτομή, η οποία να εξέρχεται του αμαξώματος σε υψηλές ταχύτητες.

2Ασφάλεια

Μόλις πριν 3 ημέρες ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα για τις τελευταίες δοκιμές πρόσκρουσης, που διενήργησε ο οργανισμός EuroNCAP.

Τo Arteon απέσπασε την κορυφαία διάκριση πέντε αστεριών, καθώς συγκέντρωσε 96% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 85% στη προστασία παιδιών, 85% στη προστασία πεζών και 82% στα συστήματα ασφαλείας.

3Πλατφόρμα

Το νέο Arteon είναι άλλο ένα μοντέλο που βασίζεται στην πλατφόρμα MQB, η οποία σύμφωνα με την εταιρία προσφέρει εξαιρετικά αυξημένη ακαμψία αμαξώματος, και έτσι ένα πολύ καλό επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, αλλά και άνεσης. Ατσάλι πολύ υψηλής αντοχής χρησιμοποιείται μεταξύ άλλων στα μαρσπιέ, αλλά και στις διαμήκεις και εγκάρσιες δοκούς του αμαξώματος. Από ατσάλι επεξεργασμένο σε υψηλή θερμοκρασία κατασκευάζονται οι μεσαίες κολώνες, το κεντρικό τούνελ, το διαχωριστικό τοιχίο μεταξύ του θαλάμου επιβατών και του χώρου του κινητήρα, οι πίσω διαμήκεις άξονες και οι διαμήκεις άξονες της οροφής.

4

Η ακαμψία του αμαξώματος του Arteon, παρά την μεγάλη πόρτα του χώρου αποσκευών, έχει αυξηθεί κατά 10% σε σχέση με ενός αντίστοιχου sedan. Αυτό το πλεονέκτημα προσφέρει σαφώς μεγαλύτερη ακρίβεια του τιμονιού και άριστο επίπεδο άνεσης. Σε συνολικό επίπεδο έχει κατασκευαστεί ένα εξαιρετικά άνετο και ταυτόχρονα σπορτίφ αυτοκίνητο, του οποίου η παθητική ασφάλεια ανήκει στις καλύτερες.

5Εσωτερικό

Περνώντας προς τα μέσα, η κονσόλα προέρχεται από το Passat, έχοντας επιλεχθεί εξαιρετικά υλικά, σε κάθε λεπτομέρεια του εσωτερικού διάκοσμου. Τα διαδραστικά και ψηφιακά στοιχεία ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό και δημιουργούν ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα υψηλής τεχνολογίας. Highlight αποτελεί το Active Info Display, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, και τα τελευταίας γενιάς συστήματα πλοήγησης και ψυχαγωγίας με ενιαία γυάλινη επιφάνεια 9,2 ιντσών -που διαθέτει λειτουργίες με χειρονομίες. Επιπλέον, οι ένθετες διακοσμητικές επενδύσεις στο ταμπλό και στις πόρτες διαθέτουν μια κρυφή φωτιστική ρίγα, με ρυθμιζόμενη ένταση (dimmer). Με τη βοήθεια αυτού του φωτιστικού εφέ ο χώρος αποκτά ένα ιδιαίτερα πολυτελές ύφος.

Η ενιαία οριζόντια διάταξη των αεραγωγών που διατρέχουν το ταμπλό σε όλο του το μήκος, αποτελεί σχεδιαστική άποψη, και συνεχίζει στις επενδύσεις των μπροστινών θυρών, δημιουργώντας ένα ενιαίο σύνολο. Σύμφωνα με την εταιρία οι μεγάλοι αεραγωγοί προσφέρουν 50% μεγαλύτερη επιφάνεια ροής, σε σχέση με τους κοινούς αεραγωγούς, εξασφαλίζοντας κορυφαία ψύξη/θέρμανση, αισθητή μείωση θορύβου, ενώ περιορίζουν τα ενοχλητικά ψυχρά ρεύματα που ευθύνονται για τους ερεθισμούς των ματιών και τις ψύξεις στο σώμα.

Φυσικά είναι εξοπλισμένο με καινοτόμα συστήματα υποβοήθησης, βρίσκεται μόνιμα on-line, κινείται με δυνατούς κινητήρες, με την εταιρία να υπόσχεται σπορτίφ οδική συμπεριφορά, όντας συγχρόνως άνετο, χωρίς να γίνονται θυσίες στους χώρους για επιβάτες και αποσκευές.

Από πλευράς χώρων, η MQB χαρίζει άπλετους εσωτερικούς, και σύμφωνα με την εταιρία είναι ανάλογοι, αν όχι καλύτεροι από το A7. Έτσι, χάρη στους απομακρυσμένους μεταξύ τους άξονες παρέχεται κορυφαία άνεση στο εσωτερικό για 5 ενήλικες επιβάτες.

Έτσι, το νέο Arteon διαθέτει τον μεγαλύτερο στην κατηγορία ελεύθερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών, και ανταγωνίζεται τα μοντέλα της μεγάλης κατηγορίας, όπου το μήκος τους ξεπερνά τα 5 μέτρα. Χάρη στη μεγάλη σε μήκος οροφή, το διαθέσιμο ύψος στο πίσω μέρος είναι επίσης εντυπωσιακό, ενώ και το εσωτερικό πλάτος εμπρός είναι είναι ικανό να φιλοξενήσει χωρίς περιορισμούς τους 3 πίσω επιβάτες. Τέλος, παρά το αυξημένο μεταξόνιο, ο χώρος αποσκευών ξεκινά από τα 563 και φτάνει έως τα 1.557 λίτρα, με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

6Κινητήρες

Το Arteon προσφέρεται με δύο turbo κινητήρες βενζίνης άμεσου ψεκασμού: τον νέο 1.5 TSI Evo με 150 ίππων και σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων, και τον 2-λιτρο βενζινοκινητήρα TSI ισχύος 190 και 280 PS. Από πλευράς πετρελαίου, υπάρχει ο 2-λιτρος TDI με 150, 190 και 240 άλογα, με τις ισχυρότερες εκδόσεις (βενζίνης και πετρελαίου) να προσφέρτονται αποκλειστικά με το σύστημα τετρακίνησης 4MOTION της Volkswagen, και με αυτόματο DSG διπλού συμπλέκτη κιβώτιο 7 σχέσεων.

Όλοι οι κινητήρες μπορούν να συνδυαστούν με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG) 7-σχέσεων, το οποίο είναι στάνταρντ για τις εκδόσεις με πάνω από 190 άλογα. Ετσι το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων διατίθεται μόνο στις ιπποδυνάμεις των 150 ίππων, ανεξαρτήτως καυσίμου.

Τέλος, κατά την παρουσίαση δεν απορρίφθηκε το γεγονός να τοποθετηθεί στο μέλλον ένας μεγαλύτερος κινητήρας, ο οποίος κατά πάσα πιθανότητας θα είναι ένας 3,0-λιτρος VR6.

7Τιμές

Το μοντέλο προσφέρεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, το Elegance να προβάλλει ένα πιο κομψό προφίλ του αυτοκινήτου, και το R-Line να τονίζει το σπορτίφ ύφος. Το Arteon είναι ήδη διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά με τιμές που ξεκινούν από τα €39.900 για τον 1.500άρη TSI Evo για την Elegance και €42.750 για την R-Line, με το DSG να χρεώνεται επιπλέον €3.450 και €2.650 αντίστοιχα. Η 2-λιτρη βενζινοκίνητη έκδοση με τα 190 άλογα ξεκινάει από τα €44.900, και φτάνει μέχρι τα €54.800 για την κορυφαία τετρακίνητη των 280 ίππων.

Από πλευράς πετρελαίου, η Elegance με τον 2-λιτρο ΤDI με τα 150 άλογα ξεκινάει από €42.150, και η R-Line από €44.200, με το DSG να χρεώνεται €2.650. Η κορυφαία κορυφαία με τα 240 άλογα ξεκινάει από τα €55.850. Αναλυτικά τις τιμές όλων των εκδόσεων μπορείς να δεις εδώ.

8Εξοπλισμός

Ο εξοπλισμός είναι εξαιρετικά πλούσιος, περιλαμβάνοντας για παράδειγμα: ορθοπεδικά καθίσματα ergoComfort σε συνδυασμό δέρμα/alcantara (θερμαινόμενα, του οδηγού με 6 ηλεκτρικές ρυθμίσεις), πλήρως ψηφιακό & διαδραστικό πίνακα οργάνων 12.3 ιντσών, air care climatronic 3-ζωνών, adaptive cruise control, φώτα LED, προνοητική λειτουργία φωτισμού στροφής (R-Line), προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης (Progressive steering), ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις (Dynamic Chassis Control), ενεργό σύστημα διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας (Lane Assist), σύστημα ελέγχου του εμπρός χώρου του αυτοκινήτου (Front Assist), σύστημα προστασίας πεζών (περιλαμβάνει επιτήρηση πεζών και ενεργό καπό), αυτόματο σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης (Park Assist), κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα αυτόματης προσαρμογής φωτισμού μεγάλης σκάλας, ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών με ελαστικά τεχνολογίας AirStop, σύστημα πλοήγησης και ψυχαγωγίας, όλες τις διαθέσιμες Mobile Online υπηρεσίες “Car-Net”.

Να τονίσω ότι η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση διαθέτει 43 ρυθμίσεις απόσβεσης.

  • Ti re?

    Καιρό είχε να βγάλει ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο η vw. Οποίος πει το αντίθετο, μάλλον δεν έχει γούστο ή το “χαρτάκι” για να το αποκτήσει… Βέβαια με τέτοιες τιμές που διαμορφώνονται φυσικά με τις ευλογίες του κράτους, έτσι για το καλό της Ελλάδας ρε γμτ, υπάρχουν κι άλλες επιλογές .. Όποτε λίγοι και καλοί, έτσι για να ξεχωρίζουν κι ολας από το σύνολο.. ??

  • AΠΙΣΤΕΥΤΟ αυτοκινητο !!!!!
    αν και να πω την αληθεια..την μασκα την θεωρω λιγο υπερβολικη με τοση γριλια και αυτα τα φωτα….θα περιμενω να δω και το FL καπου εκει το 2021 μπας και το βλετιωσουν και το κανουν ΤΕΛΕΙΟ !!!!

    περιμενω να διαβασω τους haters να πουν καμια κακια….οτι αντιγραφει καποιο αλλο αυτοκινητο….και οτι οι της VW μιλησαν οτι πλεον δεν θελουν ολα τα αυτοκινητα τους να δειχνουν ιδια αλλα διαφορετικα….οταν πλεον βλεπουμε ολο και περισσοτερους να ακολουθουν την μεθοδο της φωτοτυπιας !!!

    υ.γ 45.000 τα θεωρω πολλα….οποτε θα ειναι τελειο για μεταχειρισμενο 6ετιας !!!! :-D
    y.g ποσο κουλο αυτο με τους φορους…που το DSG εχει τοσο μεγαλη διαφορα αναλογα με την εκδοση !!!!!!

    • Mika

      Η μασκα ουτε εμενα μ αρεσει…Τη θεωρω υπερβολικη με τοσο χρωμιο..Μακαρι να το εδιναν μαυρισμενο…Θα παιξει μαλλον στις aftermarket επιλογες..
      Κατα τ αλλα, εχει εξοπλισμο, χωρους,ειναι ενδιαφερον σχεδιαστικα, αλλα η τιμη του δεν θα το κανει να εμφανιζεται ιδιαιτερα συχνα στους δρομους μας…

  • Anestis Genk

    Εμένα μου μοιάζει για Passat, απλά Polo Golf Passat έχουν καβαντζώσει τα βαριά ονόματα και τα -eon πουλάνε στους μοντέρνους και γκατζετάκηδες.
    Μπράβο για την αεροδυναμική και το fastback configuation. Κατά τ’άλλα σε αυτά τα λεφτά θα κοιτούσα μάλλον για κάτι άλλο.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Τέλειο πραγματικά, και με αυτό το όμορφο design μ’ αρέσει πολύ. Πολλά τα λεφτά όμως.

  • jim_1

    Τρομερή σχεδίαση απλά πανέμορφο…Η ένσταση μου είναι ότι θα έπρεπε να υπάρχει μια πιο φτωχή έκδοση- κράχτης κοντά στα 30 χιλιάρικα χωρίς ενεργή ανάρτηση και κάποια εξτρά ηλεκτρονικά μπιχλιμπίδια για να μπορέσει να πουλήσει…

  • Smartass

    Fabricado ∞!!

    • giannisb

      Ξυδάκι? θα σου περάσει…

    • manowar

      Μπααααα

    • manowar

      Ουτε ο χρανιωλας δεν πεταγε τετοια κουσούρια ρε μλκα.. Χαχαχαχα

    • πλεον απλα τογραφει σε οτι αρθρο εχει να κανει με VW…που σε μερικες περιπτωσεις κολλαει…..αλλα εδω αστοχο οσο δεν παει !!!

    • Mika

      Γενικα το γραφει οπου να ναι!!!
      :p

    • manowar

      Και να κολλαει μπαμπινο π@@ρια είναι.. Δεν εχει σχέση τις περισσότερες φορές με το ίδιο το αυτοκίνητο αλλα με την καταγωγή αυτων που το κατασκεύασαν.. Αυτοί οι αριστεριτζιδες μιλανε για ρατσισμους την ωρα που οι ίδιοι ειναι,, και πιστεύουν μάλιστα οτι ειναι σωστοί ρατσιστές ενω οι αλλοι που ειναι το ιδιο με αυτους ειναι οι λάθος ρατσιστές.. Γιαυτο εγω αμα πέτυχω ενα αποξω θα το πλακωσω στις μαπες. Γιατι απλα ο εγγεφαλος τους πλεον ανανεώνει τα ιδια σκατα και δεν μπορείς να κανεις κουβέντα.. Εδω βέβαια που ειμαστε ολοι στο πληκτρολόγιο εδω βγινει ολη η κλανομαγκια.. Μιλας στον αλλο για αυτοκίνητα και επιδη δεν του αρέσουν αυτα που αρεσουν σε μενα η σε σενα πχ αρχιζουν καθυστερημένος χαζός.. Αν το ειχα ομως εδω απο κοντα λαηβ και το επαιζα στα γονατα μου θα με φωναζε μπαμπα.. Κατάλαβες.. Μετα λέγεται η λεξη αντικειμενικοτητα.. Τι διαλα μονο εγώ παραδέχομαι οτι ειμαι οπαδος πλεον φανατικός μιας φίρμας;; ολοι οι αλλοι ειναι ουδετεροι;; χαχαχαχα

  • giannisb

    κορυφαίο απλά…τίποτα άλλο…. και για όσους λένε για την τιμή και ότι παίρνουν άλλο καλύτερο π.χ Σειρά 4 ας δοκιμάσουν να παίξουν με το configurator να δούμε μετά αν είναι πολλά λεφτά για το arteon….σε μεταχειρισμένο όντως παίρνεις πολύ καλύτερο…

    • enigma

      Από την άλλη το ένα είναι bmw και το άλλο vw. Με λίγα λόγια από την στιγμή που κοιτάει κάποιος audi, bmw, mercedes το καπέλο στην τιμή το βάζει αυτομάτως.

      Τώρα με την φορολογία εκεί που έχει πάει δεν μπορώ να πω αν η τιμή είναι υψηλή ή όχι για αυτά που προσφέρει. Το cc mk1 πάντως ήταν πολύ καλά τιμολογημένο για την εποχή του και τα χαρακτηριστικά του.

  • Sciroccakias

    Το αμάξι είναι κορυφαίο από κάθε άποψη, απλά δεν έχει δημιουργήσει την Αίγλη σε αυτή την κατηγορία χρημάτων η VW. Στην έκδοση των 280 ίππων βενζίνης δείχνει τέλειο το αυτοκίνητο αλλά στην δική μας Ελλάδα θα ήταν ο,τι καλύτερο να το διαθέτει με τον 1.8 TSi 192Ps.

    • Mika

      Απολυτα σωστο!

  • SAMURAI-66

    Εξωτερικα ωραιο ξεφευγει απο την γραμμη φωτοτυπιας του ομιλου και αυτο ειναι καλο.
    Εσωτερικα παλι θυμιζει κατι απο polo-golf-passat δεκαετιας και βαλε χωρις τιποτα το ιδιαιτερο αντιθετα δειχνει φτωχο και αποτυχημενο σε αυτο το σημειο.
    Απο θεμα τιμης οι φριτσιδες απλα δειχνουν να εχουν φαει πιστολια στο μυαλο η ακομα καλυτερα να εχουν λογισμικο παραποιησης εγκεφαλου με το να ζητουν 40 χιλιαρικα για στα 1500 κυβικα τιμη παραλογη και αδιανοητο να σκεφτεις,μια και μιλαμε ουσιαστικα σαν ονομα για το dacia η το skoda γερμανιας και ειναι να ξεκαρδιζεσαι με την λογικη τους!
    Premium και vw δεν πανε με τιποτα οσο και να το σπρωχνουν απο καθε πλευρα ολοι τους,και πιστευω θα εχει την τυχη του αποτυχημενου phaethon γιατι και μονο με την πατατα που ξεκινησαν απο την βασικη τιμη αγορας στην προσπαθεια τους να το κανουν ονομα κατι φυσικα που με τιποτα δεν μπορει να επιτυχει θα γελουν μεχρι και οι μυκητες!

  • MPAMPIS

    axxaxax 45000 για vw …..

  • charris

    εντάξει η τιμή του είναι αστεία για vw…..εχεις επιλογές σε volvo bmw mercedes( ειδικά αν πας σε μεταχειρο αν και δεν υπάρχει σύγκριση μετα όποτε ας μείνουμε στα καινουργια)

    Πρέπει σίγουρα να βγάλουν 2πορτο να κάτσει δίπλα στο Α5….

  • Sensei Konstantinos

    Πράγματι , όμορφο , εντυπωσιακό , κτλ κτλ . 40.000 για ενα 1500ρη VW που απλα μοιαζει με ενα βελτιωμένο Passat …. Οχι !!!

    • τι αλλο θα μπορουσα να παρω σε αυτην την κατηγορια με 45.000 ???

    • Sensei Konstantinos

      Μερσεντες !!!

    • μοντελο ????

    • Sensei Konstantinos

      c class

    • αν δεν κανω λαθος….αυτο ειναι στην κατηγορια coupe sedan…οποτε η C class δεν ειναι ιδια κατηγορια…..το 1600ρι ειναι αισθητα πιο φτηνο αλλα το 2 λιτρο σε μερσεντες ξεφευγει !!!

    • Sensei Konstantinos

      coupe sedan …. σαν να λεμε οχι παγωτό αλλά παγωμένο γλυκισμα !! ασε μας ρε κουκλίτσα μου. 1000 φορες να πάρω την 1600 Μερσεντες και την διαφορα να την δωσω σε Amg πακέτο παρα ενα VW που μολις βγει απο την αντιπροσωπεία θα κοστίζει 20.000 λιγότερο

    • μεταπωλιτικη αξια εχουν τα αυτοκινητα στην 2ετια….μετα ολα το ιδιο ειναι….το car.gr μπορει να σου λυσει την απορια !!!
      η C παντως εχει αισθητα μικροτερους χωρους….
      απλα πες σου αρεσει η γερμανικη ταμπελα…..παντως σε εχω δει δηλωνεις λατρης της Ιουλιας…..αλλα εδω βλεπω με κλειστα ματια την mercedes προτιμας…….τετοιοι ειστε και δεν του βγαινουν τα πλανα του Sergio !!! οταν οι φανατικοι δεν σκεφτοντε την αγαπημενη τους ….πως να παει καλα σε πωλησεις ???? :-D

    • Sensei Konstantinos

      Και η VW γερμανικη ειναι , οποτε ο χαρακτηρισμός γερμανικης ταμπέλας ειναι αστοχος . Οσο αφορά την Ιουλία όταν φτάνει η στιγμη να αγοράσεις κοιτάς το καλυτερο που μπορεις να πάρεις στα λεφτά που διαθέτεις οχι τις ταμπέλες και τους οπαδισμους . Και για μενα όπως ξέρεις και το εχω ξαναπει η Ιουλία δεν αξίζει να κοστίζει τόσα λεφτά απο την βασικη της εκδοση . Η Μερσεντες ειναι καλύτερο ποιοτικά αμαξι

    • η VW δεν ειναι premium…και αυτο προτιμησες !!! :-P
      τωρα μιας και το φεραμε στην ιουλια……αρα μου λες οτι δεν παιζει ρολο να εισαι κορυφαιος στους αριθμους ????? thnx you !!!!

    • Mika

      Που δεν εχει τιποτα απο αυτα σε βασικο εξοπλισμο!
      :p
      Bαλε μια ωραια ζαντα και φυμε τζαμια, να μη φαινεται ποσο φτωχη ειναι!!!!

    • Mika

      Θα μπορουσε να ηταν και χειροτερα! Πχ 418 gran coupe με 136 αλογα και 3κυλινδρο κινητηρα!

  • ionized

    εντυπωσιακο!!
    μια 3θ εκδοση να σταθει διπλα στα μεγαλα κουπε της κατηγοριας θα την ηθελε πιστευω
    τα 45 μου φαινονται νορμαλ για τετοιο οχημα αν και οι τιμες στο ελλαδισταν δεν ειναι και οι καλυτερες..

  • cfu

    το πρωτο Passat CC μολις εχασε την θεση του ως το πιο ομορφο VW και εγινε 2ο