Ακούγεται ειρωνικό αυτό που διάβασες στον τίτλο αλλά είναι αληθές και είναι από τα κακά του marketing. Κάποτε οι εργαζόμενοι είχαν τα μέσα και τα κονέ για να αποκτήσουν πρώτοι ένα μοντέλο, πλέον αυτό όμως κάνει κακό στο image της εταιρείας και απαγορεύεται αυστηρά. Ο λόγος δεν είναι άλλος από την τεράστια ζήτηση που έχουν τα αυτοκίνητα του Maranello. Όλα αυτά ειπώθηκαν έξω από τα δόντια, από τον Enrico Galliera, υπεύθυνο marketing της εταιρείας. Μπορεί σε μερικούς από εμάς να φαίνονται κάπως σαδιστικά, καθώς όποιος εργάζεται στην Ferrari σίγουρα αγαπάει πολύ τα αυτοκίνητά της. Έτσι το να μην τον αφήνεις να αγοράσει ένα από αυτά είναι σαν ο ζαχαροπλάστης να μην πηγαίνει ούτε μια τάρτα στο σπίτι.

Ο κύριος Galliera όμως έχει συμβάλει αρκετά στην απογείωση της Ferrari, οπότε του συγχωρούμε τον υπερβάλλον επαγγελματισμό του. Πέραν όμως από τους εργαζόμενους ο εν λόγω κύριος είναι υπεύθυνος για την επιλογή των εκλεκτών πελατών που θα πάρουν τις ειδικές εκδόσεις και άρα είναι αυτός που λέει όχι στους λιγότερο εκλεκτούς πελάτες, που όμως μπορεί να είναι εστεμμένοι ή άλλα σημαίνοντα πρόσωπα που σπάνια ακούνε όχι. Έτσι έχει αποκτήσει το προσωνύμιο Dr. No αν και η δράση του δεν έχει καμία σχέση με αυτή του ήρωα των βιβλίων του Ian Fleming.

Για παράδειγμα όταν ετοίμαζαν την LaFerrari Aperta, πριν καν ανακοινωθεί τίποτα, επικοινώνησε εμπιστευτικά με 200 εκλεκτούς πελάτες για να δει αν θα ενδιαφερόντουσαν και όλοι, μηδενός εξαιρουμένου, είπαν ναι και ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν χωρίς να έχουν τίποτα χειροπιαστό. Για τις περιπτώσεις που χρειάζεται να επιλέξει, σημαντικό ρόλο παίζει αν ο ενδιαφερόμενος είναι ήδη κάτοχος μερικών Ferrari ή με όποια κριτήρια έχει θέσει, τον κατατάσσει στους “καλούς πελάτες”.

Κλείνοντας να αναφέρω πως υπάρχει μια ειδική κατηγορία εργαζομένων, στους οποίους δίνονται Ferrari και αυτοί είναι οι οδηγοί της στην Formula 1. Χαρακτηριστικά θυμάμαι τον Eddie Irvine που όταν έγινε το 1996 οδηγός της Scuderia Ferrari, βρήκε τον τρόπο για να αποκτήσει την 288 GTO που ονειρευόταν από μικρός.

  • rafael

    απο το κακο στο χειροτερο…η εταιρια, παει απο το κακο στο χειροτερο

    • MPAMPIS

      ναι φίλε μου όπου να ναι κλείνει και αυτή μαζί με την maserati και την alfa

    • sergio360

      Γη καλει Αρη.Αρης λαμβανει?

    • George Liverpool

      Παει τοσο ασχημα που οι λιστες αναμονης ειναι γεματες…

    • rafael

      Προφανως δεν καταλαβες το σχολιο μου. Επειδη πουλαει σα τρελη τι σημαινει οτι ειναι σωστο??? Αυτο θα το πετυχει ετσι και αλλιως αρκει να λεει το σημα φερραρι. Δλδ να στο πω αλλιως εαν βγαλει σουβλακια με σγμα το αλογο θα πουλαει. Ρι σημαινει οτι ειναι σωστο. Επισης εαν βγαλει αυριο αυτοκινητο και το πουλαει 30.000 ειναι σωστο???? Μαλλον δεν ξερεις τι παει να πει ονονα βαρυ σαν ιστορια

    • George Liverpool

      Σε αυτο με το σημα συμφωνουμε.Εχω φιλους και γνωστους που εχουν θηκες για κινητα,καπελα κλπ ferrari,ενω ειναι παντελως ασχετοι με το αντικειμενο.Απλα δεν καταλαβα το λογο που ειπες οτι πηγαινει απο το κακο στο χειροτερο.Λογικο ειναι μια εταιρια σαν αυτη να επιλεγει μερικες φορες τους πελατες της ή να ενεργει με το τροπο που λεει ο τιτλος.

  • teddy boy

    Αμα θές ferrari ντε και καλά την αγοράζεις και απο τον dealer της γειτονιάς είναι ανάγκη να πάρεις απο την ferrari??

  • charris

    εγώ έτσι θα εσκαγα στο γραφείο πάντως…

    https://youtu.be/jctPg74VvvI

    • sergio360

      Περασε και δεν ακουμπησε!Χαχαχαχαχαχαχα

    • charris

      χιούμορ κάνω….
      δεν υπάρχει σύγκριση προφανώς….αλλα άμα δεν με άφηναν να πάρω την ιτάλια δεν θα έσκαγα χαχαχαχα

    • sergio360

      Καλο-χρυσο το R8(το εχω οδηγησει αυτο το μοντελο,το καινουργιο οχι)αλλα δεν σου δινει την αισθηση μιας Ferrari η μιας Lamborghini…Ειναι πιο soft.Δεν ειναι τοσο hardcore.

    • charris

      συμφωνώ απόλυτα μαζί σου…..
      φερραρι δεν έχω οδηγήσει μόνο συνοδηγός….

      Αλλά σε σχέση με το R8 και τη Huracan που τα έχω και τα 2 (και θεωρητικά είναι σχεδόν ίδια αυτοκινητα) το R8 είναι οντως light
      (αν μου επιτρέπεται τέτοια έκφραση εφόσον δεν μπορώ να έχω ένα τετοιο)

  • sergio360

    Εννοείται ότι μιλάει για τα μοντέλα περιορισμένης παραγωγής και όχι για όλα.Και οι εργαζόμενοι που λέει δεν είναι ο Φέτελ η ο Ράικονεν.Και ο Μασσα έχει LaFerrari.Καλα κάνουν.Απο την μια λέμε να είναι περιορισμένης παραγωγής αλλά από την άλλη να παίρνουν όλοι.Αποφασιστε haters τι θέλετε.

  • sergio360

    Εννοείται ότι μιλάει για τα μοντέλα περιορισμένης παραγωγής και όχι για όλα.Και οι εργαζόμενοι που λέει δεν είναι ο Φέτελ η ο Ράικονεν.Και ο Μασσα έχει LaFerrari.Καλα κάνουν.Απο την μια λέμε να είναι περιορισμένης παραγωγής αλλά από την άλλη να παίρνουν όλοι.Αποφασιστε haters τι θέλετε.

  • sergio360

    Εννοείται ότι μιλάει για τα μοντέλα περιορισμένης παραγωγής και όχι για όλα.Και οι εργαζόμενοι που λέει δεν είναι ο Φέτελ η ο Ράικονεν.Και ο Μασσα έχει LaFerrari.Καλα κάνουν.Απο την μια λέμε να είναι περιορισμένης παραγωγής αλλά από την άλλη να παίρνουν όλοι.Αποφασιστε haters τι θέλετε.

  • Anonymous

    Προφανως δεν μιλαμε για τα “απλα” μοντελα της εταιριας. Αλλα για περιορισμενης οπως LaFerrari, κτλ. Για τα οποια δεν πιστευω να εχουν στοχο να αποκτησουν οι εργαζομενοι ! Πληρωνονται καλα αλλα οχι τοσα !
    Για μοντελα οπως california, κτλ, μια χαρα μπορουν να πανε σε μια αντιπροσωπεια και να παραγγειλουν.
    Φανταζεσαι να δουλευεις εκει και καποια στιγμη το αμαξι που θα συναρμολογεις να ειναι το δικο σου ? Ολο και κατι παραπανω εξτρα θα εβαζα εγω ;)

  • γιατι τι μισθους παιρνουν οι εργαζομενοι και μπορουν να αγορασουν πχ μια SUPERFAST ???? :-P
    αμα τωρα ολος ο ντορος γινετε για μια 488GTB…κλαιν……αμα την θελει καποιος….την βρισκει χαλαρα και ελαφρως μεταχειρισμενη !!!!

    • ad276

      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Μπάμπη.Ποσο παίρνουν πια οι εργαζόμενοι της;Δεν νομίζω ότι μπορούν να αγοράσουν μια Φερράρι των 200.000 ευρώ στην βασική εκδοση

    • δες για τα ειδικα/συλλεκτικα μοντελα….δεν μπαινω καν στον κοπο να το αναφερω..μιας και τρωνε πορτα αλλοι και αλλοι που ειναι και γνωστοι..οποτε σκεψου τι πορτα θα ετρωγε ο ιταλος babino με το κατσαβιδι στο χερι !!! :-P

    • sergio360

      Μα γι’αυτα λεει και οχι για την 488 πχ!

    • ad276

      Το άρθρο ναι λέει για τα ειδικά/συλλεκτικά μοντέλα.Εγω όμως λέω, ότι μπορεί ένας εργαζόμενος της Φερράρι να αγοράσει μια καινούρια Φερράρι; Έστω ότι την παίρνει σε καλύτερη τιμή από εμάς :) πάλι πρέπει να παίρνει χιλιάδες ευρώ μισθό για να αγοράσει μια 488.
      Υ.Γ. αν είναι έτσι λέω να μετακομίσω κατά Ιταλία μεριά,έχω κάτι πτυχία μηχανικου-μηχανολογου που κάθονται.Λετε να με δεχτούν;

    • sergio360

      Σε 5 χρονια,με μισθο Ferrari μπορει να αγορασει εστω μια μεταχειρισμενη 488.Κανε εσυ μια αιτηση και ειδικα αν ξερεις Ιταλικα ειναι πολυ πιθανον!

    • οπως ειπες….μεταχειρισμενη…..οχι καινουρια !!! :-)

    • sergio360

      Για πες μου ποιος ιδιωτικος υπαλληλος με 5 χρονια δουλεια μπορει να παρει εστω μεταχειρισμενη μια 488?Ασε που αν δεις τις τιμες,ειναι παω απο την εργοστασιακη αξια σχεδον για τα ”φορτωμενα” αμαξια.

    • εδω δεν εδωσαν στον αλλον τον παππου που ειχε στειλει λευκη επιταγη για να παρει μια aperta ????
      και θα εδιναν σε εναν που κολλαει τα σηματακια της ferrari ??? :-P

    • Anestis Genk

      Έχω την εντύπωση πως η πηγή δεν αναφέρει τα αριθμημένα μόνο. Όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι μάλλον αυτό εννοεί όμως. Θα είχε πλάκα όμως αν αυτό ισχύει σε όλα. Μου έχει πει έμπορας πολυτελών στην Ελλάδα πως αγοράζει συμβόλαια(τρέχουν να πιάσουν θέση στην λίστα αναμονής) όταν βγαίνει ένα μοντέλο σαν την 488 και μετά πουλάνε αυτό το συμβόλαιο πιο ακριβά σε όποιον δεν θέλει να περιμένει. Γιατί κάτι πήρε το αυτί μου πως μπορεί να περιμένεις και 2 χρόνια για μια 488. Μου φάνηκε περίεργο αλλά και λογικό, έχεις ακούσει τπτ σχετικά;

    • sergio360

      Προφανως και αυτο συμβαινει συνεχεια.Δεν βλεπεις οτι τωρα πχ οι εταιριες κυνηγανε οσους το κανουν?Η Aston ειπε οτι οποιος πουλησει την Valkyrie πριν την παρει θα φαει ban για τα επομενα μοντελα.Το ιδιο και η Ferrari με την LaFerrari Aperta και η Porsche με τις 918 κλπ κλπ…Για την 488 και γενικα για ολες τις Ferrari,αν δεν εισαι σε λιστα,ο χρονος αναμονης ειναι 2-3 χρονια.Αν θες,δινεις το 30% της παραγγελιας επιπλεον και την εχεις μεσα στο εξαμηνο.Ετσι ηταν παντα.Απλα τωρα οι μαχητες του πληκτρολογιου με το απαραμιλλο αισθημα δικαοσυνης αρχιζουν και τα μαθαινουν αυτα και ξινιζουν τα μουτρα τους…Χεχεχεχε

  • a_f_a

    δηλαδή η φεντερίκα που νωχελικά ράβει τα δερμάτινα τιμόνια δε μπορεί να αγοράσει μια φερραρι απέρτα, έστω μια 488gtb ρε παιδιά, επειδή προηγείται ο σαουδάραβας και ο τεξανός youtuber;
    μάλλον το αρθρο μιλάει για κανα τοπ μανατζαρεό, δηλαδή τίποτα 5-10 μαξ άτομα μέσα στη φαμπρικα

  • και ειχα ενα ονειρο ….

  • Giannisk

    Υπάρχουν και εργαζόμενοι στην Ferrari που αμοίβονται με ποσά, ικανά να αγοράσουν κάποιο από τα μοντέλα της. Προφανώς δεν εννοούν αυτόν που καθαρίζει με την σκούπα, ούτε τον καφετζή στο κυλικείο.

  • manowar

    Ρε μλκες πατε καλα;;ειναι κακο στο ιματζ της εταιρια ς να οδηγει φεραρρι ενα ανθρωπος που φτιαχνει φεραρρι;;πουλοβερακιδες συνελθετε πριν τα χαστουκια ρεηη..

  • Mika

    Καταλαβαινουμε ολοι τι “δωρακια” θα παιρνει ο κος Galliera ανα καιρους, προκειμενου να πει το ναι σε ενα πλουσιο πελατη, και να του δωσει το ειδικο μοντελο του…Αυτη ειναι ζωη….
    La vita e bella, που λενε….