Σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα πληροφορίες, σε κάτι λιγότερο από έναν μήνα θα γίνουν τα επίσημα αποκαλυπτήρια της BMW Z4 concept, στο Pebble Beach Concourse d’Elegance του Αυγούστου. Ακολουθώντας την παράδοση της BMW, το πρωτότυπο θα είναι πρακτικά μια έκδοση προπαραγωγής της έκδοσης δρόμου του μοντέλου, και γι’αυτό στις τελευταίες κατασκοπευτικές φωτογραφίες από το γερμανικό roadster, το καμουφλάζ του είναι αρκετά λιγότερο από τις προηγούμενες φορές.

Από τις νέες φωτογραφίες, καταρχήν επιβεβαιώνεται ότι η νέα Z4 θα διαθέτει υφασμάτινη οροφή, ηλεκτροϋδραυλικά αναδιπλούμενη, η οποία θα φυλάγεται πίσω από τους επιβάτες. Το ελαφρύτερο καμουφλάζ αποκαλύπτει αρκετά από τα στοιχεία του εμπρός μέρους, όπου τα “νεφρά” της μάσκας είναι αρκετά πλατιά, με τα φωτιστικά σώματα να έχουν εξοστρακιστεί στα άκρα του εμπρός μέρους. Ακόμα διακρίνονται οι αεραγωγοί του εμπρός προφυλακτήρα, ο οποίος δείχνει αρκετά επιθετικός, όντας κατά πάσα πιθανότητα του Μ αισθητικού πακέτου.

Με το πολύ λιγότερο καμουφλάζ, μπορούν να παρατηρηθούν λεπτομέρειες και για το πίσω μέρος, όπου τα φώτα είναι σαφώς ορατά, και βρίσκονται αρκετά ψηλά. Διακρίνεται, επίσης, το κάλυμμα του χώρου αποσκευών, το οποίο φαίνεται επίπεδο και σχεδόν οριζόντιο, έχοντας στην άκρη του μια μικρή αεροτομή.

Στο προφίλ φαίνεται η κυματιστή γραμμή των παραθύρων, με τα φτερά να είναι ελαφρώς εκτεθειμένα, με το ελαφρύ καμουφλάζ να κάνει ορατές τις εξατμίσεις και τα βράγχια πίσω από τα μπροστινά φτερά. Συνολικά φαίνεται ότι για την νέα Ζ4 η BMW αποφάσισε να αφήσει το εκφραστικό design της προηγούμενης γενιάς, για μια πιο κλασική εμφάνιση στο νέο μοντέλο.

Αυτό το διάστημα πραγματοποιούνται τα τελευταία στάδια κατασκευής του ανοιχτού concept, με την έκδοση παραγωγής να έχει εσωτερική κωδική ονομασία G29. Όπως ξέρεις, εξελίσσεται παράλληλα με το νέο sportscar της Toyota, τη Supra, και θα κατασκευάζονται μαζί στο ίδιο εργοστάσιο στην Αυστρία. Η έκδοση παραγωγής της Z4 αναμένεται να κυκλοφορήσει τρεις μήνες μετά την νέα Σειρά 8, δηλαδή προς τα τέλη του 2018.

  • manowar

    Ποτε δεν γουσταρα το υφασμα απανω απο το κεφαλι μου..μια εξαίρεση στην ολο μαυρη e class 500 cabrio με κοκκινο υφασμα..

    • xrv

      Roadster =ύφασμα, απλά δεν σου αρέσουν τα roadsters

    • apostolos32

      Κόκκινο ύφασμα;;;Τι είπες τώρα!!!!!!Όταν με το καλό παντρευτείς άσε κανένα άλλο να σου διαλέξει κουστούμι!!

    • manowar

      Αποστολε μην λες μπουρδες.. Χαχαχαχ οσο μεγαλωνεις το γουστο https://uploads.disquscdn.com/images/bf353721c35e1d294cd36adea55e22a2e4765a7c648626908c9a87fc79577a13.png σου θα γίνεται ολο και πιο εμπεριστατωμενο προσεκτικο και ολοκληρωμένο.. Αυτη η συγκεκριμένη αντιθεση ειναι της μερσεντες εδω και πολλα χρονια αν δεις μαυρο αμαξι με κοκκινη οροφη σημαίνει άρχοντια.. Βεβαια δεν ειναι κοκκινη απλα εγω δεν ξερω τα χρώματα
      ?

    • apostolos32

      Χα χα χα!! Οκ περί ορέξεως!!Μακάρι να την αποκτήσεις και να είναι όπως εσύ την θέλεις!!

    • Bad Belmondo

      Φίλε, αν η κοπέλα σου φόραγε μαγιό και σου έκανε striptease, από τί θα προτιμούσες να είναι το μαγιό, από ένα-δύο μικρά υφασματάκια ή από σίδερο, σαν πανοπλία, που δεν βγαίνει κιόλας? ;-P

  • Bad Belmondo

    Οι αναλογίες της μου φαίνονται πιο ισορροπημένες, ειδικά σε σύγκριση με την πρώτη Ζ4!
    Όμως αυτή η ισορροπία κάνει τις αναλογίες λιγότερο χαρακτηριστικές, η 1η Ζ4 ήταν η αγαπημένη μου! Η πιο εκφραστική από όλες, το flame-surfacing στα καλύτερά του!
    Βέβαια και η 2η Ζ4 μου αρέσει, είναι μια κυριλέ κούκλα! Περισσότερο όμως χαίρομαι που το υφασμάτινο top επιστρέφει δυναμικά, ειδικά στα διθέσια roadsters!

    Υ.Γ.: Νομίζω έπρεπε να αναφερθεί και η 1η Ζ4 ως εκφραστική, δηλαδή ”το εκφραστικό design των προηγούμενων γενεών”, όχι μόνο ”της προηγούμενης γενιάς”!