Θύμα των SUV έπεσε άλλο ένα πολυμορφικό, με τη Ford να είναι βέβαιο -πλέον- ότι δεν θα παρουσιάσει δεύτερη γενιά για το B-Max. Έτσι, με τον ερχομό του φθινοπώρου και πιθανότατα από τον Σεπτέμβριο, θα μπει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, διαγράφοντας έναν σχετικά σύντομο κύκλο ζωής -πέντε χρόνων- καθώς παρουσιάστηκε μεν τον Φεβρουάριο του 2012, αλλά στην παραγωγή μπήκε από τον Ιούνιο του ίδιου έτους, στο εργοστάσιο της Μπλε Οβάλ στη Κραϊόβα της Ρουμανίας.

Μέσα σε αυτά τα χρόνια η παραγωγή του σταμάτησε δύο φορές, λόγω της μειωμένης ζήτησης, και λιγότερα από 250.000 οχήματα. Την θέση του στην γραμμή παραγωγής του παραπάνω εργοστασίου θα πάρει το πρόσφατα ανανεωμένο EcoSport, το οποίο έχει παρουσιαστεί για την αμερικάνικη αγορά, αλλά όχι ακόμα για την ευρωπαϊκή.

Έτσι, η παραγωγή του ευρωπαϊκού EcoSport θα φύγει από το εργοστάσιο της Chennai στην Ινδία θα μεταφερθεί στην Κραϊόβα, και γι’αυτό το λόγο η Ford προσέλαβε 976 νέους εργαζόμενους για το εργοστάσιο, αυξάνοντας το δυναμικό από τους 2.715, στους 3.691.

Το ανανεωμένο EcoSport πιθανότατα θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης, στα μέσα Σεπτεμβρίου, και θα προσφέρεται σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, ενώ κάτω από το καπό του θα υπάρχει ο τρικύλινδρος turbo EcoBoost κινητήρας 1,0-λίτρου, όπως και ο 1.500άρης diesel. Οι μεγαλύτερες αλλαγές θα υπάρχουν στο εσωτερικό, με νέα κεντρική κονσόλα, νέες ποιοτικότερες επενδύσεις, ενώ θα διαθέτει το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Sync 3 με οθόνη αφής 8″, που υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto.

  • Mika

    Φιλος μου παντως που εχει το χιλιαρι 120αρι Titanium εδω και 3 χρονια,ειναι πολυ ευχαριστημενος!!