H 904 μπορεί να μην είναι από τα πιο δοξασμένα μοντέλα της Porsche, αλλά πίστεψέ με μόνο ταπεινή δεν είναι. Έχει μείνει στην ιστορία ως Carrera GTS, και είναι το πρώτο μοντέλο της γερμανικής εταιρίας με αμάξωμα από fiberglass κι αυτό είχε θετικό αντίκτυπο στο βάρος. Έτσι λοιπόν ο 2,0-λιτρος κινητήρας με τα 200 άλογα στις 7.000 σ.α.λ. είχε σχετικά εύκολο έργο: 0-100 χλμ/ώρα σε περίπου 6 δεύτερα και τελική λίγο κάτω απ τα 260, για ένα αυτοκίνητο που παρήχθη πριν από 50 ολόκληρα χρόνια. Όχι κι άσχημα, έτσι;

Το αμάξωμά της είναι σαν πρόγονος του Group C. Κλασικό κεντρομήχανο αγωνιστικό. Η μεταγενέστερη Dino 246 GTS θα πρέπει να ζήλεψε τη σιλουέτα της Γερμανίδας. Στο εσωτερικό τα πάντα… απουσιάζουν. Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που βγήκε στην παραγωγή την εποχή που κάποιος το αγόραζε και.. πήγαινε στο Le Mans και γι αυτό το σκοπό ακριβώς σχεδιάστηκε. Τα πάντα πάνω της φωνάζουν “σπορ πρωτότυπο” και “δίαιτα” .

Μόλις 106 αντίτυπα βγήκαν από την παραγωγή τη διετία 1964-1965, με τη νίκη στο Targa Florio να είναι ίσως η μεγαλύτερη επιτυχία του μοντέλου. Το #98 αντίτυπο πέρασε τα πρώτα χρόνια της ζωής του στις ΗΠΑ και σε ρυθμούς λιγότερο… αγωνιστικούς, έπειτα πέρασε στα χέρια ενός συλλέκτη στην Ευρώπη και τώρα, έχοντας τα πάντα αυθεντικά ακόμα, βγήκε σε δημοπρασία στις 19 Ιανουαρίου.

Σε ότι αφορά την συγκεκριμένη 904 GTS θα βγει στο σφυρί από τον οίκο Gooding and Co. τις επόμενες ημέρες, και αναμένεται να αλλάξει χέρια για ένα ποσό κοντά στα 1,8 εκατ. δολάρια.