1Αγώνας

Μία από τις δυσκολότερες φετινές νίκες κατέκτησε πριν από λίγο ο Lewis Hamilton, στο Βελγικό Grand Prix. Ο Βρετανός είχε σε όλη τη διάρκεια του αγώνα πίσω του τον Sebastian Vettel, ενώ ο Γερμανός τον απείλησε αμέσως μετά την αποχώρηση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας, ωστόσο δεν κατάφερε να περάσει μέχρι την καρώ σημαία και έμεινε στη δεύτερη θέση. Αυτή ήταν η 5η φετινή νίκη για τον Hamilton και η 58η στην καριέρα του, στο 200ο Grand Prix για τον Βρετανό.

Το βάθρο συμπληρώνει ο Daniel Ricciardo, με τους Kimi Raikkonen, Valtteri Bottas, Nico Hulkenberg, Romain Grosjean, Felipe Massa, Esteban Ocon και τον Carlos Sainz να ολοκληρώνουν τη βαθμολογούμενη δεκάδα, σε έναν καλό αγώνα για τη Williams, αν σκεφτούμε πόσο αργή ήταν χθες η FW40.

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί το επόμενο Σαββατοκύριακο, στη θρυλική Monza της Ιταλίας.

2Τα highlights του αγώνα

3Αποτελέσματα

4Βαθμολογία Οδηγών

Θέση Οδηγός Ομάδα Βαθμοί
1 Sebastian Vettel Ferrari 220
2 Lewis Hamilton Mercedes 213
3 Valtteri Bottas Mercedes 179
4 Daniel Ricciardo Red Bull 132
5 Kimi Raikkonen Ferrari 128
6 Max Verstappen Red Bull 67
7 Sergio Perez Force India 56
8 Esteban Ocon Force India 47
9 Carlos Sainz Toro Rosso 36
10 Nico Hulkenberg Renault 34
11 Felipe Massa Williams 27
12 Romain Grosjean Haas 24
13 Lance Stroll Williams 18
14 Kevin Magnussen Haas 11
15 Fernando Alonso McLaren 10
16 Pascal Wehrlein Sauber 5
17 Daniil Kvyat Toro Rosso 4
18 Stoffel Vandoorne McLaren 1
19 Jolyon Palmer Renault 0
20 Marcus Ericsson Sauber 0
21 Antonio Giovinazzi Sauber 0

5Βαθμολογία Κατασκευαστών

Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Mercedes 392
2 Ferrari 348
3 Red Bull 199
4 Force India 103
5 Williams 45
6 Toro Rosso 40
7 Haas 35
8 Renault 34
9 McLaren 11
10 Sauber 5
  • George11

    Δεν ξέρω ποια είναι η δικαιολογία η αιτιολογία ( ο καθένας όπως θέλει το εκλαμβάνει ) αλλά σήμερα ο Χάμιλτον πήρε μια σπουδαία νίκη ενάντια στις πιθανότητες. Vettel δεν μπόρεσες !!

    • filip

      Με την μαλακή γόμα ο Χαμ είχε διαφορά από τον Φέτελ 1,8sec maximum και όταν βγήκε 5-6 δευτ μπροστά λόγω πιτ στοπ σε δυο γύρους κόλλησε πίσω του ο Γερμανός.
      Με την ultra έμεινε πάλι στην ίδια απόσταση.
      Επίσης Ρίκι και Κίμι δεν κατάφεραν να ξεφύγουν από τον Μπότας.
      Το συμπέρασμα δεν είναι ότι ο Χαμ κέρδισε ενάντια στις πιθανότητες, αλλά ότι η ultra δεν ήταν η σωστή επιλογή !

    • George11

      Περισσότερο λογικό μου φαίνεται πως ο Hamilton διαχειριζόταν τον Vettel πριν το Sc και έπειτα έχοντας καμια άλλη επιλογή έδειξε την πραγματική του ταχύτητα. Και μένω σε αυτό λέγοντας επίσης πως ο Bottas έφαγε διπλό προσπερασμα έχοντας την ίδια γόμα με τον Hamilton και φυσικά δεν κατάφερε να προσπεράσει μετέπειτα.
      Αλλά όπως προείπα δικαιολογία η αιτιολογία ήταν μια νίκη ψυχολογίας για τον Χαμ.

    • filip

      Τίποτα δεν διαχειριζόταν ο Χαμιλτον.
      Μέχρι τώρα λέγαμε πως όταν είσαι μπροστά και δεν μπορείς να ξεφύγεις καθυστερείς τους πίσω. Είστε πολλοί που λέτε πως ο ΧΑμ ήθελε να μένει σε διαφορές ενός στιγμιαίου γλιστρήματος!
      ΟΚ

    • George11

      Κάθε άποψη δεκτή

    • Fαν1ς

      Καθοριστικό ρόλο έπαιξε η παραπάνω δύναμη την Mercedes σε σχέση με της Ferrari….. Δύο φορές βρέθηκε στο slipstream του Άγγλου ο Γερμανός αλλά δεν είχε την δύναμη όταν πέρασε δίπλα του να ολοκληρώσει το προσπέρασμα! Και σε έναν αγώνα που δεν υπήρχανε διαφορές ιδιαίτερες στον ρυθμό αγώνα αυτό έπαιξε καθοριστικό ρόλο κατά την γνώμη μου….

    • kostas

      Οι μερκ ηταν απλα καλυτερες, ο Χαμιλτον σε ολο τον αγωνα ελεγχε την διαφορα, μια χαρα ειναι και η δευτερη θεση, εγω πιστευα οτι θα ημασταν πισω και απο τον Μποτας.

  • GiorisFullThrottle

    Δυνατος αγωνας με πολυ δυνατο Vettel!!!!Μας ελειπε κατι στη τελικη ταχυτητα!!!!Παμε δυνατα μεχρι το τελος!!!!!

    • Demetris Katsaris

      Που είδες τον δυναμισμό στον Φεττελ? Ο άλλος φόραγε soft και δεν τον προσπέρασε με Ultras!!!!

    • GiorisFullThrottle

      Στους επομενους αγωνες η απαντηση σου!!!!

    • Demetris Katsaris

      Ειδικά στον επόμενο αγώνα αν είναι ετσι, θα ψάχνουμε βυτία για τα δάκρυα των τιφοζι! Πρέπει να δουν την κατάσταση στην Ferrari επειγόντως

    • Μαλλον η δικια σου απαντηση εννοεις

    • Mitsos Ribopaido

      Bιάζεσαι…Περίμενε να δείς τι έρχεται… Giori πες του για το μαγικο νούμερο.. 0.9
      ;)

    • Akis-F1 FAN

      Ναι και ο άλλος οδηγούσε Μερκ….κοίτα και Κιμι – Μποττας μετά το sc που είχαν την ίδια διαφορά στα ελαστικά και θα καταλάβεις.

    • kostas

      Η φερραρι απλα δεν εχει την δυναμη να προσπερασει την Μερκ εντος πιστας, ισως με αλλη στρατηγικη και undercut να ειχαμε ελπιδες.

    • Fαν1ς

      Συμφωνώ απόλυτα… Λείπει η δύναμη!

  • Yiannis P

    Ακόμη και με πιο γρήγορα λάστιχα ο Σεμπ δεν τον έφτανε με τίποτα. Πολύ δυνατή η Μερκ.

    • filip

      Δεν ήταν το πιο γρήγορο ελαστικό, γι αυτό και δεν ήταν κανενός επιλογή στο πρώτο πίτ στόπ. Η φερράρι πήρε το ρίσκο και δεν της βγήκε. Ίδια απόσταση είχε ο Φέτελ και με την άλλη γόμα.
      Που την είδες την δύναμη της Μερς, σε έναν αγώνα που περίμενες να κάνει πάρτι δεν έκανε ποτέ διαφορά άνω των 2 δευτ. Κέρδισε γιατί εκκινούσε πρώτη, τόσο απλό.

    • Yiannis P

      Εγώ είδα ότι όποτε ήθελε ο Χάμιλτον πάταγε λίγο γκάζι και άνοιγε η διαφορά. Έκανε και διαχείριση και δεν απειλούνταν κιόλας. Εδώ βγήκε από το slipstream o Seb και δεν μπόρεσε να περάσει..

    • filip

      Ναι, βέβαια. Ο Χάμιλτον μπορούσε να κάνει διαφορά αλλά δεν ήθελε και προτιμούσε να κινδυνεύει από ένα μικρό γλίστρημα να χάσει τον αγώνα. Ιδιοφυές.
      (δεν μπόρεσε να περάσει γιατί είχε πιο αργή γόμα συν το μικρό πλεονέκτημα που έχει η Μερς στις ευθείες, αν και δεν φάνηκε ιδιαίτερα σήμερα)

    • Yiannis P

      Δεν είπα ότι είναι τεράστια η διαφορά τους, αλλά δεν θα έχανε, μόνο αν έκανε λάθος.

    • Mitsos Ribopaido

      Ο κινητήρας και τ λαδακι φάνηκαν… Για να δούμε από μονζα και μετά… Αν θα μας βουλωσετε

    • Yiannis P

      Βασικά Ferrai είμαι.

    • Mitsos Ribopaido

      Γιάννη απο κινητήρα η αναβάθμιση τους μας έστειλε…Φάνηκε.. Απο τον επόμενο μένει να δούμε..Εντος έδρας ήττα θα πονέσει

    • Εισαι φερραρι; ποιο μοντελο ; μαλλον εχεις τεχνιτη νοημοσυνη ;;

    • Εισαι φερραρι; ποιο μοντελο ; μαλλον εχεις τεχνιτη νοημοσυνη ;;

    • Yiannis P

      Πωω αυτό βρήκες να πεις;; Δηλαδή δεν λέμε είμαι Ολυμπιακός, Παναθηναικός, κτλ…

    • greg-f1

      εσυ εκει με τα λαδια. γραφικοτατος.

    • Mitsos Ribopaido

      Αν πειράζουν οι αλήθειες δεν μπορώ να κάνω κάτι… Φανερό πλεον χωρίς να αρνούμαι ότι άξιζε την νίκη

    • Mitsos Ribopaido

      Αν πειράζουν οι αλήθειες δεν μπορώ να κάνω κάτι… Φανερό πλεον χωρίς να αρνούμαι ότι άξιζε την νίκη

    • greg-f1

      εσυ εκει με τα λαδια. γραφικοτατος.

    • Gd

      Πηγαινε να δεις τα ματια σου γιατι βλεπεις παντου λαδια και μας εχεις πρηξει…ελεος πια επαναλαμβανεις την ιδια μ@λακια συνεχεια

    • Mitsos Ribopaido

      Νταξει τραβα μάθε τπτ για αμάξια παπαρα και μέτα μιλάμε…

    • Mitsos Ribopaido

      Νταξει τραβα μάθε τπτ για αμάξια παπαρα και μέτα μιλάμε…

    • Mitsos Ribopaido

      Τα μάτια μου είναι καλά.. Εσυ mri άμεσα

    • Mitsos Ribopaido

      Τα μάτια μου είναι καλά.. Εσυ mri άμεσα

    • Gd

      Δειξε μ ενα και μονο πλανο που να δειχνει οτι το μερκ καιει λαδι μπετοστοκε…οταν το καυσιμο εχει λαδι φαινεται στην καυση βλημα

    • Gd

      Πηγαινε να δεις τα ματια σου γιατι βλεπεις παντου λαδια και μας εχεις πρηξει…ελεος πια επαναλαμβανεις την ιδια μ@λακια συνεχεια

    • Akis-F1 FAN

      Πώς δε φάνηκε ; Ο κινητήρας σήμερα έκρινε τον νικητή. Αν ήταν πίσω η Μερκ μπροστά η φερράρι με το slipstream θα είχε γίνει το προσπέρασμα από τη μέση της ευθείας. Στην επανεκκίνηση μόλις βγήκε δίπλα του, τράβηξε τόσο η Μερκ που μπόρεσε να ξαναμπεί πίσω του.

    • filip

      Χάρη στον κινητήρα κέρδισε.
      Δεν φάνηκε το πλεονέκτημα των Γερμανών. Αυτήν την διαφορά απόδοσης περίμενες? Αυτήν την εικόνα/άποψη είχες χθες για τον αγώνα?
      Ουσιαστικά είδαμε την διαφορά να εκμηδενίζεται

    • Akis-F1 FAN

      Ναι περίμενα να έχουν μεγαλύτερη διαφορά, αλλά αυτό δεν είναι παρηγοριά…από τους αγώνες που μένουν μόνο η Σιγκαπούρη ταιριάζει περισσότερο στη φερράρι. Δηλαδή αν σε κάθε αγώνα τερμτίζουμε 2 sec πίσω θα είμαστε ευχαριστημένοι επειδή περιμέναμε μεγαλύτερη διαφορά ;

    • GiorisFullThrottle

      Κατσε ρε Ακη στη Monza περιμενουμε κ αναβαθμισμενο μοτερ….μην απογοητευεσε!!!!!

    • Mitsos Ribopaido

      Αυτό το είδα στα μεγάλα σαιτ και το ακουσα στο sky αλλα όντως?

    • Akis-F1 FAN

      Μακάρι…αλλά να κάνει δουλειά…όχι όπως στο Σιλβερστον.

    • Mitsos Ribopaido

      Eκεί άκη το χανε σε safe mode ..Τραγικό όντως.. Ελπίζω να φέρουν οτι λένε

    • filip

      Όχι, κάθε άλλο αλλά μόνο εγώ έγραφα πως δεν είναι δεδομένη η νίκη της Μερς, και μάλιστα εύκολα. Όλοι οι υπόλοιποι λέγατε το ακριβώς αντίθετο.
      Το επιχείρημα αυτό είναι δικό μου :Ρ ………. Εγώ είμαι αυτός που λέω πως ο Φέτελ είναι πρώτος στη βαθμολογία και εσείς λέτε πως είναι πιο αργή στις ευθείες

    • Akis-F1 FAN

      Με μπέρδεψες λίγο ;-P Προσωπικά δεν είπα τίποτα χθες για εύκολη νίκη της Μερκ…ίσα ίσα που περίμενα κιόλας να περάσει ο Σεμπ στην εκκίνηση όπως το 2013. Ο Σεμπ είναι πρώτος στη Βαθμολογία γιατί ο Χαμ είχε κάποιους κακούς αγώνες…όχι γιατί υστερεί η Μερκ. Η ταχύτητα στις ευθείες αλλάζει τα πάντα σε έναν αγώνα όπως φάνηκε σήμερα και αυτό πρέπει να αλλάξει. Αυτό λέω.

    • Ηταν ποιο δυνατη γιατι διαφορετικα ο φεττελ επρεπε να περασει .. Στους πρωτους γυρου εκανα διαχηρηση ελαστικων δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασμα

    • kostas

      Και στην εκκινηση και στην επανεκκινηση με το που εβγαινε απο το slipstream ο φεττελ ο χαμιλτον ξεμακρενε, εντος πιστας δεν περνιουντε η μερσεντες με τιποτα!

    • Fαν1ς

      Εν αντιθέσει με τα Mercedes που όταν είναι στο slipstreaming των Ferrari το κάνουν εύκολα το προσπέρασμα(σοτσι,βαρκελωνη,σιλβερστον)

  • better safe than sorry για Vettel…

  • F1fan

    Καλουτσικος αγωνας!Οι 2 F.I εβαλαν φωτια στον αγωνα,αλλα o Ham ηταν απολυτα κυριαρχος.O Vettel το παλεψε αλλα δεν μπορεσε,ο Ricciardo τυχερος κ ικανος,κακιστοι οι 2 Φινλαδοι…Πισω Hulk παλι δυνατα,καλα οι Grosjean,Massa.O Perez πολυ ασχημη συμπεριφορα για αλλη μια φορα… https://uploads.disquscdn.com/images/be18d7c62740b21f640d19eb0d73fbc959b5ce33aa447a5dbad1b4ccaa4d4308.jpg

    • Red Flag

      Εχεις απολυτο δικιο. τις περισσοτερες φορές ο Perez φταίει. αν λαβουμε υπόψη και την εμπειρία του σε σχέση με τον μικρό, ειναι απαράδεκτος.

    • F1fan

      Ακριβως!Φαινεται πως τον φοβαται τον Ocon

  • Mitsos Ribopaido

    Φάνηκε καθαρά η δύναμη της μερκ στην ευθεία… Με ultra και δεν… Φετελλακο ο κιμι θα τον πέρναγε… Απλά λυπάμαι για αυτό π είδα. Αλλά safe than Sony…. Η απάντηση με την νέα μονάδα ισχύος και τα νέα όρια λαδιού..
    Αλονσο τι να πεις… Κρίμα..
    Force India βλέπω να τρώνε σφαλιάρες οι 2…

    • filip

      Ο Κίμι δεν κατάφερε να φτάσει τον Ρίκι, με την ίδια γόμα.
      Θα περνούσε τον Χάμιλτον? !!!
      Αυτόν τον θαυμασμό σας για τον Φινλανδό δεν τον καταλαβαίνω.
      Η ούλτρα ήταν ρίσκο, δεν ήταν πρώτη επιλογή. Ήταν ξεκάθαρα πιο αργή

    • Mitsos Ribopaido

      Και τι να έβαζε?

    • filip

      Η σωστή επιλογή ήταν η μαλακή.
      Φάνηκε και στο πρώτο πιτ στοπ όταν ο Φέτελ βγήκε 5+ δευτερόλεπτα πίσω από τον Χαμ και τον έφτασε σε δύο γύρους. Το να τον περάσεις είναι άλλη ιστορία., Την ούλτρα την αγνόησαν όλοι

    • Mitsos Ribopaido

      Ναι εκεί θα είχε ενδιαφέρον..Κρίμα το περίμενα ντου και μετα να κρατηθεί μπροστα

    • filip

      Εκ του αποτελέσματος φαίνεται πως και πάλι θα τον περνούσε ο Χαμ (με την ουλτρα)

    • Mitsos Ribopaido

      Στην ευθεία λες ε?

    • filip

      Ναι, ακόμα και αν είχε περάσει ο Φέτελ στον επόμενη γύρω θα τον ξαναπερνούσε ο Χαμ. Μειονέκτημα ήταν η ούλτρα

    • Mitsos Ribopaido

      Mε soft πως το έβλεπες?

    • filip

      Νομίζω θα είχε σίγουρα περισσότερες πιθανότητες.
      Τουλάχιστον να είναι κολλημένος πίσω του. Τα προσπεράσματα είναι έτσι κι αλλιώς δύσκολα. θυμνήσου πόσο γρήγορα έπιασε ο Φετελ τον ΧΑμ μετά το πρώτο πιτ στοπ. Πάλι λάθος της Φερράρι που δεν ακολουθεί την στρατηγική των Γερμανών (να έμπαινε δηλαδή αμέσως), τουλάχιστον με το δεύτερο μονοθέσιο. Ως κάλυψη.

      Πάντως μόνο κέρδος βλέπω για την Φερράρι σε αυτόν τον αγώνα (εξαιρείται ο Κίμι που πάλι του πήρε βαθμούς ο Ρικιάρντο)

    • Ξεχνας οτι ο χαμ ειχε συναντισει τον κιμι και εχασε καπια δευτερα

    • filip

      Δεν το ξεχνάω, λάθος της Φερράρι λέω που δεν ακολουθεί, έστω με το ένα μονοθέσιο, την τακτική της Μερς. Άργησε να μπει, και η μαλακή ήταν η σωστή γόμα για τον αγώνα

    • kostas

      Βασικα οτι και να βαζαμε στην ευθεια δεν τον περναγαμε!

    • Υποθετε ολοι οτι στην ευθεια παιζει ρολο ο κινητηρας η το στησημο του αυτοκινητου; γιατι πετα απο τον κινητηρα μπορει κ το ολο στησιμο της μερκ να ευνοει την ταχυτητα ενω της φερραρι να ευνοει τα ποιο αργα κομματια

    • Mitsos Ribopaido

      Σωστός

    • Mitsos Ribopaido

      Καλα ηρέμησε με νίτρο πέρα απο την πλάκα του @@ την μάνα

    • Akis-F1 FAN

      Ρε Μήτσο από που και ως που θα πέρναγε ο Κιμι ; Σ΄ όλο το αγώνα ήταν πιο αργός και στο τέλος δεν πέρασε ούτε τον ρίκι με την rb.

    • Mitsos Ribopaido

      Οταν είχε την ευκαιρία τον έφαγε ο μπότας…Ελα τωρα

    • Akis-F1 FAN

      Εδώ πέρασε και ο Ρικι τον μποττας…αυτό έλειπε να μην περάσει ο Κιμι. Μετά με τον Ρικι τι έκανε ; Δε στηρίζεται κάπου αυτό που λες παρά μόνο στη συμπάθεια προς τον Κιμι.

    • Mitsos Ribopaido

      Στηρίζεται..ΟΤΑΝ εισαι κοντά περνάς.. εκτος αν λες οτι ο χαμ έχει άλλο μοτέρ άκη..Μην φαγωθούμε πάλι τώρα :P

    • Akis-F1 FAN

      Τι παραπάνω θα έκανε ο Κιμι ; Ο Σεμπ ήταν κολλημένος από την έξοδο της πρώτης στροφής…δεν υπήρχε κάτι άλλο να κάνει. Και σου λέω τον Μποττας τον πέρασε και ο Ρικι…δηλαδή πιστεύεις ότι και ο Ρικι θα μπορούσε να περάσει τον Χαμ ;

    • Mitsos Ribopaido

      Θα παταγε το νιτρο…

    • Christos Protopapas

      Επομενη.βδομαδα θα.εχουν το νεο.μοτερ;

    • Mitsos Ribopaido

      Ετσι γράφουν για να δούυμε

    • Red Flag

      Σιγά μην τον πέρναγε..

    • Mitsos Ribopaido

      φαπες θα του ριχνε ο κιμι

    • Red Flag

      είναι πάρα πολύ δυνατός ο Κίμαρος τελευταία, συμφωνώ.. αλλά δεν τραβάει το μοτερ ρε Μήτσο.. δεν την εχουμε την ευθεια. προς το παρόν ασε να συνέλθουμε απο τις φάπες που τρώμε και ας ελπίσουμε οτι θα ρίξουμε καμιά κ μεις στη Monza! τα περιθώρια στενεύουν.

    • Mitsos Ribopaido

      Δεν τραβάει φίλε συμφωνώ αλλά άσε με να πιστεύω αυτό π νιώθω.. Φαπα σήμερα αλλά δες τι ανέβασα… Από μοντσα να τους δω Γάμω το Χίτλερ τους…

    • kostas

      Με την καμια δεν θα μπορουσε ουτε ο Κιμι ουτε ο Φεττελ, οταν ανοιγουν τον κινητηρα οι Μερκ ειναι απλα αδυνατο να περασεις!

    • Akis-F1 FAN

      Αν η απογοήτευση ήταν βίντεο…κοίτα μόλς βγαίνει δίπλα του στην kemmel τι γίνεται…

      https://www.youtube.com/watch?v=o0UMuI-3T5o

    • Mitsos Ribopaido

      Mα@@κα μου το βλέπεις και κλαίς…

    • kostas

      Απο τα 332 με το που φευγει απο το slipstream παει κατευθειαν 320 λογω drag! Δυστυχως φετος λογω κινητηρα θα χαθει ο τιτλος και ειναι κριμα γιατι το σασι ειναι πολυ καλο!

    • Mitsos Ribopaido

      Μονο αν έρθει η μεγάλη αναβάθμιση αλλιώς θα πάει όπως τα λες

    • Akis-F1 FAN

      Μόντσα πιστεύω πραγματικά πρέπει να τρέξουν με ίσια αεροτομή πίσω…φαντάζεσαι μέσα στο σπίτι της φερράρι να βγαίνει δίπλα δίπλα στη Μερκ και να τρώει καρότσες ; Ντροπή θα ναι.

    • Akis-F1 FAN

      Μόντσα πιστεύω πραγματικά πρέπει να τρέξουν με ίσια αεροτομή πίσω…φαντάζεσαι μέσα στο σπίτι της φερράρι να βγαίνει δίπλα δίπλα στη Μερκ και να τρώει καρότσες ; Ντροπή θα ναι.

    • Red Flag

      :(

    • Red Flag

      :(

    • Mitsos Ribopaido

      Για τώρα.. Θα πέρναγε ο κιμι…ακομα και με μισο κυλινδρο

  • Giannis-F1

    Λείπει η δύναμη απ το pu της Ferrari και φαίνεται.Οταν με slip streaming δεν βγαζεις 2χλμ τελικής παραπανω, τι να λέμε. Κατα αλλα ωραίος αγώνας. Ατυχοι οι Ves ,Alonso ,Werlain. Απιστευτοι οι οδηγοί της F.I. εχουν να δώσουν πολύ θέαμα χαχαχα. Πάντως ο ρυθμός της Merc με soft εναντι της SF με ultra είναι ανησυχητικος. Αν και πιστεύω μονο στις ευθείες πλέον μπορείς να πιεσεις .

    • filip

      Όλοι περίμεναν τους Γερμανούς να κερδίσουν εύκολα πράγμα που δεν συνέβη σε καμία περίπτωση. Το μόνο συμπέρασμα από αυτό είναι ότι το πλεονέκτημά τους στον κινητήρα είναι πλέον ανύπαρκτο.
      Για 2 λόγους δεν πέρασε ο Φέτελ
      – τα προσπεράσματα είναι δύσκολα, ειδικά με ισάξιο μονοθέσιο
      – Η ούλτρα ήταν η πιο αργή γόμα, ούτε καν την supersoft δεν έβαλε κάποιος στο πρώτο πιτ στόπ

    • Giannis-F1

      Και στην αρχή αλλά και μετά το safety car ο Vettel έκανε το ίδιο πράγμα μετα την Eau Rouge. Και στις 2 περιπτωσεις φάνηκε οτι το μονοθέσιο δεν είχε ψυχή για να περάσει. Πέρα απ την προσπεραση .Παρατηρεισε τα κοντέρ τους και θα δεις οτι αυτό το κάτι παραπανω που έπρεπε να είχε ,δεν το είχε. Αμα ηταν ισάξια, θα έπρεπε να έχει τουλαχιστον 5χλμ τελικής παραπάνω με slipstream.

    • filip

      Ισάξια ήταν τα μονοθέσια όσων αφορά τα γυρολόγια, όχι σε κάθε σέκτορ !!!

    • Giannis-F1

      Τώρα αυτό που λες είναι κάτι άλλο. Φυσικά και είναι ισάξια εν τελει. Δεν είπα ποτε οτι εμείς έχουμε κουβά και η merc διαστημόπλοιο. Αλλα οτι υστερούμε στις ευθειες είναι γεγονος. Σήμερα πιστεύω οτι εαν ο Vettel περνούσε μπροστά σε εκείνη την φαση , τοτε είχε τον αγώνα.

    • filip

      Υπερβάλλεις στην σύγκριση βέβαια. Όλοι περιμένατε να κάνει πάρτι ο Χάμιλτον. Ακόμα και πριν τις κατατακτήριες έγραφα πως δεν θα είναι και τόσο εύκολο.
      Με την ούλτρα πάντως θα τον ξαναπερνούσε ο Χαμ στην ευθεία, ήταν αργή γόμα.

    • Giannis-F1

      Στον πρωτο γύρο είχαν και οι 2 ultra. Παρολα αυτά δεν μπορεσε να προσπεράσει ο Vettel. Συμπερασματικά και κλείνοντας απο μεριας μου:
      Η F1 2017 με τα φαρδιά μονοθεσια + τα πιο εντονα αεροδυναμικα βοηθηματα κάνει τον οδηγό να μην μπορεί να περάσει πανω στην στροφη ακόμα και αν είναι πιο γρήγορος,αφού δεν έχει καθαρη ροή μπροστά του. Εκεί είναι λοιπον που το λιγο γκάζι παραπανω στην ευθεια βοηθαει έτσι ώστε να περάσεις μπροστά και μετα να εχεις καθαρη ροή = κάθετη δυναμη = κράτημα. Εκεί πάσχει σήμερα η SF,στην ευθεία.
      Τέλος ,με τα τόσο φαρδιά λάστιχα και τις αεροτομες τα μονοθεσια έχουν μεγαλο drag. Γι αυτό το λογο όταν πέρνει κάποιος slipstream έχει ξεκάθαρο πλεονέκτημα. Εδώ σκεψου κατάφερε να προσπεράσει ο Alonso τον Hulk .

    • Mitsos Ribopaido

      Συμφωνώ αλλα όχι έπρεπε το κάτι παραπάνω τους 10-15 ίππους να τους έχεις για να περάσεις..Αλλα απο κει που περιμέναν κάτι σε silverstone όχι είδαμε πολύ άγχος στον χαμιλτον

    • Akis-F1 FAN

      Αν το πλεονέκτημα είναι ανύπαρκτο δε θα έπρεπε να είχε περάσει στην εθυθεία με το slipstream ;

    • filip

      Σταματήστε να μιλάτε μόνο για τελικές ταχύτητες. Ισάξια ήταν τα μονοθέσια όσων αφορά τα γυρολόγια, όχι σε κάθε σέκτορ !!!
      Ο Χαμ κέρδισε επειδή έχει ακόμη ένα μικρό πλεονέκτημα στις τελικές (πολύ μικρότερο σήμερα από άλλες φορές) συν το ότι ξεκίνησε πρώτος.
      Δεν βλέπω τίποτα άλλο

    • Akis-F1 FAN

      Το ίδιο λέμε απλώς προσπαθώ να σου πώ ότι αυτό το μικρό έστω πλεονέκτημα στην τελική σε συνθήκες αγώνα αλλάζει τις ισορροπίες. Πες ότι συνολικά τα μονοθέσια είναι ισάξια….με τη φερράρι από πίσω δεν μπορεί να περάσει τη Μερκ…η Μερκ από πίσω θα πέρναγε…αυτή είναι η διαφορά. Ανάμεσα σε 2 ισάξια μονοθέσια αυτό που έχει καλύτερο κινητήρα έχει το πλεονέκτημα. Και ειδικά όταν ξεκινά και από μπροστά άντε γειά.

    • Fαν1ς

      Φίλε Άκη έχεις δίκιο…. Μην το ζοριζεις αλλο! Είναι ισάξια πάνω κάτω τα αυτοκίνητα και όταν τα φέρει η στιγμή και βρεθούμε στο πισαχναρο τους δεν μπορούμε να τους τα σκάσουμε Γτ έχουν ΚΑΤΆ ΠΟΛΥ περισσότερη δύναμη από εμάς…. Εν αντιθέσει με εμάς αυτή η περισσότερη δύναμη τους έχει βοηθήσει να μας περάσουν (σαν τρένο είχε πει ο Φετελ) στην Βαρκελώνη στο σοτσι και στο σιλβερστον….όποιος δεν το βλέπει δεν φταις εσύ!

    • filip

      Απλά λες το προφανές! (κακώς καμαρώνεις γι αυτό)
      Ποιον να εννοείς άραγε? :Ρ

    • Fαν1ς

      Δεν καμαρωνω Γτ δεν ανακάλυψα κάτι…. Λέμε το προφανές όπως είπες και εσύ! Αφού λοιπόν είναι προφανές ότι η Mercedes έχει περισσότερη δύναμη κάναμε πρόοδο! Τώρα όσον αφορά τα γυρολογια και όλα αυτά που λες δεν διαφωνεί κανένας Γτ έτσι είναι! Απλά σε πιο πάνω σχόλιο λες πως ο λόγος που δεν πέρασε ο Φετελ είναι Γτ τα δύο αμάξια είναι ισαξια και έτσι ήταν δύσκολο το προσπερασμα και δεύτερον είχε πιο αργή γόμα! Δεν λες πουθενά το προφανές λοιπόν… Ότι όταν ειχε δύο φορές ο Φετελ την ευκαιρία να περάσει δεν πέρασε για τον προφανεστατο λόγο που δεν γίνεται να μην τον αναφέρουμε… Τώρα αν νομίζεις πως είναι πιο σύνθετο το πρόβλημα και εμείς το βλέπουμε επιδερμικά νομίζω πως λίγο το χάνεις… Δεν χρειάζεται να ναι πάντα όλα τόσο σύνθετα! Όχι στην f1 και σε πολλά άλλα πράγματα…

    • filip

      Δεν κάναμε καμία πρόοδο, συνεχίζεις να μην καταλαβαίνεις τι προσπαθώ να πω. Απλά νόμιζες πως έλεγα κάτι άλλο.
      Φυσικά μπορείς να διαφωνείς, δεν λέω απαραίτητα κάτι σωστό, την γνώμη μου απλά.

    • Fαν1ς

      Φίλε μου το ότι δύο αμάξια έχουν ίδιο γυρολογια σημαίνει πως είναι ισάξια ως πακέτα…. Όχι ότι έχουν ισάξιους κινητήρες! Σήμερα φάνηκε ξεκάθαρα πως υστερουν οι Ιταλοί σε κινητήρα και το ισοφαριζουν με ένα καλύτερο και πιο σταθερό πακέτο(αναρτήσεων-διαχείρισης ελαστικών – αεροδυναμικό πακέτο)! Το θέμα είναι πως η λιγότερη δύναμη έχει παίξει τον ρόλο της (σήμερα, στο σοτσι, στην Βαρκελώνη) και όλες υπέρ της Mercedes…. Αυτοί είναι κρίσιμοι βαθμοί που στοιχίζουν πρωταθλήματα….

    • filip

      Ποιος είπε πως έχουν ισάξιους κινητήρες;
      Το μόνο που φάνηκε σήμερα ξεκάθαρα είναι πως η Φερράρι δεν υστερεί όσο παλαιότερα στο θέμα κινητήρας. Εγώ ήμουν αυτός που σου έλεγα πως δεν θα κερδίσουν και τόσο εύκολα ενώ πίστευες το ακριβώς αντίθετο.
      Όταν λες πως “η λιγότερη δύναμη έχει παίξει τον ρόλο της” λες απλά το αυτονόητο. “Κομίζεις γλαύκα εις Αθήνας” το λέγανε παλιά.
      Αντίθετα, αυτό που προσπαθώ εγώ να εξηγήσω δεν είναι και τόσο.

    • Fαν1ς

      Δεν χρειάζεται να ειναι πάντα σύνθετα τα πράγματα….. Στον αγώνα αυτό δύο διαφορετικής φιλοσοφίας αυτοκίνητα με διαφορετικές αρετές το καθένα ήταν ισάξια! Και τις δύο φορές που ο δεύτερος βρέθηκε στο slipstreaming του πρώτου δεν μπόρεσε να περάσει Γτ του έλειπε η δύναμη στην ευθεία! Στην ευθεία δεν χρειάζεσαι ούτε γρηγορότερα λάστιχα ούτε αναβαθμίσεις ούτε οδηγική ικανότητα ούτε τπτ ιδιαίτερα σύνθετο που δεν μπορούμε να το καταλάβουμε εμεις οι απλοί θνητοι… Χρειάζεσαι δυναμη! Πολύ απλά…. Τώρα αν δεν θέλεις να το δεχτείς δεν πειράζει…. Ότι και να πούμε από εδώ και πέρα για στρατηγικές αναβαθμίσεις λάστιχα και δεν ξέρω τι άλλο είναι για να χαμε να λέγαμε π.. ς να αρμεγαμε που λένε και στο χωριό μου! Και αν θέλεις μπορείς να μου απαντήσεις στην εξής ερώτηση…. Αν ήταν ο Χάμιλτον στην θέση του Φετελ θα περνούσε ναι η όχι;Και αν περνούσε θα το έκανε Γτ είναι καλύτερος οδηγός; Γτ είχε καλύτερα λάστιχα; Γτ η Mercedes είχε καλύτερη τακτική; για κάποιον άλλο πιο σύνθετο λόγο; θα με βοηθούσε αν μου απαντούσες σε αυτό!

    • Fαν1ς

      Δεν χρειάζεται να ειναι πάντα σύνθετα τα πράγματα….. Στον αγώνα αυτό δύο διαφορετικής φιλοσοφίας αυτοκίνητα με διαφορετικές αρετές το καθένα ήταν ισάξια! Και τις δύο φορές που ο δεύτερος βρέθηκε στο slipstreaming του πρώτου δεν μπόρεσε να περάσει Γτ του έλειπε η δύναμη στην ευθεία! Στην ευθεία δεν χρειάζεσαι ούτε γρηγορότερα λάστιχα ούτε αναβαθμίσεις ούτε οδηγική ικανότητα ούτε τπτ ιδιαίτερα σύνθετο που δεν μπορούμε να το καταλάβουμε εμεις οι απλοί θνητοι… Χρειάζεσαι δυναμη! Πολύ απλά…. Τώρα αν δεν θέλεις να το δεχτείς δεν πειράζει…. Ότι και να πούμε από εδώ και πέρα για στρατηγικές αναβαθμίσεις λάστιχα και δεν ξέρω τι άλλο είναι για να χαμε να λέγαμε π.. ς να αρμεγαμε που λένε και στο χωριό μου! Και αν θέλεις μπορείς να μου απαντήσεις στην εξής ερώτηση…. Αν ήταν ο Χάμιλτον στην θέση του Φετελ θα περνούσε ναι η όχι;Και αν περνούσε θα το έκανε Γτ είναι καλύτερος οδηγός; Γτ είχε καλύτερα λάστιχα; Γτ η Mercedes είχε καλύτερη τακτική; για κάποιον άλλο πιο σύνθετο λόγο; θα με βοηθούσε αν μου απαντούσες σε αυτό!

    • filip

      Τις απαντήσεις στις απορίες και την ερώτησή σου μπορείς να τις δώσεις ο ίδιος αν σκεφτείς γιατί δεν πέρασε χθες ο Μπότας τον Κίμι στην ευθεία, ο Κίμι τον Ρικιάρντο στην ευθεία, γιατί μόνο 2 δέκατα κατάφερνε να πάρει ο ΧΑμ από τον Φέτελ στην ευθεία (χωρίς drs και σπλιπ στρ. του δεύτερου) ΚΑΙ ακόμη καλύτερα γιατί δεν πέρασαν οι Μπότας και Χαμιλτον τον Κίμι στην ΕΥΘΕΙΑ στην Ουγκαρία.
      Τα πράγματα στην F1 είναι ΣΥΝΘΕΤΑ εξ ορισμού και οι απορίες σου εξαιρετικά απλοϊκές.

    • Fαν1ς

      Μόνο δύο δέκατα στην ευθεία κέρδιζε ο Χάμιλτον από τον Φετελ;μονο;δλδ για εσένα είναι λίγο δύο δέκατα σε μια ευθεία στο σπα;δλδ αν κέρδισε δύο δέκατα (αμφιβάλω αν το είδες κάπου αυτό και αν αυτό γινόταν σε κάθε γύρο αλλά ας το δεχτώ) στην μοντσα πρέπει να κερδίσει ΜΟΝΟ κανένα δευτερολεπτο! Όσο για τις απορίες που λες εγώ θα τις έλεγα ερωτήσεις που λειτουργούν ως τροφή για σκέψη…. Ξέρω πολύ καλά την απάντηση και γενικά με τις ελάχιστες γνώσεις που έχω όσον αφορά τα των έσω της f1 (αμφιβάλω αν έστω και ένας από εμάς γνωρίζει περισσότερα πράγματα από έναν μέσο φίλαθλο που ασχολείται αρκετά με την f1) δύο τρία πράγματα τα γνωρίζω…. Όπως για παράδειγμα το ότι για να μην μπορεί να προσπεράσει ο Φετελ τον Χάμιλτον, ενώ το αντίθετο έχει γίνει, σημαίνει πως υπάρχει υστέρηση δύναμης…. Δεν έφταιξαν ούτε λάστιχα ούτε τπτ άλλο!αυτά για τον χτεσινό αγώνα και τι στοίχισε την νικη και το κλείνω από μεριας μου για να μην επαναλαμβανομαστε και λέμε τα ίδια συνέχεια! Αυτο λοιπόν (η αποδεδειγμένη υστέρηση δύναμης) δεν δίνει απάντηση ούτε στον νικητή της μοντσα ούτε στο ποιος θα πάρει το πρωτάθλημα ούτε στο ποιος έχει το καλύτερο αυτοκίνητο! Το μόνο που λέει είναι ότι η Mercedes έχει το δυνατότερο μοτέρ και αν δεν βελτιωθεις σε αυτό το κομμάτι δεν θα μπορείς να περάσεις στην ευθεία ούτε με αίτηση και ας είσαι πιο γρήγορος στο γυρολογιο! Θα μένεις πίσω του και θα λες έφταιγε το λάστιχο η τακτική ότι είναι δειλός ο Φετελ ότι ήταν αργό το Πιτ στοπ κ.α!Όσο για το λόγο που δεν πέρασε ο μποτας η ο Ραικονεν τον Ρικάρντο θυμησε μου πότε κόλλησε ο ένας πίσω από τον άλλο; ποτέ!

    • filip

      Να διορθώσω μόνο ότι εννοούσα 2 δέκατα συνολικά στις ευθείες και αυτό ως προσωπικό συμπέρασμα από τον τρόπο που αυξομειωνόταν η διαφορά στα διαφορετικά σέκτορς. Αν κέρδιζε 2 δέκατα στην πρώτη ευθεία και άλλα 3 στην πίσω και τα έχανε στις στροφές, τότε θα έπρεπε να μιλάμε και για τραγική αεροδυναμική απόδοση της Μερς. Και δεν συμβαίνει.
      Για τα υπόλοιπα, πιο γενικά συμπεράσματα που λες, έχω να πω ότι αυτά που σου έλεγα και πριν κανα δυο βδομάδες μου τα λες τώρα για δικά σου. Ας συμφωνήσουμε λοιπόν ότι δεν συνεννοούμαστε.
      Σχετικά με τους οδηγούς που λες η απάντηση είναι υπεκφυγή, ή πιθανόν δεν κατάλαβες το νόημα, οπότε το ερώτημα ξαναμπαίνει ως εξής: Γιατί δεν κόλλησε κανείς πίσω από τον άλλο;
      …. εκκρεμούν και οι υπόλοιπες απορίες μου (όχι προς απάντηση, ρητορικές)

    • Fαν1ς

      Αυτό με τα δύο δέκατα δεν το κατάλαβα και πάλι που το εξηγησες…. Αν δεχτούμε πως το γυρολογιο ήταν ίδιο αν κέρδιζε δύο δέκατα στις ευθείες τότε στο κομμάτι των στροφών πρέπει να έχανε τον ίδιο χρόνο…. Τέλος πάντων!Μάλλον δεν συμφωνούμε αλλά δεν έγινε τπτ… Τώρα για τα συμπεράσματα που λες ότι σου λέω τώρα ενώ μου τα χες πει πριν δύο βδομάδες κάνεις λάθος! Και αυτό Γτ ακόμα δεν λέμε το ίδιο πράγμα…. Οι περισσότεροι φίλοι εδώ συμφωνούμε πως την φετινή χρονιά που τα δύο μονοθέσια είναι σχεδόν ισάξια και το πρωτάθλημα παίζεται και μάλλον θα παιχτεί στις λεπτομέρειες η Ferrari δείχνει να υστερεί στην δύναμη πάρα πολύ για να έχει βλέψεις για τίτλο! Και όλα αυτά την συγκεκριμένη χρονική στιγμή…. Εσύ λοιπόν στα σχόλια σου που διαβάζω κατά καιρούς βλέπω πως έχεις μια ευαισθησία στο κομμάτι αυτό και μιλάς για μικρό πλεονέκτημα της Mercedes έναντι της Ferrari στην δύναμη! Εδώ λοιπόν σου λέω πως η διαφορα δεν είναι μικρή…. Είναι μεγααααααααλη για να κάνει τέτοια πράγματα στις ευθείες η Mercedes! Και Αντε εγώ είμαι άσχετος… Ο ίδιος ο Φετελ που έλεγε πως τον πέρασε ο Χάμιλτον σαν τρένο και αυτός άσχετος….; Ειδικά το βιντεακι με την προσπάθεια του Φετελ να περάσει και ενώ τον έχει πιάσει από την au rouge και μόλις βγαίνει στο πλάι ο Χάμιλτον ξανανοίγει την διαφορά δείχνει το μέγεθος της υστέρηση! Αν εσύ το θεωρεις αμελητέα ποσότητα τότε δυστυχώς κάνεις μεγάλος λάθος…. Όσον αφορά το θέμα του να πλησιασεις τον προπορευομενο ναι συμφωνούμε είναι δύσκολο όταν υπάρχει παραπλησιος ρυθμός… Αλλά ο Φετελ δύο φορες(εκκίνηση-επανεκκίνηση) τον έπιασε και βρέθηκε σε σημείο βολής αλλά τα ρημάδια τα άλογα δεν έφταναν για να ολοκληρώσει το προσπέρασμα! Αν ο Φετελ ήταν στην θέση του Χάμιλτον σε ακριβώς ίδιες συνθήκες θα ήταν ανήμπορος να κάνει το οτιδήποτε! Πιο απλά δεν μπορώ να στο πω ούτε εγώ ούτε οι άλλοι φίλοι που το έχεις συζητήσει κατά καιρούς! Δεν έφταιξαν λοιπόν ούτε τα λάστιχα ούτε τπτ άλλο στο ότι στην ευθεία και μόλις του βγήκε στο πλάι ο Άγγλος ξεμακραινε και πάλι…. Αυτή είναι η διαφωνίας μας και μόνο!

  • Akis-F1 FAN

    Πήγαινε για βαρετός ο αγώνας αλλά τον ανακάτεψε λίγο το sc. Άξιος νικητής ο Χαμ, το πάλεψε ο Σεμπ όσο γινόταν αλλά η Μερκ είχε τρελο ρυθμό με την soft. Οι 2 στιγμές που ενώ είχε το slipstream έβγαινε δίπλα στον Χαμ και αμέσως έχανε έδαφος λίγο απογοητευτικές…σου λύνει τα χέρια ένα δυνατό μοτέρ. Ρικι πολύ καλός αλλά και τυχερός, Κιμι πραγματικά υπερβολική η ποινή αλλά τον έσωσε λίγο το sc…επιβαιβέωσε και αυτός ως king of Spa ότι δεν μπορούσε τίποτα ιδιαίτερο η φερράρι με την ultra. Max φουλ γκαντέμης ξανά, Μασσα καλή ανάκαμψη…η force india πρέπει να χτυπάει το κεφάλι της στον τοίχο…έχουν χάσει πολλούς βαθμούς από τη βλακεία των οδηγών τους. Πάμε για Μοντσα τώρα !

    • Mitsos Ribopaido

      Ακη όπως λέει ο φιλιπ λάθος και η γόμα ήταν..Πρίν το sc σε 2 γύρους του πήρε 1.5 δευτερόλεπτο.. Πρέπει να δούμε τι νεο και φρέσκο θα έρθει στην μοντσα

    • Akis-F1 FAN

      Λάθος δεν το λες…δε γίνεται η ultra να είναι πιο αργή από την soft…στη χειρότερη να είχαν την ίδια απόδοση…προσωπικά πιστεύω άξιζε το ρίσκο απλώς δε βγήκε.

    • Mitsos Ribopaido

      Και αυτό παίζει

    • Τοτε γιατι ολοι διαλεξαν την μοβ κ μονο η μερκ την κιτρινη; πιστευω οτι η μερκ ηταν τυχεροι κ εκανε λαθος επιλογη.
      Τους εσωσε ο κινητηρας για μενα

    • Akis-F1 FAN

      Η Μερκ δεν είχε φρέσκο σετ ultra…αυτός πρέπει να ήταν ο βασικός λόγος που βάλαν soft….δεν νομίζω ότι κάναν λάθος…”αναγκάστηκαν”. Όσο για τον κινητήρα συμφωνώ.

    • filip

      Αναγκάστηκαν και τους βγήκε. Δεν περίμεναν φυσικά να είναι πιο αργή η ούλτρα.
      Θυμήσου κάτι περιπτώσεις Φερς πως μάζευε χρόνους όταν είχε πιο μαλακή γόμα και πόσο αγχωμένος ήταν ο Χαμ που έλεγε συνέχεια για το sc.

    • Akis-F1 FAN

      Έτσ και αλλιώς η γόμα δεν έκανε και καμιά δοαφορά. Και με μαλακή πάλι δεν περνούσε…μόνο με διαφορετική στρατηγική νικούσαμε σήμερα και εκεί η φερράρι δεν τόλμησε.

  • gv

    το αγχος που το ειδες ακριβως?
    μια χαρα ελεγχε τον αγωνα ο λουης..
    η μερσεντες μοιαζει σημαντικα πιο δυνατη..
    δε ξερω τι μπορει ακομη να δωσει η φεραρι φετος

    • Mitsos Ribopaido

      Νεο κινητήρα.. Κανενα αγωνα gv δεν έλεγχε όλο ρώταγε για τον φετελ…Στην κάλτσα του έφτασε…Χωρις τον κινητηράκο θα τον πέρναγε..Πάμε για το επόμενο…με νεα όρια και καλουδια..Εκει θα σε παραδεχτω
      (Καλα οχι εσενα ή εμενα , εμεις δεν παίρνουμε τα λεφτα :P )

    • gv

      ρε φιλε λιγο αισιοδοξος δεν μας βγηκες εσυ? :P
      μακαρι να εχεις δικιο δηλαδη γιατι εγω επαιξα φεραρι για πρωταθλημα αλλα οτι και να μου λες εγω ξερω οτι τα εχασα τα λεφτα μου χαχα :P

    • Mitsos Ribopaido

      Οι ενδείξεις αυτό δείχνουν…Θα φάω ξύλο το βλεπω αν βγώ ψεύτης…
      Πάντως περιμένουμε τον επόμενο..ΑΝ φέρουμε μοτερ και νικησουν τότε βρίσε με :D

    • Dim203

      Σε απόλυτη δύναμη θεωρω ότι η Φερράρι είναι μπροστά. Δεν είναι αυτό που κέρδιζει αγώνες όμως. Αλλού υστερούν

    • Mitsos Ribopaido

      Έτσι ακριβώς

    • Mitsos Ribopaido

      Έτσι ακριβώς

  • Nerazzuro21

    Ευτυχώς που τα παιδία παίζει στη FI και είδαμε λίγο μάχη στο τέλος. Εξαιρετικός σε έναν ακόμα αγώνα ο Hamilton. Αν εξαιρέσουμε την στιγμή της αποχώρησης του SC από την πίστα, δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα από το δεύτερο Vettel. Φαίνεται ότι η απώλεια του περσινού τίτλου από τον Rosberg του έχει κάνει καλό. Τρίτος ο εξαιρετικός Ricci. Λίγοι οι 2 Φινλανδοί σήμερα. Άτυχος ο Max.
    Πολύ καλός ο Hulk, μία από τα ίδια ο Palmer. Δεν το βλέπω να μένει το ίδιο δίδυμο οδηγών στη FI και το 2018.

    Για τη Macca τα είπε όλα ο Alonso. Απλά embarrassing.

    • filip

      Ο Φέτελ τον απειλούσε για 44 γύρους !
      Από πότε διαφορές 1,8sec max θεωρούνται “ΜΗ απειλή” ? !!!!

    • Nerazzuro21

      Σε κανένα σημείο του αγώνα, εκτός από αυτό που ανέφερα, δεν τον πίεσε. Αυτό είναι απειλή για μένα και όχι απλά να βρίσκεται κοντά.

    • filip

      Στο σχόλιό σου γράφεις πως δεν απειλήθηκε, τώρα λες δεν τον πίεσε και πως η πίεση μόνο είναι απειλή.
      χαχαχα ΟΚ

    • Nerazzuro21

      Όπως έγραψα και στο σχόλιο, για μένα αυτό είναι απειλή. Είναι πως το βλέπει κανείς.

    • kostas

      Ο φεττελ ειχε το pace αλλα απλα ειναι αδυνατο για την Φερραρι να περασει τον Χαμιλτον στην ευθεια, πιστευω ο Βρεττανος τον ελεγχε τον αγωνα.

    • filip

      Αν η απόδοση της Φερράρι σήμερα είναι πραγματική και όχι συγκυριακή, είναι η πραγματική νικήτρια σήμερα. Όλοι περιμένατε να κάνει πάρτι στις ευθείες σήμερα η Μερς με ένα χαλαρό 1-2. Δεν συνέβη σε καμία περίπτωση

    • filip

      Ο τίτλος του άρθρου είναι “Αγχωτική νίκη για Hamilton”
      χαχαχαχα

    • Nerazzuro21

      Και λοιπόν; Πρέπει όλοι να συμφωνούμε με τον αρθρογράφο;

    • filip

      Φυσικά και όχι ( εξυπηρετεί τον ισχυρισμό μου και το χρησιμοποιώ :Ρ )
      Για την σημειολογία και μόνο

    • Mika

      Σε καμια περιπτωση δεν ηταν αγχωτικη η χτεσινη του νικη…Αλλο με μικρη διαφορα, αλλο το να αγχωνεται και να ιδρωνει, να φυλαει κινητηρα και λαστιχα..Μια χαρα μου φανηκε πως τα ειχε ολα covered!

    • Nerazzuro21

      Συμφωνώ απολύτως.

  • Red Flag

    Τα αλογάκια.. χρειάζονται αλογάκια. Τελος. Μακάρι να γίνει το θαύμα.. αλλιώς πρωτάθλημα bye bye! Πρώτη φορά φέτος τοσο απογοητευμένος ο Seb στο βάθρο..

    Μπράβο ρε Χαμ. Αψογος πάλι.

    Ο Ρικιάρντο ας κάτσει μόνιμα στο 3ο σκαλί να μην ανεβοκατεβαίνει κ κουράζεται.
    Κιμι ωραίος. Υπερβολική ποινή.

    Εχω βαρεθεί να ακούω τη γκρίνια του Αλόνσο και να βλέπω τα βλαμένα (πλέον) της FI να χαλάνε ο ένας τον αγώνα του άλλου. Αηδία.

    • Mitsos Ribopaido

      Το πιο σωστό σχόλιο…Λίγα άλογα και λάθος γόμα..Κρίμα

  • Maleas George

    Ενδιαφέρων αγώνας όπως αναμενόταν, μικρές οι διαφορές, το safety car βοήθησε να δούμε και καμιά μάχη. Άξια ο Lewis, το πάλεψε ο Seb, ο Ricciardo εξελίσσεται σε πολύ… τυχερό οδηγό.

    Δυστυχώς φαίνεται πλέον ότι οι νέοι κανονισμοί είναι αυτοί που κατάφεραν να κάνουν τα προσπεράσματα σχεδόν αδύνατα. Δεν ήταν η ultra λάθος επιλογή, ήταν το αυτονόητο, αλλά αν στο 2ο sector δεν μπορείς να κρατηθείς κοντά στον μπροστινό λόγω της αεροδυναμικής τότε χάνεται όλο το momentum… Όσο όμορφα και γρήγορα να είναι τα φετινά μονοθέσια είναι δυστυχώς πολύ φαρδιά και αεροδυναμικα περίπλοκα και δεν μπορούν να επιτρέψουν κλειστές μάχες.

    Στη Monza λογικά θα υπάρχει η ίδια εικόνα, πλεονέκτημα Lewis και Merc.

    ΥΓ: 10s stop-and-go?? Σοβαρά τώρα?? Ούτε για 5s δεν ήταν… But rules are rules…

  • Mitsos Ribopaido

    O Τσόρτσιλ τα έλεγε….για τους γερμανούς…
    Φάνηκε και στο παρκ φερμε χτές..
    Για να δούμε στην μόντσα..
    http://paddocktalk.com/news/html/story-316125.html

    • Christos Protopapas

      Απο την μοντσα 0.9 ανα 100 χιλιομετρα επισημο απο fia ….οποτε συμφωνιες δεν.ισχυουν

    • Mitsos Ribopaido

      Εννοείται! Απλά δεν σέβονται.. Πολλά τς λεφτά.. Για το μοτέρ είδες τπτ Χρήστο?να επιβεβαιώσουμε?

  • Η μερκ ειναι ακομα ελαχιστα μπροστα αν υποθεσουμε οτι ο χαμ κ ο φεττελ ειναι ισαξιοι οδηγοι .. Γιατι αν κρινουμε απο τον μποτας τοτε η φερραρι και η ρεντ μπουλ ειναι μπροστα απο την μερκ… Επιτελους ειδαμε δυναμη απο την χοντα .. Αλονσο τραβα στην ρενο

    • Πάνος

      Τι είδαμε από τη χοντα;

  • LJ

    Φάνηκε λιγο αγχωτική η νίκη, ειδικά πριν το SC ο 4ακης ήταν πολυ κοντά και σαν να περίμενε βοήθεια το κλαρίνο απο τον 77. Αλλά μετα το SC και αφού κρατήθηκε μπροστά στον πρώτο γύρο μετα δεν είχε θέμα.

    Μεγάλη χαρά με Ves γτ περιτρυγυριζομουν απο Ολλανδούς (πολυ γουρούνια πολλοί απο αυτους) και έναν μεγάλη ήττα με την εγκατάλειψη του! https://uploads.disquscdn.com/images/4d24e9c3d257697d31592674707d90ae1ddb4ecb54643dedba001558883f041a.jpg

    Μαλλον ειμαι γκαντέμης. Στον γύρο που ειχα στηθεί να βγάλω κοντινή τον Alonso αυτός εγκατέλειψε. Για τον No. 2 δεν έχω πολλά να πω, γύριζε εκει γύρω γύρω σαν την άδικη κατάρα. Σε μια φάση ήταν πίσω απο τον Palmer λέω μέσα μου “κατι παίζει να κανει” αλλά @@αρια μέσα σε 2 γύρους είχε μείνει πίσω του κατι δευτερόλεπτα. Τραγικη η κατάσταση αν σκεφτούμε ότι έρχεται και ο ναός της ταχύτητας.

    • Maleas George

      Ωραία θέα είχες πάντως!!

    • LJ

      Καλα ήταν δεν μπορώ να πω. Και έβλεπα και λιγο Eau Rouge (απίστευτη στροφή!).

    • Maleas George

      Ωραία θέα είχες πάντως!!

  • akis_milan

    παιδια κανετε εξαιρετικη δουλεια στο autoblog και σας αξιζουνε πολλα
    μπραβο,αλλα αυτο το αρθρο συγνωμη δεν ειναι αρθρο ισαξιο του σαιτ.δεν
    ειναι αρθρο που κανει αναλυση σε εναν αγωνα φ1 που μολις τελειωσε κ που
    καποιος δεν το εχει δει κ θελει μια ποιο αναλυτικη περιγραφη για το τι
    εγινε στον αγωνα.δεν γραφετε ουτε τα βασικα περιστατικα του
    αγωνα…οπως το γιατι βγηκε το sc…με ολο το σεβασμο παντως.συνεχιστε
    τη καλη δουλεια που κανετε..

  • Maleas George

    Επικό προσπέρασμα:
    https://www.youtube.com/watch?v=g1wqZgs6t9s

    • Red Flag

      ΚΙΜΑΡΟΣ

    • Red Flag

      ΚΙΜΑΡΟΣ

  • Maleas George

    Επικό προσπέρασμα:
    https://www.youtube.com/watch?v=g1wqZgs6t9s

  • Γιάννης

    2 σχόλια.

    1. Σε μία πίστα που κυρίως παίζει ρόλο η δύναμη του κινητήρα, στο τέλος η Ferrari με 2 κλικ πιο γρήγορα λάστιχα δεν κατάφερε καν να πιέσει σοβαρά τη Mercedes. Τουλάχιστον σε επίπεδο κινητήρα αυτό δείχνει την απόσταση που χωρίζει τις 2 ομάδες,

    2. Διάβασα τις δηλώσεις του Alonso και τουλάχιστον από αυτές εγώ συμπέρανα ότι δεν εγκατέλειψε ούτε επειδή είχε κάποιο πρόβλημα ο κινητήρας, ούτε επειδή η ομάδα του είπε να σταματήσει, αλλά ήταν δική του απόφαση, πιθανότατα επειδή θεώρησε ότι δε θα μπορούσε να παλέψει για βαθμούς.

    ΕΑΝ ο λόγος εγκατάλειψης είναι όντως αυτός, αφενός ο Φερνάνδος με επιβεβαιώνει πλήρως ότι είναι ένας οδηγός που τρέχει ΠΡΩΤΑ για τον εαυτό του και ΥΣΤΕΡΑ για την ομάδα, και αφετέρου πρόκειται για μια ΑΚΡΩΣ ΑΝΤΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ συμπεριφορά, διότι οι αγώνες δεν είναι μόνο για να παίρνουμε βαθμούς και διακρίσεις, αλλά και για να δίνουμε δεδομένα στην ομάδα που ΕΙΔΙΚΑ τώρα που απαγορεύονται οι ελεύθερες δοκιμές είναι 1000 φορές πιο πολύτιμα.

    Δυστυχώς οδηγοί με αυτή τη νοοτροπία (ΟΣΟ καλοί και να είναι – και δεν αμφιβάλλω ότι ο Φερνάνδος είναι κορυφαίος οδηγός) ΔΕΝ είναι χρήσιμοι για καμία ομάδα, εκτός και αν ο Φερνάνδος πιστεύει ότι ένα σασί και ένας κινητήρας βελτιώνονται μόνο με τη συνεισφορά των μηχανικών και των αεροδυναμιστών.

    Δυστυχώς πολύ φοβάμαι ότι η νέα διοίκηση της McLaren θα συνεχίσει και τη νέα χρονιά να «ξεβρακώνεται» απέναντι στον Alonso με το να τον παρακαλάει να μείνει… Οπότε το μόνο που ελπίζω είναι πως ο Φερνάνδος θα αρνηθεί, μπας και δούμε στην ομάδα κανέναν οδηγό που θα έχει στο μυαλό του πρώτα να βοηθήσει την ομάδα, ώστε στη συνέχεια να μπορεί και εκείνη να βοηθήσει αυτόν.

    Jenson γύρνα πίσω, ή έστω τηλεφώνα…

    Ron, το ίδιο…

    • filip

      Κανένα κλικ πιο γρήγορα δεν ήταν τα λάστιχα γι αυτό και κανείς δεν τα προτίμησε ως πρώτη αλλαγή. Ούτε καν τα SS.
      – Λάστιχα με τα οποία ο Φέτελ παρέμενε 1,5δευτ πίσω από τον Χαμ, όσο ακριβώς δηλαδή και με την μαλακή.
      – Κίμι και Ρικι δεν κατάφεραν να ξεφύγουν από τον Μπότας.
      Από όλα αυτά βγάζεις το συμπέρασμα πως ήταν δύο κλικ πιο γρήγορα?
      Η ultra, σε συνθήκες που την ευνοούν, είναι 1,5 δευτ πιο γρήγορη από την μαλακή. Που σημαίνει ότι με ίδια γόμα ο Χαμιλτον θα ήταν 1,5δευτ ταχύτερος από τον Γερμανό.
      Αφού αυτό δεν συνέβη (δύο φορές, με ultra και μαλακή) προκύπτει αβίαστα το συμπέρασμα πως καθότανε ακριβώς μπροστά του, έτσι για την πλάκα και να μην βαρεθούμε εμείς.
      Ωραία επιστήμη είναι αυτή, μ αρέσει.

      ΥΓ.1 Με ίδιες γόμες κάνανε ίδιους χρόνους, με διαφορετικές γόμες πάλι ίδιους χρόνους !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ΥΓ.2 Συμφωνώ απόλυτα σχετικά με τον Αλόνσο, έχω πει τα ίδια εδώ και πολύ καιρό. Ένα ανθρωπάκι είναι που μόνο κακό κάνει στην ομάδα και μάλλον είναι καλύτερα να τον ξεφορτωθούν

    • Γιάννης

      Δε λέω εγώ πως τα ultra είναι 2 κλικ πιο γρήγορα από τα soft. Η Pirelli το λέει. Το ότι αυτό δε φάνηκε στην πράξη είναι άλλο θέμα. Εγώ ανέφερα τί λέει η Pirelli.

    • filip

      Έγραψα και πιο πάνω πως είναι πιο γρήγορα σε συνθήκες που τα ευνοούν. Φαντάζομαι δεν πιστεύεις πως είναι πιο γρήγορα και από τα βρόχινα σε συνθήκες βροχής?
      Η Pirelli λέει:
      “Τα ultra ΔΕΝ είναι πάντα 2 κλικ πιο γρήγορα γι αυτό πάρτε μαζί σας και άλλες δύο πιο σκληρές γόμες και κόψτε το κεφάλι σας να βρείτε πιο σας κάνει. Έχω φτιάξει συνολικά 5 γόμες από τις οποίες επιλέγω + τις βρόχινες. Τέλος, επειδή πολλές φορές τα ultra είναι πραγματικά άχρηστα, δεν αποτελούν πάντα μια από τις τρεις επιλογές μας”

    • Γιάννης

      Το θέμα είναι ότι την αρχική επιλογή ελαστικών για κάθε αγώνα την κάνει η Pirelli, και αυτή έχει βάλει τον “κανόνα” «όσο πιο “γρήγορο” τόσο πιο μαλακό και εύκολο στη φθορά”.
      Θεωρητικά τα ultra λοιπόν είναι 2 “κλικ” πιο γρήγορα, εφόσον παρεμβάλλονται και τα super.
      Τώρα φυσικά η θεωρία και η πράξη διαφέρουν. Η λογική ωστόσο λέει ότι και στην πράξη τα ultra είναι έστω και λίγο πιο γρήγορα από τα soft. Απλώς στην πράξη δεν είδαμε ούτε αυτό, ούτε δηλαδή το “λίγο”, πόσο μάλλον τα 2 κλικ.

    • filip

      Ε αυτό λέω κ εγώ πως είδαμε, στην πράξη τα ultra να είναι το ίδιο γρήγορα με τα μαλακά. Δεν ήταν η σωστή επιλογή ελαστικών.
      Οι Γερμανοί τα βάψαν μαύρα που δεν είχαν άλλα να βάλλουν και τελικά βρήκαν και πορτοφόλι.

    • Red Flag

      +1 μόνο και μόνο για το σχόλιο για τον Alo!

    • Fαν1ς

      Όχι για τον Αλονσο…. Για τον Φερνάνδο όπως λέει ο φίλος! Χαχαχαχα συμφωνώ και εγώ με τον Γιάννη….

    • gronholm89

      Ο Alonso οντως εγκατελειψε επειδη δεν ειχε ελπιδα για βαθμους, οπως εχει κανει πολλες φορες και φετος και περυσι και προπερσι. Ναι οντως ακουγεται τραγικο αυτο, το ακομα πιο τραγικο ειναι οτι το κανει για να προστατευσει το power unit και μην φορτωθει συντομα με ποινες! Οχι οτι θα αλλαξει κατι στην Monza.. Εκει κ αν θα ξεφτυλιστουν…

    • gronholm89

      Ο Alonso οντως εγκατελειψε επειδη δεν ειχε ελπιδα για βαθμους, οπως εχει κανει πολλες φορες και φετος και περυσι και προπερσι. Ναι οντως ακουγεται τραγικο αυτο, το ακομα πιο τραγικο ειναι οτι το κανει για να προστατευσει το power unit και μην φορτωθει συντομα με ποινες! Οχι οτι θα αλλαξει κατι στην Monza.. Εκει κ αν θα ξεφτυλιστουν…

    • Red Flag

      Επειδή είδα τις δηλώσεις, δεν είπε αυτό! τον ρώτησαν αν είχε πρόβληματο μονοθέσιο ή αν αποφάσισε να εγκαταλείψει και είπε οτι είχε πρόβλημα ο κινητήρας, ότι χάθηκε η δύναμη. Μετα είπε οτι ετσι κι αλλιως ηταν δυσκολος αγώνας και δε θα πηγαιναν για βαθμούς. Και θα δουν τι μπορουν να κανουν στα επόμενα. Οχι οτι εγκατελειψε μονος του ομως.

  • manowar

    Η κουτση μαρια σχολιασε εδω η ακομα;;αντε τωρα να κατεβεις και να διαβάσεις και τις επιστημονικές αναλύσεις Φ1 απο τις καφετεριες φλο καφε..σε λιγο τα μονοθεσια θα γραφουν φλο καφε greece ηνστιτουτ

  • Mika

    Δεν νομιζω πως ηταν αγχωτικη η νικη του Χαμιλτον, δεν μου εδωσε αυτην την εντυπωση…Φανηκε να ελεγχει τον αγωνα καθε στιγμη, και πηρε την νικη οταν κρατησε πισω τον Vettel στην επανεκκινηση, με μαεστρια….Μετα με 2 νουμερα σκληροτερη γομα (!!) τον ειχε υπο ελεγχο…
    Ο Βοttas εφαγε τρελλη ηττα αλα Zonda apo Rici,Kimi, εντυπωσιακο σαντουιτσ τον κερασαν!!!
    Οι Force India εδωσαν τα ρεστα τους χτες….Απορω αν θα μιλιουνται στο γκαραζ τους…
    Απολαυστικα τα team radios του Αλονσο, κι ανυπομονω απο τωρα για τη Μοντσα, εκει που θα τον περνανε για πλακα στις μεγαλες ευθειες….Γι αλλη μια φορα απολαυσαμε το μπουρδελο της Honda…