Σε κάτι λιγότερο από δέκα ημέρες, στο περίπτερο της στην έκθεση της Φρανκφούρτης, η Mercedes-AMG θα παρουσιάσει το Project One, και η γερμανική εταιρία έδωσε σήμερα μια ακόμα teaser φωτογραφία του hypercar που ετοιμάζει.


Η σκοτεινή παραπάνω φωτογραφία δείχνει ένα σαφές στενό cockpit, και φαρδιά μπροστινά φτερά, ενώ διακρίνονται και τα τριπλά LED φωτιστικά σώματα. Η γωνία του σήματος της Mercedes στη μύτη δείχνει ότι η κλίση του καπό θα βρίσκεται πάνω από την μάσκα, και όχι μέσα σε αυτή, συνδέοντας το Project One όσο πιο κοντά με το μονοθέσιο της F1.

Η ειδική αυτή κατασκευή, όπως ξέρεις θα αντλεί την τεχνογνωσία που έχει αποκομίσει η εταιρία από την F1. Γι’αυτό θα κινείται από τον υβριδικό 1.600αρη turbo V6 κινητήρα του μονοθεσίου W06, που έτρεχε ο Lewis Hamilton και ο Nico Rosberg το 2015. Αυτός θα έχει θερμοδυναμική απόδοση 43%, και σε σχέση με τον κινητήρα της F1, αυτός του αυτοκινήτου παραγωγής θα έχει νέο στρόφαλο, νέα πιστόνια, και νέο σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης, προσαρμοσμένα στις ανάγκες της καθημερινής χρήσης.

Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, με τον πρώτο (MGU-H) να αποδίδει 107 ίππους έχοντας ως στόχο τη διαρκή ενεργοποίηση των τούρμπο και τον δεύτερο (MGU-K), ο οποίος θα είναι ενσωματωμένος στο στρόφαλο, να αποδίδει 161 άλογα. Εκτός αυτών, θα υπάρχουν δύο ακόμα ανεξάρτητοι ηλεκτροκινητήρες -ένας για κάθε άξονα- παρέχοντας αυτονομία κοντά στα 25 χλμ. Ο 1.600αρης turbo V6 κινητήρας θα δίνει κίνηση στον πίσω άξονα, με τους ηλεκτροκινητήρες να δίνουν κίνηση στους μπροστά τροχούς, κάνοντας έτσι το μοντέλο τετρακίνητο.

Συνολικά, θα παράγει 1.100 άλογα, με τον κόφτη να φτάνει τις 11.000 σ.α.λ., ενώ το ρελαντί θα είναι στις 1.100 σ.α.λ., με τον επικεφαλής της AMG, Tobias Moers, να έχει δηλώσει ότι ο κινητήρας θα έχει προσδόκιμο ζωής περίπου 50.000 χλμ, προτού χρειαστεί ανακατασκευή ή αντικατάσταση. Ο κινητήρας θα συνεργάζεται με ένα κιβώτιο μονού συμπλέκτη 8-σχέσεων.

Ακολούθως, το βάρος των μπαταριών θα φτάνει τα 100 κιλά, ενώ το power unit (μαζί με τους συσσωρευτές ενέργειας) δεν θα ξεπερνά τα 420 κιλά. Προς το παρόν άγνωστο παραμένει το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου, με τις μέχρι σήμερα πληροφορίες να αναφέρουν ότι το Project One δεν θα ζυγίζει περισσότερα από 1.315 κιλά, κάτι που σημαίνει ότι δεν θα έχει αναλογία 1 άλογο ανά ίππο.

Το σασί θα είναι monocoque carbon σασί, ενώ από carbon θα είναι κατασκευασμένο και το σώμα του αυτοκινήτου, έτσι ώστε να είναι σε θέση να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 11,8 δευτερόλεπτα (πιο αργά από την Koenigsegg Regera), με την τελική ταχύτητα να είναι μεγαλύτερη από τα τα 350 χλμ/ώρα.

Σύμφωνα με τον Moers το hothatch της Mercedes-AMG ολοκληρώνει έναν γύρο στην θρυλική πίστα σε λιγότερο από τα 7 λεπτά, κάτι που σημαίνει ότι το Project One είναι πάρα πολύ πιθανό να σπάσει τον χρόνο-ρεκόρ της Lamborghini Huracan Perfomante, της McLaren P1 LM.

Το γερμανικό hypercar θα αναπτυχθεί εξ’ολοκλήρου από την AMG, και θα βγει στην παραγωγή σε μόλις 275 αυτοκίνητα (όλα αριστεροτίμονα), με την τιμή του να ανέρχεται στα €2.275.0000 (χωρίς φόρους), και είναι ήδη sold out. Η Mercedes αναφέρει ότι όλα θα έχουν παραδοθεί στους τυχερούς ιδιοκτήτες τους το αργότερο έως τα τέλη του 2020. Τέλος, αξίζει να αναφερθεί πως το Project One θα είναι νόμιμο για κίνηση στους δημόσιους δρόμους όλου του πλανήτη μας, εκτός της Κίνας.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Τρέλανε μας AMG!!!!!!

  • Akis Dk

    Αυτό θα πει Mercendes…….Απο επιβατικά και επαγγελματικά μέχρι και Hypercar !!!

    • manowar

      Ε ναι ρε…χρονια τωρα..και το 1940 εκει που σ εβγαζε μαουνες για μεταφορα πεταγε ενα τετοιο https://youtu.be/i5Ac5YVHsbk και το εβλεπαν οι υπολοιποι μηχανικοι αλλων εταιριων και σ λεει :καλα τι εφτιαξαν?εμεις στα δεντρα καθομαστε ακομα και τρωμε βατομουρα? Αυτο που βλεπεις ξεπερνουσε τα 400 χιλιομετρα σε κατι καρουλοδρομους..αυτο μονο

    • Akis Dk

      Εχεις δίκιο το ήξερα αυτο……πραγματικά βλέπεις κατι επιτευγματα σε κατι χρονολογιες και λες τι γινεται εδω…..αλλα για να πω και την αληθεια εισαι ο μονος που του αρεσουν BMW και σεβεται Mercedes για να μου τα ποσταρεις,συνηθως και χωρις παρεξηγηση εσεις οι BMWδακηδες ολο αμφισβητείται κατι τετοια και σηκωνωνται πολεμοι απο chat,,τι να πω μπορει και να κανω λαθος……και φιλικα παντα τα λογια που ειπα…..!!!

    • manowar

      εγω δεν ειμαι μπεμβεδακιας καθαροαιμος ειμαι Μ3ακιας αρρωστος..ειμαι αρρωστος σε οτι αφορα Μντιβιζιον σπορ ιταλικα και γερμανικα αυτοκινητα . στο ντιβιζιον ειναι μαγοι οι ανθρωποι παντα τα χαμηλοτερα σπεκς παντα τα λιγοτερα αλογα αλλα εξαιτιας της κορυφαιας φιλοσοφιας ειναι παντα οι πιο σβελτοι..σεβομαι μερσεντες εννοειται και πανω απο ολα σεβομαι τις 2 καλυτερες μακραν αυτοκινητοβιομηχανιες στον πλανητη που οσο και να το ψαξεις ιστορικα και βενζινοαιματικα ειναι η Πορσε και η Φεραρρι

    • Akis Dk

      Δεκτο φιλε manowar εγω ειμαι γιαπωνεζος σε θεμα αυτοκινήτων αλλα οχι κολλημενος σε σημειο ολα ειναι χαλια μονο τα γιαπονεζικα ειναι καλα……ωραιο αμαξι το Μ3 Ε46 ειδικα το CSL αν και εμενε η αγαπημενη BMW ειναι η 750ι Ε38……..!!!

  • manowar

    Ααα ρε…..η μερσεντες μας ξαναθυμιζει μετα απο το (εντελως απο αλλο πλανήτη) clk gtr μας θυμιζει τι μπορει να αποκτήσει καποιος οταν εχει πολυ χρήμα https://youtu.be/2ghuBsPmrAI

    παρτε τωρα μια που κυκλοφορει στην Japan και προφανώς την χαιρεται καποιος σκιστοματης…..πφφφφφφ αυτες οι 2 κραυγες που βγαζει προς το τελος θετε να μου πειτε οτι δεν αξιζει τα γμιμενα τα ευρω που δεν εχω για να τα δωσω ?με ποιον αλλο τροπο θα ακουσεις αυτο το πραγμα;πειτε μονο στην ζουγκλα αλλα εκει μπορει να γινεις και κρασομεζες για κανενα πεινασμενο <>

  • mixalhs7

    Πόσο σχέση μπορεί να έχει ένα επιβατικό 2 θέσεων με ένα μονοθέσιο της F1 και τι νόημα μπορεί να έχει ένα όχημα που συνδεδεμένο με την χειρότερη περίοδο της F1?
    Απ την πλευρά της Μερσεντες μπορώ να καταλάβω τους λογούς που το παράγουν, απ την πλευρά του petrolhead αγοραστή δεν μπορώ να βρω αιτια για την αγορά του.

    • manowar

      Κοιτα συμφωνω εν μερη.διοτι η χειροτερη εποχη για την F1 ειναι σχετικο..εμενα ασπουμε δεν μαρεσει η Φ1 τωρα και δεν παρακολουθώ..θα δω καλυτερα wrc..αλλα δεν ειναι για ολους ετσι

    • mixalhs7

      H Μερσεντες καλά κάνει και το παράγει αλλα για μένα με αυστηρά αυτοκινητιστικα κριτήρια το αυτοκίνητο ειναι εντελώς ανούσιο.

    • manowar

      ποια ειναι αυτα τα κριτηρια; ελπιζω να μην εννοεις τους κανονες που εχουν γινει βαρετοι ..εκτος τον ηχο που αλλου σφαλει;γιατι νομιζω τα μονοθεσια πλεον ειναι πιο γρηγορα απο ποτε..δεν τα ακους αλλα δεν προλαβαινεις να τα δεις κιολας

    • mixalhs7

      Εχεις τα χρηματα και δυο επιλογες 1) Αυτο της Μερσεντες και 2) αυτο της Aston Martin RedBull με τον V12 και την αεροδυναμικη μελετη απο Νίουι, ποιο θα αγοραζες?

    • manowar

      αυτο χωρις δευτερη σκεψη..

    • manowar

      Καταρχας κατσε να πατήσουν δρομο να δουμε πως και τι.. Εσυ δεν προτρέχεις σαν ανθρωπος πιστεύω κατσε να δουμε γιατι μπορεί ολες αυτες οι δυνατότητες του αστον να μην ειναι αρκετές για να τα βάλουν με αυτο εδω.. Τιποτα δεδομένο

    • αυτο γιατι εχει σχεση με τηνF1 ……το αλλο απλα ειναι ενα γρηγορο αυτοκινητο σχεδιασμενο ισως απο τον κορυφαιο αεροδυναμιστη της εποχης !!

    • χειροτερη περιοδο στην F1 εννοεις στο επικοινωνιακο μαλλον….γιατι στο τεχνολογικο πρεπει να ειναι στα καλυτερα της !!

  • Smartass

    Fabricado!!!
    ΥΓ. Αυτά είναι hypercar με χιλιόμετρα λήξης. Τρέλανε μας μερσεντέ!!
    Δεν φοβούνται αν το αυτοκίνητο έχει αγοραστεί από κάποιον που ίσως το πουλήσει έναντι πολλών μυρίων σε αντιπάλους της F1.
    :D

    • manowar

      γιατι ρε σακουρτελε,,εσυ θα το παρεις και θα το κανεις ταξι για ταριφιες ενα τετοιο αυτοκινητο;…. τι ειπε ο πριμερας προγραμμας φιλτρος εξατμησης και λωκο στρινιφυλι ρε αν περασει κανεν σερμεντες απο το σπιτι σου και πατησει το πενταλ με νεκρα οπως στο βιντεο στο σημειο 0.20 που ανεβασα θα κανεις τα τσισα ρου ρε …ποια ληξη;;ολα τα εντονα πραγματα που παιζουν στο ζενιθ εχουν γρηγορο τελος..απο τον μορισον τον βασιλια της ροκ μεχρι το σουχοη.