H Dacia πηγαίνει από το καλό στο καλύτερο κάθε χρόνο, με τα νούμερα να λένε την μεγαλύτερη αλήθεια. Το 2014 πούλησε στην Ευρώπη 359.175 οχήματα, ενώ στο τέλος του 2016 είχε αυξήσει τον όγκο της στις 413.523, μια αύξηση 14,5%. Με αυτή τη αύξηση να συνεχίζεται και το τρέχον έτος, καθώς μόνο το πρώτο εξάμηνο είχε ήδη 242.878 αυτοκίνητα, μια αύξηση 10,8% σε σχέση με το ίδιο διάστημα την περσινή χρονιά.

Μιλώντας γι’αυτό, ο επικεφαλής σχεδιασμού της Renault, Laurens van den Acker, δήλωσε έκπληκτος ότι οι ανταγωνιστές τους δεν έχουν ακόμα αντιδράσει, τονίζοντας:

Έχουμε εκπλαγεί γιατί γνωρίζουμε ότι ο ανταγωνισμός θα έρθει αργά ή γρήγορα. Αναμέναμε να είναι ήδη εκεί, οπότε είναι αρκετά καταπληκτικό ότι ακόμα δεν υπάρχει απευθείας ανταγωνιστής για το Duster στην αγορά.

Και συνέχισε, ότι η δέσμευση της Renault να διατηρήσει οικονομικά προσιτά τα μοντέλα της Dacia είναι αυτό που βοήθησε τη ρουμανική μάρκα να εδραιώσει τη θέση της στην αγορά, λέγοντας:

Η Renault είχε απίστευτη πειθαρχία στο να μην αυξήσει τις τιμές. Ακόμη και οι Γερμανοί μας φίλοι έχουν μάρκες που αρχίζουν να μπερδεύονται με τις ακριβότερες μάρκες. Η Dacia ήταν πολύ καλή στην τήρηση της υπόσχεσης της. Δεν προέρχεται όλη η εξοικονόμηση χρημάτων από τα αυτοκίνητα, είναι στο επιχειρηματικό μοντέλο, στο που παράγουμε τα αυτοκίνητα, το γεγονός ότι τα Dacia πωλούνται από το πίσω μέρος του δικτύου της Renault, συχνά στην ίδια αντιπροσωπεία.

Αν βγάλεις τα Renault έξω, δεν θα μπορούσες να πουλήσεις τα Dacia ως ξεχωριστή μάρκα, για μια άλλη εταιρεία να δημιουργήσει μια νέα μάρκα, θα έπρεπε να δημιουργήσει ένα νέο δίκτυο πωλητών, το οποίο είναι πολύ ακριβό και αυτό θα αυξήσει την τιμή του αυτοκινήτου. Το επιχειρηματικό μοντέλο της Renault/Dacia είναι μοναδικό, και ίσως γι ‘αυτό είναι δύσκολο να αναπαραχθεί.