Έχουν περάσει 11 μήνες από την στιγμή που η Honda παρουσίασε την πέμπτη γενιά του CR-V στην αμερικάνικη αγορά, και σήμερα η ιαπωνική εταιρία μας δείχνει το CR-V Hybrid Prototype που θα φέρει στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Όπως καταλαβαίνεις το ντεμπούτο της ευρωπαϊκής έκδοσης του αυτοκινήτου θα γίνει μέσω της υβριδικής έκδοσης, η οποία παρουσιάστηκε στην έκθεση της Σαγκάη, τον περασμένο Απρίλιο.

Το μοντέλο χαρακτηρίζεται ως πρωτότυπο, αλλά αποτελεί μια έκδοση προ-παραγωγής, και δεν αναμένεται να διαφέρει καθόλου όταν αυτό κυκλοφορήσει κανονικά, καθιστώντας το πρώτο υβριδικό SUV της ιαπωνικής εταιρίας που θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη.

Σχεδιαστικά διαθέτει LED φωτιστικά σώματα, γρίλια με αυτόματο σύστημα κλεισίματος για τη βελτίωση της αεροδυναμικής, αρκετά χρωμιομένα διακοσμητικά, χρωμιομένες μπάρες, με το εσωτερικό να προσφέρει τον μεγαλύτερο χώρο στη κατηγορία του, σύμφωνα με την Honda. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει μεγάλη οθόνη αφής 7″ του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με φυσικό κουμπί έντασης ήχου, ενώ υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto.

Στο εσωτερικό θα υπάρχουν υψηλότερης ποιότητας μαλακά υλικά, με το αυξημένο μεταξόνιο των 41 mm να προσφέρει περισσότερο χώρο στους επιβάτες. Ακόμα θα υπάρχει διζωνικός κλιματισμός, θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, ηλεκτρικό χειρόφρενο, θύρες USB στα πίσω καθίσματα, κάθισμα οδηγού με 8 ρυθμίσεις και συνοδηγού με 4 ρυθμίσεις, με τα μπροστά καθίσματα να είναι θερμαινόμενα. Τεχνολογικά η Honda θα εξοπλίσει το νέο CR-V με τα συστήματα collision-mitigation braking με forward collision warning με pedestrian sensing, road departure mitigation με lane departure warning, adaptive cruise control και lane-keeping assist.

Μηχανικά, η υβριδική έκδοση θα φορά έναν τετρακύλινδρο 2-λιτρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 143 ίππων με 175 Nm ροπής, που συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες που αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία 1,3 kWh, που συνδυαστικά αποδίδουν 212 άλογα. Ακόμα, το μοντέλο που θα κυκλοφορήσει μετά τον Απρίλιο του 2018 θα διαθέτει και τον 1.500αρη turbo τετρακύλινδρο κινητήρα 1,5-λίτρων απόδοσης 190 ίππων με 243 Nm ροπής, 16 επιπλέον άλογα από όσα παράγει ο ίδιος κινητήρας στο Civic.

Τέλος, η Honda σε μια προσπάθεια να ενισχύσει την παραγωγική ικανότητα των εργοστασίων της στην Ιαπωνία, πήρε την απόφαση να εισάγει στην Ευρώπη από την Ιαπωνία τα επόμενα CR-V και HR-V, όταν σήμερα το CR-V κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Honda στο Swindon της Αγγλίας.

  • SAMURAI-66

    Εχει αλλαξει σε πολλα σημεια εκμπεμπει σοβαροτητα και εικονα premium μοντελου κατι που γινεται αντιληπτο απο το εσωτερικο του οπως το εχουμε δει στην αμερικανικη εκδοση και εδω φυσικα θα εχει τα ιδια χαρακτηριστικα που το ανεβαζουν.
    Σαν υβριδικο θα γινει επιτυχια σιγουρα….οι νεα γενια κινητηρων της honda ειναι ολα τα λεφτα….ενω η αποφαση των ιαπωνων να το κατασκευαζουν στην χωρα τους ειναι τεραστιο πλεονεκτημα σε επιπεδο ποιοτητας και αξιοπιστιας που αναζητουν οι πελατες της honda γιατι το made in japan μετραει και οχι αδικα σαν σφραγιδα αριστειας στην αγορα!

    • manowar

      Εχεις κανεις σε ολους τους ιαπωνικους κουβαδες ολοκληρα κείμενα θαυμασμού και παιζεται η πορεια τους κορόνα γραμματα λογο 3καραγκιοζιστικης σχεδιασης..δες πως ειναιτα φαναρια πισω..οι ανθρωποι αυτοι εκεί κανουν πλακα με την αισθητική του κοσμου

    • manowar

      Εχεις κανεις σε ολους τους ιαπωνικους κουβαδες ολοκληρα κείμενα θαυμασμού και παιζεται η πορεια τους κορόνα γραμματα λογο 3καραγκιοζιστικης σχεδιασης..δες πως ειναιτα φαναρια πισω..οι ανθρωποι αυτοι εκεί κανουν πλακα με την αισθητική του κοσμου