Άβυσσος ο παρανοϊκός κόσμος των engine swaps. Σήμερα θα μεταφερθούμε στη μαγική χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου και θα δούμε μια πολύ ξεχωριστή και διαφορετική Mercedes C Class W202 του 1995.

Πριν μερικές ημέρες, σε αυτή η C200 μπήκε πωλητήριο κι ο ιδιοκτήτης της ζητούσε περί το 1,98 εκατομμύριο Γιεν, ήτοι 15.000€, αν προτιμάς. Ο τετρακύλινδρος εν σειρά M111 των δύο λίτρων πήρε πόδι και στη θέση του, στρογγυλοκάθησε ένας άλλος τετρακύλινδρος συνάδελφος των 2.000κ.εκ, ο F20C από ένα Honda S2000! Επειδή οι 240 ατμοσφαιρικοί του Γιαπωνέζου ninja φάνηκαν λίγοι στον ιδιοκτήτη, ήρθε o turbocharger T04E της Garrett για να αυξήσει κατάτι την ιπποδύναμη. Το εξατάχυτο κιβώτιο του S2000 παρέμεινε και παρέα θα του έκανε ένας carbon συμπλέκτης της Exedy, με το διαφορικό να είναι ένα 2-way LSD της OS Giken, ενώ για την πέδηση, δανείστηκε το αντίστοιχο σύστημα από ένα Nissan skyline R34.

Γερμανίδα με κρίση ταυτότητας ή ένα αξιοπρεπές project;