Μετά από μια μακρά περίοδο διαρροή πληροφοριών και teasers, σήμερα η Mercedes-AMG αποκάλυψε το πρώτο hypercar της, το Project One. Κάνει το ντεμπούτο του στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης σε μορφή concept, αλλά σύμφωνα με την εταιρία η τελική μορφή δεν θα διαφέρει από αυτό που βλέπουμε.

1Εμφάνιση

Όπως βλέπεις μοιάζει αρκετά με αγωνιστικό αυτοκίνητο, αλλά η εμφάνιση του δεν εντυπωσιάζει. Θα περίμενες κάτι καλύτερο από την Mercedes, καθώς δεν έχει αυτό το wow factor, που πρέπει να έχουν τα halo μοντέλα των εταιριών. Είναι ξεκάθαρο ότι το σχέδιο του εξυπηρετεί την αεροδυναμική, και χωρίς να το χαρακτηρίσεις άσχημο, σίγουρα υστερεί από το Aston Martin Valkyrie.

Το Project One διαθέτει όλα τα είδη ενεργής αεροδυναμικής, συμπεριλαμβανομένου ενός αυτόματα “εκτεινόμενου” εμπρός splitter, αεραγωγούς στους θόλους των εμπρός τροχών, και φυσικά του γιγαντιαίου πίσω sharkfin και της αεροτομής. Υπάρχει επίσης ένας τεράστιος διαχύτης, που ενσωματώνει την κεντρικά τοποθετημένη εξάτμιση, ενώ υπάρχουν πολλά αεροδυναμικά βοηθήματα και στο πάτωμα του Project One.

Παρατηρώντας το από εμπρός, διακρίνεται το στενό cockpit, και τα φαρδιά μπροστινά φτερά, ενώ τα φωτιστικά σώματα είναι τοποθετημένα στα άκρα, και διαθέτουν τριπλά LED στοιχεία. Το σήμα της Mercedes στη μύτη ακολουθεί την κλίση του καπό, και έτσι δημιουργείται σύνδεση του Project One με το μονοθέσιο της F1. Όλα τα μέρη του σώματος του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένα από carbon, με το Project One να διαθέτει LMP1-τύπου εισαγωγή αέρα στην οροφή. Στο πίσω μέρος το -χωρισμένο στη μέση- τζάμι βοηθάει την ορατότητα, ενώ επιτρέπει την ορατότητα και στον V6 κινητήρα.

2Τροχοί

Φοράει Michelin Pilot Sport Cup 2, ειδικά εξελιγμένα για το μοντέλο, και πατάει σε σφυλήρατες ζάντες 19×10″ εμπρός με ελαστικά 285/35 και 20×12″ πίσω, με ελαστικά 335/30, και μέσα τους φωλιάζουν κεραμικά φρένα. Επίσης, προσθήκη στην αεροδυναμική απόδοση είναι τα carbon καλύμματα των τροχών, που “καθαρίζουν” τη ροή του αέρα γύρω από αυτούς, ενώ παράλληλα επιτρέπουν την απαγωγή θερμότητας από τα κεραμικά φρένα του Project One.

3Μηχανικά

H Mercedes-AMG δεν έχει επιβεβαιώσει ακόμα πάρα πολλές οριστικές προδιαγραφές, αλλά μας δίνει μια προεπισκόπηση του τι να περιμένουμε. Η συνολική απόδοση του υβριδικού συστήματος του Project One θα είναι περίπου 1.000 άλογα, με τα 671 εξ’αυτών να προέρχονται από τον 1.6-λίτρων V6 (μονού) turbo κινητήρα εσωτερικής καύσης, που θα κινούν αποκλειστικά τους πίσω τροχούς, και περίπου 320 άλογα θα προέρχονται από τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν για κάθε τροχό στον μπροστινό άξονα, κάνοντας έτσι το μοντέλο τετρακίνητο.

Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες με όριο περιστροφής τις 50.000 σ.α.λ, με τον πρώτο (MGU-H), απόδοσης 120 ίππων, να έχει ως στόχο τη διαρκή ενεργοποίηση του τούρμπο και τον δεύτερο (MGU-K) να είναι ενσωματωμένος στο στρόφαλο, και να έχει απόδοση 161 άλογα. Η AMG υπόσχεται ότι αυτό το setup εξαλείφει εντελώς το turbo lag, με την απόκριση στις εντολές του γκαζιού να είναι ταχύτερη απ’ότι σε έναν ατμοσφαιρικό V8.

Η ειδική αυτή κατασκευή, όπως ξέρεις θα αντλεί την τεχνογνωσία που έχει αποκομίσει η εταιρία από την F1. Ο κινητήρας είναι ο ίδιος με αυτόν που είχε η W06, το μονοθέσιο που τρέχει ο Lewis Hamilton και ο Nico Rosberg το 2015. Αυτός έχει θερμοδυναμική απόδοση 43%, καλύτερο από κάθε κινητήρα παραγωγής, και σε σχέση με τον κινητήρα της F1, αυτός του αυτοκινήτου έχει νέο στρόφαλο, νέα πιστόνια, και νέο σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης, προσαρμοσμένα στις ανάγκες της καθημερινής χρήσης.

Ο κόφτης φτάνει τις 11.000 σ.α.λ., ενώ το ρελαντί θα είναι στις 1.100 σ.α.λ., με τον επικεφαλής της AMG, Tobias Moers, να έχει δηλώσει ότι ο κινητήρας θα έχει προσδόκιμο ζωής περίπου 50.000 χλμ, προτού χρειαστεί ανακατασκευή ή αντικατάσταση.

Το Project One χρησιμοποιεί τις ίδιες μπαταρίες ιόντων-λιθίου του μονοθεσίου της F1, μόνο που στην συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχουν επιπλέον συστοιχίες, ώστε να χαρίζουν στο αυτοκίνητο πλήρως ηλεκτρική αυτονομία 25 χλμ. Το σύστημα ονομάζεται EQ Power+, και λειτουργεί στα 800 volts. Η ισχύς του κινητήρα εσωτερικής καύσης μεταφέρεται στους τροχούς μέσω ενός 8-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, το οποίο έχει αναπτυχθεί εξ’ολοκλήρου από την αρχή για το Mercedes-AMG Project One. Αυτό ενεργοποιείται υδραυλικά, και μπορεί να λειτουργήσει σε αυτοματοποιημένη λειτουργία ή χειροκίνητα χρησιμοποιώντας τα paddles στο τιμόνι.

4Επιδόσεις

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της AMG, η τελική του Project One θα είναι 350 χλμ/ώρα, ενώ τα 0-200 χλμ/ώρα θα έρχονται σε κάτω από 6 δευτ. Για σύγκριση, η LaFerrari κάνει τα 0-200 χλμ/ώρα σε 6,4 δευτερόλεπταs. Ο επικεφαλής του τμήματος επιδόσεων της γερμανικής εταιρίας, Tobias Moers, έχει δηλώσει ότι το Project One θα είναι “λεπτά γρηγορότερο” από την A45 AMG στο Nürburgring, ενώ ταυτόχρονα θα χρειάζεται λιγότερο καύσιμο από το premium hot hatch. Επίσημος χρόνος για την A45 δεν υπάρχει, αλλά το γερμανικό sportauto έχει γράψει 8 λεπτά και 10 δευτ.

Αυτό σημαίνει θα ολοκληρώνει έναν γύρο στην θρυλική πίστα σε λιγότερο από τα 7 λεπτά, κάτι που σημαίνει ότι το Project One είναι πάρα πολύ πιθανό να σπάσει τον χρόνο-ρεκόρ της Lamborghini Huracan Perfomante, της McLaren P1 LM.

5Πλαίσιο

Όπως είναι φυσικό, το Project One χρησιμοποιεί ένα carbon monocoque πλαίσιο, με τον κινητήρα και το κιβώτιο να βιδώνονται πάνω σε αυτό. Η πίσω ανάρτηση εδράζεται πάνω στον κινητήρα και το κιβώτιο, αντί να έχει το δικό της υποπλαίσιο. Το αυτοκίνητο διαθέτει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, τόσο εμπρός όσο και πίσω, με ρυθμιζόμενα pushrod coilovers αμορτισέρ. Η τοποθέτηση των τελευταίων οριζόντια, και στο εσωτερικό του αμαξώματος βοήθησε την AMG να μειώσει σημαντικά τις κλίσεις του αμαξώματος και, πιθανότατα, βοήθησε να “κεντραριστεί” η μάζα του Project One.

6Εσωτερικό

Εδώ υπάρχει χώρος μόνο για δύο, και διαθέτει τα βασικά στοιχεία, έτσι ώστε να κρατηθεί το βάρος χαμηλά, ενώ γίνεται εκτενής χρήση carbon. Τα καθίσματα είναι βιδωμένα απευθείας στο πλαίσιο, με ρυθμιζόμενα πεντάλ και τιμόνι να μετακινούνται προς τον οδηγό.

Φαίνεται ότι το cockpit είναι στενό, με το κεντρικό τούνελ να διαχωρίζει οπτικά τους χώρους οδηγού και επιβάτη, και αποτελεί συνέχεια του καθίσματος. Το τιμόνι παραπέμπει σε αντίστοιχο της F1, διαθέτει λαμπάκια για καλύτερες αλλαγές, με τον συνολικό σχεδιασμό να δείχνει λιτός, έχοντας δύο ψηφιακές οθόνες.

Υπάρχουν, ακόμα, διακόπτες για τον έλεγχο του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, αλλά πιο ενδιαφέρον είναι η λειτουργία Boost, το κουμπί DRS και η ρύθμιση του συστήματος ελέγχου της πρόσφυσης εννέα σταδίων, όπως αυτός της AMG GT R.

7Τιμή

Το γερμανικό hypercar θα αναπτυχθεί εξ’ολοκλήρου από την AMG, και θα βγει στην παραγωγή σε μόλις 275 αυτοκίνητα (όλα αριστεροτίμονα), με την τιμή του να ανέρχεται στα €2.275.0000 (χωρίς φόρους), και είναι ήδη sold out. Η Mercedes αναφέρει ότι όλα θα έχουν παραδοθεί στους τυχερούς ιδιοκτήτες τους το αργότερο έως τα τέλη του 2020. Τέλος, αξίζει να αναφερθεί πως το Project One θα είναι νόμιμο για κίνηση στους δημόσιους δρόμους όλου του πλανήτη μας, εκτός της Κίνας.

  • cfu

    Μου αρεσει παρα πολυ,αγωνιστικό δρόμου,και τρελα νουμερα!!!!!
    αν μπορουσα αυριο τα ειχα σκάσει τα φραγκα

    • manowar

      εχουν αρχισει και μαρεσουν τα 1.600σαρακια…χαχαχαχαχαχα

  • Spider

    WOW!!!!
    Φήμες λένε ότι (κατά την συνήθη πρακτική τους) το πρώτο αυτοκίνητο αγοράστηκε από την Honda με σκοπό να το κάνει βίδες και να δεί πως δουλεύει ο V6 των 1.6lt…😜😜😜😜

    • manowar

      Χαχαχαχαχαχαχα…κακουληη..θα στελνει ειρωνικές ευχες σαν την πορσε και η μερσεντες δηλαδη;;😂

    • Dim203

      Αν θυμάμαι καλά το nsx έχει θερμικό πίσω με ηλεκτροκινητήρα, και δύο ηλεκτρικούς κινητήρες μπροστά. Ακριβώς το ίδιο setup. Άρα μάλλον αντίθετα έγιναν τα πράγματα😉

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Αραγε,βαση θυμικου μηπως,λεω εγω τωρα,το Bmw i8 προηγηθηκε τον προαναφερθεντων;

    • Dim203

      Εγώ μιλάω για πανομοιότυπη διάταξη. Δλδ ice και 1ηλεκτρικο πίσω κ δύο ηλεκτρικά μπροστά. Είναι έτσι το i8;
      Πέρα από τη πλάκα φυσικά και δεν είναι αντιγραφή, απλά εφαρμογη της απόλυτης διάταξης, όπου ίσως δούμε κ στη f1 στο μέλλον

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Καλησπερα
      Με συνχωρεις αλλα αισθανομαι οτι δυιλιζουμε το κωνωπα και καταπινομε την καμηλο.
      Το i8 εχει ενα κινητηρα στον προσθιο αξονα,και;
      Εγω το εξεταζω σαν πρωτη εμπορικη εφαρμογη.
      Στα υπολοιπα με βρισκεις συμφωνω,και αυτο με την ‘συζητηση περι αντιγραφης ‘ κουβεντα χαοτικη,κατ εμε χωρις ουσια.
      Ευχαριστω

    • Moby Dick

      Το μόνο σίγουρο…

    • Mika

      Eυκολα!
      :p

    • Mika

      Eυκολα!
      :p

  • edurakias

    Stin teleutea photo i oura tou apla ta spae!!!i logika tin p1 GTR tha tin katapinei sto nur…Eksofreniki timi…Thelo na do mia kontra apo stasi project one vs reggera sto 1 mili !!!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    WOW αυτά είναι!!!!! Εντυπωσιακό, μπροστά στα φώτα μοιάζει με Centenario και πίσω με Regera. Είναι σαν απόγονος της CLK GTR. To πιο δυνατό του σημείο ο σούπερ κινητήρας από τη F1. 1,6 λίτρα και 1.000 άλογα είναι τοπ σε επιδόσεις!!! Όμως οι βασιλιάδες σίγουρα παραμένουν η Regera και η Chiron, και μετά οι Ferrari LaFerrari, Porsche 918 & McLaren P1.

  • manowar

    Ενταξει
    Οι ανθρωποι εχουν παράδοση στους 4 τροχους..
    Τι να πρωτο πεις οτι ειναι ενα κομψοτέχνημα απο ολες τις λήψεις οτι ειναι ειναι 1.600σαρακι με 1000+ αλογα τι να πεις ;;οταν εβγαζε η μερσεντες αυτοκινητα με κινητηρα εσωτερικης καύσης οι αλλοι βαρουσαν με ενα σφυρι το μεταλο να γινει λεπιδα μπας και κοψουν κανα χλαδι απο το δεντρο…
    https://uploads.disquscdn.com/images/8f4b8ebcb5b4a71c5675bd67c0eab79c00243c162b2a6b5c0a4aacfe0de1051a.png https://uploads.disquscdn.com/images/bed5577b5171804f8fac992a3b9edfe418fc50ab86431b8869d785094f750fe6.png https://uploads.disquscdn.com/images/d0df4897f6056ff814fea8436b00435a7a8a02df376914c7d84b3dff698c03c7.png

    • Gd

      Χαχαχαχα έγραψες φίλε respect απλά!! Μακάρι κάποια στιγμή να φτιάξει και η bmw ένα αντίστοιχο “τέρας” ;)

    • manowar

      Θα κανουν απο οτι λένε την θρυλική συνεργασια με μακλαρεν ξανα.. Για να δουμε.. Μπορουνε αλλα τα λεφτα σφίγγουν οι μλκες που εχουν αναλαβει και ειμαι σπαστικό

  • gv

    respect αλλα πεσαμε στα 1000 αλογα οπως βλεπω :P

  • xoul

    Ολα καλα και ωραια αλλα η αντικατασταση του κινητηρα στις 50.000 χλμ μεγαλη ξενερα…

    • liospi

      μετά από 20 χρόνια, με 25.000 χλμ. θα είναι αυτή που θα έχει και τα περισσότερα

    • George Sigalas

      Πολλά βάζεις… με το ζόρι να περάσουν τα 5000…

  • liospi

    στα δικά μου μάτια πολύ πιο ΟΜΟΡΦΗ από valkyrie
    βέβαια την μούρη της laferarri, τον κώλο της 918 και το εσωτερικό της P1 δεν τα έχει.

  • Akis Dk

    The Best Or Nothing ////AMG

  • thymios tsilimparis

    Ωραίο είναι ,αλλά είμαι ήδη στα 1600 και θα ήθελα κάτι πιο ψηλά :P

    Πέρα απ την πλάκα, διαφωνώ με το συντάκτη οτι δεν είναι εντυπωσιακή, είναι πέρα για πέρα εντυπωσιακή και έχει αρκετες δόσεις από CLK-GTR αλλά και από McLaren F1. Τη θεωρώ απλά υπέροχη! Και είμαι και αντιγερμανός…
    Πρέπει να αρχίσουν τα σχέδια εκεί στο Μαρανέλο…(αν και στα μάτια μου δεν υπάρχει τίποτα στο επίπεδο της LaFerrari)

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Προσωπικα υπεροχη δεν….
      Αλλα για αυτο LaFerrari που γραφεις τα συν στο απειρο.

  • charris

    πειράζει που μου αρέσει πιο πολύ από την Άστον????

  • Bon Viveur

    Πολύ κακό για το τίποτα..

    • manowar

      Μετα απο 20 χρονια θα βγάλουν και οι αμερικανοι τέτοιο.. Χε χε χε χε χε @@@

    • Bon Viveur

      ούτε μετά απο 20 χρόνια δεν πρόκειται να βγάλουν κάτι τέτοιο οι Αμερικανοί. Γιατί πολύ απλά μόνο με αντρικά V8 μοτέρ ασχολούνται και οχι με 1.6αράκια… ειδικά με αυτά που σπάνε μετά απο 50χιλ. :P :P.

    • manowar

      ευρωπη σημαίνει να βγάζεις την ιπποδύναμη που βγαζουν 3 v8 μαζι με ενα 1.600σαρακι μοτερ :-@

    • manowar

      ευρωπη σημαίνει να βγάζεις την ιπποδύναμη που βγαζουν 3 v8 μαζι με ενα 1.600σαρακι μοτερ :-@

    • Bon Viveur

      αυτό τώρα το λες για καλό;;; :P
      και την ιπποδύναμη απο 10 V8 να έχουν πάλι την αρχοντιά του V8 δεν έχει.
      άκου 1.6 λίτρα…. μέχρι και το κουτί με το γάλα που παίρνω περισσότερα λίτρα είναι :P :P

    • manowar

      Χαχαχαχαχα μην πινεις τοσο γαλα ρε κανει
      Εγω δεν ξερω αρχοντια εγω ξερω οτι αα μπω σε αυτό το 1.600 κατι αρχοντικα μοτερ θα τα εχω του σκοινιου και του παλουκιου.

      🤣😮😂

    • Bon Viveur

      Είναι γάλα αμυγδάλου 😛
      Μη ξεχάσεις να βάλεις και ένα τρέιλερ από πίσω για να φορτώνεις τα μοτέρ που θα αγοράζεις χονδρική $1.000.000 ευρώ το κάθε ένα 😜😜
      Και αν δεν μπορεί να το σπρωξει γιατί θα ανάψει η μηχανή πες μου να σου δίνω της γυναίκας μου το V8 που κοστίζει 200 φορές φτηνότερα, να κουβαλάει και το αμάξι μαζί με τα μοτέρ. 😃

    • manowar

      Δεν υοαρχει περίπτωση να κανεις με τετοιο αυτοκίνητο 50.000 χιλιομετρα και δεν ξέρουμε αν σπαει αλλα κι παλι οταν μιλαμε για τετοια αυτοκίνητα τα χιλιόμετρα αυτα ειναι κουφα.. Σε 20 χρονια μπορει να τα κανει

    • Bon Viveur

      Ναι μωρέ το ξέρω. Χαβαλέ κάνουμε. ζήτημα είναι αν θα φτάσει ποτέ κάποιο απο αυτά τα χίλια χιλιόμετρα. Όλα θα αγοραστούν και θα μπουν στις βιτρίνες πλουσίων για να τα δείχνουν όπως τους πίνακες.

  • ///M5 Αλεξανδρος

    Εγω θα ελεγα οτι ειναι case study της υπερτατης mclaren f1gtr πασπαλισμενο με τα υδριβικα παραφερναλια της εποχης μας https://uploads.disquscdn.com/images/89ea4abcb5dc6e838d4d8a49a4b5bdcd15b9cb4327dca5c820bd18f9fd565218.jpg
    Αλωστε το αστερι το εχει ξανακανει.
    http://jalopnik.com/the-original-prototype-for-the-mercedes-clk-gtr-was-a-m-321212058
    Υ.Γ 1 για το εσωτερικο, που ειναι σαν να πηραν το w201clk και την κεντρικη κονσολα απο το cactus θα γραψει κανεις; https://uploads.disquscdn.com/images/723300cbea235d967a6a55e8eed5366e6c6c4f10f3884709df6ae28942e99a01.jpg
    Υ.Γ 2 οσο ικανο και να ειναι,LaFerrari δεν θα ειναι.

    • DimiE92

      Με το που ειδα τους αεραγωγους στο κεντρο και εγω το cactus σκεφτηκα.

    • Akis Dk

      Kοιτα ολοι αντιγραφουν πανω κατω τον αλλον αυτο το εχουμε δει πολλες φορες στο παρελθον και απο αλλες εταιριες,αντε να πω οτι εχεις δικιο με την Mclaren αλλα με το Cactus ρε συ Αλεξανδρε? Αμα ειναι να πω και εγω το Castus αντεγραψε Α Class με την οθονουλα θα το δεχτεις?Απο την αλλη που λες οτι δεν θα ειναι LaFerrari τι να πω το ειδες στο δρομο και ξερεις?Και μιας μιλαμε για αντιγραφη και το λεει και το ονομα σου,,σου λεω και εγω οτι η καινουρια M5 F90 αντεγραψε E 63 S AMG με το συστημα 4WD + Drift γιατι πρωτα το εβγαλε η AMG και κανενας αλλος…..αυτο θα το δεχτεις? Φιλικα παντα τα λογια μου δεν θελω να προσβαλλω !!!

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Καλησπερα.
      Προφανως και δεν με προσβαλεις,αποψεις και γνωμες, αντιπαραβαλουμε ουτε προσπαθω να πεισω κανεναν.
      1Εμενα προσωπικα cactus μου θυμιζει,και οπως βλεπεις και καποιοι ακομα συμφωνουν.Εσενα αν σου θυμιζει κατι αλλο σεβαστο.
      2 Οσο αρτιο,καλοσχεδιασμενο,τελειοθηρικο και να ειναι,κατι λυπει και ξερεις τι ειναι αυτο,το συναισθημα και η ιστορια,και η Ferrari σε αυτα δεν εχει αντιπαλο.
      3 Η e63s αντεγραψε αραγε το rs6;
      Ακη,αν εχεις επαφη με παρομοιες κατασκευες καταλαβαινες οτι εκει που απλα εχουν φτασει η ιπποδυναμεις η χρηση τετρακινησης ειναι μονοδρομος,εκτος,αν θελεις να φτιαχνεις hooligan ππως το charger Hellcat.
      Κλεινω λεγοντας οτι επειδη βλεπεις ονομα που περιεχει Bmw δεν σημαινει οτιδεν μου αρεσουν η Mercedes.
      Ευχαριστω.

    • Akis Dk

      Φιλε Αλεξανδε παρακολουθω την σελιδα του Autoblog εδω και 3 χρονια και για να πω την αληθεια σε εχω δει οτι εισαι σοβαρος στην κουβεντες και της αποψεις σου.Φυσικα και εγω σεβομαι το οτι λες και πιστευεις,αλλα μου λες για συναισθημα και ιστορια,δλδ η Mercedes δεν τα εχει αυτα? οκ μπορει η Ferrari να ειναι αυτο που ειναι και για να πω την αληθεια με αρεσει πολυ σαν εταιρια απο τα παιδικα μου χρονια,αλλα αυτο δεν σημαίνει οτι καποιος δεν μπορει να την απειλήσει.(γνωμη μου) Τωρα στο αμα μοιαζει Castus…..οκ αυτο πιστευεις,σεβαστο.το οτι το ειπε ενας ακομα δεν με λεει κατι… Οσο για την αντιγραφή που λες της E63s αμα το ξεκινήσουμε εδω θα πεσουν οι servers οποτε αστο καλυτερα ασε που κατα πασα πιθανοτητα θα χαλασουμε της καρδιες μας και δεν θελω……Χαιρομαι που μιλαω με ενα παλικαρι που του αρεσουν BMW και σεβεται ειδικα Mercedes γιατι στην Ελλαδα και δεν το λεω μονο εγω αλλα δεν δεχεστε τπτ…..μεχρι και στα χερια εχουν πιαστει επειδη ενα C280 w203 εφυγε μια 325 Ε36…..οποτε χαιρομαι που δεν εισαι ενας απο αυτους…..

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Ακη, σε ευχαριστω και προσωπικα αρνουμαι να χαλασω καρδιες,ειδικα οταν εχεις απεναντι σχολιαστες που γραφουν με την ψυχη τους και οχι που αποζητουν καφενιακη οχλαγωγια.
      Στο δι τα αυτα,σαφως η Mercedes εχει ιστορια,αλλα τονιζω την ιστορια η το συναισθημα της Ferrari δεν την εχει.
      Και ξερεις το συναισθημα δεν ειναι μετρησιμο σε ψυχρα νουμερα,οσο υπερτατα και να ειναι.
      Οπως γραφω και σε αλλο συνσχολιαστη η συζητηση περι ‘αντιγραφης’ δεν μας παει πουθενα.
      Οσο για τα Mercedes σου χω ενδιαφερον ιστοριες
      Οπως τοτε,που εβαζα της πινακιδες του e30 325 μου σε εκεινη την w201 190 2.6 brabus με της Ελβετικες πινακιδες.
      Της w201 2.3 amg της σιγμα.
      Την πρωτη φορα σε w140 s600 με πινακιδες New york θειου φιλου μου.
      Της αναιμικη αυτοματη διλιτρη οκταβαλβιδη w124 με ελατηρια στα καθισματα αλλα καμαρι!
      Την w124 400e του ’94 θεε μου τη αμαξαρα.
      Την w124 500e που παρατησα την παρεα για την καμαρωνω,και ειχα m5.
      Και πολλα αλλα…

    • Akis Dk

      Με αυτα και με εκεινα φτασαμε στο συμπερασμα να συμφωνουμε… Δεν εχω να πω κατι αλλο Αλεξανδρε και respect για τα τερατα που οδηγησες,δεν ειμαι hater της BMW ουτε fanboy Mercedes αλλα δεν με αρεσει που μερικοι θελουν σεβασμο πχ στο Ε36 αλλα το W211 ειναι ταξι και νεκροφορα και τα σχετικα ξερετε τι εννοω δεν χρειαζεται να γινομαι κουραστικος…..αυτα…ευχαριστω για την κουβεντα !!!

    • manowar

      Και εγω ειμαι μπεμβεδακιας και σεβομαι και τ μερσεντες και τα φεραρρι και ολες τις κορυφαίες φιρμες.. Εχω γνωρισει μπεμβεδακιδες και μπεμβεδακιδες εδω κρητη τα τελευταία 2 χρονια που ειμαι εδω ολοι γουσταρουν μπεεμβε αλλα και τις κορυφαιες μάρκες. Εχεις πεσει σε λαθος ατομα

    • Akis Dk

      Μπορει manowar μπορει δεν διαφωνω…..

  • Kostas Farao Arkoudis Vafeas

    McLaren f1 σχεδιασμός, έμπνευση απο φεγγάρι (βάζουμε μοτέρ απο f1 σε αυτοκίνητο παραγωγής βλέπε F40-F50 klp) και Honda NSX (ένας ηλεκτροκινητήρας μπροστά αριστερά και ένας δεξιά για να το κάνουνε τετρακίνητο).

  • Yiannis P

    Από πίσω ωραίο είναι, με χαλάει λίγο το sharkfin. Ωραία και η εισαγωγή στην οροφή. Από μπροστά είναι λίγο meh. Πάντως από επιδόσεις λογικά θα τρώει και LaFerrari, και 918 και P1.

  • Sciroccakias

    “αλλά η εμφάνιση του δεν εντυπωσιάζει.
    Θα περίμενες κάτι καλύτερο από την Mercedes, καθώς δεν έχει αυτό το wow
    factor, που πρέπει να έχουν τα halo μοντέλα των εταιριών”
    Ώρες ώρες αυτό το site με απογοητεύει…

    Μαθήματα μηχανικής από την AMG

  • Grekko

    Μούφα 2κκ για χρονών μοτέρ; ;;;;;
    Ουουουου! !!!!!!!!

  • Zero A6M

    ΣΕ ΦΑΣΗ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ 1000+ ΥΠΕΡΟΧΑ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΜΑΞΙΑ ΟΚ ΚΑΡΧΑΡΙΑΣ ΤΗΣ ΛΙΜΝΗΣ ΤΟΥ ΓΛΥΚΟΥ ΝΕΡΟΥ;ΤΙ;ΚΑΙ ΤΑ ΚΥΜΑΤΑΚΙΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙ ΤΙ;

  • Gd

    Όπως βλέπεις μοιάζει αρκετά με αγωνιστικό αυτοκίνητο, αλλά η εμφάνιση του δεν εντυπωσιάζει
    Άμα είχε άλλο σήμα από Ιταλία μεριά για παράδειγμα θα ήταν σουπερ wow να φανταστώ…συγγνώμη κύριε αρθρογράφε αλλά τα όσα διατυπώνετε θα πρέπει να είναι αντικειμενικά. Δεν χωρούν υποκειμενικές απόψεις στη δουλειά σας. Καλή συνέχεια στο δύσκολο έργο σας.

    • sergio360

      Δεν βλεπεις μαλλον,γι’αυτο τα λες αυτα.

    • Gd

      Μια χαρά βλέπω τώρα…κέρασε η μερκ γυαλιά σε όλους :P

    • sergio360

      Καθιστε με το μοτερ του Corsa OPC και αφηστε μας εμας με V12 :D

    • Gd

      Χαχαχαχαχαχα εννοείται ότι σαν το V12 δεν έχει, αλλά πολύ φοβάμαι ότι άνοιξε ο δρόμος και για τη scuderia να βάλει το μοτέρ της F1 σε αυτοκίνητο “δρόμου”….το έχει ξανακάνει άλλωστε ;)

    • sergio360

      Ακομα και στην ”προσφατη” εποχη το εκανε η Ferrari.Ειχε βαλει το μοτερ της F1 σε μουλαρι της LaFerrari οταν το τεσταρε για το LeMans.
      Το θεμα ειναι οτι τετρακινητο οπως το Project ONE δεν εχει βγαλει ποτε η Ferrari,εκτος απο τις FF και GTC4 Lusso,που μονο τετρακινητα δεν τα λες…Ειναι οπως το S3 με το Haldex που μολις ”εχανε” μπροστα,τοτε γινοταν τετρακινητο.Δεν πιστευω οτι θα το κανει αυτο.Αλλωστε κραταει ολη της την γκαμα με υβριδικα για να μειωσει τους ρυπους ωστε να συνεχισει να εχει V12.
      Απο την αλλη,Porsche με V8,McLaren με V8,AM με V12,Ferrari με V12,Pagani με V12,Bugati με W16 ,Koenigsegg με V8 κλπ κλπ.Δεν βλεπω ταση προς τα ”corsaκια”….

    • Gd

      Συμφωνώ απόλυτα με όσα λες. Απλά πιστεύω, οτι το selling point της μερκ είναι ακριβώς το ότι “τόλμησε” να βάλει ένα 1600αρι μοτέρ σε ένα hyper car…βέβαια αυτό το 1600αρι κουβαλάει πολλή τεχνολογία στην πλάτη του και δεν είναι τυχαίο, ότι εξακολουθεί να είναι το κορυφαίο μοτέρ της F1. Εν πάση περιπτώση, πιστεύω, ότι οι Γερμανοί καινοτομούν για άλλη μια φορά και δείχνουν το δρόμο, που καλώς ή κακώς (προσωπικά κακώς) θα ακολουθήσει η αυτοκινητοβιομηχανία στο άμεσο μέλλον. Εύχομαι να διαψευστώ, αλλά δεν το βλέπω..

  • sergio360

    Περα απο το powertrain,τιποτα το εντυπωσιακο απο αποψη σχεδιασμου….Πολυ hype γι’αυτο το αμαξι και τελικα δεν….

  • Mika

    Εντυπωσιακο hypercar, το design εμενα μου θυμιζει μεταλλαγμενη Mclaren…