Στα τέλη Ιουλίου, η Γερμανία διέταξε ανάκληση 22.000 Porsche Cayenne σε ολόκληρη την Ευρώπη, εφοδιασμένες με τον 3,0-λιτρο πετρελαιοκινήτρα, μετά την ανακοίνωση της εταιρείας ότι επιθεωρητές βρήκαν την “παράνομη συσκευή”, που επιτρέπει στο SUV να εξαπατήσει τις δοκιμές μετρήσεων εκπομπών ρύπων. Ο λόγος αυτός ήταν επιβολή από τις ελβετικές αρχές την απαγόρευση κυκλοφορίας νέων Porsche Cayenne Diesel. Ακόμα, κατά την παρουσίαση της τρίτης γενιάς της Cayenne, πριν περίπου δύο εβδομάδες, η γερμανική εταιρία επέλεξε να μην προσφέρει κατά το λανσάρισμα του μοντέλου κάποια πετρελαιοκίνητη έκδοση.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Porsche, Oliver Blume, η απόφαση για το αν θα καταργηθεί από το σύνολο της γκάμας της Porsche οι diesel εκδόσεις, θα μπορούσε να ληφθεί εντός των επόμενων 12 μηνών, για να γίνει αργότερα πραγματικότητα. Επιπλέον, η απόφαση για το εάν η Cayenne θα προσφερθεί ποτέ με τέτοιο κινητήρα θα παρθεί μέσα στον επόμενο μήνα.

Ούτως η άλλως, η κατάργηση των πετρελαιοκίνητων μοντέλων είναι μια κατεύθυνση που η Porsche κατευθύνεται, με τον Blume να επιβεβαιώνει ότι τα diesel μοντέλα δεν είναι τόσο σημαντικά για την Porsche, καθώς αποτελούσαν το 15% των συνολικών πωλήσεων παγκοσμίως, κυρίως στην Ευρώπη, με την εταιρεία να μην δημιούργεί τους δικούς της κινητήρες, καθώς τους δανείστηκε από άλλες εταιρίες του ομίλου VW.

O Blume δήλωσε ότι η Porsche θα διερευνήσει τώρα εάν το πετρέλαιο έχει θέση στην Cayenne, και μακροπρόθεσμα στην ευρύτερη γκάμα, λέγοντας:

Με την Cayenne, έχουμε πουλήσει πολλά diesel μοντέλα στην Ευρώπη, και το πετρέλαιο είναι πολύ σημαντικό για τους πελάτες. Δεν υπάρχει ακόμη απόφαση, αλλά θα κάνουμε ανάλυση αγοράς. Οι Cayenne Diesel προετοιμάζονται για την αγορά. Αυτό που θα αποφασίσουμε, θα το ανακοινώσουμε.

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο διευθυντής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης της Porsche, Michael Steiner, που είπε:

Αυτό που έχουμε συζητήσει και θα διερευνήσουμε βαθιά αυτό το έτος και το επόμενο, είναι αν θα μπορούσε να υπάρξει μια πιθανότητα να αρχίσουμε να αντικαθιστούμε τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα.

  • Anestis Genk

    Πραγματικά εύχομαι να έχει άλλη τιμή η κιλοβατώρα για το σπίτι γιατί με τα ηλεκτρικά η τιμή του ρεύματος θα πάει στον θεό.
    Είναι μεγάλη αεριτζίδικη μπίζνα οι ΑΠΕ, μέχρι και ο Ρουβάς χώθηκε.

    • ας μειωθουν τα δημοτικα τελη..και ας παρει η κιλοβατωρα και 5 λεπτα καπελο δωρο απο μενα !!!! :-P

    • manowar

      δυστηχως λεει οι ντιζελ κινητηρες ειναι ακριβοτεροι στην κατασκευη αποσκοπουν στο κερδος με αυτην την κινηση επιδη ειναι πρωτοποροι σε αυτο…χαχαχαχαχαχ και εχει κανει λαικ σε ολα τα σχολια του χομο και του σαμουραι για τα ντιζελ τις μπουχοσαπισμενες μαουνες κτλ κτλ…οταν εισαι ενα βημα πριν τις μπλουζες τσαμπα τσιφτης ο συγκεκριμενος κακαριζει απο το χιλιομετρο σιγοψηθιριζει απο τα 100 μετρα και στο ενα μετρο αρχιζει και δεν βγαζει αχνα..δεν το εχω τεσταρει 100 τα 100 γιατι δεν γινεται αυτην την περιοδο αλλα στοιχιματιζω οτι θες χαραλαμπε..οτι θες απο τα χιλιαδες χιλιομετρα που μας χωριζοθυν μπορει να με αφησει και εγκυο χαχαχαχαχαχ

  • Pandal

    Δυστυχώς η αλήθεια είναι οτι οι ντιζελ κινητήρες είναι κατά πολύ ακριβότεροι σε κατασκευή και εξέλιξη από τους βενζινοκινητηρες και πολύ φθηνοτεροι σε χρήση και φθορες κάνοντας τους ασύμφορους στις αυτοκίνητο βιομηχανίες που αποσκοπούν στο κέρδος περισσότερο απ το να ικανοποιούν τς πελάτες τους. Μια μάστιγα που πλήττει όλες λίγο πολύ τα τελευταία χρόνια. Πρωτοπόροι για άλλη μια φορά βέβαια οι γνωστοί σε τετοοα θέματα!