Η Aston Martin θα γίνει ο βασικός χορηγός της Red Bull Racing, έτσι ώστε το όνομα της βρετανικής ομάδας να μπει στην ονομασία της (Aston Martin Red Bull Racing). Η νέα συμφωνία αναμένεται να ανακοινωθεί επίσημα μέσα στις προσεχείς εβδομάδες, με τον Christian Horner να μην επιβεβαιώνει, αλλά ούτε να διαψεύδει την είδηση, αλλά ο CEO της Aston Martin, Andy Palmer παραδέχτηκε πως οι δύο εταιρίες αναμένεται να επεκτείνουν την σχέση τους.

Σε ότι αφορά τις φήμες περί κινητήρα της Aston Martin στο μονοθέσιο της Red Bull, αυτό αν συμβεί, θα γίνει από το 2021 και μετά, χρονιά που θα υπάρξουν νέοι κινητήρες, με τον Palmer να δηλώνει πως η εταιρία του θα κατασκευάσει έναν κινητήρα για την Formula 1 μόνο αν το κόστος του γίνει “λογικό”.

  • Yiannis P

    Γνώμη μου είναι οι κινητήρες να γίνουν πιο απλοί ώστε να πέσουν τα κόστη ανάπτυξης, μήπως προσελκύσουν και άλλες εταιρίες. Θα ήθελα να δω AUDI ή Porsche στην F1. Και γενικότερα και τα μονοθέσια να γίνουν πιο απλά. Να βασίζονται περισσότερο στο mechanical grip πάρα στην αεροδυναμική. Πιστεύω έτσι θα γίνουν και πιο όμορφα, τώρα έχουν πάρα πολλά φτεράκια και αεροδυναμικά βοηθήματα παντού.

    • sergio360

      Ας αφησουν το ground effect στο 100% και δεν θα εχουν πολλα πολλα μετα….

    • Yiannis P

      Το ground effect είναι αεροδυναμική. Εγώ λέω να βασίζονται πιο πολύ στο grip από τα λάστιχα, τις αναρτήσεις, αυτά.

    • sergio360

      Με τις ”ποδιες” που ειχανε ομως,δεν επηρεαζει το μονοθεσιο που ακολουθει.Αυτο θελουμε να βλεπουμε.να ειναι κολλητα ο ενας πισω απο τον αλλο και μαχες ροδα-ροδα….Ηδη τωρα που αυξησαν την μηχανικη προσφυση τα μονοθεσια δεν χωρανε καλα-καλα στην πιστα.Ας βαλουν ποδιες και ενεργες αναρτησεις και λιγους μορφοποιητες αερος να δεις πως θα πανε….

    • Yiannis P

      Γενικά αυτό που είπε να μην επηρεάζεται τόσο πολύ ο πίσω από τον ακάθαρτο αέρα του μπροστινού. Γιατί βλέπουμε ότι όσο η διαφορά είναι μεγάλη και ο πίσω είναι γρήγορος, μειώνεται γρήγορα η διαφορά αλλά όταν τον φτάνει λόγω ακάθαρτου αέρα καθυστερεί.

    • thymios tsilimparis

      Το ground effect είναι το μοναδικό αεροδυναμικό “μέτρο” που μπορεί να δώσει θέαμα. Ναι κι εγώ είμαι υπέρ της μηχανικής πρόσφυσης ξεκάθαρα. Αλλά το GE είναι ένας τρόπος να δούμε προσπεράσματα, μονοθέσια κολλημένα μεταξύ τους, ακόμα και αλλαγές αγωνιστικών γραμμών και προσπεράσεις από την εξωτερική.

  • thymios tsilimparis

    Δηλαδή η Aston Martin, η οποία κατά 5% ανήκει στην Mercedes-AMG, θα φτιάξει δικό της κινητήρα; Ή θα δούμε rebadge του κινητήρα της Merc κατά τα πρότυπα της TAG by Renault ;;

    • nikos avramides

      Μέσα από το στόμα μου το πηρες και γω πιστεύω ότι θα είναι κινητήρες mercedes.

    • manowar

      Σωστη σκεψη για να ταλαιπώρησεις λιγο το μυαλο μας.. Λες να είναι ρημπεητζ; μαλλον για μανουφατουρε μοτερ της αστον το κοβω.. Κατσε να αποφασίσει πρωτα.. Γιατι πολυ πρεμουρα βλεπω τελευταία για την φ1 αλλα μονο θεωρία μεχρι στιγμής

    • thymios tsilimparis

      Θεωρώ πιο πιθανό να δούμε γερμανικό κινητήρα με αγγλικά αυτοκόλλητα…
      Η Aston δεν πάνε πολλά χρόνια που δεν είχε φράγκο. Άσε που ακόμα και μοτερ δρόμου είπε αμαν να εξελίξει – είδαμε τις 50 αποχρώσεις του ενωμένου σε V12 καλού τρίλιτρου Duratec V6 της Ford…
      Δεν ξέρω, πιστεύω οτι θα δούμε μια επανάληψη της ιστορίας. Ίσως λίγο διαφοροποιημένη βέβαια, πχ θα λένε οτι κάνουν ρυθμίσεις κτλ, αλλά κατά βάση δε νομίζω οτι θα δούμε δικό τους κινητήρα.

    • sotirisb

      Απο την αλλη πιστευετε οτι θα δωσει η Mercedes κινητηρες της στη Red
      Bull?? Εγω πιο πιθανο το βλεπω να φτιαξει δικο της κινητηρα η Aston.
      Βεβαια οι νεοι κινητηρες μαλλον θα μοιραζονται πολλα κοινα εξαρτηματα.

    • thymios tsilimparis

      Όπως εξήγησα, πιστεύω οτι η ΑΜ δεν έχει ούτε την τεχνογνωσία, ούτε τα κονδύλια να προχωρήσει σε μια τέτοια κίνηση. Και είναι η Aston Martin. Δεν είναι ούτε Honda, ούτε Renault. Οι δύο τελευταίες φυσικά και είναι σαφώς πιο έμπειρες σε αγωνιστικούς κινητήρες, αλλά για τους Βρετανούς η AM είναι κατι σαν την Φερραρι για τον υπόλοιπο κόσμο. Δεν μπορεί να μπει στο χώρο και να είναι στη μετριότητα ή και στην παρατεταμένη αποτυχία. Κι αν η Χοντα πάτωσε μέχρι τώρα, γιατί η ΑΜ να τα πάει καλύτερα, από τη στιγμή μάλιστα που έχει πλήρη απειρία;
      Γι αυτό λοιπόν δεν αποκλείω να παίρνουν τα μοτερ των Γερμανών, να (λένε ότι) κάνουν τις δικές τους ρυθμίσεις κτλ και να βάζουν το λογότυπό τους επάνω. Άλλωστε οι Γερμανοί μας έχουν συνηθίσει σε ξαφνικές αποχωρήσεις. Και δεν αποκλείεται σε λίγα χρόνια να δούμε την Merc να αποχωρεί…

    • sotirisb

      Η τεχνογνωσια βγαινει απο το προσωπικο της καθε εταιρειας. Το μεγαλυτερο λαθος της Honda ηταν το οτι μεχρι και σημερα δεν δεχεται να προσλαβει ατομα εκτος Honda, τα οποια εχουν δουλεψει στην εξελιξη αγωνιστικων κινητηρων, ακομη και των σημερινων στη Formula 1. Η Aston μπορει να μην εχει ολα τα κονδυλια αλλα εχει γενικοτερα τεχνογνωσια και αγωνιστικη εμπειρια (Aston Martin Racing) και της Red Bull της κοστιζει περισσοτερο το να βγαινει δευτερη και τριτη στο πρωταθλημα απο το να βαλει κονδυλια στην εξελιξη ενος κινητηρα, ο οποιος καλλιστα θα μπορουσε να φορεθει σε αλλα μονοθεσια αποφεροντας παραπανω κερδος. Με λιγα λογια ειναι μια επενδυση. Ενας κινητηρας εξελιγμενος απο κοινου Red Bull – Aston Martin ακουγεται πολυ πιο πιθανος απο το να δωσει η Mercedes κινητηρες σε εναν απο τους δυο πιο δυνατους αντιπαλους της. Οσον αφορα την πιθανη αποχωρηση της Merc, δε νομιζω να συμβει οσο μπορει να διεκδικησει πρωταθληματα και οσο τα υβριδικα ειναι στη μοδα.

  • Anestis Genk

    Το θεωρώ πολύ χαζό το rebadging των μοτέρ, βασικά προσβάλλει την νοημοσύνη μας.
    Αφού οι εταιρείες δεν έχουν να πουλήσουν συναίσθημα πλέον, ούτε ενδιαφέρονται για αποδοτικά μοτέρ αφού πετάς μια φραπεδιέρα και τσουπ 0 ρύποι (αν και η Πτολεμαΐδα έχει άλλη άποψη), δεν έχουν γενικότερο κίνητρο να μπουν στην F1 εκτός κι αν είναι εντελώς vanity project.

    • sotirisb

      Μη το λες οτι δεν εχουν γενικοτερο κινητρο να μπουν. Δε ξερεις ποιο ειναι το πλανο τους τα επομενα χρονια. Τα Vulcan και Valkyrie μπορει να υποδεικνυουν ενα πιο supercar μελλον. Θα μπορουσαν ανετα επισης Aston και Merc να αναπτυξουν ενα entry level κεντρομηχανο απο κοινου, ή να βαλει το χερακι της η Red Bull σε ενα προσιτο κεντρομηχανο Aston Martin.

  • manowar

    Και οι Βρετανοί στην μαχη;; μπραβοοο…. Οι ευρωπαιοι κονταροχτυπιουντε τεχνολογικως,, και το ατσικο στην παντα… Χε χε

  • Mitsos Ribopaido

    Ξέρει κανείς τι συζητιεται για μετά? Γιατί είχα διαβάσει πριν μήνες ότι λέγαν για το ίδιο σύνολο με διπλό τούρμπο.. Επειδή η πολυπλοκοτητα του σε συνδυασμό με το intercooler και το wastegate είναι μεγάλη, άρα μεγάλο κόστος, δεν νομίζω να ισχύσει..
    Επίσης rebadge σε f1 για Άστον λίγο ξεφτιλικι μου φαίνεται όταν η εταιρία έΧει τρομερή τεχνογνωσία να μην δώσει κάτι δικό της

  • Mika

    Aston Martin Red Bull, κινητηρες Renault ομως, που δεν λεγονται ετσι,αλλα εχουν ονομαστει σε Tag Heuer!!!
    WTF?