Γερμανική “κόντρα” στα ανοιχτά sportscar, με το R8 Spyder να φορά τον V10 κινητήρα απόδοσης 540 ίππων με 540 Nm ροπής, δύναμη αρκετή για να το επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα, προτού αγγίξει τα 318 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο που στέλνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Από την άλλη, η 911 Turbo Cabriolet φορά τον twin-turbo 6-κύλινδρο επίπεδο κινητήρα, 3,8-λίτρων, που αποδίδει έως 540 άλογα, και 660 Nm ροπής, με overboost στα 710 Nm. Η δύναμη αυτή περνά σε όλους τους τροχούς μέσα από ένα 7-τάχυτο PDK. Για τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική στα 320 χλμ/ώρα.

  • mixalhs7

    Απορώ πως στη Πόρσε δεν έχουν βγάλει μια καμπριολέ έκδοση της carrera με τον κινητηρα της GT3,ακόμα.

    • ε πλεον με αυτα που εχουμε δει…..θα το κανουν και αυτο σιγουρα !!

    • mixalhs7

      Μακαρι!

    • Mika

      Δεν θα χαλασει ετσι το “πνευμα” της GT3????

    • mixalhs7

      Οχι διότι θα ειναι καμπριο,comfort οδηγικα και θα εχει τον ηχο της GT3!