Η Volkswagen τοποθετεί στα μοντέλα της τον ολοκαίνουργιο 2,0-λιτρο TSI EA888 κινητήρα που λειτουργεί στον κύκλο Budack “B-Cycle”. Ο κύκλος αυτός είναι παραλλαγή του κλασσικού κύκλου Miller και πήρε το όνομά του από τον μηχανικό της VW, Ralf Budack.


Στο video θα δεις τον Jason Fenske του Engineering Explained να μας εξηγεί την διαφορά του ενός κύκλου με τον άλλο, με την υλοποίηση της Volkswagen να κάνει τον κινητήρα να έχει καλύτερη απόδοση και μειωμένη κατανάλωση.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Λαδάδικα Volkswagen ………………………………… :Ρ https://uploads.disquscdn.com/images/a57f4595a0764cb39e385274d9e9af063921b5167b89afa1352fd2741de09fc1.jpg

    • Mitsos Ribopaido

      Κλαίω

    • Μάνος Μαμαλάκης

      Αμ κι εγώ! Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!

    • Μάνος Μαμαλάκης

      Αμ κι εγώ! Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!

  • Mitsos Ribopaido

    Ακόμα ένα πολύ δυνατό άρθρο.. Ο τύπος είναι διαβασμένος και μετρημενος. Δώστε γνώσεις στο λαό..
    Υ.Γ 27mpg ή 10.5lt/ 100km με το (νέο) κύκλο ή με το παλιό?

    • DJ_D

      Με τον νέο.

    • Mitsos Ribopaido

      Ευχαριστώ dj…π..αρια δηλαδή.. Με κάλυψες

    • DJ_D

      Ίσως σε πιο ελαφρύ και αεροδυναμικό αμάξι να είναι καλύτερα. Το Tiguan το δίνουν 1700 kg στην Αμερική.

    • Mitsos Ribopaido

      Ναι αλλα αν παει 10.5 ( αντιπροσωπείας ) ήτοι 12 καθαρό .. ειναι αρκετούτσικα.. αλλα ειναι βαρύ αμάξι οπότε κάπως το δέχεσαι..
      Εχω ενα οικογενειακό φιλο , έχει το outlander και πετυχαίνει 8 μέσα στην πόλη..ΠΩΣ ΤΟ κάνει ρε γμτ!

    • DJ_D

      Με τον νέο.

    • Herc

      Πως εβγαλες το 10.5lt/100/.
      1 μιλι είναι 1609 μετρα, αρα 27 μιλια= 43,5 χιλιομετρα
      1 γαλονι είναι 3.78 λιτρα, αρα καιει 3.78 λιτρα στα 43.5 χιλιόμετρα.Που σημαινει χονδρικα στα 87 χιλιόμετρα θελει 7.5 λιτρα.= 8.7lt/100.
      Eαν κανω λαθος διορθωσε με.

    • Mitsos Ribopaido

      Αν σου πω ότι πήρα λάθος μονάδα.. Σωστός here επρεπε να κοιτάξω τις σημειώσεις να δω τι χω
      https://storage.googleapis.com/eikonastore/2017/09/23/348D12D2-30A2-4880-9AA1-5417D0A6841E.jpg

    • ThanLam

      1) 282,5 διά τα mpg για το βρετανικό γαλόνι για να βρεις λίτρα και 282,5 διά λίτρα για να βρεις mpg.
      2) Για το αμερικάνικο γαλόνι διαιρείς 235,2.

  • DJ_D

    Γελάει ο κόσμος λίγο με τους Γερμανούς.
    Αλλάξαν λίγο τον χρονισμό και έγινε άλλος κύκλος, όχι Atkinson/Miller αλλά “Budack” γιατί είναι λίγο διαφορετική η διάρκεια…

    • Mitsos Ribopaido

      Άλλαξε ένας κύκλος με μερικά ms λιγότερο άνοιγμα βαλβιδων Χαχα.. Τι λένε οι Γερμανοί απορώ

  • DJ_D

    Γελάει ο κόσμος λίγο με τους Γερμανούς.
    Αλλάξαν λίγο τον χρονισμό και έγινε άλλος κύκλος, όχι Atkinson/Miller αλλά “Budack” γιατί είναι λίγο διαφορετική η διάρκεια…

  • 13b_maniac

    Απορια. Με αυτον τον κυκλο, οταν ειναι οι βαλβιδες κλειστες και το πιστονι κατεβαινει, δεν θα κανει το φαινομενο την βεντουζας? Δηλαδη δεν πιεζονται τα παντα εκει μεσα?

  • 13b_maniac

    Απορια. Με αυτον τον κυκλο, οταν ειναι οι βαλβιδες κλειστες και το πιστονι κατεβαινει, δεν θα κανει το φαινομενο την βεντουζας? Δηλαδη δεν πιεζονται τα παντα εκει μεσα?

    • DJ_D

      Δημιουργείται υποπίεση, αλλά όση ενέργεια χάνεις στο κατέβασμα, την κερδίζεις (λίγο λιγότερη) στο ανέβασμα του πιστονιού.

    • DJ_D

      Δημιουργείται υποπίεση, αλλά όση ενέργεια χάνεις στο κατέβασμα, την κερδίζεις (λίγο λιγότερη) στο ανέβασμα του πιστονιού.

    • anagnwsths

      Μα αν το σκεφτείς λίγο , σπάνια ο κύλινδρος πληρώνεται κατα την εισαγωγή για τον απλούστατο λόγο οτι σπάνια είσαι με τέρμα γκάζι. Πχ στο ρελαντί ή σε πορεία σταθερά 130kmh άσχετα με το πόσο ανοίγει η βαλβίδα ή πόσο φυσάει η τουρμπίνα το πιστόνι βεντουζάρει (ας το πούμε έτσι) .

      Για την ιστορία αυτές τις απώλειες (ας τις ονομάσουμε βεντούζα για να μην σε μπλέκω περισσότερο) προσπάθησε να τις εξαλείψει η BMW με το Valvetronic. Ένα σύστημα που θα εξάλειφε την πεταλούδα (βέβαια την διατήρησε για λόγους ασφαλείας σε πιθανή αστοχία του συστήματος μεταβλητού βυθίσματος).

      Προσωπικά το θεωρώ ακόμα πιο γελοίο και απο το start /stop αλλά τι βαρύτητα έχει η γνώμη μου όταν τα γεγονότα μιλάνε μόνα τους? Σήμερα κανένα BMW δεν φέρει το καραγκιοζιλίκι στη κεφαλή.

    • Thanasis

      Επίσης σε αυτόν το κινητήρα έχουμε πλέον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. όταν ο οδηγός πατήσει το γκάζι σχεδόν τέρμα ώστε η βαλβίδες εισαγωγής να ανοίγουν περισσότερη ώρα ώστε η πλήρωση του κινητήρα να είναι επαρκής

    • Thanasis

      Επίσης σε αυτόν το κινητήρα έχουμε πλέον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. όταν ο οδηγός πατήσει το γκάζι σχεδόν τέρμα ώστε η βαλβίδες εισαγωγής να ανοίγουν περισσότερη ώρα ώστε η πλήρωση του κινητήρα να είναι επαρκής

    • 13b_maniac

      Σωστοι και οι δυο

  • Smartass

    Νομίζω θα ήταν ποιο ταιριαστό το όνομα <>.
    :D

  • Smartass

    Νομίζω θα ήταν ποιο ταιριαστό το όνομα <>.
    :D

  • Θανασης

    Όλα τα λέει στο τελευταίο λεπτό,καμια οικονομία και ειναι χειρότερο απο τον ανταγωνισμό.αλλη μια σελίδα στα τεχνολογικά πυροτεχνήματα της γνωστής εταιρίας