Έτσι λειτουργεί ο νέος κινητήρας της Volkswagen στον κύκλο Budack

Σχετικά άρθρα

Η Volkswagen τοποθετεί στα μοντέλα της τον ολοκαίνουργιο 2,0-λιτρο TSI EA888 κινητήρα που λειτουργεί στον κύκλο Budack “B-Cycle”. Ο κύκλος αυτός είναι παραλλαγή του κλασσικού κύκλου Miller και πήρε το όνομά του από τον μηχανικό της VW, Ralf Budack.

Στο video θα δεις τον Jason Fenske του Engineering Explained να μας εξηγεί την διαφορά του ενός κύκλου με τον άλλο, με την υλοποίηση της Volkswagen να κάνει τον κινητήρα να έχει καλύτερη απόδοση και μειωμένη κατανάλωση.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr