Η Ford έκανε γνωστό πως έχει δημιουργήσει μια ομάδα, την Team Edison, η οποία θα αναλάβει να επιταχύνει την ανάπτυξη των ηλεκτρικών οχημάτων της παγκοσμίως και θα αναφέρεται στον Ted Cannis, ο οποίος έχει οριστεί ως παγκόσμιος διευθυντής ηλεκτροκίνησης.


Όπως είπε ο Sherif Marakby, αντιπρόεδρος του τμήματος αυτόνομων οχημάτων και ηλεκτροκίνησης της Μπλε Οβάλ εταιρίας, αποστολή της ομάδας είναι να “θέσουν το πλαίσιο” και να “πάρουν ταχύτερες αποφάσεις”, ενώ έχει ως στόχο να εντοπίσει και να αναπτύξει εταιρικές σχέσεις με άλλες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων προμηθευτών, σε ορισμένες αγορές.

Η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα έχει σημαντικά περιθώρια αύξησης παγκοσμίως, καθώς οι κυβερνήσεις εφαρμόζουν νόμους και ποσοστώσεις για τις εκπομπές αερίων, ανέφερε ο Marakby σε συνέντευξή του. Επίσης είπε ότι η ομάδα θα εδρεύει στην περιοχή του Ντιτρόιτ και θα συνεργαστεί με τις ομάδες ηλεκτρικών οχημάτων της Ford στην Κίνα και την Ευρώπη. Η Κίνα, η Ινδία, η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο έχουν ανακοινώσει σχέδια για τη σταδιακή κατάργηση των οχημάτων που κινούνται με κινητήρες καύσης και ορυκτά καύσιμα μεταξύ 2030 και 2040.

Ο Marakby δήλωσε ότι η Team Edison:

Θα εξετάσει ολοκληρωτικά την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων. Η ιδέα είναι να σκεφτούμε, να κινηθούμε γρήγορα και να πάρουμε ταχύτερες αποφάσεις για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς η ζήτηση αυξάνεται, όπως και η τεχνολογική πρόοδος.

Η Ford δεν έχει αλλάξει το προηγουμένως ανακοινωθέν σχέδιό της να δαπανήσει 4,5 δισ. δολάρια σε πέντε χρόνια για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών, δήλωσε ο Marakby, ο οποίος αρνήθηκε να πει πόσα νέα ηλεκτρικά οχήματα η Μπλε Οβάλ εταιρία θα προσθέσει στο μέλλον στο στόλο της. Επί του παρόντος γνωρίζουμε πως ετοιμάζεται ένα ηλεκτρικό crossover με αυτονομία 480 χλμ.

Ο CEO της Ford, Jim Hackett από τη μεριά του είπε πως εργάζονται προκειμένου να έχουν έτοιμο ένα πλήρως αυτόνομο αυτοκίνητο που θα βγει στην αγορά μέχρι το 2021, αλλά τόνισε πως οι καταναλωτές ακόμη δεν εμπιστεύονται τα αυτόνομα αυτοκίνητα, με τις αυτοκινητοβιομηχανίες να πρέπει να πείσουν το κοινό, για την ασφάλεια πους θα τους παρέχουν.