Η Ford εκτός από την ανακοίνωση της επένδυσης 700 εκατ. δολαρίων στο εργοστάσιό της στο Flat Rock του Michigan των ΗΠΑ, και την κατάργηση της επένδυσης στο Μεξικό, ανακοίνωσε επίσης σήμερα πως μέσα στα επόμενα 5 χρόνια θα βγάλει στην παγκόσμια αγορά 13 ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα, ανάμεσά τους τα F-150 Hybrid, Mustang Hybrid και Transit Custom plug-in hybrid.

Επίσης η εταιρία θα παρουσιάσει και ένα πλήρως ηλεκτρικό SUV με εκτιμώμενη αυτονομία τουλάχιστον 482 χιλιομέτρων, που θα πωλείται παγκοσμίως. Οι κινήσεις αυτές αποτελούν τμήμα της συνολικής επένδυσης 4,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2020. Τα σχέδια εντάσσονται στο πρόγραμμα αναβάθμισης της Ford σε μία εταιρεία παραγωγής αυτοκινήτων αλλά και παροχής ολοκληρωμένων λύσεων μετακίνησης, και δηλώνουν την πρόθεσή της να ηγηθεί του τομέα ηλεκτρικών και αυτόνομων οχημάτων και να προσφέρει νέες λύσεις μετακίνησης. Ο Mark Fields, CEO της Ford δήλωσε:

Καθώς όλο και περισσότεροι πελάτες ανά τον κόσμο δείχνουν ενδιαφέρον για τα ηλεκτρικά οχήματα, η Ford δεσμεύεται να γίνει Νο1 πάροχος μιας ευρείας γκάμας ηλεκτρικών οχημάτων, υπηρεσιών και λύσεων, που θα κάνουν τις ζωές των ανθρώπων καλύτερες.

Οι επενδύσεις και η επεκτεινόμενη γκάμα μας αντανακλούν την πεποίθησή μας ότι οι παγκόσμια προσφορά ηλεκτρικών οχημάτων θα ξεπεράσει τα βενζινοκίνητα οχήματα μέσα στα επόμενα 15 χρόνια.

Η Ford επικεντρώνει το «ηλεκτρικό» σχέδιό της στα δυνατά της σημεία – μετατρέποντας σε ηλεκτρικά τα πιο δημοφιλή, μαζικής παραγωγής επαγγελματικά οχήματα, φορτηγά, SUV και οχήματα υψηλών επιδόσεων ώστε να τα κάνει ακόμα πιο αποδοτικά, παραγωγικά και απολαυστικά στην οδήγηση. Τα επτά, παγκόσμια ηλεκτρικά οχήματα που ανακοίνωσε σήμερα είναι:

  • Ένα νέο, πλήρως ηλεκτρικό μικρό SUV, που θα κυκλοφορήσει μέχρι το 2020, σχεδιασμένο να προσφέρει εκτιμώμενη αυτονομία τουλάχιστον 482 χιλιομέτρων, θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Flat Rock και θα πωλείται σε Β. Αμερική, Ευρώπη και Ασία
  • Ένα αυτόνομο όχημα μαζικής παραγωγής σχεδιασμένο για επαγγελματική χρήση σε εταιρίες παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με μίσθωση οχήματος (ride-hailing) ή με κοινοχρησία οχήματος (ride-sharing). Ξεκινώντας τη διάθεσή του στη Β. Αμερική, το υβριδικό όχημα θα κάνει ντεμπούτο το 2021 και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Flat Rock
  • Μία υβριδική έκδοση του δημοφιλούς pickup F-150 που θα διατίθεται μέχρι το 2020 και θα πωλείται σε Β. Αμερική και Μέση Ανατολή. Το F-150 Hybrid, που κατασκευάζεται στο Εργοστάσιο Φορτηγών της Ford στο Dearborn, θα προσφέρει υψηλές ικανότητες ρυμούλκησης και ωφέλιμου φορτίου και θα λειτουργεί σαν κινητή γεννήτρια
  • Μία υβριδική έκδοση της θρυλικής Mustang που θα αποδίδει ισχύ όμοια ενός V8 κινητήρα, θα προσφέρει ακόμα περισσότερη ροπή στις χαμηλές στροφές. Η Mustang Hybrid, που θα φορά έναν EcoBoost twin-turbo V6 κινητήρα, θα κατασκευάζεται στο Flat Rock, θα κάνει ντεμπούτο το 2020 και θα διατίθεται αρχικά στη Β. Αμερική
  • Μία έκδοση plug-in hybrid του Transit Custom θα διατίθεται το 2019 στην Ευρώπη, συμβάλλοντας στη μείωση του λειτουργικού κόστους ακόμα και στους πιο φορτωμένους κυκλοφοριακά δρόμους
  • Δύο νέα, υβριδικά αστυνομικά αυτοκίνητα ιδανικά για καταδιώξεις. Ένα από τα δύο νέα, υβριδικά αστυνομικά αυτοκίνητα θα κατασκευάζεται στο Σικάγο, ενώ και τα δύο θα εφοδιάζονται με τον ειδικό εξοπλισμό τους στο ειδικό κέντρο μετατροπής αστυνομικών οχημάτων της Ford στο Σικάγο

Επιπλέον, η Ford ανακοίνωσε ότι η παγκόσμια γκάμα των SUV οχημάτων της θα είναι η πρώτη που τα υβριδικά μοντέλα της θα διαθέτουν κινητήρες EcoBoost αντί για ατμοσφαιρικούς, βελτιώνοντας περαιτέρω τις επιδόσεις και την οικονομία καυσίμου. Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να εξελίξει δυναμικά παγκόσμιες υπηρεσίες και λύσεις γύρω από τα ηλεκτρικά οχήματα. Αυτές περιλαμβάνουν διαχείριση στόλων ηλεκτρικών οχημάτων EV, προγραμματισμό διαδρομών και λύσεις τηλεματικής.

Φέτος, η Ford ξεκινά να δοκιμάζει τη νέα γενιά ηλεκτρικών οχημάτων. Στην Ευρώπη, η Ford θα φέρει στο Transit Custom plug-in hybrid στο δρόμο φέτος μαζί με μία νέα σειρά υπηρεσιών μετακίνησης και λύσεων τηλεματικής και συνδεσιμότητας. Επιπλέον, στη Νέα Υόρκη και σε αρκετές μεγάλες Αμερικανικές πόλεις, η Ford δοκιμάζει ένα στόλο 20 πρωτοτύπων Transit Connect hybrid ταξί και van σε μερικές από τις πιο απαιτητικές κυκλοφοριακές συνθήκες παγκοσμίως.

Αυτά τα μοντέλα Transit Connect βασίζονται στην επιτυχία του πρώτου στον κόσμο υβριδικού ταξί – του Ford Escape Hybrid – το οποίο επίσης ήταν το πρώτο στον κόσμο SUV και το πρώτο υβριδικό μοντέλο που κατασκευάστηκε στη Β. Αμερική. Πολλά Escape Hybrid ταξί εξακολουθούν να κυκλοφορούν, διανύοντας πάνω από 350.000 μίλια το καθένα για τη μεταφορά επιβατών και εξακολουθούν να χρησιμοποιούν τις αρχικές μπαταρίες τους.

Σήμερα, η Ford είναι Νο1 μάρκα σε πωλήσεις plug-in υβριδικών στην Αμερική και δεύτερη στις συνολικές πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στις ΗΠΑ και έτσι δουλεύει επίσης πάνω σε μία σειρά υπηρεσιών που θα κάνουν ακόμα ευκολότερη τη ζωή με τα EV. Η Ford έχει ήδη υπογράψει συμφωνία συνεργασίας με αρκετούς ακόμα κατασκευαστές αυτοκινήτων στην Ευρώπη για τη δημιουργία ενός εξαιρετικά γρήγορου δικτύου φόρτισης που προβλέπεται να είναι πολύ ταχύτερο από το ισχυρότερο σύστημα φόρτισης που χρησιμοποιείται σήμερα. Ο αρχικός στόχος είναι περίπου 400 σημεία στην Ευρώπη. Μέχρι το 2020, οι καταναλωτές θα πρέπει να έχουν πρόσβαση σε χιλιάδες σημεία φόρτισης υψηλής ισχύος.

Η Ford χρησιμοποιεί επίσης πιλοτικά ασύρματη τεχνολογία σε εταιρικά ηλεκτρικά οχήματα EV στις ΗΠΑ και την Ευρώπη για να κάνει την επαναφόρτιση εύκολη όσο το παρκάρισμα, ώστε οι οδηγοί να μην ξεχνούν ποτέ να επαναφορτίζουν το όχημά τους. Η ασύρματη επαναφόρτιση επεκτείνει την ηλεκτρική αυτονομία για διαδρομές μικρών αποστάσεων, ακόμα και κατά τη διάρκεια σύντομων στάσεων. Το FordPass βοηθά επίσης τους καταναλωτές στην εξοικονόμηση χρόνου φόρτισης.

Η Ford έχει μελετήσει εκτενώς πώς παλιοί και σημερινοί ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους. Η εταιρεία έχει πουλήσει πάνω από 520.000 ηλεκτρικά οχήματα στη Β. Αμερική από το 2005 και 560.000 σε όλο τον κόσμο.

Μελετώντας 33.000 ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων Ford που όλοι μαζί έχουν κάνει 58 εκατομμύρια διαδρομές ή ταξίδια , η Ford έχει μάθει ότι:

  • Το 88% της συνηθισμένης καθημερινής απόστασης οδήγησης των πελατών είναι 60 μίλια (96 χιλιόμετρα) ή λιγότερο. Για τα plug-in hybrid μοντέλα, η μέση απόσταση ανεφοδιασμού είναι 1094 χιλιόμετρα, κάνοντας σπάνιες τις επισκέψεις στους σταθμούς ανεφοδιασμού
  • Οι πελάτες θέλουν όσο το δυνατόν περισσότερη αυτονομία από τα ηλεκτρικά τους οχήματα, αλλά το άγχος της αυτονομίας μειώνεται όσο περνά ο καιρός καθώς εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με αυτή την τεχνολογία
  • Το 80% των πελατών ηλεκτρικών οχημάτων Ford φορτίζει το αυτοκίνητό τους μία φορά την ημέρα, και το 60% αυτών, κατά τη διάρκεια της νύχτας
  • Οι πελάτες ηλεκτρικών οχημάτων Ford έχουν φορτίσει τα οχήματά τους συνολικά 9,4 εκατομμύρια νύχτες

Μία συντριπτική πλειοψηφία των ιδιοκτητών ηλεκτρικών οχημάτων Ford περιμένει να αντικαταστήσει το τρέχον όχημά του με ένα νέο, σύμφωνα με έρευνα της Ford. Ειδικότερα:

  • Το 92% των πελατών ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία δηλώνει ότι θα αγόραζε εκ νέου ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία στην επόμενη αγορά
  • Το 87% των πελατών plug-in hybrid μοντέλων επιθυμεί ένα ακόμα plug-in ως επόμενο όχημα

Δελτίο Τύπου

FORD ADDING ELECTRIFIED F-150, MUSTANG, TRANSIT BY 2020 IN MAJOR EV PUSH; EXPANDED U.S. PLANT TO ADD 700 JOBS TO MAKE EVS, AUTONOMOUS CARS

JAN 3, 2017 | FLAT ROCK, MICH.

  • Ford confirms seven of 13 new global electrified vehicles coming in the next five years, including F-150 Hybrid, Mustang Hybrid and Transit Custom plug-in hybrid
  • Ford to launch fully electric SUV with an estimated range of at least 300 miles and two new electrified police vehicles
  • The automaker is investing $700 million and adding 700 direct new jobs in Flat Rock (Michigan) Assembly Plant to create a factory capable of producing high-tech electrified and autonomous vehicles – plus the iconic Ford Mustang and Lincoln Continental
  • Ford is piloting wireless technology that makes recharging an electric vehicle as easy as pulling into a parking spot; in addition, the company is testing EV prototypes this year in Europe, New York and other large U.S. cities
  • Ford is canceling plans for a new $1.6 billion plant in San Luis Potosi, Mexico, and investing $700 million in the Flat Rock, Michigan, plant’s expansion; Ford will build its next-generation Focus at an existing plant in Hermosillo, Mexico, to improve company profitability

FLAT ROCK, Mich., Jan. 3, 2017 – Ford today detailed seven of the 13 new global electrified vehicles it plans to introduce in the next five years, including hybrid versions of the iconic F-150 pickup and Mustang in the U.S., a plug-in hybrid Transit Custom van in Europe and a fully electric SUV with an expected range of at least 300 miles for customers globally.

The automaker also announced plans to invest $700 million to expand its Flat Rock Assembly Plant in Michigan into a factory that will build high-tech autonomous and electric vehicles along with the Mustang and Lincoln Continental. The expansion will create 700 direct new jobs.

The moves are part of a $4.5 billion investment in electrified vehicles by 2020, offering customers greater fuel efficiency, capability and power across Ford’s global vehicle lineup. The plans are part of the company’s expansion to be an auto and a mobility company, including leading in electrified and autonomous vehicles and providing new mobility solutions.

“As more and more consumers around the world become interested in electrified vehicles, Ford is committed to being a leader in providing consumers with a broad range of electrified vehicles, services and solutions that make people’s lives better,” said Mark Fields, Ford president and CEO. “Our investments and expanding lineup reflect our view that global offerings of electrified vehicles will exceed gasoline-powered vehicles within the next 15 years.”

Ford is focusing its EV plan on its areas of strength – electrifying its most popular, high-volume commercial vehicles, trucks, SUVs and performance vehicles to make them even more capable, productive and fun to drive.

The seven global electrified vehicles announced today include:

An all-new fully electric small SUV, coming by 2020, engineered to deliver an estimated range of at least 300 miles, to be built at the Flat Rock plant and sold in North America, Europe and Asia A high-volume autonomous vehicle designed for commercial ride hailing or ride sharing, starting in North America. The hybrid vehicle will debut in 2021 and will be built at the Flat Rock plant A hybrid version of the best-selling F-150 pickup available by 2020 and sold in North America and the Middle East. The F-150 Hybrid, built at Ford’s Dearborn Truck Plant, will offer powerful towing and payload capacity and operate as a mobile generator A hybrid version of the iconic Mustang that will deliver V8 power and even more low-end torque. The Mustang Hybrid, built at the Flat Rock Plant, debuts in 2020 and will be available in the North America to start A Transit Custom plug-in hybrid available in 2019 in Europe engineered to help reduce operating costs in even the most congested streets Two new, pursuit-rated hybrid police vehicles. One of the two new hybrid police vehicles will be built in Chicago, and both will be upfitted with their police gear at Ford’s dedicated police vehicle modification center in Chicago In addition, Ford announces that its global utility lineup will be the company’s first hybrids powered by EcoBoost® rather than naturally aspirated engines, furthering improving performance and fuel economy.

The company also plans to be as aggressive in developing global electrified vehicles services and solutions. These include EV fleet management, route planning and telematics solutions.

Building the Future

To support the new era of vehicles, Ford is adding 700 direct new U.S. jobs and investing $700 million during the next four years, creating the new Manufacturing Innovation Center at its Flat Rock Assembly Plant. Employees there will build the all-new small utility vehicle with extended battery range as well as the fully autonomous vehicle for ride-hailing or ride-sharing – along with the iconic Mustang and Lincoln Continental.

“I am thrilled that we have been able to secure additional UAW-Ford jobs for American workers,” said Jimmy Settles, UAW vice president, National Ford Department. “The men and women of Flat Rock Assembly have shown a great commitment to manufacturing quality products, and we look forward to their continued success with a new generation of high-tech vehicles.”

This incremental investment in Flat Rock Assembly Plant comes from $1.6 billion the company previously had planned to invest in a new plant in Mexico.

Ford today announced it is cancelling plans for the new plant in San Luis Potosi, Mexico. It also announced that, to improve company profitability and ensure the financial as well as commercial success of this vehicle, the next-generation Focus will be built at an existing plant in Hermosillo, Mexico. This will make way for two new iconic products at Michigan Assembly Plant in Wayne, Michigan, where Focus is manufactured today – safeguarding approximately 3,500 U.S. jobs.

Unique ElectrificationTechnology

Building on two decades of experience, Ford is applying lessons learned to deliver patented technology, software and services to appeal to truck customers, SUV owners, performance enthusiasts, high-volume commercial fleets and everyone in between.

“Ford’s global EV strategy is to build on our strengths,” said Raj Nair, executive vice president, Product Development, and chief technical officer. “While some others seem to be focused on marketing claims and numbers, we’re focused on providing customers even more of what they love about their Ford vehicles. This means more capability for trucks, more productivity for commercial vehicles and more performance for sports cars – plus improved fuel economy.”

This year, Ford begins testing its new generation of EV technology. In Europe, Ford will put the Transit Custom plug-in hybrid on the road later this year, along with a new set of mobility services, telematics and connectivity solutions.

In addition, in New York and several major U.S. cities, Ford is testing a fleet of 20 Transit Connect hybrid taxi and van prototypes in some of the world’s most demanding traffic conditions.

These Transit Connects build on the success of the world’s first hybrid taxi – the Ford Escape Hybrid – which also was the world’s first hybrid SUV and the first North American-built hybrid. Many Escape Hybrid taxis are still on the road, moving passengers for more than 350,000 miles each and still using their original batteries.

Today, Ford is America’s top-selling plug-in hybrid brand and second in overall U.S. electrified vehicle sales.

New Services

Applying approximately two decades of leadership in EVs and commercial vehicles, Ford also is working on a suite of services to make EVs even easier to live with.

“Innovative services can be as important to customers as the electrified vehicles themselves,” said Hau Thai-Tang, group vice president of Purchasing and Ford’s EV champion. “We are investing in solutions to help private customers as well as commercial fleet owners seamlessly incorporate these new vehicles and technologies into their lives.”

Ford already has a memorandum of understanding with several other automakers in Europe to create an ultra-fast charging network projected to be significantly faster than the most powerful charging system deployed today. An initial target of about 400 sites in Europe is planned. By 2020, consumers should have access to thousands of high-powered charging points.

Ford also is piloting wireless technology on company EVs in the U.S. and Europe that make recharging as easy as pulling into a parking spot so drivers never forget to recharge. Wireless recharging extends electric-only range for short distance commuters, even during quick stops. FordPass® also can help consumers reserve charging times.

Understanding customers

Ford has been extensively studying how past and current EV owners use their vehicles. The company has sold more than 520,000 electrified vehicles in North America since 2005 and 560,000 globally.

In studying 33,000 Ford EV owners that have made 58 million unique trips, Ford has learned:

88 percent of customers’ habitual daily driving distance is 60 miles or less. For plug-in hybrids, the average refueling distance is 680 miles, making gas station trips rare Customers want as much electric range as possible, but range anxiety drops over time as they become more comfortable and familiar with the technology 80 percent of Ford EV customers charge once a day; 60 percent during evenings Ford EV customers collectively have plugged in their vehicles a total of 9.4 million nights An overwhelming majority of Ford EV owners expect to replace their current EV with a new one, additional Ford research shows. Specifically:

92 percent of battery electric car customers say they will purchase another battery electric vehicle as their next purchase 87 percent of plug-in hybrid customers want another plug-in for their next vehicle

  • Mika

    Παρακολουθησα μερος της παρουσιασης, κι απο οτι καταλαβα η υβριδικη Mustang θα βασιζεται πανω στον V8, o οποιος θα βοηθηθει στην καταναλωση και ροπη απο την υβριδικη τεχνολογια…