Η Lexus, το πολυτελές παρακλάδι της Toyota δεν θα βγάλει στην αγορά plug-in υβριδικά μοντέλα, μιας και όπως ανακοίνωσε ο Alain Uyttenhoven, ο επικεφαλής της μάρκας στην Ευρώπη, η εταιρία του θα αντικαταστήσει σταδιακά τα υβριδικά της, με μοντέλα με κυψέλες υδρογόνου αλλά και με αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Όπως είπε ο Uyttenhoven:

Σύντομα ο μέσος όρος εκπομπών CO2 του στόλου μας θα πρέπει να μειωθεί στα 75 γρ./χλμ, λόγω νομοθεσίας. Όταν αυτό θα συμβεί, τα υβριδικά δεν θα αρκούν για να πιάσουμε τον στόχο αυτό. Έτσι, αυτή τη στιγμή έχουμε δύο επιλογές: Είτε να εξελίξουμε την plug-in υβριδική τεχνολογία, είτε τα περάσουμε απευθείας στα οχήματα με ηλεκτρικούς κινητήρες.

Δεν είναι ανάγκη να καταφύγουμε στην plug-in υβριδική τεχνολογία. Θα καταφέρουμε να εκπληρώσουμε τους στόχους των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και χωρίς την plug-in υβριδική τεχνολογία.


Η Lexus αρχικά θα προσφέρει αμιγώς ηλεκτρικές και υδρογονοκίνητες εκδόσεις των LS και LC, ενώ όταν το κόστος των συγκεκριμένων τεχνολογιών μειωθεί, τότε θα περάσει στην αγορά τέτοιες εκδόσεις και των μικρότερων μοντέλων της, βλέπε NX και CT. Συγκεκριμένα ο Uyttenhoven είπε:

Στην Ευρώπη, η πιο επιτυχημένη σε πωλήσεις κατηγορία ηλεκτροκίνητων μοντέλων βρίσκεται στην κορυφή της πυραμίδας. Ωστόσο, ακόμα και έτσι, το 50% των αγοραστών πολυτελών μοντέλων δεν δαπανούν περισσότερα από 40.000 ευρώ για την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου. Αν λοιπόν ένα ηλεκτροκίνητο μοντέλο κοστίζει περισσότερα από 40.000 ευρώ, είναι αμφίβολο αν οι καταναλωτές μπορούν να αντεπεξέλθουν οικονομικά για την αγορά του.

  • SAMURAI-66

    Μεγαλη αλλαγη για την lexus που ουσιαστικα συνεδεσε το ονομα της αρρηκτα με τα υβριδικα σαν ο πρωτος premium κατασκευαστης του πλανητη που τα παρουσιασε να περασει στην νεα εποχη των ηλεκτροκινητων και υδρογονου.
    Η πρωτη υδρογονοκινητη…και σαφως σιγουρα και ηλεκτροκινητη…λιμουζινα προβλεπεται να ειναι η κορυφαια του ομιλου νεα ls που δεν ειναι απιθανο πρωτες εικονες της να δουμε στο τοκιο σε λιγες μερες στην εκθεση αποτελωντας ουσιαστικα την πριν δυο χρονια εμφανιση της στο ιδιο σαλονι αυτοκινητου σαν πρωτοτυπο με κυψελες υδρογονου πλεον στα κανονικα πλαισια παραγωγης που θα διατεθει στην αγορα διεθνως.
    Οι ολυμπιακοι αγωνες του τοκιο το 2020 ειναι το μεγαλο στοιχημα της toyota-lexus και θελουν να το κερδισουν σε επιπεδο τεχνολογιας-παρουσιας-εντυπωσεων αφου αποτελει την καλυτερη διαφημηση για τον ιαπωνα κολοσσο να δειξει της τεραστιες δυνατοτητες του για αυτο και εχει φουλαρει πληρως της μηχανες του.
    Ενω πρεπει να θεωρειται δεδομενο οτι στης μικροτερες κατηγοριες το πρωτο που θα κανει την αρχη στον χωρο του υδρογονοκινητου στα πολυτελη χαμηλοτερου κοστους και κυβισμου πρεπει να ειναι η νεα γενια του suv ux που ερχεται και αυτο μεσα στους επομενους μηνες.
    Ενω στης 5 νοεμβριου στο waku waku world στο toyota sky hall και στο περιθωριο της εκθεσης TES festibal 2017 αναμενεται να γινουν αποκαλυπτηρια ρομποτικης τεχνολογιας που αναπτυσσεται απο διαγωνιζομενους μεταξυ των οποιον και το toyota AI! ρομποτ.
    Αποτελει μελισσι νεων προηγμενων εμφανισεων και εφαρμογων που πανε ενα βημα μπροστα την τεχνολογια και φερνουν το μελλον ακομα ποιο κοντα μας!! https://uploads.disquscdn.com/images/9f87bc9e8a381d9e4485c37a300c54ef7f444c18c1369fb400d365ee5fef3787.jpg

    • mother1russia

      χαχαχαχ καλα μιλαμε εχεις ξεφυγει 2 τα χαραματα γραφεις σεντονια για την Lexus

    • Soko

      Χαχαχαχαχα ασε το παιδι !!