Η Lexus, το πολυτελές παρακλάδι της Toyota δεν θα βγάλει στην αγορά plug-in υβριδικά μοντέλα, μιας και όπως ανακοίνωσε ο Alain Uyttenhoven, ο επικεφαλής της μάρκας στην Ευρώπη, η εταιρία του θα αντικαταστήσει σταδιακά τα υβριδικά της, με μοντέλα με κυψέλες υδρογόνου αλλά και με αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Όπως είπε ο Uyttenhoven:

Σύντομα ο μέσος όρος εκπομπών CO2 του στόλου μας θα πρέπει να μειωθεί στα 75 γρ./χλμ, λόγω νομοθεσίας. Όταν αυτό θα συμβεί, τα υβριδικά δεν θα αρκούν για να πιάσουμε τον στόχο αυτό. Έτσι, αυτή τη στιγμή έχουμε δύο επιλογές: Είτε να εξελίξουμε την plug-in υβριδική τεχνολογία, είτε τα περάσουμε απευθείας στα οχήματα με ηλεκτρικούς κινητήρες.

Δεν είναι ανάγκη να καταφύγουμε στην plug-in υβριδική τεχνολογία. Θα καταφέρουμε να εκπληρώσουμε τους στόχους των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και χωρίς την plug-in υβριδική τεχνολογία.

Η Lexus αρχικά θα προσφέρει αμιγώς ηλεκτρικές και υδρογονοκίνητες εκδόσεις των LS και LC, ενώ όταν το κόστος των συγκεκριμένων τεχνολογιών μειωθεί, τότε θα περάσει στην αγορά τέτοιες εκδόσεις και των μικρότερων μοντέλων της, βλέπε NX και CT. Συγκεκριμένα ο Uyttenhoven είπε:

Στην Ευρώπη, η πιο επιτυχημένη σε πωλήσεις κατηγορία ηλεκτροκίνητων μοντέλων βρίσκεται στην κορυφή της πυραμίδας. Ωστόσο, ακόμα και έτσι, το 50% των αγοραστών πολυτελών μοντέλων δεν δαπανούν περισσότερα από 40.000 ευρώ για την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου. Αν λοιπόν ένα ηλεκτροκίνητο μοντέλο κοστίζει περισσότερα από 40.000 ευρώ, είναι αμφίβολο αν οι καταναλωτές μπορούν να αντεπεξέλθουν οικονομικά για την αγορά του.