Πριν πέντε χρόνια, η Fiat Αμερικής παρουσίασε την ηλεκτρική έκδοση του 500, έτσι ώστε να χαμηλώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της εταιρίας, και κατ’επέκταση του ομίλου της Fiat Chrysler Automobiles. Αρχικά είχε ανακοινωθεί ότι η τιμή του ξεκινούσε από τα 32.500 δολάρια, με τον Sergio Marchionne να είχε δηλώσει ότι θα χάνει κοντά στις $10.000 με τη πώληση κάθε ενός 500e.


Δύο χρόνια μετά, ο CEO της FCA δήλωσε πως τελικά είχε κάνει λάθος, με τη χασούρα της Fiat να είναι 4.000 δολάρια περισσότερα, φτάνοντας 14.000 δολάρια για κάθε αυτοκίνητο, για να μας δηλώσει εκ νέου ο Ιταλοκαναδός, από το πανεπιστήμιο του Rovereto της Ιταλίας, ότι το ποσό αυτό αυξήθηκε στα 20.000 δολάρια.

Δεν χρειάζεται κάποια σύγκριση για να καταλάβεις το μέγεθος της ζημιάς που προκαλεί η ύπαρξη του, αλλά σύμφωνα με πληροφορίες, η GM χάνει 9.000 δολάρια για κάθε Bolt που κατασκευάζει.

Ο Marchionne συνέχισε λέγοντας ότι παρά τις τεράστιες απώλειες, πρέπει να συνεχίσει την προώθηση της ηλεκτροκίνησης, τονίζοντας:

Λόγω του χρονικού πλαισίου που επιλέξαμε στην Ευρώπη, πρέπει να “ηλεκτροποιηθούμε”. Αλλά αν μου πείτε ότι αυτή είναι η απάντηση, θα πω όχι.

  • sotirisb

    Παιζει τα προστιμα να εβγαιναν λιγοτερα στο τελος.

  • val.bouk

    32 χιλιάρικα η κουτσουλιά. Και έπρεπε να κάνει 52. Η κουτσουλιά… Ένα 500αρι… Ρε μας δουλεύετε?

  • Anestis Genk

    Λιούις έχεις δεμένο γαϊδαράκο μαν, στο λέω ‘γω, μην ζοριστείς.

  • SAMURAI-66

    Η τεχνολογια κοστιζει και ειναι γεγονος μονο που καποιοι οπως φαινεται δεν τα λογαριαζουν σωστα.

  • Mika

    Μη σωνατε και το πουλαγατε τοτε!!!
    :p

  • ionized

    αυτον γιατι τον κρατανε ακομα μπορει καποιος να μου πει???