Η Renault ετοιμάζει την επόμενη, την πέμπτη γενιά του Clio, η οποία θα παρουσιαστεί τον Μάρτιο του 2019 στην έκθεση της Γενεύης και σύμφωνα με τον Jean-Christophe Kugler, πρόεδρος της Renault Ευρώπης, το γαλλικό μοντέλο θα κάνει χρήση ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, ενώ θα εξοπλίζεται και με ημισυστήματα αυτόνομης οδήγησης.

Η Renault θέλει να μειώσει τα ντίζελ μοτέρ μέχρι το 2020 για αυτό και το Clio θα δανειστεί το μοτέρ του νέου Scenic που διαθέτει mild υβριδική έκδοση που χρησιμοποιεί τον 1,5 dci μαζί με ένα ηλεκτρικό μοτέρ που λειτουργεί ως γεννήτρια για να φορτίζει τις μπαταρίες και δεν μπορεί να κινεί μόνο του το αυτοκίνητο. Επιπλέον το νέο Clio θα αποκτήσει κάποια μια σειρά από τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά του πρωτότυπου Eolab που θα το βοηθήσουν να μειώσει και άλλο τους ρύπους.

Στο εσωτερικό του νέου Clio αναμένεται να δούμε μια μεγάλη οθόνη αφής με απτική ανάδραση, ενώ δεν αποκλείεται να δούμε και σύστημα αναγνώρισης χειρονομιών (gesture control). Μια ιδέα για το πως θα είναι η νέα γενιά, την δείχνει το Eolab concept. Σε ότι αφορά τις ημι-αυτόνομες τεχνολογίες, αυτές θα είναι επιπέδου 2 κάτι που θα δίνουν τη δυνατότητα στο μοντέλο να φρενάρει, να επιταχύνει και να στρίβει μόνο του σε συνθήκες κίνησης, αλλά θα απαιτείται από τον οδηγό να έχει επαφή με το τιμόνι.

Η εξωτερική σχεδίαση της νέας γενιάς θα βασιστεί στο νέο Megane, το οποίο και θα θυμίζει αλλά σε ένα μικρότερο πακέτο. Το σημαντικότερο νέο είναι το εντελώς νέο και αναβαθμισμένο ταμπλό, μιας και η τωρινή γενιά έχει δεχτεί αρκετές κριτικές για την ποιότητα της. Για να κάνει την ποιοτική υπέρβαση στην νέα γενιά, η Renault θα χρησιμοποιήσει νέα και καλύτερα υλικά για να βελτιώσει την εμφάνιση και την αίσθηση της ατμόσφαιρας της καμπίνας. Ο Van den Acker, επικεφαλής σχεδιασμού της Renault, δήλωσε σε παλαιότερη συνέντευξη του:

Οι πελάτες μας όταν βλέπουν το εξωτερικό λένε “woah” αλλά όταν βλέπουν το εσωτερικό λένε “huh?”. Θέλουμε τα νέα εσωτερικά μας να είναι στο ίδιο υψηλό επίπεδο με την εξωτερική σχεδίαση. Έχουμε πλέον πολλούς περισσότερους εργαζόμενους που δουλεύουν για τα εσωτερικά σε σχέση με παλαιότερα, για αυτό η νέα γενιά του Clio θα φέρει μια “επανάσταση” στην σχεδίαση του εσωτερικού. Συνηθίζονταν μόνο τα πολυτελή αυτοκίνητα να έχουν πολλές νέες τεχνολογίες, αλλά πλέον θα χρειαστούν ένα με δυο χρόνια ώστε αυτές οι τεχνολογίες να περάσουν στα μικρότερα μοντέλα. Το νέο Clio θα παρουσιαστεί μετά την είσοδο του Koleos και του Megane RS στην αγορά.

Σύμφωνα με τον Bruno Ancelin, εκτελεστικό αντιπρόσωπο σχεδιασμού προϊόντος:

Δεν υπάρχει ανάγκη για PHEV στα μικρά αυτοκίνητα καθώς η τιμή είναι υψηλή, λόγω του υψηλού κόστους της μπαταρίας. Εμείς θέλουμε να προσθέσουμε την ηλεκτροκίνηση που να είναι προσιτή. Η μείωση του βάρους στα μικρότερα αυτοκίνητα είναι φθηνότερη λύση από τα PHEV, με τα plug-in να θεωρούνται δεδομένα για τα μεγαλύτερα οχήματα και τα crossovers, ανάλογα με το πως θα κινηθούν οι μελλοντικοί κανονισμοί για τα ντίζελ οχήματα.

  • Mika

    Αν μπορεσουν να φτιαξουν ενα πραγματικα ποιοτικο εσωτερικο, θα εχουν ενα νικητη στα χερια τους…

  • manowar

    Σαν σχέδιο το παραπάνω προσχεδιο το ασημί ειναι γμστεροτατο.. Αλλα μια φιρμα με τοσο καταπληκτικες κρεμαγερες ειδικα στα Μόντελα rs αν βαλουν τέτοια τεχνολογία αυτόνομη να πανε να κρεμαστουν.. Σαν το κακόγουστο αστείο της bmw που πριν 10 χρόνια εδωσε ενα ηλιθιο ε90 στο κλαρξον και τον πηγαινε μόνο του ενω εχει ενα τοσο τρομερό σύστημα διεύθυνσης.. Σαν να έχεις τον αμπελώνα του μπουταρη,, και να αγοράζεις το κρασί της παρεας.. Με τα χρώματα τα πλαστικα μεσα..

  • η RENAULT το ξερει…εξελιξη και να πηγαινεις συμφωνα με τις τασεις της εποχης!!!!! αν μεινεις στασιμος θα σε φαει η μαρμαγκα !!