Αυτό δήλωσε με κάθε επισημότητα σήμερα η γερμανική εταιρία, χωρίς ωστόσο να αναφέρει τον ακριβή χρόνο που σημείωσε στο Nurburgring ο οδηγός αγώνων του DTM και επικεφαλής των αυτοκινήτων επιδόσεων και αγώνων της Opel, Volker Strycek.

Σύμφωνα με τον Strycek, ο χρόνος ήταν καλύτερος των προσδοκιών της εταιρίας, αποδεικνύοντας με αυτό τον τρόπο την πολύ καλή δουλειά που έχουν κάνει οι μηχανικοί της εταιρίας, σε σύγκριση με το προηγούμενο Insignia OPC, παρά την μειωμένη ιπποδύναμη το νέου σε σχέση με το παλιό.

Η Opel παρουσίασε τον περασμένο Ιούλιο το Insignia GSi, την γρήγορη έκδοση του νέου Insignia που κάτω από το καπό του υπάρχει ο 2,0-λιτρος turbo κινητήρας απόδοσης 260 ίππων με 400 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με την κίνηση να περνά σε όλους τους τροχούς, έχοντας και σύστημα torque vectoring.

Το μοντέλο αντικαθιστά πρακτικά την προηγούμενη γενιά του Opel Insignia OPC, είναι 160 κιλά ελαφρύτερο και διαθέτει σπορ παρουσιαστικό με νέους προφυλακτήρες, αεροτομή ζάντες 20″, φρένα της Brembo και ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 S. Στο εσωτερικό υπάρχουν σπορ κλιματιζόμενα καθίσματα με λειτουργία μασάζ και ρυθμιζόμενα πλαϊνά μαξιλάρια, μαύρη επένδυση ουρανού και αλουμινένια πεντάλ.

  • UltraB

    Εξαιρετική δουλειά αλλά προσωπικά περιμένω να δω και μια OPC έκδοση με 300+ άλογα, όπως και ένα Astra OPC. Ελπίζω να μην μείνω στο περίμενε 😆

  • Mika

    Not bad, ειδικα αφου πεταξε 160 κιλα σαβουρα!

    • γενικα ολη η προηγουμενη γεννια της OPEL ηταν υπερβαρη !!!!!!!!

    • georgekaras

      τα παντα ειναι υπερβαρα ισα με 300 κιλα και εχουν μειωσει απο το Vectra C στο Ιnsignia B

  • xtra

    Εκαναν καλη δουλεια με το καμουφλαζ !
    Δυσκολευτηκα να το αναγνωρισω..

    • Bon Viveur

      Το ίδιο σκέφτηκα κι εγώ! :D