Test Drive: Πρώτη δοκιμή του νέου VW Polo [Τιμές]

Σχετικά άρθρα

Με το Polo να είναι τo δεύτερο μακροβιότερο και ιστορικότερο μοντέλο στην γκάμα της γερμανικής εταιρίας, στα 42 χρόνια και τις 5 περασμένες γενιές του έχει καταφέρει να πουλήσει πάνω από 14 εκατ. αυτοκίνητα παγκοσμίως, ενώ στην χώρα μας -από το 1992 που υπάρχουν στοιχεία- 110.500 Έλληνες το έχουν επιλέξει.

Με την 5η γενιά να βρισκόταν στην αγορά από το 2009, στις αρχές του φετινού καλοκαιριού η Volkswagen παρουσίασε την έκτη γενιά του Polo. Αυτή έκανε το ντεμπούτο της στην έκθεση της Φρανκφούρτης, πριν περίπου ένα μήνα, και από την επόμενη εβδομάδα είναι διαθέσιμη και στην ελληνική αγορά.

Για το λόγο αυτό, η εισαγωγική εταιρία πραγματοποίησε μια εκδήλωση, και αφότου έγινε η προϊοντική παρουσίαση στις εγκαταστάσεις της αντιπροσωπείας της Volkswagen Karenta στο Μαρούσι, έπειτα πήραμε το αυτοκίνητο μέχρι το Ναύπλιο, όπου και επιστρέψαμε μετά από κάποιες ώρες.

Το αυτοκίνητο

Μιλώντας σχεδιαστικά για το νέο Polo, η VW έχει προσπαθήσει να το κάνει πιο ελκυστικό, χωρίς να χάνεται η σοβαρή προσωπικότητα από τη νέα εκφραστική σχεδίασή του. Εν ολίγοις, συνεχίζει να είναι ένα κλασικό διαχρονικό Polo, χωρίς όμως να χαρακτηρίζεται φρέσκο.

Το μπροστινό μέρος είναι σχεδιασμένο ώστε να βγάζει περισσότερο συναίσθημα, να είναι περισσότερο κυριαρχικό και σπορ από το προηγούμενο μοντέλο. Τα φωτιστικά σώματα διατίθενται προαιρετικά σε τεχνολογία LED, και μαζί με την εταιρική μάσκα σχηματίζουν το νέο “πρόσωπο” του Polo, που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου.

Ο προφυλακτήρας τονίζει επίσης το πλάτος του οχήματος, ενώ υπάρχουν έντονες καμπυλοειδείς γραμμές, όπως το καπό που κατεβαίνει πιο κάτω. Χαμηλά στον προφυλακτήρα, και δίπλα από τα φώτα ομίχλης βρίσκονται τα LED φώτα ημέρας, με τον προφυλακτήρα να διαθέτει τρισδιάστατες καμπυλωτές γωνίες, ενώ οι δύο αεροεισαγωγές (η μία στη μέση σε σχήμα V και μια δεύτερη στενή από κάτω) τονίζουν όλο το πλάτος του αυτοκινήτου.

Από την ευθεία γραμμή του μπροστινού παραθύρου ξεκινάει μια άλλη γραμμή που καταλήγει μπροστά και ενώνεται με τα φωτιστικά σώματα, κάνοντας το Polo να φαίνεται πιο μακρύ απ’ότι πραγματικά είναι. Κάτω από τη γραμμή των παραθύρων υπάρχει μια διπλή γραμμή σε σχήμα βέλους, γνωστή ως tornado line, και είναι μια νέα σχεδιαστική λεπτομέρεια που ξεχωρίζει στο νέο Polo. Η πάνω -από αυτές τις δύο διπλές γραμμές- αρχίζει από την πίσω κολόνα και φτάνει στα εμπρός φτερά, με την δεύτερη να είναι χαμηλά, και να ξεκινάει από τα τρισδιάστατα γραφικά των πίσω φώτων, για να “σβήσει στα μπροστινά φτερά, όπου υψώνεται ελαφρώς και συναντάει την πάνω γραμμή.

Η σχεδίαση του πίσω μέρους του Polo είναι πρακτικά απαράλλαχτη σε σχέση με την πέμπτη γενιά του μοντέλου. Η αρμονική συνολική αρχιτεκτονική του, όμως, έχει εξελιχθεί περαιτέρω, με τα τραπεζοειδή φώτα να μοιάζουν ενσωματωμένα στο αμάξωμα, τα οποία προαιρετικά διατίθενται με τεχνολογία LED. Μια οριζόντια γραμμή -κάτω από τα πίσω φώτα πάνω στην πόρτα του πορτμπαγκάζ- καταλήγει στον προφυλακτήρα, και υπογραμμίζει το πλάτος του αυτοκινήτου, ενώ ο διαχύτης είναι ενσωματωμένος στον προφυλακτήρα.

Πλατφόρμα

Η έκτη γενιά του Polo είναι ένα εντελώς νέο μοντέλο, και όλα ξεκινούν από την πλατφόρμα. Αυτή είναι η MQB A0, όμοια με αυτή των Golf, Touran, Tiguan, Passat και Arteon, με την έκδοση Α0 να προσαρμόζεται στα μικρότερα μοντέλα. Έχει πληθώρα αλλαγών, με κυριότερη την αύξηση των διαστάσεων σε σχέση με το παρελθόν, ενώ ενισχυμένη είναι η στιβαρότητα του αμαξώματος, με την γερμανική εταιρία να αναφέρει ότι έχει πολύ καλές αντιδράσεις σε ενδεχόμενη σύγκρουση. Έτσι, παρότι το νέο Polo δεν έχει ακόμα δοκιμαστεί από τον EuroNCAP, η VW είναι βέβαιη ότι θα αποσπάσει την ανώτερη βαθμολογία. Ακόμα, το αυτοκίνητο έχει πρακτικά το ίδιο βάρος με την προηγούμενη γενιά, παρά το μεγαλύτερο μέγεθος του και τα ενισχυμένα χαρακτηριστικά ασφάλειας.

Η χρήση της MQB Α0 έχει αντίκτυπο στις αναλογίες του οχήματος και στη σχεδιαστική γραμμή του, με το μοντέλο να έχει πιο δυναμικές αναλογίες και σημαντικά μακρύτερη σιλουέτα, επειδή το μεταξόνιο, το εξωτερικό μήκος και το πλάτος έχουν μεγαλώσει, ενώ το ύψος παραμένει σχεδόν το ίδιο. Μιλώντας γι’αυτές, το μήκος του μικρού Volkswagen έχει μεγαλώσει σε μήκος κατά 81 χιλιοστά και πλέον φτάνει τα 4.053 χλστ., το πλάτος είναι τώρα 69 χιλιοστά μεγαλύτερο και φτάνει τα 1.751 χλστ., με το ύψος του να έχει μειωθεί κατά 7 χιλιοστά, φτάνοντας τα 1.446 χλστ. Τέλος, το μεταξόνιό του είναι κατά 94 χιλιοστά μεγαλύτερο και αγγίζει τα 2.564 χλστ., κάτι που σημαίνει ότι οι τροχοί είναι τοποθετημένοι πιο κοντά στο μπρος και στο πίσω μέρος, μικραίνοντας τους προβόλους και δίνοντας στο αυτοκίνητο μια εμφάνιση γεμάτη δυναμισμό.

Οι εξωτερικές και εσωτερικές διαστάσεις του νέο Polo το καθιστούν με διαφορά το μεγαλύτερο της κατηγορίας, με το μόνο μοντέλο που διαθέτει μεγαλύτερο μεταξόνιο (κατά 25 χλστ.) να είναι το Renault Clio. Για να καταλάβεις το μέγεθος του νέου Polo, αυτό είναι πιο μεγάλο από το Golf III, που παρουσιάστηκε πριν 26 χρόνια, ενώ υπολείπεται κατά μόλις 10 και 15 εκατοστά από το Golf IV και Golf V αντίστοιχα, που παρουσιάστηκαν πριν 20 και 14 χρόνια.

Εσωτερικό

Οι μεγαλύτερες αλλαγές για το νέο Polo έγιναν εκεί που περνάς τον χρόνο σου οδηγώντας το. Στο εσωτερικό. Το αυτοκίνητο διαθέτει ένα νέο πίνακα οργάνων και νέα διάταξη της κονσόλας, με το εσωτερικό να έχει επαναστατικές αλλαγές, αντί για απλά εξελικτικές.

Έτσι, η ομάδα σχεδίασης εσωτερικού χώρου ξεκίνησε από το μηδέν, αφήνοντας εντελώς πίσω της την κάθετα προσανατολισμένη διάταξη του ταμπλό του προηγούμενου μοντέλου, και ανέπτυξαν μια οριζόντια αρχιτεκτονική για το νέο Polo. Όλες οι σημαντικές λειτουργίες -εκτός από τον κλιματισμό- τοποθετήθηκαν μέσα στο κεντρικό μέρος του ταμπλό, το οποίο συνεχίζεται μέχρι τις μπροστινές πόρτες και είναι βαμμένο σε διάφορους χρωματισμούς, ανάλογα με τις εκδόσεις εξοπλισμού και τις επιλογές σου.

Στη μέση της κονσόλας βρίσκεται η οθόνη του συστήματος ενημέρωσης/ψυχαγωγίας, που περιβάλλεται από την κεντρική φάσα. Στο ίδιο ύψος βρίσκεται και ο πίνακας οργάνων, δημιουργώντας έτσι μια ενιαία διάταξη και ένα συνεκτικό ψηφιακό τοπίο, ιδιαίτερα σε συνδυασμό με το Active Info Display. Κάτω από την οθόνη του infotanment έχουν μετακινηθεί οι αεραγωγοί, και πιο χαμηλά οι λειτουργίες του κλιματισμού. Ακόμα, το οριζόντιο ταμπλό έχει μια ελαφρά γωνία προς τον οδηγό.

Το Polo είναι το πρώτο Volkswagen, και το πρώτο αυτοκίνητο του ομίλου, που προσφέρει τη δεύτερη γενιά του Active Info Display, δηλαδή του πλήρως ψηφιακού πίνακα οργάνων. Αυτός έχει μια εντελώς νέα εμφάνιση, και έχει εξελιχθεί συστηματικά, με την διαγώνιο της οθόνης να είναι 11,7 ίντσες, ενώ έχει καλύτερη ανάλυση με υψηλής ποιότητας γραφικά (133 dpi/ανάλυση 1.280 x 480 pixels). Ακόμα έχει μεγαλύτερη φωτεινότητα και αντίθεση, πιο έντονα χρώματα και λιγότερα συμβατικά λαμπάκια ενδείξεων. Με το κουμπί “View” πάνω στο τιμόνι, μπορείς να διαλέξεις ανάμεσα σε τρεις βασικές διαρθρώσεις απεικόνισης, εύκολα και γρήγορα.

Αυτές είναι: 1) μια εικόνα με δύο βαθμονομημένους στρογγυλούς δείκτες, έναν για το στροφόμετρο και έναν για το ταχύμετρο, 2) μια ψηφιακή εικόνα χωρίς βαθμονομημένους στρογγυλούς δείκτες, και 3) μια ψηφιακή εικόνα με συμπληρωματικές πληροφορίες, χωρίς βαθμονομημένους στρογγυλούς δείκτες. Αυτές οι συμπληρωματικές πληροφορίες μπορούν να οργανωθούν και να παρουσιαστούν μέσω του συστήματος ενημέρωσης/ψυχαγωγίας, με το Active Info Display να εξατομικεύεται σε μεγάλο βαθμό από τον οδηγό.

Η οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας διατίθεται σε δύο διαστάσεις, 6,5 και 8 ίντσες. Στην βάση υπάρχει το σύστημα Composition Colour (σύστημα ραδιοφώνου – ενημέρωσης/ψυχαγωγίας 6,5 ιντσών), ακολουθεί το Composition Media (σύστημα ραδιοφώνου – ενημέρωσης/ψυχαγωγίας με CD player, 8 ιντσών) και τέλος το Discover Media (σύστημα πλοήγησης, ενημέρωσης/ψυχαγωγίας με CD player, 8 ιντσών), με τα δύο τελευταία να έχουν γυάλινη επιφάνεια.

Με το νέο Polo μπορείς να είσαι πάντα συνδεδεμένος, δηλαδή να είσαι online όποτε θες. Επίσης είναι διαθέσιμες οι εφαρμογές της Car-Net, App-Connect, Media Control και Guide & Inform, ενώ ενσωματώνει το Apple CarPlay, το Android Auto και το MirrorLink.

Η θέση οδήγησης είναι αρκετά ψηλά και θυμίζει crossover, κάτι που βοηθάει στην πανοραμική ορατότητα, με τα εμπρός καθίσματα να διαθέτουν σωστή στήριξη. To Polo προσφέρει υπέρ άνετους χώρους για 4 μεγαλόσωμους ενήλικες, ενώ υπό προϋποθέσεις μπορούν να βολευτούν και πέντε επιβάτες, με τους τρεις πίσω να μην κάνουν σημαντικές παραχωρήσεις. Τέλος, ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 355 λίτρα, όντας ο μεγαλύτερος της κατηγορίας, ενώ όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα (στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, πλην της βασικής Trendline), αυτός ανέρχεται στα 1.155 λίτρα, και δημιουργείται επίπεδη επιφάνεια.

Η έκδοση beats, όμως, που διαθέτει subwoofer δίπλα από τη ρεζέρβα μειώνει την χωρητικότητα κατά 50 λίτρα, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 305. Το άνοιγμα του καλύμματος του χώρου αποσκευών είναι μεγάλο και δεν δημιουργεί “σκαλοπάτι” στο κατώφλι του.

Κινητήρες

Μηχανικά τώρα. Το νέο VW Polo κατά το λανσάρισμα του στην Ελλάδα θα προσφέρεται με τον 1.000άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα 75 ίππων, και την TSI έκδοση του απόδοσης 95 και 115 ίππων. Αργότερα θα είναι διαθέσιμος και ο νέος 1.500αρης TSI Evo με σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων απόδοσης 150 ίππων.

Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων συναντάμε τον 1.600αρη TDI απόδοσης 95 ίππων, ενώ επίσης υπάρχει ο 1.0 TGI απόδοσης 90 ίππων. Όλοι οι κινητήρες πληρούν προδιαγραφές Euro 6, διαθέτουν σύστημα start/stop και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, με όσοι κινητήρες αποδίδουν περισσότερα από 95 άλογα να μπορούν να συνδυαστούν και με DSG αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Αναλυτικά οι κινητήρες είναι οι εξής:

Φυσικού Αερίου

  • 1.0 TGI 90 ίππων, 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων

Βενζίνης

  • 1.0 MPI 75 ίππων, 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων
  • 1.0 TSI 95 ίππων, 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων / 7-τάχυτο DSG
  • 1.0 TSI 115 ίππων, 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων / 7-τάχυτο DSG
  • 1.5 TSI 150 ίππων, 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων / 7-τάχυτο DSG
  • 2.0 TSI 200 ίππων, 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων / 7-τάχυτο DSG

Πετρελαίου

  • 1.6 TDI 95 ίππων, 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων / 7-τάχυτο DSG

Εξοπλισμός

Όπως προανέφερα, το αυτοκίνητο είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, με το νέο Polo να προσφέρεται σε τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις: την Trendline, το Comfortline και το Highline, ενώ υπάρχει και η ειδική έκδοση Beats.

Ο βασικός εξοπλισμός είναι πλούσιος από την πρώτη έκδοση, και ενδεικτικά διαθέτει σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου Front Assist με City Emergency Braking, σύστημα αναγνώρισης πεζών, σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων, πολυλειτουργικό τιμόνι, σύστημα infotainment Composition Color, σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού, coming home/leaving home, hill hold assist,LED φώτα ημέρας, ένθετα διακοσμητικά και ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω.

Στην έκδοση Comfortline διαθέτει επιπλέον, ζάντες αλουμινίου διαστάσεων 15 ιντσών, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέφτες, κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός, cruise control, δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, διπλό δάπεδο χώρου αποσκευών, θήκες στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων.

Η έκδοση Highline εξοπλίζεται επιπρόσθετα με, ζάντες αλουμινίου διαστάσεων 16 ιντσών, adaptive cruise control, πίσω φωτιστικά σώματα LED, sport comfort καθίσματα εμπρός, κρυφός εσωτερικός φωτισμός, και αυτόματο κλιματισμό.

Τέλος, η έκδοση Beats έχει ένα ηχοσύστημα 300 watt, που αποτελείται από 7 ηχεία και subwoofer από την ομώνυμη εταιρία ηχοσυστημάτων Beats by Dr. Dre, και μια ολόκληρη σειρά εξατομικευμένων χαρακτηριστικών, όπως ζάντες αλουμινίου “Torsby” διαστάσεων 16 ιντσών, λογότυπα beats στις μεσαίες κολόνες, τηλεχειριζόμενο κλείδωμα beats, σήμα beats στις γρίλιες των ηχείων, κεντρική επιφάνεια του ταμπλό σε χρώμα Velvet Red, αυτοκόλλητα στο καπό και στην οροφή, επενδύσεις στο κατώφλι των εμπρός θυρών με λογότυπου “beatsaudio”, sport καθίσματα εμπρός σε συνδυασμό ύφασμα/δέρμα και λογότυπο “beats” στις πλάτες των καθισμάτων. Τέλος, το νέο Polo προσφέρει επαγωγική φόρτιση του smartphone και keyless access,

Τιμές

H Volkswagen προσφέρει το νέο Polo αποκλειστικά σε πεντάθυρο αμάξωμα, ενώ είναι διαθέσιμο σε 14 εξωτερικά χρώματα, 12 διαφορετικές ζάντες διαστάσεων από 14 έως 18″, 13 διαφορετικά διακοσμητικά στο ταμπλό, 2 διαφορετικές εσωτερικές επενδύσεις και 11 διαφορετικά καλύμματα καθισμάτων, προσφέροντας έτσι μια μεγάλη δυνατότητα παραμετροποίησης από τους ιδιοκτήτες του. Αναλυτικά τις τιμές μπορείς να τις δεις εδώ.

Στον δρόμο

Κατά την παρουσίαση είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το Polo στην beats έκδοση, με τον 1.000άρη TSI κινητήρα και τα 95 άλογα. Ξεκινώντας από τον κινητήρα, με το βάρος του αυτοκινήτου να ανακοινώνεται στα 1.070 κιλά και δύο άτομα στο αυτοκίνητο φάνηκε να είναι απλά επαρκής. Έχει πολιτισμένη λειτουργία, χωρίς έντονα ξεσπάσματα, και συνεργάζεται σωστά με το σχετικά αραιά κλιμακωμένο 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.

Αυτό που εντυπωσίασε είναι η πολύ καλή ηχομόνωση της καμπίνας, που δεν επιτρέπει να περνούν στο εσωτερικό θόρυβοι από τον κινητήρα και το περιβάλλον. Μόνο υπό έντονη πίεση και λειτουργώντας τον κινητήρα ψηλά θα ακούσεις ένα βουητό από το εμπρός μέρος.

Αυτό σημαίνει ότι το νέο Polo κάλλιστα μπορεί να παίξει το ρόλο του κύριου αυτοκινήτου, καθώς μπορεί να τα καταφέρει εξαιρετικά στον αυτοκινητόδρομο, με τις επιδόσεις που ανακοινώνει η εταιρία για το συγκεκριμένο σύνολο να είναι 10,8 δευτ. για το 0-100 χλμ/ώρα και τελική στα 187 χλμ/ώρα.

Σε καμία περίπτωση δεν θα νιώσεις ότι οδηγείς έναν 1.000άρη κινητήρα, με τον μικρό turbo να λειτουργεί ιδανικά μεταξύ 2.000 και 3.000 σ.α.λ.. Κατά την πρώτη επαφή ένιωσα ότι το σχετικά αυξημένο βάρος κάνει οριακή την συγκεκριμένη απόδοση για μια οικογένεια, καθώς με φορτωμένο το αυτοκίνητο θα νιώσεις ότι “λαχανιάζει” πιο σύντομα απ’ότι πρέπει. Σε καθημερινές συνθήκες κίνησης, όμως, δείχνει υπεραρκετός. Κατά την διάρκεια της δοκιμής και τα περίπου 360 χλμ. που γράψαμε -τα οποία όμως ήταν σε αρκετά πιεσμένο ρυθμό- το trip computer έδειξε μια τιμή λίγο κάτω από τα 7 λίτρα/100 χλμ., νούμερο που εύκολα μπορεί να πέσει μέχρι και 1,5 λίτρ0/100 χλμ.

Στο δρόμο, από τα πρώτα κιόλας χλμ. αντιλαμβάνεσαι στην πολύ στιβαρή κατασκευή, και το γεροδεμένο πλαίσιο, με την ανάρτηση να έχει μαλακό setup. Από πλευράς διάταξης δεν υπάρχουν εκπλήξεις, και έτσι συναντάμε γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, με την εταιρία να έχει δώσει προτεραιότητα στη μέγιστη ενεργητική ασφάλεια.

Το αυτοκίνητο της δοκιμής διέθετε 16άρες ζάντες, και παρόλα αυτά σχεδόν ποτέ δεν πέρασαν έντονοι κραδασμοί και αναπηδήσεις -από εγκάρσιες ανωμαλίες- στην καμπίνα. Σε υψηλές ταχύτητες είναι ευθύβολο, πολύ σταθερό και ασφαλές, με το τιμόνι να “χαζεύει” ελάχιστα γύρω από το “νεκρό” σημείο. Το Polo διαθέτει στάνταρ EDL (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό), κάτι που μειώνει την τάση του εσωτερικού τροχού να χάσει πρόσφυση, με το μη απενεργοποιούμενο ESP να επεμβαίνει από νωρίς και αρκετά δραστικά

Τέλος, το Polo διατίθεται με τρία διαφορετικά σχήματα ανάρτησης. Έτσι, εκτός από το βασικό, υπάρχει το σπορ σύστημα ανάρτησης, το οποίο περιλαμβάνει ειδική ρύθμιση των ελατηρίων, με το αμάξωμα να χαμηλώνει κατά 15 χιλιοστά. Τέλος, το σύστημα Sport Select εξοπλίζει το νέο Polo με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, που συνοδεύεται από το Driving Profile Selection.

Έτσι, μπορείς να διαφοροποιήσει τα χαρακτηριστικά των ρυθμιζόμενων αμορτισέρ, μέσω των προφίλ οδήγησης Normal, Sport, Eco και Individual.

Συμπέρασμα

Με το νέο Polo να είναι μεγαλύτερο και περισσότερο τεχνολογικά προηγμένο από ποτέ, η VW συνεχίζει να προσφέρει ένα εξαιρετικά “δυνατό” σύνολο. Χάρη στη νέα πλατφόρμα και τους εξαιρετικούς εσωτερικούς χώρους, το αυτοκίνητο έχει όλα τα φόντα να συνεχίσει την εξαιρετική του πορεία.

Φωτογραφίες

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr