1FP2

Τον ταχύτερο χρόνο στα δεύτερα ελεύθερα δοκιμαστικά σημείωσε ο Daniel Ricciardo, δείχνοντας έτσι πως η RB13 είναι γρήγορη σε μια πίστα που οι απαιτήσεις από τον κινητήρα είναι μικρότερες. Πίσω από τον Αυστραλό βρέθηκε ο Lewis Hamilton, ο οποίος μπήκε ανάμεσα στις δύο Red Bull, μιας και ο Max Verstappen πήρε την τρίτη θέση.

Ο Sebastian Vettel ήταν ο τέταρτος ταχύτερος, μπροστά από τους Kimi Raikkonen, Valtteri Bottas, Fernando Alonso, Sergio Perez, Nico Hulkenberg και τον Esteban Ocon που είναι ο τελευταίος της πρώτης δεκάδας. Ας δούμε τα κυριότερα από τα 90 λεπτά του FP2:

Ο καιρός ήταν και πάλι εξαιρετικός, με τα θερμόμετρα να δείχνουν τους 22°C στην ατμόσφαιρα και τους 45°C στην άσφαλτο. Τα αργότερα κυρίως μονοθέσια βγήκαν γρήγορα έξω, με τον Magnussen να ολοκληρώνει τον πρώτο χρονομετρημένο γύρο. Έξοδος και κλατάρισμα για τον Grosjean στο ξεκίνημα, γεμίζοντας συντρίμμια την πίστα, έτσι είχαμε κόκκινη σημαία με την ολοκλήρωση του πρώτου πεντάλεπτου.

Η πράσινη σημαία εμφανίστηκε στα 14 λεπτά από το ξεκίνημα και αρκετοί οδηγοί άφησαν τα pits, κάτι που δεν μπόρεσε να κάνει ο Vandoorne, αφού ανέφερε ότι το μονοθέσιο στρίβει μόνο του. Οι μηχανικοί της McLaren έφτασαν στο τέλος του pit lane, προκειμένου να οδηγήσουν την MCL32 πίσω στο γκαράζ. Έξω, ο Alonso φορούσε την υπέρ-μαλακή γόμα και πήρε την πρώτη θέση, με 1:19.2.

Ο Ισπανός δε θα βρισκόταν εκεί  για πολύ, αφού οι μεγάλοι βγήκαν για να ξεκινήσουν τα προγράμματά τους. Ο Hamilton δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τον γύρο του, αφού έχασε τον έλεγχο της W08 στην έξοδο της στροφής 11, με αποτέλεσμα να έχει ένα τετ-α-κε, καταστρέφοντας το σετ της πολύ μαλακής γόμας, έτσι έμεινε πλέον με μόλις ένα φρέσκο σετ από αυτή τη γόμα για το Σαββατοκύριακο.

Ο Verstappen φορούσε τη μαλακή γόμα και έπιασε κορυφή με 1:18.8. Μαλακά και για τον Raikkonen, αλλά ο Φινλανδός ήταν μόλις 97 χιλιοστά πιο αργός από τον Ολλανδό. Πρόβλημα για τον Vettel στα 25 λεπτά από το ξεκίνημα. Ο Γερμανός ανέφερε πως υπήρχε πρόβλημα στο κάτω μέρος του καθίσματός του, πιθανότατα στο σύστημα πυρόσβεσης, επιστρέφοντας στα pits, προκειμένου οι μηχανικοί του να το ερευνήσουν και να το λύσουν.

Στην πρώτη θέση πέρασε ο Ricciardo με τη μαλακή γόμα, όντας 39 χιλιοστά ταχύτερος από τον team-mate του. Ο μοναδικός οδηγός που δεν είχε σημειώσει χρόνο ήταν ο Hamilton, οποίος παρέμενε στο γκαράζ του, όπως και ο Vandoorne, μιας και το πρόβλημα στο βρετανικό μονοθέσιο δεν είχε λυθεί ακόμα.

Τα πρώτα 30 λεπτά είχαν παρέλθει και η δράση είχε μειωθεί σε μεγάλο βαθμό. Ο Hamilton βγήκε με την υπέρ-μαλακή γόμα και σημείωσε το 1:17.9, χρόνος που του έδωσε την πρώτη θέση. Ο Raikkonen θέλησε να πιέσει με τα ίδια ελαστικά, όμως ήταν δύο δέκατα αργότερος. Λίγο πριν το μέσον, ο Ricciardo πήρε την κορυφή, καθώς ήταν 131 χιλιοστά ταχύτερος από τον Hamilton.

Έξω και ο Vettel, επίσης με την υπέρ-μαλακή γόμα, έχοντας μικρή έξοδο, αφού η πίστα εξακολουθούσε να δυσκολεύει τους πιλότους. Στη συνέχεια, ο Vettel μετακινήθηκε στη δεύτερη θέση, όντας 2,5 δέκατα αργότερος από τον Ricciardo. Εκεί δεν έμεινε για πολύ, μιας και ο Verstappen κινήθηκε πιο γρήγορα από τον Γερμανό, πλησιάζοντας τον team-mate του στα 163 χιλιοστά.

Αμέσως μετά, ο 20χρονος ανέφερε περίεργα πράγματα στον κινητήρα, χωρίς να δίνει περισσότερες λεπτομέρειες στους μηχανικούς του. Ξανά έξω οι δύο Mercedes, αλλά τώρα με αρκετό καύσιμο, διότι πλησιάζαμε το τελευταίο μισάωρο, εκεί που γίνονται παραδοσιακά οι προσομοιώσεις αγώνα. Τα «Ασημί Βέλη» είχαν ξανά την υπέρ-μαλακή γόμα, καθώς επέλεξαν 9 σετ για το 3ήμερο.

Οι περισσότεροι οδηγοί ήταν έξω με μπόλικο καύσιμο, ώστε να αξιολογήσουν τη φθορά της υπέρ-μαλακής κυρίως γόμας, αλλά και τις ρυθμίσεις στα μονοθέσιά τους. Το πρόβλημα στον κινητήρα του Verstappen επιβεβαιώθηκε, αλλά το θετικό για τη Red Bull είναι πως πρόκειται για έναν κινητήρα που κρατούσαν μόνο για την Παρασκευή, συνεπώς ο Ολλανδός δε θα πρέπει να πάρει ποινή.

Στο τελευταίο δεκάλεπτο, οι περισσότεροι οδηγοί γυρνούσαν, εν αντιθέσει με τις δύο Red Bull που βρισκόταν στα pits. Ο Ricciardo βγήκε με τη μαλακή γόμα, την ώρα που ακούγαμε τον Hartley να αναφέρει πρόβλημα και να γυρνάει στα pits. Λιγότερο από τρία λεπτά έμεναν για το τέλος και ο Vettel έπαιρνε τα τελευταία δεδομένα από την πολύ μαλακή γόμα. Η καρώ σημαία έπεσε χωρίς να συμβεί κάτι άξιο αναφοράς.

Το αυριανό FP3 θα ξεκινήσει στις 18:00 ώρα Ελλάδας.

2Τα highlights

3Αποτελέσματα