Με το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής (WEC) να είναι ακόμα σε εξέλιξη, καθώς απομένουν δύο αγώνες (σε Σαγκάη και Μπαχρέιν), είναι δεδομένο ότι πολλά αλλάξουν την επόμενη χρονιά. Με δεδομένη την αποχώρηση της Porsche από τον θεσμό, είναι εμφανές ότι το WEC δεν βρίσκεται και στη καλύτερη φάση του, μιας και το συνεχώς αυξανόμενο κόστος έχει οδηγήσει στην απομάκρυνση ιστορικών ομάδων (Audi) από την LMP1 κατηγορία.


Γι’άυτό η διοργανώτρια αρχή ανακοίνωσε στις αρχές Σεπτεμβρίου μια σειρά δραστικών αλλαγών προκειμένου να παραμείνει ζωντανό, και φαίνεται ότι η Toyota θα είναι η μόνη εταιρία που θα μείνει πιστή και αφοσιωμένη στην συγκεκριμένη μορφή αγώνων.

Έτσι, μετά την λύπη και απογοήτευση που ένιωσε ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, για την απόφαση της Porsche, ο ιαπωνικός κολοσσός φαίνεται ότι είναι έτοιμος να ανακοινώσει μια πολυετή δέσμευση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής και τις 24 ώρες του Le Mans.

Ο Shigeki Tomoyama, επικεφαλής του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Toyota και πρόεδρος της Toyota Gazoo Racing, είπε τα εξής ενθαρρυντικά λόγια από την έκθεση του Τόκιο:

Μόλις ηρεμήσουν τα πράγματα, θα πάρουμε μια απόφαση, αλλά πιθανότατα θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε σε μια νέα κορυφαία κατηγορία, που θέλουν να δημιουργήσουν. Κοιτάμε να μείνουμε, και μόνο με στόχο τη νίκη.

Η εταιρία περιμένει την επιβεβαίωση των κανονισμών της επόμενης σεζόν για τις ιδιωτικές συμμετοχές της LMP1 κατηγορίας, στις οποίες έχει υποσχεθεί η ισοτιμία από την FIA και το Automobile Club de l’Ouest, και να δοθεί στις ιδιωτικές ομάδες εργοστασιακά υβριδικά αγωνιστικά.

  • SAMURAI-66

    Οτι δεν καταφεραν στην F1 εχουν βαλει σκοπο να το πετυχουν εδω….νικες και αναγνωριση στο ονομα τους οι γιαπωνεζοι,οχι πως το χρειαζονται αλλα ποτε δεν λες οχι οταν ανεβαινεις στην κορυφη και οι νικες ερχονται στα χερια σου.
    Το χρημα αλλωστε δεν τους λειπει και οπως ολα δειχνουν και η επινομη μαζι με την υπομονη….μπορει γιατι τιποτα δεν ειναι απιθανο καινουργια ονοματα κατασκευαστων να ερθουν στο μελλον και το αθλημα να αποκτηση νεα πνοη.

    • manowar

      Τωρα που εγυγαν ολοι οι γερμανοι θα παρουν πρωτάθλημα…χαχαχαχαχα 20 χρονια τωρα ο γερμανος ταπεινώνει τον ιαπωνα και σε αυτο το αθλημα…

    • νομιζω πως ακομα θα τρεχει η 911…οποτε παλι δυσκολα τους βλεπω και ας τρεχουν με LMP1 !!!! :P

    • manowar

      Ακομα και με την μανισια 911 gt2 rs του 17 θα δει ζορε χαχαχα..εδω μ@μισε τα hyper για πλακα και τα εκανε και ρουφαγαν τα αντισυλληπτικα με τις χουφτες

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Αν μεινουν μονοι τους ισως παρουν και το LeMans που τοσο τους λειπει.
    Με τοση διαφορα που θα εχουν απο την επομενη κατηγορια δεν χρειαζεται και εξελιξη το μονοθεσιο τους, τσαμπα θα τη βγαλουν.
    Παντως με μονο μια ομαδα τουλαχιστον εργοστασιακη το πρωταθλημα δεν θα εχει ενδιαφερον, θα τρεχουν μονοι τους.
    Καλυτερα να την καταργησουν την κατηγορια αν δεν μπορουν να προσελκησουν αλλες εταιριες.

    • νομιζω πως για να υπαρχει πρωταθλημα/κατηγορια…..πρεπει να υπαρχουν το λιγοτερο 2 ομαδες…..οποτε κατι αλλο θα σκεφτοντε !!!

    • Mika

      Αυτοι ειναι ικανοι, και μονοι τους να τρεχουν και να το χασουν..Το γκαντεμομαγνητη εχουν!!!
      :p