Μετά το Αμερικανικό Grand Prix, αλλά και τα όσα είδαμε πέρυσι στο Μεξικό, οι άνθρωποι της FIA θέλησαν να βάλουν εμπόδια εκεί που οι οδηγοί μπορεί να βγαίνουν εκτός πίστας αποκτώντας πλεονέκτημα. Πέρυσι, κάποιοι πατούσαν εκτός και γυρνούσαν στην πίστα χωρίς να χάνουν καθόλου χρόνο, όπως ακριβώς συνέβη και στο Austin, ειδικά στην έξοδο της στροφής 19.
Η Παγκόσμια Ομοσπονδία έβαλε εμπόδια ύψους 50 χιλιοστών μεταξύ των στροφών 1 και 2, 2 και 3, όπως και στις στροφές 7, 8 και 11. Κάποιοι οδηγοί δε συμφωνούν, με τον Esteban Ocon να δηλώνει πως, αν κάποιος βγει εκτός στα κομμάτια αυτά, ενδέχεται να τραυματίσει το μονοθέσιό του.
Κανείς δε θέλει να πάει έξω, αλλά είναι λίγο σκληρό. Είναι επικίνδυνο. Θα ξεκινήσει έτσι, αλλά δεν πρόκειται να μείνει. Νομίζω πως, αν κάποιος χτυπήσει εκεί, θα πρέπει μετά να αλλάξει σασί. Δεν υπάρχει τρόπος να επιστρέψεις στην πίστα. Δεν μπορούμε να γυρίσουμε, οπότε πρέπει να πατήσουμε στο γρασίδι.
Παρόμοια και η άποψη του Romain Grosjean, ο οποίος λέει ότι δεν γίνεται να επιστρέψεις στην πίστα αν δεν περάσεις ξανά πάνω από αυτά τα εμπόδια, κάτι που είναι ανούσιο, αφού ήδη θα έχεις χάσει χρόνο με την έξοδό σου.
Στην πρώτη στροφή, υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα, επειδή δεν μπορείς να επιστρέψεις στην πίστα. Δε θέλεις να πας εκεί. Δεν υπάρχει τρόπος να γυρίσεις κανονικά. Αυτό πρέπει να το σκεφτούν. Κάτι επίσης δύσκολο είναι και η στροφή 7. Αν βγεις έξω, υπάρχει ένας στενός δρόμος για να επιστρέψεις. Τα υπόλοιπα είναι εντάξει.