Subaru WRX STI Final Edition, ή αλλιώς τέλος εποχής

Σχετικά άρθρα

Με την κυκλοφορία των νέων της μοντέλων και την επένδυση σε νέες πλατφόρμες και τεχνολογίες κινητήρων, ήρθε η ώρα να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο για τη Subaru και να επιτρέψει στην κληρονομιά του WRX STI να ενημερώσει τις μελλοντικές εξελίξεις, αντί να συνεχίζεται να υφίσταται.

Έτσι, σήμερα, η Subaru ανακοίνωσε την Final Edition WRX STI, η οποία θα βγει σε αυστηρά περιορισμένο αριθμό 150 αυτοκινήτων και θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά για την αγορά της Αγγλίας. Οι παραγγελίες της τελευταίας έκδοσης του μοντέλου ξεκινούν από σήμερα, 1η Νοεμβρίου, με την τιμή του να ορίζεται στις 33.995 λίρες (€38.800).

Η ειδική αυτή έκδοση έχει μια σειρά από αναβαθμίσεις σε βασικές περιοχές του αυτοκινήτου, καθιστώντας το πιο ικανό WRX STI που έχει πουληθεί στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η οδηγική συμπεριφορά έχει βελτιωθεί, καθώς το λογισμικό ελέγχου του κεντρικού διαφορικού (Multi-Mode Driver Controlled Center Differential, DCCD), όπου παλιότερα χρησιμοποιούσε ένα συνδυασμό ελέγχου μηχανικών και ηλεκτρονικών διαφορικών περιορισμένης ολίσθησης, τώρα χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου για ταχύτερη και ομαλότερη απόκριση.

Ο μπροστινός προφυλακτήρας έχει επανασχεδιαστεί, με τον κάτω αεραγωγό του να έχει μαύρο περίγραμμα και μεγαλύτερο άνοιγμα για καλύτερη ψύξη, με την εξάγωνη μάσκα να είναι, επίσης, σε μαύρο χρώμα. Ακόμα επανασχεδιασμένα είναι τα adaptive LED φωτιστικά σώματα, ενώ τέλος όλα τα μοντέλα διαθέτουν πλέον νέους βραχίονες στήριξης για σχάρα οροφής.

Στο εσωτερικό υπάρχουν μαύρες γυαλιστερές επενδύσεις στον πίνακα οργάνων, περιμετρικά του λεβιέ ταχυτήτων, στα πλαίσια των θυρών και στο τιμόνι. Ακόμα, υπάρχουν θερμαινόμενα καθίσματα με κόκκινες ραφές και κόκκινες ζώνες ασφαλείας, που δημιουργούν το ανάλογα αγωνιστικό περιβάλλον. Στην κορυφή του ταμπλό υπάρχει μια οθόνη 5,9 ιντσών, ενώ o πίνακας οργάνων έχει νέα γραφικά.

Το αυτοκίνητο πατάει σε ζάντες 19 ιντσών αλουμινίου, με ελαστικά διαστάσεων 245/35. Μέσα τους υπάρχουν 6-πίστονες κίτρινες δαγκάνες της Brembo, ενώ πίσω υπάρχουν 2-πίστονες, με μεγαλύτερους δίσκους. Μηχανικά, κάτω από το καπό του WRX STI υπάρχει ο 2,5-λιτρος boxer κινητήρα, απόδοσης 305 ίππων.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα