H Volkswagen αναβίωσε το Beetle το 1997, με την δεύτερη γενιά του να παρουσιάζεται το 2011. H εμπορική του επιτυχία μπορεί μην είναι αξιοσημείωτη και με την γερμανική εταιρία να θέλει να εξοικονομήσει χρήματα, για χάρη του κόστους του dieselgate, έχει κυκλοφορήσει στο παρελθόν ότι το μέλλον του είναι αβέβαιο, ενώ “έχει ακουστεί” ότι αν κυκλοφορήσει η νέα γενιά αυτή θα είναι πλήρως ηλεκτρική.


Αυτό ενισχύθηκε από τον πρόεδρο της Volkswagen, Herbert Diess, ο οποίος δήλωσε ότι είναι πιθανόν το παραπάνω σενάριο για το νέο Beetle, τονίζοντας:

Η επόμενη απόφαση για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι τι είδους συναισθηματικά concepts χρειαζόμαστε. Αν θέλαμε να κάνουμε ένα ηλεκτρικό Beetle, θα είναι πολύ καλύτερο από το σημερινό μοντέλο, πολύ πιο κοντά στην ιστορία, γιατί θα μπορούσε να είναι πισωκίνητο.

Ο Diess αναφέρεται στο γεγονός ότι το αυθεντικό Beetle είχε τοποθετημένο τον αερόψυκτο κινητήρα του στο πίσω σημείο, με την κίνηση να μεταφέρεται στον πίσω άξονα. Το νέο Beetle πιθανότατα θα βασίζεται στην ευέλικτη MEB πλατφόρμα, που θα επιτρέψει στο αυτοκίνητο να έχει την ίδια αρχιτεκτονική.

  • εδιαφερον

  • Smartass

    Όταν ένα μοντέλο δεν πουλάει, είτε ως πετρελαιοκίνητο είτε ως βενζινοκίνητο
    γιατί να πουλήσει ο ηλεκτροκίνητο;

  • xtra

    αντε να δουμε , αν θα το φτιαξουν σωστα αυτη την φορα!
    (παντως εμενα μου αρεσαν και τα πιιο συγχρονα beetles , αλλα ηταν οντως πανακριβα και χωρις καμια σχεση με το παρελθον..

    Παντως ολα αυτα με την αρχιτεκτονικη της πλατφορμας , μου θυμιζουν τον τροπο που το ιδιο σασι , σε ενα τηλεκατευθυνομενο tamiya , υπηρχε σε πισοκινητο και μπροσθιοκινητο