Η Tesla μαζί με το εντυπωσιακό Roadster, παρουσιάζει και το φορτηγό της. Με εντυπωσιακό σχεδιασμό και επιδόσεις που θα ζήλευε κάθε γρήγορο σπορ μοντέλο, το Tesla Semi είναι σε θέση να κάνει τα 0-96 χλμ/ώρα σε μόλις 5 δευτερόλεπτα όταν δεν κουβάλα καρότσα, ενώ όταν ρυμουλκεί φορτίο 36.290 κιλών είναι σε θέση να κάνει τα 0-96 χλμ/ώρα σε 20 δευτερόλεπτα, ενώ μπορεί να ανέβει ανηφόρα κλίσης 5% με σταθερή ταχύτητα 105 χλμ/ώρα.

Διαθέτει τέσσερις ανεξάρτητους ηλεκτροκινητήρες, που δίνουν κίνηση στους τέσσερις πίσω τροχούς, με τον κάθ’έναν να ρυθμίζει δυναμική την ροπή του.

Η αυτονομία του σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμων ανέρχεται στα 805 χλμ, με την αεροδυναμική του φορτηγού, το επίπεδο πάτωμα και τα πλευρικά πτερύγια που κλείνουν το κενό ανάμεσα στον τράκτορα και στη καρότσα, να συμβάλουν θετικά στην αυτονομία. Η Tesla αναφέρει μάλιστα πως το φορτηγό της, έχει καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας (0,36 Cd) σε σχέση με την Bugatti Chiron (0,38 Cd) και πολύ καλύτερη από τα φορτηγά με κινητήρες πετρελαίου που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά (0,65-0,70 Cd).

Φυσικά, το μεγάλο ζήτημα είναι ο χρόνος επαναφόρτισης. Η Tesla για να το λύσει, παρουσιάζει ένα νέο δίκτυο ταχυφορτιστών, το DC megacharger, που μπορεί να φορτίσει τις μπαταρίες στο 80% (643 χλμ) μέσα σε μόλις 30 λεπτά! Οι φορτιστές αυτοί θα είναι εγκατεστημένοι σε στάσεις φορτηγών και σε άλλες τοποθεσίες, έτσι ώστε τα φορτηγά να μπορούν να φορτίσουν τις μπαταρίες τους ακόμη και σε πολύ μεγάλα ταξίδια.

Στο εσωτερικό του Tesla Semi υπάρχει μονάχα μια θέση καθίσματος, με δύο οθόνες αφής να πλαισιώνουν το τιμόνι. Οι κάμερες βοηθούν στην παρακολούθηση των τυφλών σημείων, ενώ φυσικά εξοπλίζεται με μια σουίτα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης. Μάλιστα διαθέτει και μια αυτόνομη λειτουργία οδήγησης, όταν το φορτηγό κινείται σε ένα κομβόι φορτηγών, με το αυτόνομο σύστημα να ακολουθεί το κομβόι.

Επίσης το Enhanced Autopilot, που βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό, διαθέτει σύστημα υποστήριξης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας και αυτόνομο φρενάρισμα.

Την τιμή του Semi η Tesla δεν την ανακοίνωσε, αλλά ισχυρίζεται πως οι ιδιοκτήτες θα κάνουν εξοικονόμηση καυσίμου ύψους 200.000 δολαρίων μέσα σε 1 εκατομμύριο μίλια (1,61 εκατ. χλμ). Το μοντέλο θα περάσει στη παραγωγή το 2019 και ήδη η Tesla δέχεται κρατήσεις, αρκεί κάποιος να της καταθέσει 5.000 δολάρια ανά φορτηγό.

Σε ότι αφορά την εγγύηση, η Tesla δίνει εγγύηση στο Semi 1,61 εκατομμυρίων χιλιομέτρων.

Τέλος η Tesla έδωσε και μια teaser φωτογραφία του pickup που ετοιμάζει.

  • ducatos

    Αλλάζω δουλειά τώρα

  • Bon Viveur

    Αυτά είναι! Κάνει την δουλειά του οδηγού ξεκούραστη και όταν θα κάνει ένα διάλειμμα θα μπορεί να το φορτίζει μιας και ο χρόνος φόρτισης είναι ο ίδιος χρόνος όσο ένα χέσιμο.

    • Mika

      30 λεπτα σεσιμο ρε συ???Ολο το Βοσπορο πρεπει να εχεις φαει!!!
      :p

    • Bon Viveur

      Μπα μη το λες, ξέρω περιπτώσεις που παίρνουν και μπυρίτσα με μεζε μαζί τους.. 😀

    • Mika

      Βασικα, το θεμα ειναι, οσο εχει μπαταρια το ταμπλετ!
      :p :p

    • Bon Viveur

      ε όσο και χάλια να είναι η μπαταρία του τάμπλετ ένα μισάωρο το κρατάει. :)

  • SAMURAI-66

    Ενας απλος και πολυ πιστικος λογος να γινεις οδηγος βαρεων οχηματων!

  • Nikos_

    ΧΑΧΑ αυτο που συγκρινουν τον συντελεστη οπισθελκουσας με της chiron ειναι οτι πιο ανουσιο εχω δει και αυτο διοτι η chiron εχει συντελεστη 0,38 για να δεχεται μεγαλυτερη ποσοτητα αέρα ωστε να πετυχαινει την καλυτερη ψυξη του κινητηρα….

    • charris

      Μας συγχωρείται που σας θίξαμε τη Chiron….!!!

    • Nikos_

      Οποιος εχει τη μυγα μυγιαζεται δυστυχως φιλε charris…Ποτε δεν υποστηριξα chiron απλα η συγκριση που γινεται ειναι ανουσια και για οσους δεν γνωριζουν περι Cd θεωρειται κ ως παραπληροφορηση ή μερική πληροφορηση ωστε να περασουν το μηνυμα που θελουν.Απλη εγκυκλοπεδικη γνωση μοιραστηκα δεν υποστηριξα κατι ή καποιον….

  • a_f_a

    το μόνο τεσλα που αξίζει.

  • xtra

    φαπ φαπ φαπ!

  • Mika

    Τι τον εχει πιασει τον Μusk και θελει να βγαλει φορτηγο, δεν το καταλαβαινω….
    Ωραιο παντως…