H σουηδική εταιρία πραγματοποίησε τα αποκαλυπτήρια του νέου XC40 πριν περίπου 2 μήνες, με το compact SUV να μην κάνει το ντεμπούτο του στην έκθεση της Φρανκφούρτης, καθώς η Volvo -μαζί με άλλες 8 αυτοκινητοβιομηχανίες- δεν είχε περίπτερο στην γερμανική έκθεση.

Έτσι, το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί στο κοινό στην έκθεση του Los Angeles, η οποία ανοίγει τις πύλες της στις 29 του μήνα. Εκεί, η Volvo θα λανσάρει μια νέα εμπειρία αγοράς αυτοκινήτου με συνδρομή. Την ονομάζει Care by Volvo, και υπόσχεται ότι οι Αμερικάνοι θα μπορούν να αγοράζουν ένα αυτοκίνητο, όπως ένα smartphone.

Περισσότερα για το αυτοκίνητο μπορείς να διαβάσεις εδώ.