Σήμερα η γκάμα της Genesis αποτελείται από τρία sedan μοντέλα, το G70, που τίθεται αντιμέτωπο με τον καταξιωμένο γερμανικό ανταγωνισμό (BMW Σειρά 3, Mercedes-Benz C-Class, και Audi A4), ενώ καθόλου αμελητέα δεν είναι η Alfa Romeo Giulia και η Cadillac ATS. Πιο πάνω υπάρχει το G80, το οποίο είναι η ανανεωμένη έκδοση αυτού που ξέραμε μέχρι πριν λίγα χρόνια ως Hyundai Genesis, και τίθεται απέναντι στα BMW Σειρά 5, Mercedes E-Class και Audi A6, ενώ στην κορυφή υπάρχει το G90 που στόχο έχει τα A8, S-Class και Σειρά 7.
Σε πρόσφατη συνέντευξη του ο επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος της εταιρίας, Luc Donckerwolke, αποκάλυψε πως η Genesis έχει σημειώσει σοβαρή πρόοδο από το να αλλάξει την αντίληψη του κόσμου από υπομάρκα της Hyundai, σε έναν αυτόνομο premium κατασκευαστή, δηλώνοντας χαρακτηριστικά:
Η Genesis γεννήθηκε από τη Hyundai και τώρα χωρίζουμε τις εταιρίες, δημιουργούμε ξεχωριστές ομάδες, διατηρώντας ταυτόχρονα τις συνέργειες. Συντονίζουμε τις εταιρίες, και αυτός είναι ο μόνος τρόπος να διασφαλίσουμε ότι δεν θα επικαλύπτονται.
Οι ομάδες σχεδιασμού της Genesis και της Hyundai έχουν ήδη διαχωριστεί στην Κορέα και στις Ηνωμένες Πολιτείες, με τον Donckerwolke να ξεκαθαρίζει:
Δεν κάνουμε δύο τμήματα για όλες τις λειτουργίες, γιατί τότε θα ήταν αδύνατο να έχουμε μια συνεχή ροή πληροφοριών.
Ο Donckerwolke έχει ήδη δημιουργήσει το Global Genesis Advanced Studio στην Ευρώπη, με επικεφαλής τον Sasha Selipanov, και είναι πιθανό η Genesis να δημιουργήσει δικά της στούντιο σχεδιασμού και σε άλλες αγορές, όπως της Κίνας, της Ιαπωνίας και της Ινδίας.
Ο σχεδιασμός του G70 είχε ολοκληρωθεί πριν πάει ο Donckerwolke στην Genesis από την Lamborghini, με τον 52-χρονο Βέλγο σχεδιαστή να αναφέρει ότι το SUV concept GV80, που παρουσιάστηκε στην έκθεση της Νέας Υόρκης πριν 7 μήνες, δείχνει την πορεία που θα ακολουθήσει η εταιρία.
Στόχος του είναι να μεταφέρει την “αθλητική κομψότητα” στα επόμενα μοντέλα της εταιρίας, εξηγώντας ότι τα διακριτικά εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα του concept θα γίνουν η υπογραφή της Genesis, και θα ενωθούν με μια -νέου σχεδιασμού- μάσκα, που μια ιδέα πήραμε από το GV80 concept.
Τέλος, ο Donckerwolke πρόσθεσε ότι η Genesis αναμένεται να παρουσιάσει τρία νέα μοντέλα μέχρι το 2020, όλα με κίνηση στον πίσω άξονα. Μετά από αυτά θα ασχοληθούν με τα ηλεκτρικά, με το Donckerwolke να δηλώνει:
Πριν από δύο χρόνια, θα έλεγα ότι η Genesis θα είναι αποκλειστικά μια πισωκίνητη μάρκα, αλλά η ηλεκτροκίνηση αλλάζει την κατάσταση. Απολαμβάνουμε το προνόμιο να δουλεύουμε σε μια πλατφόρμα που όλοι θα ήθελαν να έχουν.