Σήμερα η γκάμα της Genesis αποτελείται από τρία sedan μοντέλα, το G70, που τίθεται αντιμέτωπο με τον καταξιωμένο γερμανικό ανταγωνισμό (BMW Σειρά 3, Mercedes-Benz C-Class, και Audi A4), ενώ καθόλου αμελητέα δεν είναι η Alfa Romeo Giulia και η Cadillac ATS. Πιο πάνω υπάρχει το G80, το οποίο είναι η ανανεωμένη έκδοση αυτού που ξέραμε μέχρι πριν λίγα χρόνια ως Hyundai Genesis, και τίθεται απέναντι στα BMW Σειρά 5, Mercedes E-Class και Audi A6, ενώ στην κορυφή υπάρχει το G90 που στόχο έχει τα A8, S-Class και Σειρά 7.

Σε πρόσφατη συνέντευξη του ο επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος της εταιρίας, Luc Donckerwolke, αποκάλυψε πως η Genesis έχει σημειώσει σοβαρή πρόοδο από το να αλλάξει την αντίληψη του κόσμου από υπομάρκα της Hyundai, σε έναν αυτόνομο premium κατασκευαστή, δηλώνοντας χαρακτηριστικά:

Η Genesis γεννήθηκε από τη Hyundai και τώρα χωρίζουμε τις εταιρίες, δημιουργούμε ξεχωριστές ομάδες, διατηρώντας ταυτόχρονα τις συνέργειες. Συντονίζουμε τις εταιρίες, και αυτός είναι ο μόνος τρόπος να διασφαλίσουμε ότι δεν θα επικαλύπτονται.

Οι ομάδες σχεδιασμού της Genesis και της Hyundai έχουν ήδη διαχωριστεί στην Κορέα και στις Ηνωμένες Πολιτείες, με τον Donckerwolke να ξεκαθαρίζει:

Δεν κάνουμε δύο τμήματα για όλες τις λειτουργίες, γιατί τότε θα ήταν αδύνατο να έχουμε μια συνεχή ροή πληροφοριών.

Ο Donckerwolke έχει ήδη δημιουργήσει το Global Genesis Advanced Studio στην Ευρώπη, με επικεφαλής τον Sasha Selipanov, και είναι πιθανό η Genesis να δημιουργήσει δικά της στούντιο σχεδιασμού και σε άλλες αγορές, όπως της Κίνας, της Ιαπωνίας και της Ινδίας.

Ο σχεδιασμός του G70 είχε ολοκληρωθεί πριν πάει ο Donckerwolke στην Genesis από την Lamborghini, με τον 52-χρονο Βέλγο σχεδιαστή να αναφέρει ότι το SUV concept GV80, που παρουσιάστηκε στην έκθεση της Νέας Υόρκης πριν 7 μήνες, δείχνει την πορεία που θα ακολουθήσει η εταιρία.

Στόχος του είναι να μεταφέρει την “αθλητική κομψότητα” στα επόμενα μοντέλα της εταιρίας, εξηγώντας ότι τα διακριτικά εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα του concept θα γίνουν η υπογραφή της Genesis, και θα ενωθούν με μια -νέου σχεδιασμού- μάσκα, που μια ιδέα πήραμε από το GV80 concept.

Τέλος, ο Donckerwolke πρόσθεσε ότι η Genesis αναμένεται να παρουσιάσει τρία νέα μοντέλα μέχρι το 2020, όλα με κίνηση στον πίσω άξονα. Μετά από αυτά θα ασχοληθούν με τα ηλεκτρικά, με το Donckerwolke να δηλώνει:

Πριν από δύο χρόνια, θα έλεγα ότι η Genesis θα είναι αποκλειστικά μια πισωκίνητη μάρκα, αλλά η ηλεκτροκίνηση αλλάζει την κατάσταση. Απολαμβάνουμε το προνόμιο να δουλεύουμε σε μια πλατφόρμα που όλοι θα ήθελαν να έχουν.

  • xoul

    Πολυ ομορφο!!!Και οχι μονο αυτο αλλα ολα τα μοντελα της hyundai!Η μονη ασιατικη εταιρια που βγαζει ομορφα αυτοκινητα.Αργησαν αλλα το αποτελεσμα πραγματικα αξιζει!!

    • japan3

      Η mazda, η infiniti η kia δεν βγάζουν όμορφα 🚙;

    • xoul

      Δεν τα λες ασχημα αλλα δεν τα συγκρινω με τα hyundai.Τα κια θα τα εβαζα αρκετα κοντα τους.Τα αλλα 2 απλως συμπαθητικα

  • shaoqing14

    Και τα καλυτερα ερχονται για τον κορεατικο κολοσσο.

  • Smartass

    Ο Donckerwolke είναι μεθοδικός.

  • SAMURAI-66

    Λιγο μεγαλυτερη προσπαθεια στην ξεχωριστη φινετσα των κατασκευων της θελει με σκοπο την δικη τους μοναδικη προσωπικοτητα και ευκολα πιστευω εφοσον ολα δειχνουν πως το εχουν πιστεψει θα πανε καλα τα επομενα χρονια.